Jump to content

T_A

  • פרסום הודעות

    316
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות T_A

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  1. נשמע לי קצת מוזר , אני מכיר את שוק הליסינג וספציפית את הרץ , לא מאמין שלא יסכימו לקבל בחזרה קשקאי (רכב שנמכר טוב יד שניה) כמה חודשים לפני, מה גם שיש הרבה חוזים שהם 30 חודשים ולא 36 באופן כללי סיום עסקה כמו שרשמו פה , בחוזה סטנדרטי זה חודש על כל שנה , לקשקאי אני מעריך שזה 2600 ש"ח + מע"מ בערך. בנוסף אני מכיר גם באופן אישי וגם מחברים , כרגע רוב החברות שלוקחות רכבי ליסינג מושכות כמה שאפשר בגלל האי וודאות של הקורונה, ולא רוצות לקחת התחייבויות לעוד 3 שנים ולמצוא את עצמם מחזירים רכבים בקנסות גדולים כי עובדים פוטרו וכו. שורה תחתונה, תלחץ על הקצין רכב ותשגע אותו כל יום שיש בעיות ברכב וכל תקלה הכי קטנה שים אותו לטיפול , בסוף יחליפו לך.
  2. T_A

    הרץ פושטת את הרגל?

    סליחה הייתי חייב להגיב , עבדתי עד לפני שנתיים בחברה (בתחום מערכות מידע), אני יודע להגיד לך בוודאות שזה לא אותם רכבים רכבי מותג 'הרץ' בדרך כלל היו בעלי קילומטרז נמוך מאוד ובאבזור יחסית גבוה לרכבי השכרה. רכבי מותג 'דולר' וטריפטי' יכולים להגיע לק"מ גבוה יותר וגם בעלי מפרט מינימלי בנוסף יש יתרונות אחרים להזמנות מותג הרץ מבחינת השירות ומה מקבלים בהזמנה.
  3. עבודה נהדרת לעשות מיגרציה חלקה לפטפורמה חדשה ככה יש אפשרות למצב לילה? בהיר לי מאוד
  4. אני בנירו גם ביטלתי החזקה על אמצע נתיב, ממש מפריע אבל חבל שזה לא אפשרות למי שרוצה באיוניק החדשות
  5. T_A

    למה כזה יקר לשכור רכב?

    איזה הזיה ברור שאין ביטוח מקיף/ג' כי חברת ההשכרה לוקחת את הסיכוי/סיכון הזה וזה לא חינם כי תאונות קורות ונדרש לטפל ברכבים שלהם ושל צד' ג טיפולים אצל מאכרים? שטויות , הרכבים באחריות ולכן נדרש לטפל במוסכים מורשים של משרד התחבורה , החברות הגדולות מחזיקות רשת מוסכים ומערך לוגיסטי שלם בשביל זה. חוץ מזה , כיוון שכל ההכנסה של החברה זה הרכב , אז גם צריך לממן את העסק עצמו וכל מה שקשור בתפעול שלו (סניפים,עובדים,מנהלה,מערך שירות וכו) , זה לא בהתנדבות.
  6. נירו, עושה אחד ל 17-18 , נוסע לא חסכוני בעליל.
  7. הבנת הנקרא , לא מבטלים שום 2+ באזור נתניה , בירידה מפולג יבוטל נתיב תחבורה ציבורית קיים כדי להקל על היציאה לרכבים. בנוסף גם ישנו את הירידה מ553 מזרח לכביש החוף כדי שלא יתחבר לכביש הראשי ויפריע ל2+ אלא ימשיך עם 2 הנתיבים הקיימים מימין עד תחנת האוטובוס אחרי הגשר כל האזור של פולג זה קלאסטר-פאק רציני , המנכלית המתלהבת של משרד התחבורה כנראה הצליחה לבלבל את השר החדש והוא לא הבין מה נפל עליו
  8. כל חברות הליסינג הגדולות מטפלות במוסכים שלהם, אבל תקלות באחריות מועברות למוסך יבואן. צריך לשים לב לדברים כמו צמיגים (גיל,שחיקה וכו ), שלא חסר חלקים (שטיחים , פלסטיקה וכו), אם כן תדאג שישלימו לראות היסטוריית טיפולים (מתי החליפו רפידות , שמן ) אם יש פגמים בצבע , שפשושים , בדרך כלל יתקנו אם תבקש (יש מי שמעדיף שלא) שכל הפנסים שלמים , לא רופפים לבדוק גיל מצבר , לרכב בן 3 שנים כנראה לא רלוונטי , אבל 4-5 שנים נדרשת החלפה עדיף רכב שהיה ליסינג נהג יחיד ולא השכרה , בנוסף לא יותר מ3 שנים בליסינג (אחרי 3 שנים הוא הופך לרכב גישור שכל כמה ימים מועבר לנהג אחר)
  9. אתה מבין שהמים שאתה שותף איתם את הרכב משולמים ע"י כלל הדיירים בחשבון המים ? זה אפילו לא מחשבון ועד אלא ממש בחשבונית של כל אחד תחת 'צריכה משותפת' אישית לא סובל לראות אנשים משתמשים בצינור כיבוי לניקוי הרכבים בבניין שלנו ואני דואג להעיר.
  10. תודה על העדכון , איך החדר במלון?
  11. בוא נדייק רק את המספרים , חברת ליסינג תקנה נניח רכב מסגמנט משפחתי (קורולה , אלנטרה , 3 וכו) שעולה סביב 130 מחירון כולל מע"מ ב 80 אלף בערך לא כולל מע"מ החברות מחכירות את הרכב (בסגמנט הזה) במחיר של 2000-2300 לא כולל מע"מ והחוזים הם בדרך כלל ל 30 חודשים זאת אומרת הרוויחו 60 אלף על הרכב לפחות בהנחה שלא היו תאונות ונזקים משמעותיים (השתתפות עצמית של החוכר זה סביב 700-1000 לתאונה וממש לא מכסה נזקים משמעותיים) תוריד מ60 אלף עלויות של: אנשי מכירות מערך לוגיסטי שלם של נהגים, נציגי חוץ אצל לקוחות גדולים מערך החזקה (מוסכים, מחסנים , קניינים וכו) מחלקה משפטית שצריכה לטפל תביעות מערך שירות לקוחות עלות מערך של מכירת הרכב (השבחה, מגרשים, עוד אנשי מכירות וכו) בנוסף עלויות כמו כל חברה גדולה אנשי מטה,סניפים עם ארנונה ושכירות , משכורות , מערכות מידע, הנהלת חשבונות ועוד. בקיצור זה לא בדיוק שגר-ושכח ותחזיר לנו את הרכב עוד 3 שנים הרווח כולו שלנו. בנוסף יש לא מעט תחרות בענף וחברות גדולות לא פוחדות להחליף חברת ליסינג בשביל תנאים טובים יותר.
  12. היה לי בליסינג שנת 2016 , סה"כ אוטו טוב אבל לדעתי הפרזת בתיאורים שלך 1. צריכת דלק מאוד תלויה בצורת הנהיגה אפילו יותר מהיברידיות אחרות , אני נוהג לא חסכוני ובקושי הוצאתי 500 ק"מ ממיכל מלא , הנירו שלי היום עושה בשקט 650 ק"מ על 40 ליטר ונסיעה לא חסכונית בעליל. 2. מרווח פנימי , לא רשמת כלום על התקרה הנמוכה , מישהו קצת גבוה יקבל אותה בראש. 3. המערכת מולטימדיה חסרת תועלת , אין תמיכה בעברית , ניווט בארץ לא רלוונטי אם לא וויז (אצלי בכלל זה לא היה מותקן), באופן כללי זה רדיו בסיסי+נתוני צריכת דלק. 4. מצב EV על סוללה מלאה ייתן כמה מאות מטרים עד קילומטר אולי לפני שהסוללה פרוקה (בספר רכב לדעתי מדברים על קילומטר וחצי שניים) לחיוב אני אומר שהגיר הרציף היה לי תענוג , כנראה זה נכון שאומרים שאתה או שונא או אוהב אותו. לגבי מצב B , תסתכל בחוברת , זה ממש לא לשימוש יום-יומי ואתה עושה נזק לרכב, מספיקה לחיצה מעטה על הדוושת הבלם כדי לטעון את הסוללה עוד לפני שהבלמים נכנסים לפעולה.
  13. קפץ לי בפייסבוק , כבר ראיתי לא לתת זכות במעבר חציה אבל זה כבר רמה אחת מעל [video=facebook_share;898879383838625]
  14. אני לא עורך דין אבל כל המכתב נשמע הזוי ומונפץ , בן אדם קונה מאדם פרטי רכב יד שניה , לא מסתדר איתו אז הוא חושב שפשוט מחזירים כמו לקנות חולצה בקסטרו? אהבתי שהוא גם רשם שצריך לפצות אותו ושהוא יכול להתכבד וללכת למוסך לאסוף את האופנוע לאחר תשלום כאילו מדובר בפינת ישיבה מחנות רהיטים. רק מוכיח שיש יותר מידי עו"ד במדינה
×
×
  • Create New...