Jump to content

ldti

  • פרסום הודעות

    289
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

22 נייטרלי

אודות ldti

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. התעריף הרגיל של אפקון הוא 5 שח להתחברות + 1.2 ש"ח לקוט"ש. יש מקומות ומועצות אזוריות עם תעריפים נמוכים יותר - כמו עמק חפר, שם התעריף הוא 0.9 ש"ח לקוט"ש ללא דמי התחברות. הכי פשוט להוריד את האפליקציה ולהסתכל.
  2. על איזו תחנה מדובר? אני יכול הזיז אותה למקום יותר מדויק אם צריך...
  3. איפה? חמור מאוד שיש תחנה והיא לא במפה שלי... 😛
  4. פה תוכל לראות מפה מסודרת של כל העמדות נכון לרגע זה: https://tinyurl.com/yxhodemb
  5. אני מבין שעדיין לא נמכרת רשמית?
  6. לא קרה לי באף אחד מהעידכונים שעשיתי. כן היה ככה כשקניתי את הרכב, אבל זה טופל בטיפול הראשון.
  7. ldti

    מבחן דרך: MG ZS EV

    @פבל המטען בMG הוא 7KW, חד פאזי. משמע - 32 אמפר. במציאות לרוב האנשים תהיה אפשרות לספק לרכב בבית אולי 16 אמפר, מה שאומר 3.6 קילווט כהספק טעינה ביתי. לפי המגבלות האלו תוכלו לחשב.
  8. וצומת כח, לדוגמא. וקריית שמונה...
  9. אני גם מאוד אוהב את כל אלו שמדברים על תשתיות טעינה, כשאין להם בכלל שמץ של מושג איפה יש עמדות וכמה מהן יש. רוצים לדעת? בבקשה: https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1smMeGPnJ-oxr_8kuiwfB9i6iCURwl8bp&usp=sharing https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1zEeEDXqx9fBA41efjjLyNaBRrXaI8QOJ&usp=sharing
  10. עזבו, אל תקנו רכב חשמלי. לא אצטרך לחכות בתור בעמדות טעינה .
  11. ישנן לפחות 2 בולט שייובאו בייבוא אישי לפה ע"י בעלים פרטיים ונוסעים להם בארץ. אני מכיר את הנפשות הפועלות. האלו של המרכז מו"פ זה כמובן סיפור אחר.
  12. ldti

    חשמלי 100%

    צא מנקודת הנחה שפלואנס של 30K תצטרך סוללה חדשה של 35K, וגם אז היא תספיק לכ100 ק"מ ביום טוב. הרכב הוא מיושן, פרימיטיבי, וללא מערכת קירור סוללה כלל. באמת שעדיף להתרחק.
  13. גם את הZS הרגילה אני רואה לא מעט... שזה בהחלט מפתיע כי אין לה את מערכות הבטיחות של הגרסא החשמלית...
  14. רק שכחת גם את הZS, שנמכרת לא רע..
×
×
  • Create New...