אני עובד באחת החברת הגדולות בשוק , לפני 3 וחצי שנים החברה הכניסה רכב חשמלי ראשון כניסוי - ג'ילי גאומטרי 460 , עמדת טעינה כולל התקנה והחזר חשמל מלא ע"ח המעסיק- רק 5 לקחו (אני בינהם)
השנה הם הציעו צ'רי FX EV , החזר 3 אלף ברוטו לטובת עמדה ו300 שקלים ברוטו החזר קבוע על חשמל, 0 לקחו (ובצדק)
לא עזר שהצעתי להם לשפר את המגוון , הוכחתי להם חיסכון של עשרות אלפי שקלים בתקופה הזאת. נכנעתי , גם ככה החברה העלתה את הפיצוי למי שלא לוקח רכב מהעבודה בסכום נכבד , הזמנתי חשמלי פרטי (Y AWD)