Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה למדתי אחרי שבועיים חופשה עם 911 קאררה וחודשיים מחייה עם 718 ספיידר (סיפור הגשמת חלום)


כוכב השחר

פוסטים מומלצים

או! תודה רבה, החכמתי.

אז ה718 ספיידר זה לא בוקסטר אלא קיימן בלי גג? לתומי חשבתי שזו בוקסטר.

לגבי אנשים עם חשיבות עצמית גבוהה, אני מוצא אותם בעיקר משעשעים :)

לגבי אנשים שחושבים שזה לגיטימי לפתוח עליך עיניים כי אתה נהנה מתחביב עליו חלמת כל חייך - אני בעיקר מרחם על החיים המשעממים שלהם, וצרות המחשבה 🤷‍♂️

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, oryo כתב:

או! תודה רבה, החכמתי.

אז ה718 ספיידר זה לא בוקסטר אלא קיימן בלי גג? לתומי חשבתי שזו בוקסטר.

לגבי אנשים עם חשיבות עצמית גבוהה, אני מוצא אותם בעיקר משעשעים :)

לגבי אנשים שחושבים שזה לגיטימי לפתוח עליך עיניים כי אתה נהנה מתחביב עליו חלמת כל חייך - אני בעיקר מרחם על החיים המשעממים שלהם, וצרות המחשבה 🤷‍♂️

וואי אני כנראה מסביר ממש פח

 

קאיימן ובוקסטר אותה שילדה - שניהם תחת 718. הגרסאת מסלול של הקאיימן נקראת 718 Cayman GT4 והגרסאת מסלול של הבוקסטר נקראת 718 Spyder (בלי בוקסטר).

דור קודם - לפני שהם התחילו עם ה 718 - פורשה כנראה לא הרגישו שהספיידר מצדיק דגם משל עצמו וקראו לו Boxster Spyder כי כל מה שהם שינו זה את הגג לגג יותר מגניב קוסמטית בלבד.

בדור הנוכחי הספיידר קיבל דגם משל עצמו.

המסד נתונים בארהב עדיין קורא לזה Boxster Spyder שזו חוצפה. 


בוקסטר זה קאיימן בלי גג

ספיידר זה בוקסטר גרסאת מסלול

GT4 זה קאיימן גראסת מסלול

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, oryo כתב:

אז ה718 ספיידר זה לא בוקסטר אלא קיימן בלי גג? לתומי חשבתי שזו בוקסטר

 

לפני 58 דקות, כוכב השחר כתב:

וואי אני כנראה מסביר ממש פח

...

בוקסטר זה קאיימן בלי גג

ספיידר זה בוקסטר גרסאת מסלול

מטרנזיטיביות מקבלים את מה שאור אמר, ספיידר זה קיימן בלי גג בגרסת מסלול. כלומר מסביר אחלה :)

  • מצחיק 3
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על שיתוף מושקע ובמיוחד שמתחבר לחלוטין לשורה התחתונה.

 

שאלה - המיאטה מגיעה בגירסת ברמבו/ריקרו גם עם החצאיות והספויילר, או שאלו תוספות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, מיץ פטל כתב:

תודה רבה על שיתוף מושקע ובמיוחד שמתחבר לחלוטין לשורה התחתונה.

 

שאלה - המיאטה מגיעה בגירסת ברמבו/ריקרו גם עם החצאיות והספויילר, או שאלו תוספות?

מגיעה איתן - אבל אלו תוספות שמותקנות בנמל בארה"ב ולא על ידי מאזדה ביפן, אז מניח שזה משהו שממש קל להוסיף אחרי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה. למעשה אפשר להבין שזו תוספת של המשווק המקומי.

כנראה לא מגיע כך לכל השווקים.

אישית אני פחות אוהב. אבל חלילה זה לא מוריד מהערכתי למסע שעשית ולמסקנה ועוד יותר מכך מהיכולת שלך להחליט ולבצע.

תהנה!

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, מיץ פטל כתב:

תודה על התגובה. למעשה אפשר להבין שזו תוספת של המשווק המקומי.

כנראה לא מגיע כך לכל השווקים.

אישית אני פחות אוהב. אבל חלילה זה לא מוריד מהערכתי למסע שעשית ולמסקנה ועוד יותר מכך מהיכולת שלך להחליט ולבצע.

תהנה!

 

זו לא תוספת של המשווק המקומי, יש את התוספת הזו עם אותו מק"ט בכל העולם, ובכל העולם זה port installed 

עניין של טעם, אני קצת מחבב את זה, לא מאוד, סביר שלא הייתי משלם על זה מהכיס (הם רוצים על זה 1500 דולר כשזה לא בחבילת Recaros פחחח)

זה גם מוריד את ה clearance של הרכב באיזה 2-3 ס"מ

אבל אם זה כבר שם "בחינם" זה חמוד, סוג של nice to have

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, oryo כתב:

או! תודה רבה, החכמתי.

אז ה718 ספיידר זה לא בוקסטר אלא קיימן בלי גג? לתומי חשבתי שזו בוקסטר.

לגבי אנשים עם חשיבות עצמית גבוהה, אני מוצא אותם בעיקר משעשעים :)

לגבי אנשים שחושבים שזה לגיטימי לפתוח עליך עיניים כי אתה נהנה מתחביב עליו חלמת כל חייך - אני בעיקר מרחם על החיים המשעממים שלהם, וצרות המחשבה 🤷‍♂️

 

לפני 17 שעות, כוכב השחר כתב:

 

חחחח אוקיי אוקיי, אז ככה -

 

יש לך את רכבי הספורט שלהם - הם ה 911 והקאיימן. ה 911 נחשבת "פורשה אמיתית" והקאיימן (שהפכה ב 2017 ל 718) נחשבת "פורשה לעניים". איפשהו אי שם לפני 20+ שנים הם הבינו שהם לא מתחרים בקטגוריית מחירים הנמוכות ובאו עם הקאיימן והבוקסטר. מאז לקאיימן בוקסטר יש סטיגמה של "פורשה לעניים". ה 911 עם מנוע אחורי והקאיימן עם מנוע מרכזי. בגלל שמנוע מרכזי עדיף אובייקטיבית על אחורי, פורשה נזהרים לא לייצר בטעות קאיימן טובה מדי, כי אז למה בכלל לקנות 911. בעולם ה 911 הרכב מסלול הפופולרי שלהם זה ה GT3. בעולם הקאיימן הרכב מסלול שלהם זה ה GT4 והספיידר. יש גם RS בשביל גרסא אפילו קיצונית יותר. בוקסטר זה קאיימן בלי גג אבל developed from the ground up כקבריו, אז זה עובד טוב.

 

פורשה מוכרים לך חוויה בראש ובראשונה. את האפשרות לעשות קאסטומיזציה לרכב שלך בדיוק איך שאתה רוצה, בשביל זה צריך אלוקציה לקניית רכב. דילרים מוכרים את האלוקציות האלו, וככל שהרכב יותר מבוקש, הם ימכרו את האלוקציות ביותר כסף מעל MSRP. פורשה במכוון מייצרת פחות מהביקוש בשביל שהרכב תמיד ישאר בביקוש גבוהה מאוד. רכב שהדילר "בנה" שאתה קונה מה lot יהיה שווה פחות בד"כ מאלוקציה שאתה יכול לקנפג איך שבא לך.

 

נחזור לעולם הקאיימן בוקסטר, הם התחילו לייצר GT4 שזה הרכב "מיועד מסלול שלהם" רק לפני כמה שנים, נדמה לי בדור הקודם (אבל אל תתפסו אותי במילה). ספיידר עד הדור האחרון היה בתכלס בוקסטר עם גג פחות טוב שנראה מגניב כאילו יצא ממהיר ועצבני - וזה איכשהו עבד להם בכל זאת ואנשים שילמו על זה יותר כסף. ב 2016, דור קודם, כשיצאו GT4 וספיידר, ה GT4 היה עם מתלים שונים מהקאיימן ועוד שינויים, בזמן שהספיידר סתם היה עם גג דבילי שנראה מגניב. בדור האחרון, מה שאני קניתי, הספיידר זה כבר רכב GT (כלומר מוכוון מסלול) אמיתי (משמע כל השינויים שה GT4 קיבלה, גם הספיידר קיבל).

 

כמעט כל בעלי הפורשה שפגשתי בוואלי (חוץ מהבחור עם התמונה למעלה שנהיינו חברים טובים) היו עילאים ומתנשאים עם תחושת חשיבות עצמית בלתי נסבלת. אני יודע שאני מקטלג פה המון אנשים, אבל זו היתה החוויה האישית שלי - וכפי שאפשר להבין כבר בנקודה הזו - זה לא אני וממש לא התחברתי לזה. 

גוגל שינו את MAPS אז הקישור הישן לא מראה את המסלול - אבל הוא כן מראה את הנקודות - תראה אם זה עוזר לך. מוזמן לפנות בפרטי אם צריך המלצות יותר פרטניות.

אחלה הגשמת חלום!

אחלה הסבר.

אגב, זאת ועוד לא התחילו הסברים על פורשים ישנות שזה בכלל עולם מפגר בפני עצמו. אני בחצי השנה האחרונה עמוק בתוך זה. טירלול מוחלט(באירופה).

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשדפקתי את הפגוש של הBRZ החדשה שלי כל מה שקיבלתי זה חררה בלב ושבוע בלי שינה.
חבל שלא דרסתי רוכב אופנוע גרמני, הייתי מקבל 911.

תתחדש ותהנה.

  • מצחיק 8

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, farkash7 כתב:

כשדפקתי את הפגוש של הBRZ החדשה שלי כל מה שקיבלתי זה חררה בלב ושבוע בלי שינה.
חבל שלא דרסתי רוכב אופנוע גרמני, הייתי מקבל 911.

תתחדש ותהנה.

יותר כמו "חבל שלא מצאת רוכב גרמני שניסה להתאבד על הברז שלך" 🙃

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר טוב מאוד איך הרגשתי באותו רגע... וזו כולה BRZ וכולה פגוש מפלסטיק שאפילו החלפתי לבד ללא ביטוח. רע ממש ממש בלב ולא ישנתי שבוע.
אני רק מתאר לעצמי איך אתה הרגשת באותו רגע... מתאר לעצמי ובוכה יחד איתך, אבל היי, יש לך סיפור ממש ממש מגניב לספר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 7.5.2024 בשעה 08:40, farkash7 כתב:

אני זוכר טוב מאוד איך הרגשתי באותו רגע... וזו כולה BRZ וכולה פגוש מפלסטיק שאפילו החלפתי לבד ללא ביטוח. רע ממש ממש בלב ולא ישנתי שבוע.
אני רק מתאר לעצמי איך אתה הרגשת באותו רגע... מתאר לעצמי ובוכה יחד איתך, אבל היי, יש לך סיפור ממש ממש מגניב לספר.

האמת שהייתי יחסית צ'יל [אחרי ה 24-48 שעות הראשונות כמובן]. בתוך תוכי הבנתי מהר מאוד, פוטנציאלית כבר באירופה, שעשיתי טעות מסוג הטעויות שפשוט חייבים לעשות בשביל להבין ש "זה לא בשבילי". וברגע שהמוח שלי עושה את הפליפ של "אני הולך למכור בקרוב" קל לי שלא יהיה אכפת לי, כל עוד אין למה-שזה-לא-יהיה השלכות אמיתיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, כוכב השחר כתב:

בתוך תוכי הבנתי מהר מאוד, פוטנציאלית כבר באירופה, שעשיתי טעות מסוג הטעויות שפשוט חייבים לעשות בשביל להבין ש "זה לא בשבילי"

בגדול, כמה לירות עלתה ההבנה הזו ? 😜

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביי פאר השרשור עם הסיפור הכי טוב/הזוי/רכבת הרים שקראתי כאן.תודה על השיתוף ושמח שהכל הסתדר יחסית סבבה אל מול הפוטנציאל.

אין לי עדיין פורשה אבל מאוד יכול להתחבר לשורה התחתונה שלך שברגע שאתה מגשים משהו לפעמים אתה מגלה שואללה, מגניב אבל לא בטוח שמתאים/אני מנצל את זה עד תום/נהניתי מהדרך ,האתגר, הציפייה והקינפוג לא פחות ועכשיו הבנתי-הלאה.

תהנה מהמיאטה וסע בדרכים טובות ,בטוחות ומפותלות

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...