Jump to content

T_A

  • פרסום הודעות

    319
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות T_A

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  1. אפשר להרגע , סהכ הכרעה במשפט אחד , לא תקדים ולא יהיה ערעור של המשטרה. לא מציע לאף אחד לבנות על זה.
  2. ברכב הזה יש מולטימדיה מבוססת Windows CE , לא שווה יותר מידי , בעיקר רדיו ודיבורית. הניווט מבוסס על תוכנת IGO עם מפות כנראה מ 2013. את השגיאה אתה מקבל כי כנראה הוציאו את הכרטיס SD שמכיל את המפות ,יש לך מתחת לצג מכסה שרשום עליו MAPS , תפתח עם הציפורן ותראה. אי אפשר לשדרג כלום במערכת הזאת , אם זה חשוב לך תתקין מולטימדיה אנדרואיד חדשה.
  3. אם קוראים את הכתבה מבינים את הסיבה האמיתית - "לפי טיוטת חוק ההסדרים מצלמות המהירות סובלות מליקוי אחר: הנהג הישראלי, שמתעקש להישפט כאשר הוא מקבל דו"ח מהירות." זה כל הסיפור, עומס שרק גדל בבתי המשפט , אנשים לא מקבלים זימונים אפילו במהלך השנה מבקשת השיפוט וביטולי דוחות סיטונאים הפתרון היחידי שלנו כאזרחים נגד המצלמות האלו זה למשוך את הזמן למקסימום ולקוות שהתהליך יתעכב מספיק שליחת בקשה לביטול בדקה 90' ללא הודאה באשמה , בקשה להשפט לאחר מכן גם במקיסמום הזמן המותר ואז משחק המתנה מקסימום מגיעים למשפט , מסכימים לסגור עם התובע בקנס מופחת ונגמר הסיפור (בהנחה שלא נסעתי 50 קמ
  4. נשמע לי קצת מוזר , אני מכיר את שוק הליסינג וספציפית את הרץ , לא מאמין שלא יסכימו לקבל בחזרה קשקאי (רכב שנמכר טוב יד שניה) כמה חודשים לפני, מה גם שיש הרבה חוזים שהם 30 חודשים ולא 36 באופן כללי סיום עסקה כמו שרשמו פה , בחוזה סטנדרטי זה חודש על כל שנה , לקשקאי אני מעריך שזה 2600 ש"ח + מע"מ בערך. בנוסף אני מכיר גם באופן אישי וגם מחברים , כרגע רוב החברות שלוקחות רכבי ליסינג מושכות כמה שאפשר בגלל האי וודאות של הקורונה, ולא רוצות לקחת התחייבויות לעוד 3 שנים ולמצוא את עצמם מחזירים רכבים בקנסות גדולים כי עובדים פוטרו וכו. שורה תחתונה, תלחץ על הקצין רכב ותשגע אותו כל יום שיש בעיות ברכב ו
  5. סליחה הייתי חייב להגיב , עבדתי עד לפני שנתיים בחברה (בתחום מערכות מידע), אני יודע להגיד לך בוודאות שזה לא אותם רכבים רכבי מותג 'הרץ' בדרך כלל היו בעלי קילומטרז נמוך מאוד ובאבזור יחסית גבוה לרכבי השכרה. רכבי מותג 'דולר' וטריפטי' יכולים להגיע לק"מ גבוה יותר וגם בעלי מפרט מינימלי בנוסף יש יתרונות אחרים להזמנות מותג הרץ מבחינת השירות ומה מקבלים בהזמנה.
  6. עבודה נהדרת לעשות מיגרציה חלקה לפטפורמה חדשה ככה יש אפשרות למצב לילה? בהיר לי מאוד
  7. אני בנירו גם ביטלתי החזקה על אמצע נתיב, ממש מפריע אבל חבל שזה לא אפשרות למי שרוצה באיוניק החדשות
  8. איזה הזיה ברור שאין ביטוח מקיף/ג' כי חברת ההשכרה לוקחת את הסיכוי/סיכון הזה וזה לא חינם כי תאונות קורות ונדרש לטפל ברכבים שלהם ושל צד' ג טיפולים אצל מאכרים? שטויות , הרכבים באחריות ולכן נדרש לטפל במוסכים מורשים של משרד התחבורה , החברות הגדולות מחזיקות רשת מוסכים ומערך לוגיסטי שלם בשביל זה. חוץ מזה , כיוון שכל ההכנסה של החברה זה הרכב , אז גם צריך לממן את העסק עצמו וכל מה שקשור בתפעול שלו (סניפים,עובדים,מנהלה,מערך שירות וכו) , זה לא בהתנדבות.
  9. נירו, עושה אחד ל 17-18 , נוסע לא חסכוני בעליל.
  10. הבנת הנקרא , לא מבטלים שום 2+ באזור נתניה , בירידה מפולג יבוטל נתיב תחבורה ציבורית קיים כדי להקל על היציאה לרכבים. בנוסף גם ישנו את הירידה מ553 מזרח לכביש החוף כדי שלא יתחבר לכביש הראשי ויפריע ל2+ אלא ימשיך עם 2 הנתיבים הקיימים מימין עד תחנת האוטובוס אחרי הגשר כל האזור של פולג זה קלאסטר-פאק רציני , המנכלית המתלהבת של משרד התחבורה כנראה הצליחה לבלבל את השר החדש והוא לא הבין מה נפל עליו
  11. כל חברות הליסינג הגדולות מטפלות במוסכים שלהם, אבל תקלות באחריות מועברות למוסך יבואן. צריך לשים לב לדברים כמו צמיגים (גיל,שחיקה וכו ), שלא חסר חלקים (שטיחים , פלסטיקה וכו), אם כן תדאג שישלימו לראות היסטוריית טיפולים (מתי החליפו רפידות , שמן ) אם יש פגמים בצבע , שפשושים , בדרך כלל יתקנו אם תבקש (יש מי שמעדיף שלא) שכל הפנסים שלמים , לא רופפים לבדוק גיל מצבר , לרכב בן 3 שנים כנראה לא רלוונטי , אבל 4-5 שנים נדרשת החלפה עדיף רכב שהיה ליסינג נהג יחיד ולא השכרה , בנוסף לא יותר מ3 שנים בליסינג (אחרי 3 שנים הוא הופך לרכב גישור שכל כמה ימים מועבר לנהג אחר)
  12. אתה מבין שהמים שאתה שותף איתם את הרכב משולמים ע"י כלל הדיירים בחשבון המים ? זה אפילו לא מחשבון ועד אלא ממש בחשבונית של כל אחד תחת 'צריכה משותפת' אישית לא סובל לראות אנשים משתמשים בצינור כיבוי לניקוי הרכבים בבניין שלנו ואני דואג להעיר.
  13. תודה על העדכון , איך החדר במלון?
  14. בוא נדייק רק את המספרים , חברת ליסינג תקנה נניח רכב מסגמנט משפחתי (קורולה , אלנטרה , 3 וכו) שעולה סביב 130 מחירון כולל מע"מ ב 80 אלף בערך לא כולל מע"מ החברות מחכירות את הרכב (בסגמנט הזה) במחיר של 2000-2300 לא כולל מע"מ והחוזים הם בדרך כלל ל 30 חודשים זאת אומרת הרוויחו 60 אלף על הרכב לפחות בהנחה שלא היו תאונות ונזקים משמעותיים (השתתפות עצמית של החוכר זה סביב 700-1000 לתאונה וממש לא מכסה נזקים משמעותיים) תוריד מ60 אלף עלויות של: אנשי מכירות מערך לוגיסטי שלם של נהגים, נציגי חוץ אצל לקוחות גדולים מערך החזקה (מוסכים, מחסנים , קניינים וכו) מחלקה משפטית שצריכה לטפל תביעות מערך שיר
×
×
  • Create New...