Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות. 

אין לי חלון בחדר האמבטיה לצערי. מה שאומר שכפי הנראה יהיה צורך בוונטה או משהו. 

למה צריך לשים לב? המלצות? מחשבות? 

 

אני לא ממש יכול לעשות חור בקיר כדי לתקוע שם וונטה, ואצטרך לעשות משהו אחר כנראה. 

לחדר יש 2 דלתות, אחת מהן יציאה למרפסת שירות. 

תודה לעונים. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

במרפסת שירות יש חלון? תשאיר את הדלת פתוחה, פתרת את הבעיה. 

אם תשאיר את 2 הדלתות פתוחות בכלל 0 סיכוי שיהיה משהו. בדירה של ההורים שלי זה ככה 20 שנה, שום בעיה

יום טוב גם לך

פורסם

ברווז,

אתה שואל בגלל שיש איתך בני בית שלא תמיד בהכרח ישאירו דלת אחת פתוחה ובגלל זה יווצר בלגן? שאתה לא יכול לסמוך על זה שיזכרו להשאיר? (מנסיון במגורים בחיפה הלחה הרבה שנים, אבל יש חלון באמבטיה, פשוט לפעמים סוגרים אותו גם כן..)

פורסם
לפני 24 דקות, Igalz כתב:

במרפסת שירות יש חלון? תשאיר את הדלת פתוחה, פתרת את הבעיה. 

אם תשאיר את 2 הדלתות פתוחות בכלל 0 סיכוי שיהיה משהו. בדירה של ההורים שלי זה ככה 20 שנה, שום בעיה

יש, שהוא רוב הזמן סגור. לא ניתן לפתוח אותו קבוע (חתולים בבית וזה החלון היחיד שלא ניתן לשים עליו רשת כי ממנו תולים כביסה).

2 הדלתות של האמבטיה פתוחות. זה לא ממש עוזר. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

נראה שאם החלון של מרפסת השירות סגור, אין לחדר אמבטיה לאן להתאוורר. לאוורר לתוך חלל הבית לא יתן כלום. אתה יכול לתקין וונטה על החלון של מרפסת הכביסה, כך שגם כשהוא סגור יוצא משם אויר אבל לא חתולים. זה בשילוב השארת הדלת יציאה למרפסת פתוחה. ראיתי מוצרים כאלה בעלי אקספרס אבל אין לי מושג לגבי היעילות שלהם.

https://a.aliexpress.com/_c3GJMatf

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה כבר יותר קרוב למה שהיה לי בראש כשחשבתי על וונטה ופשוט לא הכרתי את האופציה. 

ככה עשיתי לצינור האגזוז של המייבש כביסה כדי שבחורף זה לא יקפיא את כל הבית- קרש שהחלון נסגר עליו וחור לצינור.

מעניין, תודה. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה יכול להשתמש באותו קרש, תעשה בו עוד חורים ותוסיף מאווררים

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

צר מדי, אבל זה בהחלט רעיון. השאלה אם זה גם יעבוד טוב. 

אחשוב על זה. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לא יעזור. יש צורך בזרימת אוויר. אם יש לך מייבש כביסה בלי מעבה או צינור ניקוז אוויר זה יחמיר את המצב.

 

הפיתרון הוא וונטה עם צינור ״4 שייצא מקיר חדר הכביסה. על היציאה שמים תריס שנפתח על ידי לחץ האוויר מהוונטה. הבעיה היא שהוונטה מצריכה קו חשמל, בד״כ מחובר לתאורה כך שהוונטה מופעלת יחד איתה.

 

יש לי בבית שתי מקלחות, חדר אמבטיה וחדר שירותים שמאווררים על ידי וונטות, אף אחד מהם אינו סובל מעובש.

 

אגב, לגבי רשתות - אפשר להתקין רשת הזזה, זה לא עניין יקר. אני יכול לתת לך את פרטי מי שהתקין אצלי, אתה יכול לבקש הצעות לפתרון ומחיר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

חדר הכביסה פונה לחלונות שתמיד פתוחים - משם יש זרימת אוויר פנימה.

לא צריך סירקולציה ,מספיק שיש לאוויר החם לאן לצאת בHeat Transfer וזה עובד.

 

 

עריכה: זה לא עובד עם ריח של פלוצים, אל תנסה בבית

עריכה אחרונה על ידי GTאי
פורסם
לפני 4 שעות, ברווז כתב:

יש, שהוא רוב הזמן סגור. לא ניתן לפתוח אותו קבוע (חתולים בבית וזה החלון היחיד שלא ניתן לשים עליו רשת כי ממנו תולים כביסה).

2 הדלתות של האמבטיה פתוחות. זה לא ממש עוזר. 

שני פתרונות , תלוי במצב. 
אם לשים רשת על מסילה במקביל לתריס. מספיק רק על חצי מהחלון , כך שהחלון יהיה סגור אבל עדיין יהיה איוורור. הרשת לא צריכה להיות רשת נגד יתושים, אותה חתול יכול בקלות לקרוע , אלא למשל רשת של גדר מחוטי ברזל עם מרווחים גדולים. 
לסגור עם רשת כזאת מעבר לאיזור של מסתור הכביסה אם זה אפשרי 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לפני 8 דקות, GTאי כתב:

חדר הכביסה פונה לחלונות שתמיד פתוחים - משם יש זרימת אוויר פנימה.

לא צריך סירקולציה ,מספיק שיש לאוויר החם לאן לצאת בHeat Transfer וזה עובד.

 

 

עריכה: זה לא עובד עם ריח של פלוצים, אל תנסה בבית

היה לי בדירה הקודמת. האוורור לא הספיק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...