Jump to content

iSystem

  • הודעות

    486
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של iSystem

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

3

מוניטין

  1. אתה יכול גם לבדוק את ה-ASX, יש לה מערכות בטיחות מהיצרן והיא עונה לדרישות שלך חוץ מאולי שהיא פחות חסכונית מהויטרה.
  2. בדקתי את זה והרכב אינו כלול, התקשרתי לשירות לקוחות והם לא ידעו לעזור. התיקון עולה 5 אלף ש"ח אבל אפשרי לגמרי לעקוף את התקלה, בינתיים חי איתה יותר משנתיים
  3. יש לי את הרכב כ-3 שנים ולשמחתי לא נתקלתי בבעיות האלו. הרכב עם 140 אלף ק"מ, היה ריקול לרצועה והחליטו שהיא בסדר ואין צורך להחליף. מה שכן יש לי תקלה במיכל קניסטר ובמיכל דלק שגורמת לרכב לגמגם אם אני ממלא יותר מ3/4 טנק דלק, אבל זו תקלה נקודתית ולא נפוצה ממה שהבנתי. לדעתי אין רכב שמתקרב ל-308 מבחינת VFM. עריכה: נתקלתי בפוסט כששוטטתי בפורום, לא שמתי לב לתאריך. מקווה שעדיין רלוונטי 🙃
  4. חייב לדעת מאיפה המידע הזה.. המון ריקולים, המון בעיות? תשמע, לדעתי אתה פוסל רכב שהוא בקנה מידה אחד מעל הסלטוס ובוודאי האאוטלנדר, עם 0 מידע מבוסס, וכשאנשים פה מייעצים לך (שבשביל זה פתחת כאן שרשור) שזה לא נכון אתה בכל זאת פוסל את הרכב בגלל המצאות כאלו. עכשיו, ברור שזכותך לא לאהוב ולאמר שאתה רוצה רכב יפני / קוריאני לא משנה מה, רק תאמר את זה מההתחלה שידעו לכוון אותך לשם. ובאופן כללי, ריקול זו לא בהכרח תקלה, אלא בדיקה של היצרן לחשד לתקלה, והיה במנוע מסוים של פיג'ו, שלא נמצא בדגמים האלו של ה3008
  5. יש לי 308 2016, הייתה לי בעיה דומה. הרכב בעמידה "נחנק" ונוהם, הטורים קופצים ויורדים, לפעמים היה נכבה. אחרי ביקורים רבים במוסך מורשה, לבסוף אחרי בדיקה מעמיקה מצאו שיש אצלי בעיה במיכל דלק ובמיכל קניסטר, שגורם לפגיעה בתערובת דלק ואוויר (לא זוכר את ההסבר המלא, לא מבין בזה וזה היה לפני שנתיים) מה שגורם לבעיה. לא קיבלתי הצעת מחיר רשמית אבל הערכה שנתנו לי הייתה סביבות 5 אלף ש"ח, אך היועץ שירות אמר לי שאפשר לחיות עם המחלה אם אמלא 3/4 טנק ומטה, ואכן כך הרכב נסע שנתיים מאז ובערך 50 אלף ק"מ בלי שהבעיה חזרה. אני לא יודע אם זה מה שגורם לתקלה אצלך, אבל כדאי לבדוק בכיוון, אצלי זה היה ממש בלתי נסבל. אגב, זה נעשה אחרי המון ביקורים במוסך, החלפת חיישן VVT במסגרת אחריות, החלפת פלאגים ושלילה של כל גורם אחר בערך עד שהגיעו לזה, לכן מציע לך לכוון את המוסך לכיוון הזה מראש כדי לנסות לחסוך את כל התהליך.
  6. אני כשנתיים עם 308sw, מרווחת, אמינה וחסכונית. בנוסף רכב מהנה מאוד לנהיגה, מאיץ יחסית מהר ולא מרגיש כבד על הכביש. לדעתי הרכב הכי משתלם בתקציב הזה
  7. כמובן שאבדוק, אין לי שום כוונה לסמוך על החברות הללו.
  8. מידע מפורט מאוד, תודה! ההבדל היחיד הוא מובילאיי במקום בקרת סטייה מנתיב? או שיש גם בלימה אוטונומית? כי אם זה רק סטייה מנתיב אני יכול לחיות עם זה. השאלה אם יש הבדלים נוספים
  9. על אילו מערכות מדובר?
  10. תודה רבה! אדאג לבדוק שבוצעו החלפות שמן גיר ע"פ הוראות היצרן
  11. שאלה אחרונה שהיא קצת יותר כללית - ידוע לי שמוסכים מורשים יעבדו ע"פ שגרת הטיפולים, אך חברות הליסינג לוקחות למוסכים שאינם מורשים כדי לבצע טיפולים לרכבים, האם כלל המוסכים עובדים ומכירים את שגרות הטיפולים של כל רכב? קשה לי להאמין, כי במקרה כזה וממה שמוכר לי מהתנהלות חאפרית של חברות ליסינג הדבר כנראה לא ייבוצע כי אם המוסך אינו מכיר זאת, חברת הליסינג כנראה לא מכירה זאת ומן הסתם שלא תדרוש לעשות זאת
  12. ברור לי, לא ניסחתי נכון את השאלה. הכוונה הייתה - האם חברות הליסינג דואגות לבצע זאת כמו שהן דואגות לבצע טיפולים שגרתיים בזמן? האם בטבלת הטיפולים עבור הרכב הזה מופיע ב60 אלף ק"מ שהוא צריך להחליף שמן גיר ולכן מבצעים זאת בטיפול 60 אלף או שבעל הרכב צריך לדרוש זאת ולבקש באופן יזום שיחליפו לו?
  13. מה קורה אם לא מחליפים? כלומר - רכב שעבר 100 אלף ק"מ היה צריך לעבור לפחות פעם אחת החלפה כזו. האם במסגרת האחריות חברות הליסינג / היבואן דואגות ליידע את הבעלים שהוא צריך לבצע החלפה כזו? מה עליי לבדוק ברכב כדי לוודא שאכן עבר החלפה בזמן כנדרש? תודה
  14. שלום, מעוניין לאחרונה בשדרוג לקודיאק שנתון 17-18, רובם עם 90-110 אלף ק"מ וחלקם יוצאי ליסינג. לא הצלחתי למצוא כאן מידע חד משמעי לגבי הגיר, האם הרכב סובל מתקלות בגיר DSG7 או תקלות ידועות כלשהן? ואילו מהמנועים מומלץ יותר? תודה
  15. ה308 אצלי עם אותו מנוע ו-6 הילוכים עושה בערך 1:14 בממוצע עם פקקים ומזגן.
×
×
  • תוכן חדש...