Jump to content

sinkto

  • פרסום הודעות

    152
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

sinkto שיחק אותה בתאריך ספטמבר 15 2020

התכנים של sinkto היו האהובים ביותר!

מוניטין

190 טוב

אודות sinkto

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    צפוני כזה, מהגליל
  • מקצוע
    מורה דרך ו.. מתורגמן לתאית

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תודה רבה😊 אכן המשטח שנמצא מעל חלל האחסון ישמש כ"חדר שינה" וכן, חלק ממנו בולט החוצה. הארגז לא יורד ישר למטה אלא באלכסון גםכאלמנט עיצובי, וגם לאפשר זוית נטישה טובה יותר. הפגוש הנוסף שהורכב על פי דרישות התקן קצת פוגע בכל זה אבל אין מה לעשות.. ולכן הוא גם יכול להתרומם.
  2. חחח אקדח סיליקון חשמלי יש לו לבחור😉 מועדים לשמחה מאז הגיעה הדלת לה חיכינו העניינים התחממו והעבודה זורמת מהר יותר כך שעכשיו כל המשאית מצופה פיבר, חלונות ודלתות מורכבים והיום הגענו לישורת האחרונה של הפרסומים, מיכל דלק קטן שהפך למיכל מים אפורים, פגוש אלומיניום נוסף שנדרש לפי התקן אבל יודע גם להתרומם כדי לאפשר זוית נטישה, ושאר ירקות.. אני יוצא כמעט כל יום מוקדם בבוקר (ארבע - חמש) לסדנה ומבלה שם את היום. אני לא יודע אם זה פסח או שכך זה ברגיל, אבל הכבישים מ פ ו צ צ י ם ! למזלי אני כבר לא נדרש להוביל חלקים ברכב אז עברתי לאופנוע, עולם אחר.. מקווה מאד לגמור את העבודה בקרוב ולהבי
  3. חח תבוא עם האוטובוס שלך, או עם הונדורה🤣
  4. אצלי אין בעיה של חשש מעודף משקל כי זו משאית ולא קרוואן נגרר שמוגבל ל750 או 1500 ק''ג (תלוי ברכב הגורר) ולכן אין לי בעיה לשים משקופים מסיבים שיחזיקו את הדלת. יש כל מיני דלתות לקרוואנים. ויש את המשחק שבין שימוש בחומרים קלים לעומת הצורך לעמידות כנגד טלטולים הדרך, ומכאן המימדים הקטנים. בנוסף, בדלת הספציפית הזו בעצם שתי דלתות, חיצונית, ודלת רשת פנימית. היום ציפינו את קירות הארגז ביריעת פיברגלס שתיתן (אני מקווה) מראה אחיד העמידות נוספת נגד גשם. בתמונה, המשאית מרוחה בסיליקון לפני הדבקת העריכה..
  5. שבוע טוב חברים, בשבוע שעבר חווינו התקדמות רבה בפרוייקט, ביום שישי, לפני כעשרה ימים קבלתי הודעת ווטסאפ ממשה - הבעלים של צ'יינה ספיד, חברה שעושה ליד צומת בית דגן שאמרה "הגיעו דלתות קרוואן רחבות.." ההודעה הזו שמה קץ לצפייה שנמשכה חודש וחצי עקב עיכובים שונים ומשונים, אבל ביום ראשון כבר הייתי במקום והעמסתי דלת 180×80 על האוטו. הסבר קצר.. אם תסתכלו על רוב (כמעט כל) הקרוואנים בארץ תראו דלתות כניסה ברוחב של כ60 ס''מ, דלתות צרות (צרות מידי בעיני) שלא מאפשרות הכנסת חפצים רחבים, כמו מקרר או כורסא. אני לא בטוח, אבל יתכן שהסיבה לכך היא שקרוואנים בנויים מחומרים קלים משקל ויש חשש שדלת ברו
  6. שלום צביקה, אני לא בטוח, אבל אם הבנתי נכון ואתה מתכוון לאום של גלגל ההגה עצמו, אז הסר דאגה מליבך, החיבור של הגלגל הוא קוני, ומה שהאום עושה זה בעצם לאלץ אותו לשבת במקום. אחר כך אתה יכול לפתוח את האום לגמרי והגלגל לא יזוז. השתמשתי בחולץ (אפציר) כדי לפרק אותו..😊
  7. רכב חביב, שמעתי לפני כמה שנים על אחד כזה זרוק במשק בגליל.. אני מבין שהוא לא למכירה, אבל חיפוש קצרצר העלה את האתר הזה.. https://www.carandclassic.co.uk/list/36/4cv/ יש פה 14 כאלו למכירה ..
  8. למברטה הורכבה במשך זמן מה פה בארץ, במפעל סולתם ביקנעם.. היתה לי אחת כזאת עם סירה שהבאתי למצב נסיעה ונראות סבירה בסוף שנות ה90 ונתתי אותה לפני כשנתיים. בזמן השיפוץ נסעתי לסולתם ושאלתי על חלקים, התשובה הייתה, "וואי היו לנו המון, לא מזמן זרקנו הכל.." חיפשתי במזבלה בחיפה, (אמיתי) אבל לא היה כלום, והיום המזבלה הישנה באיזור גשר פז הפכה לתל קטן וחינני.. בקיצור, חלקים משם לא יהיו. אולי במוסכי הוספות הישנים..
  9. אויר על שמן. שני מיכלי אויר ושתי כוסיות שמן. אם אני מבין נכון אז יש מערכת נפרדת גלגלים הקדמיים והאחוריים.
  10. חזרנו לעבוד במרץ ויש התקדמות:) מיכל המים מהמשאית הקודמת נוסר למידה הנכונה, רותך מחדש והורכב על המשאית. מיכל דלק רזרבי בנפח של כ250 ליטר נקנה והורכב גם הוא. טווח נסיעה משוער (על כביש..) 1500-1700 ק"מ. נוספה כננת אחורית וכעת יש שתי (!) כננות הדראוליות., שתיהן מותקנות בין קורות השסי באיזור הסרן האחורי. אחת מהן מוציאה כבל לחזית הרכב והשניה לאחור. תת השילדה נצבעה בצבע יסוד אפוקסי לבן וצבע עליון שחור. עכשיו אפשר לבנות ארגז!
  11. יא חביבי רציני אתה! כל הכבוד! אתה תגיע למשרד הרישוי לשינוי מבנה או או שתסתדר בלי זה?
  12. הבאתי לא מעט צמיגי אופנועים לארץ, תמיד במזוודה.. למיטב ידיעתי קיימת בעיה עם יבוא אישי של צמיגים. ניסית את הוט פיסטון? הם מייבאים כל מיני צמיגים
  13. שבוע טוב, אילן, לא ניתן לגרז שם ואני גם לא בטוח שצריך.. אולי אפשר לשמן עם משמנת או ספריי או משהו. האמת היא שהמובילים לא באמת נדרשים, לפעמים שמים אותם ולפעמים לא, אני בקשתי אותם באופן ספציפי כי יש לי נטייה מוזרה לפרק ולהרכיב את הארגז בעצמי😛 ואז הם עוזרים לי מאד בהרכבה.. לגבי השיטה עצמה, היא מאפשרת תנועה מסויימת בין השלדה לארגז. הרעיון הוא שלשלדה עצמה יש גמישות מסויימת, אולי אני אחפש ואשים תמונות שמראות את זה. הארגז מטבעו הוא בדרך כלל חסר גמישות, פשוט כי הוא קוביה שלמה, והרבה יותר קשה ליצור קוביה גמישה מאשר שני רלסים.. חיבור קשיח יגרום לאחד מכמה דברים -
  14. אהלן חברים, וסליחה! וגם הסבר.. אני משתדל לכתוב כשיש על מה, ובשלושת החודשים האחרונים לא הייתה שום התקדמות משמעותית בבניה אז לא כתבתי😶 אבל אתם צודקים, זה לא בסדר לא לעדכן, אז הנה.. אני מבחינתי הבאתי את המשאית לדרגת מוכנות גבוהה והשלב הבא היה להעביר אותה למתקין ארגזים מורשה כדי לבנות ארגז. היתה התלבטות בין כמה חברות עם מגוון מחירים ושיטות בניה שונות, ולפני כחודש סגרתי עם "האחים אבו" מאבן יהודה והעברתי אליהם את המשאית. החברה הללו מקצועיים מאד ובדרך כלל זריזים אבל הפעם התנהלו העניינים בעצלתיים, גם בגלל שזה לא ארגז סטנדרטי ןיש לי דרישות מיוחדות, וגם בגלל ..הקורונה.
  15. למשאיות עד 12 טון יש סטטוס אספנות. אני לא הופך אותה לרכב אספנות כל עוד לא אגמור את בניית הארגז כי לרכב אספנות אי אפשר לעשות שינוי מבנה. (זו אמירה כללית ולא מדוייקת אבל בגדול זה המצב). הסרטון צולם בגליל
×
×
  • תוכן חדש...