Jump to content

sinkto

  • הודעות

    154
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

sinkto שיחק אותה בתאריך יולי 6

התכנים של sinkto היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    צפוני כזה, מהגליל
  • מקצוע
    מורה דרך ו.. מתורגמן לתאית

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של sinkto

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

249

מוניטין

  1. 😂😂 קורע, ולא, לא יהיה דבר כזה.. מה שאולי כן יהיה זה גגון משא לדברים שאינם בשימוש יום יומי.. ועכשיו קצת עידכונים: התמונות בשדה הירוק צולמו בנסיעה הביתה מהסדנה של האחים אבו באבן יהודה, שם כאמור נבנה הארגז. המשאית כבר למעלה משנה וחצי ללא טסט והתניידה עם לוחית "במבחן". אני לא יודע כמה מוכר העניין אבל רכב כבד (רשיון C ומעלה) ומיושן חייב לעבור טסט לפחות פעם בשנתיים שאם לא כן הוא מורד אוטומטית מהכביש! אני כאמור למעלה משנה וחצי בלי טסט כך שנותרו שלשה חודשים להעביר את הגברת טסט ואם לא, שלום ולא להתראות.. יש פה בעיה - ברשיון היא היתה רשומה ככבאית ולכן היא לא יכלה לעבור טסט מהרגע שבו החל השיפוץ, להפוך אותה למשא מגורים ולעמוד בבדיקות מכון התקנים לשינוי מבנה תוך שלשה ארבע חודשים היה קשה מאד ולכן קבלתי החלטה, ויום לפני שהוצאתי אותה מהסדנה, בקשתי מהאחים להעביר אותה שינוי מבנה במצבה העכשוי לרכב משא סגור. את בדיקות מכון התקנים היא עברה בקלילות, הבאתי אותה הביתה, ואחרי כמה שבועות (זימון תור טלפוני, אתם יודעים) נגשתי למשרד הרישוי עם תוצאות הבדיקה, ויצאתי עם רשיון חדש - משא סגור. זה לא נגמר פה, כי רכב משא שמשקלו עשרה טון ומעלה חייב ברשיון מוביל ואישור קצין בטיחות, טוב, אז נאלצתי לרשום אותה בחברת משאיות.. ואז בדיקת בלמים, בודק הדראולי לכננת, והיום סוף סוף נסעתי למכון הרישוי, ואחרי רבע שעה והתפעלות רבה של הבוחנים ממצבה החיצוני והמכני של המשאית, יצאתי עם הרשיון הנכסף, יוהוווו!!! ועכשיו אני רגוע😊 יש לי שנתיים כדי לאבזר את פנים המשאית ולהעביר אותה עוד שינוי מבנה, ואני מקוה שזה יקח לי הרבה פחות.. אני מניח שהעדכונים הבאים יהיו פחות "עדכונים מוטורים" ויותר בסגנון של ריהוט\חשמל\אינסטלציה אבל אני אשתדל לא לשעמם יותר מידי:) אז עד לפעם הבאה.. אריה
  2. אחלה תמונה שמת ואחלה רעיון! לגבי חוזק המבנה.. רוב המשקל ישב על תת השלדה והיא חזקה מאד, הקירות והגג יושבים בתוך מסגרות מפח 2 מ''מ ומחוברים גם בזויות האלומיניום החיצוניות. זה לא הטנק שהיה לי בטיול הקודם אבל בניה כזו (וגם חלשה ממנה) משמשת משאיות קירור ונראה שמחזיק מעמד בלי בעיות מיוחדות, אני מקווה שגם הארגז הזה יהיה בסדר. לגבי שירותים, פשוט מאד - לא יהיו! זה נשמע מוזר אולי אבל בפעם הקודמת, היינו חמש נפשות בקרוואן עם שירותים (כימיים, ניידים) ולא השתמשנו בהם ולו פעם אחת! תמיד יש אופציה אחרת.. מה עוד נשאל, מכרזים של כבאיות? יוצאים מידי פעם מכרזים של רשות הרכב הממשלתית, מידי פעם יש שם מציאות אבל רוב החברה שאני מכיר, כולל אני, כבר קנינו מסוחרים שזכו במכרז.. ועכשיו, כמה תמונות
  3. תודה רבה😊 אכן המשטח שנמצא מעל חלל האחסון ישמש כ"חדר שינה" וכן, חלק ממנו בולט החוצה. הארגז לא יורד ישר למטה אלא באלכסון גםכאלמנט עיצובי, וגם לאפשר זוית נטישה טובה יותר. הפגוש הנוסף שהורכב על פי דרישות התקן קצת פוגע בכל זה אבל אין מה לעשות.. ולכן הוא גם יכול להתרומם.
  4. חחח אקדח סיליקון חשמלי יש לו לבחור😉 מועדים לשמחה מאז הגיעה הדלת לה חיכינו העניינים התחממו והעבודה זורמת מהר יותר כך שעכשיו כל המשאית מצופה פיבר, חלונות ודלתות מורכבים והיום הגענו לישורת האחרונה של הפרסומים, מיכל דלק קטן שהפך למיכל מים אפורים, פגוש אלומיניום נוסף שנדרש לפי התקן אבל יודע גם להתרומם כדי לאפשר זוית נטישה, ושאר ירקות.. אני יוצא כמעט כל יום מוקדם בבוקר (ארבע - חמש) לסדנה ומבלה שם את היום. אני לא יודע אם זה פסח או שכך זה ברגיל, אבל הכבישים מ פ ו צ צ י ם ! למזלי אני כבר לא נדרש להוביל חלקים ברכב אז עברתי לאופנוע, עולם אחר.. מקווה מאד לגמור את העבודה בקרוב ולהביע את המשאית הביתה לאבזור חלל הקרוואן. אמשיך לדווח ובינתיים חג שמח! אריה
  5. חח תבוא עם האוטובוס שלך, או עם הונדורה🤣
  6. אצלי אין בעיה של חשש מעודף משקל כי זו משאית ולא קרוואן נגרר שמוגבל ל750 או 1500 ק''ג (תלוי ברכב הגורר) ולכן אין לי בעיה לשים משקופים מסיבים שיחזיקו את הדלת. יש כל מיני דלתות לקרוואנים. ויש את המשחק שבין שימוש בחומרים קלים לעומת הצורך לעמידות כנגד טלטולים הדרך, ומכאן המימדים הקטנים. בנוסף, בדלת הספציפית הזו בעצם שתי דלתות, חיצונית, ודלת רשת פנימית. היום ציפינו את קירות הארגז ביריעת פיברגלס שתיתן (אני מקווה) מראה אחיד העמידות נוספת נגד גשם. בתמונה, המשאית מרוחה בסיליקון לפני הדבקת העריכה..
  7. שבוע טוב חברים, בשבוע שעבר חווינו התקדמות רבה בפרוייקט, ביום שישי, לפני כעשרה ימים קבלתי הודעת ווטסאפ ממשה - הבעלים של צ'יינה ספיד, חברה שעושה ליד צומת בית דגן שאמרה "הגיעו דלתות קרוואן רחבות.." ההודעה הזו שמה קץ לצפייה שנמשכה חודש וחצי עקב עיכובים שונים ומשונים, אבל ביום ראשון כבר הייתי במקום והעמסתי דלת 180×80 על האוטו. הסבר קצר.. אם תסתכלו על רוב (כמעט כל) הקרוואנים בארץ תראו דלתות כניסה ברוחב של כ60 ס''מ, דלתות צרות (צרות מידי בעיני) שלא מאפשרות הכנסת חפצים רחבים, כמו מקרר או כורסא. אני לא בטוח, אבל יתכן שהסיבה לכך היא שקרוואנים בנויים מחומרים קלים משקל ויש חשש שדלת ברוחב 80 ס''מ תיצור מנוף כבד מידי שיקרה את הצירים ממקומם.. אצלי הבעיה הזו לא קיימת. ואז מצאתי את צ'יינה ספיד, חברה שמביא כל מיני מוצרים מסין, וביניהם גם ליין של מוצרי קרוואנים, באתי בגלל המחיר, אבל אז גיליתי את הדלת הרחבה.. ואכן, השבוע פתחנו פתחים לדלת, לחלונות, ושני פתחים לדלתות שירות למחסן באחורי הארגז. האחים אבו, שם נמצא הרכב התגלו כחבר'ה גמישים מאד, ואמן להם בעיה לתת לי לעבוד פיזית על הרכב אצלם בסדנה אז יאללה! לעבודה! וכך מצאתי את עצמי מנסר, משחיז, ותופר בניטים את הקירות, כיף טהור😀 אני מקווה מאד שהשבוע נניח את הגג, נחבר את הדלתות והחלונות, ואולי אולי נגמור את העבודה על הרכב! אז בינתיים, כמה תמונות שצולמו השבוע. שבוע נפלא לכולם אריה
  8. שלום צביקה, אני לא בטוח, אבל אם הבנתי נכון ואתה מתכוון לאום של גלגל ההגה עצמו, אז הסר דאגה מליבך, החיבור של הגלגל הוא קוני, ומה שהאום עושה זה בעצם לאלץ אותו לשבת במקום. אחר כך אתה יכול לפתוח את האום לגמרי והגלגל לא יזוז. השתמשתי בחולץ (אפציר) כדי לפרק אותו..😊
  9. רכב חביב, שמעתי לפני כמה שנים על אחד כזה זרוק במשק בגליל.. אני מבין שהוא לא למכירה, אבל חיפוש קצרצר העלה את האתר הזה.. https://www.carandclassic.co.uk/list/36/4cv/ יש פה 14 כאלו למכירה ..
  10. למברטה הורכבה במשך זמן מה פה בארץ, במפעל סולתם ביקנעם.. היתה לי אחת כזאת עם סירה שהבאתי למצב נסיעה ונראות סבירה בסוף שנות ה90 ונתתי אותה לפני כשנתיים. בזמן השיפוץ נסעתי לסולתם ושאלתי על חלקים, התשובה הייתה, "וואי היו לנו המון, לא מזמן זרקנו הכל.." חיפשתי במזבלה בחיפה, (אמיתי) אבל לא היה כלום, והיום המזבלה הישנה באיזור גשר פז הפכה לתל קטן וחינני.. בקיצור, חלקים משם לא יהיו. אולי במוסכי הוספות הישנים..
  11. אויר על שמן. שני מיכלי אויר ושתי כוסיות שמן. אם אני מבין נכון אז יש מערכת נפרדת גלגלים הקדמיים והאחוריים.
  12. חזרנו לעבוד במרץ ויש התקדמות:) מיכל המים מהמשאית הקודמת נוסר למידה הנכונה, רותך מחדש והורכב על המשאית. מיכל דלק רזרבי בנפח של כ250 ליטר נקנה והורכב גם הוא. טווח נסיעה משוער (על כביש..) 1500-1700 ק"מ. נוספה כננת אחורית וכעת יש שתי (!) כננות הדראוליות., שתיהן מותקנות בין קורות השסי באיזור הסרן האחורי. אחת מהן מוציאה כבל לחזית הרכב והשניה לאחור. תת השילדה נצבעה בצבע יסוד אפוקסי לבן וצבע עליון שחור. עכשיו אפשר לבנות ארגז!
  13. יא חביבי רציני אתה! כל הכבוד! אתה תגיע למשרד הרישוי לשינוי מבנה או או שתסתדר בלי זה?
  14. הבאתי לא מעט צמיגי אופנועים לארץ, תמיד במזוודה.. למיטב ידיעתי קיימת בעיה עם יבוא אישי של צמיגים. ניסית את הוט פיסטון? הם מייבאים כל מיני צמיגים
  15. שבוע טוב, אילן, לא ניתן לגרז שם ואני גם לא בטוח שצריך.. אולי אפשר לשמן עם משמנת או ספריי או משהו. האמת היא שהמובילים לא באמת נדרשים, לפעמים שמים אותם ולפעמים לא, אני בקשתי אותם באופן ספציפי כי יש לי נטייה מוזרה לפרק ולהרכיב את הארגז בעצמי😛 ואז הם עוזרים לי מאד בהרכבה.. לגבי השיטה עצמה, היא מאפשרת תנועה מסויימת בין השלדה לארגז. הרעיון הוא שלשלדה עצמה יש גמישות מסויימת, אולי אני אחפש ואשים תמונות שמראות את זה. הארגז מטבעו הוא בדרך כלל חסר גמישות, פשוט כי הוא קוביה שלמה, והרבה יותר קשה ליצור קוביה גמישה מאשר שני רלסים.. חיבור קשיח יגרום לאחד מכמה דברים - ביטול הגמישות של השילדה, ואז תקבל רכב "קשה" יותר, עם יותר סיכוי להצלבות בשטח, או שבמהלך זמן השלדה תסדק או הארגז יתפרק. השיטה המודגמת פה היא שיטה ותיקה מאד, באירופה, המתקינים של רכבי המסעות הגדולים עברו לשיטה אחרת שבה הארגז מונח על כמה (בד"כ שלשה) מתלים על ציר מה שנותן לו יכולת תנועה מרשימה ממש, אבל זה פחות (או בכלל לא) מוכר בארץ ולא רציתי להסתבך עם זה. רוב המתקינים בארץ פשוט מחברים את הארגז לשלדה בחיבור קשיח ולפעמים, שמים את הבורג הקדמי ביותר על ספייסר מגומי שנותן קצת גמישות. הם עושים את זה כי זה יותר פשוט, וגם כי הכבישים פה טובים והמשאיות לא מרבות לרדת לשטח ולא צריך את הגמישות. המקרה שלי שונה, אני מתכנן לנסוע הרבה בדרכים משובשת ולכן לא ויתרתי על החיבור הגמיש.
×
×
  • תוכן חדש...