Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו BRZ 2023: הדור הבא (שרשור מתגלגל)


itaimoto

פוסטים מומלצים

לפני 9 דקות, farkash7 כתב:

יותר חשוב להבין כמה כל הטוב הזה עולה, אחרי שמבינים, נופלת הלסת ומתקדמים הלאה.
דרך אגב, אני חושב שהBRZ הנוכחית יפייפיה ולא צריכה שום תוספת או ספויילר.

ברור  !

לדעתי כל הפלסטיקים כל כך מיותרים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 3 שעות, איתיב כתב:

תודה רבה  !

לא בעד קישוטים ובכל זאת..

יש תמונות של מישהוא שקנה ?

אולי תמונות ברשת ?

אשמח שמישהוא ישתף כאן

 

שלי כוללת את הקיט, מי שקנה יחידות אחרונות סוג של הכריחו אותו לקנות אבל כמובן שלא בעלות המקורית (לא סתם הם נתקעו איתם עד למצב שלא שחררו רכב בלעדיהן)

 

מבחינת איך שנראה? לי היו לא מעט חששות מאיך שיראה אבל יכול לאמר שיצא  סוף הדרך, מוסיף לא מעט ללוק של הרכב וכן מעלה אותו ברמה.

 

מצד שני אין לי ספק שיש/יהיו קיטים יותר מרשימים עם widebody ועם ספוילרים גדולים (גם הקיט הזה במקור בא עם אופציה של ספוילר אמיתי וגדול שכזה אבל סמלת התקמצנו עליו והלכו על אופציה של ליפ צנוע יותר שמדגיש את הדאקטייל המקורי) וכו אבל בהשוואה לסטוק זה ללא ספק מוסיף ומבליט את הרכב שלך יותר.

 

אז בעלות שביקשו ברור שלא הייתי קונה (אולי אם היה מגיע עם הספוילר STI זה היה אחלה תמורה למחיר) אבל במחיר זול יחסית, למה לא?

 

ולמה אתה מתייחס כפייק? ברור שזה לא הופך את הרכב ל STI אמיתי אבל זה כן קיט קוסמטי רשמי של סובארו שאכן מוכר את החלקים האלה עם מקטים והכל. 

לפני 3 שעות, OranRoer כתב:

המשוואה במיאטה היא הקצאות מועטות מאוד  מהיצרן.

כהוכחה,מעולם לא נמכרה מיאטה יד יבואן או שמיאטה הגיעה למגרש כ0 ק"מ (פרט ליבוא מקביל שלא קשור בכלל לדלק מוטורס)
הם כל שנה מביאים 10-14 יחידות,ש99 אחוז מהם מכור לפני שהרכב הגיע לארץ,ותמיד אם אפשר להזמין רכב חדש צריך לחכות.

לעומת ברז שהגיעה בכמויות גדולות מאוד

וכל המלאי שלא נמכר הגיע בסופו של דבר יורודרייב ועוד מגרשים אחרים 

אני מהמר שדלק לא יביאו בעתיד עוד מיאטות מהסיבה הפשוטה שזה אפילו לא 0.01 אחוז מהמכירות שלהם,זה לא מעניין אותם או שווה להם להתאמץ בשביל להמשיך לייבא.
אולי בדגם הבא,שסביר להניח יהיה היברידי בצורה כלשהי ויקבל תקינה עקב זיהום מופחת
וגם אז-כמויות מזעריות כמו בכל שנות יבוא הnd

 

ולמה הם מקבלים כאלה הקצאות נמוכות כשהם רואים שהן נמכרות עוד לפני שמגיעות לארץ?

 

ועוד במחיר מופרך שגבוה בעשרות אלפי שקלים מעל המתחרה הכי קרובה (לפחות ברוח של הרכב גם אם לא בדיוק בקטגוריה) שנמכרת בחו״ל במחיר דומה?

 

ההיגיון אומר שהיצרן היה שמח להעלות הדרגתית את הכמויות, זה לא שהרכב פנינה אקזוטית שלא ניתן להשיג באף מקום. הוא די זמין לרכישה בקלות בארה״ב והם בהחלט יכולים לעמוד בביקוש של עוד נגיד 20 יחידות אקסטרה לארץ.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיאטה בארץ שימשה כמקדמת תדמית בלבד. המחיר הגבוה יחסית נבע מכמויות מזעריות שהיבואן הביא. היבואן לא היה מוכן להתחייב לכמויות ולכן המחיר היה כפי שהוא. להבדיל, סמלת התחייבו לכמות גדולה יחסית, וקיבלו מחיר טוב מהיצרן, מה שאפשר להם לתמחר את המכונית במחיר מאד אטרקטיבי. 

  • מעניין 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Doron_Z כתב:

שלי כוללת את הקיט, מי שקנה יחידות אחרונות סוג של הכריחו אותו לקנות אבל כמובן שלא בעלות המקורית (לא סתם הם נתקעו איתם עד למצב שלא שחררו רכב בלעדיהן)

כשהציעו לי את הקיט (ואני ממש מהאחרונים)עוד לפני ששמעתי את המחיר אמרתי "לא" ושם זה נעצר - אף אחד לא הכריח אותי לעשות כלום. כנ"ל לגבי תוספות והדרכה - לקחתי רק את מה שרציתי.

 

אגב, המחיר לפני מיקוח היה חצי מהעלות הרשמית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, GTאי כתב:

כשהציעו לי את הקיט (ואני ממש מהאחרונים)עוד לפני ששמעתי את המחיר אמרתי "לא" ושם זה נעצר - אף אחד לא הכריח אותי לעשות כלום. כנ"ל לגבי תוספות והדרכה - לקחתי רק את מה שרציתי.

 

אגב, המחיר לפני מיקוח היה חצי מהעלות הרשמית


מתי קנית את הרכב? אני מדבר על יחידות ממש אחרונות שנשארו רק תצוגה וכמה שחורות בבונדד וכן, הם מאוד התעקשו על הקיט. אמרו שיצאה הוראה שלא משחררים את הרכב בלעדיו. על הדרכה בשלב הזה הם בכלל לא דיברו.  

 

מבחינתי לא התעקשתי נגד הקיט כי הייתי פתוח לרעיון במיוחד שהוא כבר לא עלה הרבה במיוחד אבל הם כן סוג של הכריחו את מי שלא עמד על הרגליים והתעקש כנגד זה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הרכב קניתי (קיבלתי) ב 28 ביולי, כמו שאמרתי זה היה ממש עם הכמה יחידות הבודדות האחרונות.  

 

במקרה שלי לצורך מיקוח (על המחיר באופן כללי) נבדק גם בבאר שבע פיזית (ההורים ביקשו הצעה במנותק ממני) וגם בסניף בתל אביב ובשניהם דרשו את הקיט כחלק מהעסקה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, Doron_Z כתב:

 

שלי כוללת את הקיט, מי שקנה יחידות אחרונות סוג של הכריחו אותו לקנות אבל כמובן שלא בעלות המקורית (לא סתם הם נתקעו איתם עד למצב שלא שחררו רכב בלעדיהן)

 

מבחינת איך שנראה? לי היו לא מעט חששות מאיך שיראה אבל יכול לאמר שיצא  סוף הדרך, מוסיף לא מעט ללוק של הרכב וכן מעלה אותו ברמה.

 

מצד שני אין לי ספק שיש/יהיו קיטים יותר מרשימים עם widebody ועם ספוילרים גדולים (גם הקיט הזה במקור בא עם אופציה של ספוילר אמיתי וגדול שכזה אבל סמלת התקמצנו עליו והלכו על אופציה של ליפ צנוע יותר שמדגיש את הדאקטייל המקורי) וכו אבל בהשוואה לסטוק זה ללא ספק מוסיף ומבליט את הרכב שלך יותר.

 

אז בעלות שביקשו ברור שלא הייתי קונה (אולי אם היה מגיע עם הספוילר STI זה היה אחלה תמורה למחיר) אבל במחיר זול יחסית, למה לא?

 

ולמה אתה מתייחס כפייק? ברור שזה לא הופך את הרכב ל STI אמיתי אבל זה כן קיט קוסמטי רשמי של סובארו שאכן מוכר את החלקים האלה עם מקטים והכל. 

 

ולמה הם מקבלים כאלה הקצאות נמוכות כשהם רואים שהן נמכרות עוד לפני שמגיעות לארץ?

 

ועוד במחיר מופרך שגבוה בעשרות אלפי שקלים מעל המתחרה הכי קרובה (לפחות ברוח של הרכב גם אם לא בדיוק בקטגוריה) שנמכרת בחו״ל במחיר דומה?

 

ההיגיון אומר שהיצרן היה שמח להעלות הדרגתית את הכמויות, זה לא שהרכב פנינה אקזוטית שלא ניתן להשיג באף מקום. הוא די זמין לרכישה בקלות בארה״ב והם בהחלט יכולים לעמוד בביקוש של עוד נגיד 20 יחידות אקסטרה לארץ.

כמובן שאני רק משער,ואין לי שום מידע מבוסס 
אבל מדינות קטנות באירופה גם מקבלות אותן ההקצאות
כנראה ככה ישראל מסווגת אצל היצרן.. דלק האי מרוויחים יותר על המיאטה ממאזדה 2,לדעתי הם היו שמחים להביא עוד במחיר הגבוהה מאוד של הרכב בארץ ולהרוויח,אבל לא מתאפשר להם בגלל הקצאות יצרן 
כמובן,הכל השערה.. זה המצב מאז הnc2
באנסי 1 -06-08 הגיעו כמויות גדולות לארץ כנראה אז המצב היה שונה 

בישראל הקונים משלמים אומנם מחיר מאוד גבוהה אבל שמירת הערך והסחירות של הרכב הזה היא פשוט מטורפת 

עריכה אחרונה על ידי OranRoer
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו ביצה ותרנגולת.
אם הייבוא היה רציף, ותמיד יכולת להכנס לסוכנות ולהזמין המחיר גם היה יורד כמו כל רכב אחר.
ברגע שהייתה הפסקת ייבוא של עשור ואחר כך קניית הרכב דומה לקניית "פריט אספנים" מחירי המשומשות גם משתגעים.
כאחד שמכר ברז לאחרונה, כל עוד בסוכנות ניתן להשיג רכב חדש ב-230K בערך אף אחד לא ישלם מחירים מטורפים.
אבל אם הייבוא באמת נפסק, בעוד שנה-שנתיים גם אצל הברז זה יראה אחרת, בדומה למיאטה.

אין לי שמץ למה יבואן מאזדה לא מאפשר הזמנה למי שרוצה. לא יודע איך עובדים היחסים יבואן-יצרן. בגדול כל התשתית לטיפול ברכב כבר קיימת ולא דורשת השקעה, אז לא ברור איזו סיבה יש ליבואן לא לעשות את זה מלבד ברקס מהיצרן.
למי שחושב שליצרן יש אינטרס למכור לא מכיר יפאנים, ההגיון שלהם עובד אחרת, ואם הם אומרים לך "לא" אז לך תחפש, לא משנה מה תגיד וכמה הטיעון שלך הגיוני זה לא יעזור.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יכול לשתף את הפרטים של הסוכן הידוע של סונול שעושה כרטיס תדלוק ל-98 במחיר טוב?
אפשר בפרטי

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, OranRoer כתב:

דלק הרי מרוויחים יותר על המיאטה ממאזדה 2

אני ממש לא בטוח שזה המצב, שוב לאור העובדה שהם הביאו כמויות מאד קטנות של מיאטה, בזמן שהם צריכים להשקיע בכל הקשור למעטפת השרות של הדגם (הכשרה של עובדים, תחזוקה, חלקי חילוף וכד׳) - אני בטוח שהם לא הפסידו, אבל זאת הסיבה שהמחיר מראש היה גבוה. בזמנו יצא לי לדבר עם מישהו שעבד במשרה בכירה יחסית בדלק מוטורס, והוא הסביר לי שמבחינתם זה הוצאות שיווק, כדי לשמר את התדמית של מאזדה כמכונית נחשקת (zoom zoom). לרוב, יבואנים לא אוהבים להתעסק עם דגמים ספורטיביים, כי אלו מראש דגמי נישה שנמכרים באופן יחסי בכמויות קטנות, ולכן הרווח עליהן נמוך מראש (בהנחה שלא ״מעיפים״ כמויות) . צ׳מפיון הם אולי היבואן היחיד שהשקיע רבות בשיווק של דגמים ספורטיבים והצליח לעלות כמויות יפות באופן די קבוע. הרגולציה הארופאית המשוגעת תביא לסופו של קו המוצרים הזה בסופו של דבר. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי להמחיש את המחיר הגבוה של המיאטה, לפעמים איזה יבואן מקביל (שקונה מדילר ולא מהיצרן ישירות כן?) הביא יחידה-שניים ברמת גימור GT שמקבילה מינוס פלוס לזו של היבואן במחיר סגירה דומה לזה של הברז (230-235 אלף)

 

לעומת זאת כשהביאו את הברז לארץ כשהרכב היה סופר חם ביבוא מקביל הם עפו עם 280-290 אלף שקל. 

 

מי ששריינתי דרכו את המיאטה הוא מנהל וגם הבעלים של אחד הסניפים (זכיין בקיצור), אמר לי בפשטות ובכנות שאם המטרה היתה למכור כמויות כמו שסמלת הביאו של הברז אז ברור שהם יכלו לתמחר אותה באותו המחיר אבל ההקצאה סופר מצומצמת ומכורה עוד לפני שמגיעה לפה ולכן המחיר בהתאם וזה המצב. 

 

בכל אופן, מעניין אותי מה מונע גם מסמלת וגם מדלק להמשיך לייבא בעתיד את הדגמים הנ״ל בתקינה אמריקאית. למה זה כזה ביג דיל בסופו של דבר? 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אהלן. מישהו כאן עם קיט בלימה של wilwood  ויכול לשתף אם מומלץ? משהו אחר שתמליצו עליו?

עריכה: השאלה היא על VFM. ברור שזה לא הכי טוב בשוק, מצד שני אני עוד לא במקום מבחינת נהיגה שאני צריך כל רכיב קצה שיש.

עריכה אחרונה על ידי GTאי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, GTאי כתב:

אהלן. מישהו כאן עם קיט בלימה של wilwood  ויכול לשתף אם מומלץ? משהו אחר שתמליצו עליו?

עריכה: השאלה היא על VFM. ברור שזה לא הכי טוב בשוק, מצד שני אני עוד לא במקום מבחינת נהיגה שאני צריך כל רכיב קצה שיש.

 

כמה עולה הקיט?

אני מרוצה מהטארוקס + צינורות Goodridge שהתקנתי. שילמתי כ 7000 ש"ח על הכל (בחלקים ובהדרגה כזכור) כשרוב העלות היא בחלקים המתכלים שעלותם דומה לחלקים המקוריים המקבילים במוסכי יבואן.

 

 

לפני 8 שעות, onlyhs כתב:

רכב

רכב ספורט אמיתי

חבל שהוא לא נוח וידני רק למרות שזה סותר

 

זה לא סותר, יש רכבי ספורט שהצליחו לשלב את הטוב מכל העולמות. רק הברז הזאת ברמה נמוכה 😉

 

Bugatti_Tourbillon_I.thumb.jpg.487ec6e6bf21fa572ac974368bf144d8.jpg

 

עריכה אחרונה על ידי itaimoto
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...