Jump to content

sinkto

  • פרסום הודעות

    123
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

sinkto שיחק אותה בתאריך ספטמבר 15

התכנים של sinkto היו האהובים ביותר!

מוניטין

60 נייטרלי

אודות sinkto

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    צפוני כזה, מהגליל
  • מקצוע
    מורה דרך ו.. מתורגמן לתאית

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. צודק, יש שם הרבה המלצות. איפה היית עד עכשיו? מאוחר מידי, כבר קניתי חומרים יקרים, נקווה שהם יעשו עבודה.. תודה בכל אופן:)
  2. שלום לכולם, מתחילים שנה חדשה, ושבוע חדש, איזה כיף! היום חל צום גדליה אז אני לא עובד על הכבאית בחום ויש זמן לעדכן את השרשור:) ואתחיל בסיפור משעשע החל מגיל מסויים, רוב הגברים מתעוררים בלילה להטיל מים.. גם אני שם:) ואם אני כבר מתעורר , אני לא מוותר אף פעם על סיבוב בחצר וצפיה בשמי הלילה הזוהרים או בגשם או במה שלא יהיה שמתחולל בחוץ. בימים (לילות) אלו, הסיבוב כולל גם משאית צהובה זורחת שעומדת בחצר. והנה, באחד הלילות, אני מתקרב, ולחרדתי שומע צליל טפטוף מהרכב! השעה היא ארבע לפנות בוקר, המושב חשוך כמו מערה, ואני מתכופף ומנסה להגיע עם היד אל מתחת למנוע כדי להרגיש ו
  3. אז ככה, קודם כל תודה:) לגבי מזגן, היה, העפתי אותו, לא אוהב מזגן! למען האמת, גם עם רכב העבודה שלי (יונדאי i800) אני נוסע בלי מזגן גם בקיץ וגם בכביש הבקעה.. למעט כמובן כאשר אני מביע תיירים ברכב ואז אני פשוט סוגר את הוונטה שלי. אז לא, לא רוצה מזגן, אבל גם לא רוצה את חום המנוע כתוספת לחום שבחוץ, ובעיקר לא רוצה את רעשי המנוע. לגבי תשובת כלמוביל, היא נשמעה לי אמינה מאד, ואם אפוקסי יפתור את הבעיה, דייני! אין לי שום הנאה במחשבה על פירוק כל הציר;) מערכת הבלימה עובדת היטב. האם היא נבדקה? אתה יודע איך זה, בדיקת בלמים לפני טסט, אתה הולך למוסך, משלם, ויוצא לדרכך עם אישור.
  4. שלום לכולם, נשאלתי פה גם לגבי ההספק של המשאית.. אז "כח אדיר" זה שאלה של פרופורציה.. יכול להיות שאי אז בשנות השישים של המאה שעברה, כשמרצדס הציגה את מנוע הדיזל הראשון שלה עם הזרקה ישירה המשאיות הללו נחשבו לחזקות ומהירות מאד. היום לא. חד משמעית:) הדגם נקרא 1113 ולפי שיטת המספור שהונהגה גם היא באותה תקופה (ונמשכת עד היום) שתי הספרות הראשונות מייצגות את המשקל (ביחידות טון) ושתי האחרונות את ההספק (בכח סוס חלקי 10). זה נותן לנו רכב המשקל כולל של 11 טון עם 130 כח סוס. כמובן שכל כלל הוא בסיס לשינויים, ומסתבר שזה כך אפילו אצל היצרן הגרמני שלנו ולכן ברשיון הרכב במשקל הר
  5. שבוע טוב לכולם כיף "לפגוש" חברים ותיקים ולהכיר חדשים:) טוב, אז לגבי המחיר, אני רק יודע בודאות כמה אני שילמתי.. ובערך גם לגבי אחרים. יש עוד "משוגעים" אבל רוב הכבאיות עוברות לירדן, וחלקן משמשות ככבאיות פרטיות במפעלים, קיבוצים, וכאלו, וכך מורידות את פרמיות הביטוח. ועכשיו לעדכון על ההתקדמות במהלך השבוע החזרתי את הפנסים, המראות, ועוד חלקים, מאחר והחלפתי את הפנסים האחוריים הישנים בחדשים נאלצתי להתקין נורת לוחית זיהוי שלא הייתה קודם, מה שאומר, בניית תושבת מתאימה וחיבור לחשמל, לא מסובך מידי אך גוזל זמן. בנוסף, לפני כחודשיים, כשעשיתי "יישור קו" מכני הוספתי והחלפתי שמנ
  6. שלמו לי, אה? משאית כזו עולה בין 30,000 ל50,000 במצב as is. להביא אותה למצב שהיא תראה עוד כמה חודשים זה בקלות עוד 100,000 שקל, וזה בלי לספור מאות שעות עבודה שלי שעכשיו יש בשפע מהן כי אני מושבת קורונה מאז מרץ . יש כאלו ודומות גם ב5000 שקל אבל בלי רשיונות..
  7. ערב טוב, נשאלתי (ולא בפעם הראשונה..) למה כבאית? אז אין לי איזו תשוקה מיוחדת לכבאיות, אבל אני כן מחפש משאית, וישנה. למשאיות החדשות יתרונות רבים - כח, מהירות, נוחות נסיעה ועוד ועוד אבל הן יקרות, מתוחכמות, ומלאות רכיבים אלקטרוניים, וכשאלו מתקלקלים, צריך מוסך חברה, ובטיול לארצות נדחות, זו יכולה להיות בעיה. כמו כן, משאיות קלות נבנות היום עם גלגלים קטנים (17.5 אינץ') ואני מחפש גלגלים גדולים. בקיצור, רוצה ישן, והמשאיות הישנות היחידות (כמעט) שזמינות, הן כבאיות. מה קרה עם זו משנת 1971? אחרי שנה עבודה שבה התקנתי בה תיבת הגה הידראולית, (מה שדרש פירוק כמעט כל החלקים המחוברים
  8. שלום לכולם! כיף לחזור, במיוחד כשאני חוזר עם סיפור חדש... תודה למגיבים ולמברכים, אשתדל לא לאכזב:) אז ככה: המשאית הזו (בשונה מהקודמת) היא 4X4 שזה יתרון גדול מחד אבל גם חסרון מאידך. והחסרון הוא שהמשאית הקודמת נתקעה די מהר ודי קרוב לכביש אז תמיד היה מי שיחלץ אותה, עכשיו... נקווה שלא נגיע לזה🤣 הייעוד שלה הוא לחצות את אפריקה, ובינתיים נראה שביבי החליט לעזור לי🤑 . אם סודן ומצרים יאפשרו מעבר אז אני יוצא מהחניה בבית ועוצר בכף התקוה הטובה.. אם לא כל הגבולות יהיו פתוחים? נתמודד. גם לא ברור מי בדיוק יקח חלק במסע. טוב, למעט אחד - אני אהיה שם:) אני מקווה שגם אשתי, (בינתיים
  9. חשבתי על משהו, קורה לי לפעמים.. אם מישהו מתעניין בסיפור המסע הקודם, אז יש פה בפורום שרשור ארוך. אני לא רואה סיבה להקפיץ אותו אבל הנה קישור אליו, אז מי שבא לו..
  10. שלום לכולם קוראים לי אריה הרמן וחלק מכם אולי זוכר אותי מהשרשור הישן בו כתבתי את סיפור המסע שלי עם משפחתי בכבאית ישנה מתאילנד ועד טורקיה. מי שמכיר את הסיפור יודע גם שהרכב הזה חוסל בתאונה על כביש החוף לפני כמעט שש שנים. הרכב חוסל אבל אני לא, וגם לא הרעיון והשאיפה למסעות נוספים.. מאז נקנו עוד שתי כבאיות וכבר כמה שנים שאני עסוק (כשיש זמן) בנסיון לייצר רכב מסעות חזק, עמיד, בעל עבירות גבוהה, וגם אחד כזה שאפשר לגור בו. ישנם לא מעט רכבי מגורים – motorhome בלעז. אני בונה overland camper, כשההבדל מבחינתי הוא שרוב הקרוואנים הם בתים שיכולים להתנייד, מה שאני בונה הוא רכב שאפשר לגו
  11. חבר בא לשנה בארץ והביא איתו אופנוע חדש. הוא רוצה למכור אותו בסוף השנה ולכן ניגש למכס כדי לשלם מיסים. הוא השאיר שם התחייבות והרשאה לגביה אבל עכשיו הוא במילכוד: במשרד הרישוי אומרים לו שאי אפשר לרשום את הרכב עד שהמיסים ישולמו ובמכס אומרים לו שהמס לא ייגבה עד שהרכב ירשם כישראלי.. מישהו מכיר מקרה כזה יודע מה עושים? תודה
  12. אהלן חברים, היום נרשמה התקדמות משמעותית - הגברת הניעה וצאה לנסיעת בכורה קצרה! בתחילת השבוע חזרה תיבת ההגה משיפוץ והורכבה מחדש. השלב הבא היה הרכבת כל מערכת ההגה - צנרת, משאבה ומיכל נוזל הגה, וחיבור אל הגלגלים מחד, וההגה עצמו מאידך. אחרי בדיקה על יבש שהכל מחובר, מסתובב, ואין נזילות, התחלתי לחבר את מה שנותר - רדיאטור וצנרת מים, וחיבורים אחרונים של הטורבו. בשני המקרים נזקקתי למתאמים בין קטרים שונים של צינורות מאחר והמכללים הללו הגיעו מהמשאית האחרת. את המתאמים ייצר לי מכון אגזוזסטים, ולי נשאר רק להפעיל קצת חשיבה יצירתית וניסור למידה הנכונה.. היום אחר הצהרים הכל ישב במקום, לא נראו נזילות
  13. בערך 80,000 ק"מ, אבל המון המון שעות מנוע בסרק, בעמידה על המסלול, ועקב כך שנים או שלשה אוברולים..
  14. אז הנה קצת תמונות, וכמו שאמרנו, יש גם סרטונים ביוטיוב, לא משהו אבל אני מבטיח להשתפר זה הלינק https://www.youtube.com/channel/UCpFpNo5-acqR0vAyxbLs3mw
  15. אהלן אהלן! אני רואה שהשרשור הזה הוא die hard.. סבבה, תמיד אהבתי את ברוס.. עברו הרבה מים בירדן וכבאיות במגרשים מאז כתבתי פה לאחרונה, והנה קצת עדכונים: הכבאית שרכשתי, זאת משנת 71, (להלן האפריקאית..) משתפצת לאיטה, ממש לאיטה ): בהתחלה זה הלך די מהר, הורדתי משאבה, מיכל מים וארגז, אבל כבר תוך כדי פירוק התחילה להיראות כל החלודה וההזנחה שהתחבאו תחת הרבה שכבות של צבע. גם המצב המכני לא נראה מדהים, והקבינה עצמה מזכירה נגמ"ש מהמילואים, או אפילו יותר גרוע, זחל"ם. התחלנו לעבוד, המשאית נלקחה אחר כבוד אל מוסך גדול בגליל ושם אני עובד, עם קצת עזרה והמון תמיכה מבעל המוסך שדי נדלק על העניין. מ
×
×
  • Create New...