Jump to content

אלרו

  • פרסום הודעות

    116
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות אלרו

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בימים האחרונים נסעתי נסיעה ארוכה ובעליה קשה באוטו מלא עם מזגן המנוע התחמם והגיע ל 3/4 עמדתי בצד דקה והחום ירד לחצי ולאחר כמה דקות נסיעה נדלקה תקלה P1739 והאוטו לא סחב טוב מישהו יודע מה המשמעות של התקלה
  2. שלום לפני כחודש התקנתי מערכת גז והאוטו חזר עם תקלה p0325 שזה חיישן נקישות בנוסף ממש לפני ההתקנה של המערכת גז הופיע תקלה p0172 שזה תערובת עשירה, יש לציין ששתי התקלות נדלקות אחרי נסיעה של כמה ק"מ ונכבות אחרי שלוש או ארבע נסיעות קצרות רק שהם נשמרות בזכירון יש לציין שלפני כן כ 2000 ק"מ הופיע תקלה p0420 שמתי k44 והתקלה לא חזרה והאוטו עבר בדיקת זיהום אויר בטסט עם co 0.03 ואולי פחות מזה שלמיטב ידיעתי זה תקין לגמרי. תופעה נוספת קיימת כשעוזבים את הגז מורגשת כמין בלימה כמו בגיר ידני החלפתי פילטר אויר וניקיתי את הבית מצערת עם ספריי קרבורטור ויש שיפור משמעותי אך לעתים התופעה עדיין מורגשת. אם מישהו יודע הס
  3. כשהאוטו בהילוך שלישי אם אני עוזב את הגז בבת אחת האוטו נבלם מה שבאוטו אחר גורם להעברת הילוך, עוד דבר שמתי לב שאם מזגן דלוק זה לא קורה. אם מישהו יודע מה אפשר לעשות.
  4. כשהמפוח של המזגן הוא על המקסימום יוצא קור כל הזמן וכשאני מוריד את עצמת המפוח לפעמים יוצא קור ולפעמים לא האם זה תקין?
  5. האוטו אחרי ראש מנוע. המכונאי לא השיג טרמוסטט אז הוא כנראה ביטל אותו בכל מקרה לדבריו יש רק טרמוסטט מקורי שעולה כ400 ש"ח. אני לא מרגיש שינוי בחום מנוע הוא נשאר קבוע בחצי אולי לוקח עוד דקה להתחמם רק מחוץ לעיר בירידות ארוכות מאוד כמו הירידות מירושלים החום יורד וכשמגיעים למישור הוא עולה שוב אחרי דקה נסיעה. השאלה האם צריך להתקין טרמוסטט או אפשר להמשיך לנסוע ככה הנסיעות שלי הם בעיקר בתוך העיר.
  6. לא הייתי כשהמכונאי בדק רק לפי מה שהבנתי האבחנה הייתה בגלל שיש בועות כל הזמן וריח של של דלק יוצא מהרדיאטור והמים במיכל עיבוי מבעבעים בנוסף האוטו מאבד מים לא בכמות מאוד גדולה. האם יכול להיות סיבה אחרת לתופעות הנ"ל? והאם לאחר הפתיחה של הראש יהיה אפשר לדעת בוודאות?
  7. אתמול בדק את האוטו מכונאי ואמר שיש בריחה קלה מהראש. וראש בהונדה צריך חריטה גם בבלוק אם לא הרבה פעמים לא מצליח. וכנראה שגם חיישן קראנק לא טוב.
  8. בדקתי היום שוב והמים גולשים מהרדיאטור כשהמכסה פתוח והמנוע קר. אבל במכסה סגור אני לא מרגיש לחץ מיוחד בצינורות.
  9. ולמה המים גולשים בסטרטר בלי ניצוץ ראיתי כמה פעמים שזה הבדיקה שהמכונאים עושים?
  10. עובד מצויין רק לדעתי הוא לא באמת תיקן ומחר שוב האוטו לא יניע
  11. כן האוטו אצלי כמה חודשים וחסר קצת נוזל קירור מידי פעם. ובנוסף אחרי הנ"ל נסעתי סיבוב ולחצתי את הדוושה עד הסוף ונדלקה תקלה P1259
  12. אתמול האוטו לא הניע לי, אחרי שכמה ימים הוא עושה בעיות בהנעה. הגיע מכונאי הכניס ספרי דאודורנט למצערת לא הניע, אח"כ ספריי קרבורטור גם לא הניע, בדק שיש ניצוץ במצתים. מילא מים ברדיאטור עד הסוף, ובנסיון התנעה גלשו קצת מים לכן אבחן שהלך ראש מנוע אמרתי לו שלא נשמע לי שאם הראש קצת לא בסדר שלא יניע. הוציא את הפלגים ניקה אותם שפך קצת שמן לחורים של הפלגים ולא הניע. בירר בטלפון אצל מישהו והוא ניקה קצת את החיישן שיושב בצד של הטיימינג למעלה וסובב אותו קצת ואז הניע. (הוא גם התעסק קודם במנוע למטה אני לא יודע מה עשה שם אולי עוד חיישן) לדבריו אם התקלה תחזור צריך לנתק את הקודן. לא נראה לי שהתקלה טופלה ואני חושש
  13. הגיע מכונאי הכניס ספרי דאודורנט למצערת לא נדלק אח"כ ספריי קרבורטור גם לא נדלק בדק שיש ניצוץ במצתים. מילא מים ברדיאטור עד הסוף ובהנעה השפריץ קצת איבחן שהלך ראש מנוע אמרתי לו שלא נשמע לי שאם הראש קצת לא בסדר שלא יניע. הוציא את הפלגים ניקה אותה ולא הניעץ בירר בטלפון אצל מישהו והוא ניקה קצת את החיישן שיושב בצד של הטיימינג למעלה וסובב אותו קצת ואז הניע. (הוא גם התעסק קודם במנוע למטה אני לא יודע מה עשה שם אולי עוד חיישן) לדבריו אם התקלה תחזור צריך לנתק את הקודן. מה אומרים החברים כאן א' לא נראה לי שהתקלה טופלה ואני חושש שהיא תחזור ב' מה בקשר לראש מנוע האם האיבחון נכון על סמך שיצא שמשפריץ קצת מים בהתנ
×
×
  • תוכן חדש...