Jump to content

ליסינג בצער

  • פרסום הודעות

    188
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

13 נייטרלי

אודות ליסינג בצער

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. כן - ראה בחתימה. היו לי 2 רכבים מהדגם הקודם (שניהם ליסינג), האצ'בק.
  2. אין מצלמה מקורית מהיצרן. חלק גדול מהרכבים, בוודאי אלו שעברו דרך ליסינג התקינו מערכת מולטימדיה מקבילה (באופן די מציק - כאמור במקביל, באופן שחלק מהפונקציות הן במערכת האודויו המקורית וחלק במולטימדיה). לרוב המערכת הנוספת באה עם מצלמה, אבל המיקום של המצלמה לא להיט וצריך לקזז מהתמונה מרחקים וכו'. הבעיה יותר מורגשת בהאצ'בק, אבל קיימת בכולן.
  3. שלום עד עכשיו השתמשתי ב- Android Auto עם טלפון ישן, עם מערכת הפעלה אנדרואיד 8 ואפליקצית Android Auto שהורדתי מאתר חיצוני. כמובן שלא הייתה לו מקלדת עברית, אבל הפיקוד הקולי של Waze עבד מצוין עם עברית וכך השתמשתי בו (ולא רק לשמור בהיסטוריה את היעד). עם החלפה של טלפון לטלפון חדש (Xiaomi POCO F2) עם אנדרואיד 10, Android Auto הוא כבר חלק ממערכת ההפעלה והתחבר מצוין לרכב, אבל עכשיו הוא מתעקש לעבוד עם הסיעת הקולית של Google והפיקוד הקולי, כולל של של Waze הוא רק באנגלית וכמובן לא עובד עם כתובות בארץ (חיוג קולי ממילא לא עבד כמובן גם קודם). ? האם אני מפספס משהו? האם יש דרך
  4. הממצאים של פות"ש לא ניתנים לערעור, אבל מבחינת המסקנה - לא הייתי כל כך נחרץ. יצא לי להשתמש בצמיג בייגלה בלית ברירה בעבר ואף לנסוע איתו גם מעט יותר מהר מהגדרות היצרן וגם קצת יותר רחוק (לא מצדיק לכאורה, אבל הייתי חייב להגיע לעבודה ב- 5 בבוקר...). הכל עבר בשלום והצמיג השתמר בסדר גמור ובקושי הרגיש שונה מצמיג רגיל. הרכב היה בן קרוב ל- 3. לקבוע שרוכש רכב חדש צריך לזרוק את הצמיג לאלתר זו מסקנה מרחיקת לכת מהאירוע הלא נעים והמסוכן שחווה פות"ש.
  5. סוגיה נוספת היא התמודדות של הסגסוגות עם פגיעות. גלגל ברזל לרוב יתעקם ואילו גלגל סגסוגת הרה פעמים יישבר בפגיעה קשה. מסיבה זו שנים (ואולי עד היום - ראה דוגמת ראלי שהובאה לעיל) רכבי שטח נשארו עם גלגלי ברזל. לנהיגת כביש זה פחות חשוב, אלא אם אתה פוגע במדרכה או נכנס לבור עמוק בכביש.
  6. על נושא התרומה הדינמית והכלכלית ענו לך. מצטרף לדעה שזה לא משהו שתרגיש ומוצדק כהשקעה (מכוניות ספורטיביות ומהנות ביותר לנהיגה הסתדרו שנים עם גלגלי ברזל). לשאלתך הראשונה, שעוד לא נענתה. מגנזיום ואלומיניום הן שתי מתכות מאוד דומות מבחינת התכונות שלהן (כמו משקל סגולי, חזק וכו') ובעבר מסיבות כאלו או אחרות החישוקים הקלים היו עשויים מגנזיום והשם נתקע בז'רגון הרכב המקובע בארץ כשם גנרי לגלגלי סגסוגת (אם תשים לב, בפרוספקטים של רכב חדש - זה המינוח שמשתמשים בו), גם כשהם לא עשויים מגנזיום.
  7. לא אוכל לעזור ייעודית לשאלת מיקום הבורג כי ברכב שלי (בן שנה וחצי) הגלגל החלופי הוא בתוך תא המטען, מתחת ללוח הרצפה. מוזר ששינו את התכן באמצע הדגם ואולי בגלל זה גם אין איזכור בלוח רכב, כי לא שינו את המקורי מלפני כמה שנים. ספציפית, מדגמים אחרים של רנו - המנגנון של ההנמכה בעייתי ולפעמים הכבל שמוריד את העריסה מסתבך על עצמו ונתקע. במילים אחרות - בהחלט סידור לא טוב ולא מתאים (היה לנו בסנטה פה, למזלנו לא נדרשנו להשתמש בו).
  8. מתאים יותר לפורום טכני, אבל ממליץ לשחרר את הברגים (לא לנתק או להוציא) שהתברגו ולנסות לתמרן מעט את הכיסא בתוך החופש שיווצר עד שהבורג הרביעי יתפוס על ההברגות. הרבה פעמים המסגרת לא מאוד קשיחה והידוק של 3 ברגים לפני "תפיסה" של כל הברגים עלולים לעוות מעט את המסגרת ולא לאפשר התאמה של הקדח במסגרת לקדח ברצפה.
  9. ולאף אחד לא מפריע שימוש לקוי בזמן עתיד? "ארתך", "אסע" שימישהו יתחיל לתקן את העברית במקום הזה....
  10. מניסיון ארוך שנים עם חתולים - סיכוי נמוך ביותר שחתול, בוודאי חתול רחוב, ימשיך לשבת או לישון מתחת לרכב לאחר שנכנסת אליו, טרקת את הדלת והתנעת.
  11. זה מרגיז אותך? והעובדה שברירת המחדל של מחיר בתחנה אקראית היא קרוב ל- 8 ש"ח וצריך לחפש בנרות באזורי תעשיה את התחנה שמוכרת בזול? עוד דרך לתקוע מחיר מוגזם ולא מוצדק לסוג דלק שעלות הפקתו וייצורו נמוכים יותר מבנזין.
  12. חוץ מנושא גודל וחתך הצמיגים - לא מסכים עם שום דבר שציינת. בקרת אקלים מאפשרת לך לשים פעם אחת את הטמפרטורה ומשם לא לגעת כלל בחוגה ובשום דבר - כך זה אצלי - מכוון ל- 23 מעלות חורף/קיץ ולא נוגע. מוריד את ההתעסקות ואת הסחת הדעת קר/חם, חזק/חלק. אתה שואל מה הבעיה - אין בעיה. פעם גם החלפנו הילוכים עם גז ביניים ונסענו על סינכרונים קרועים וללא מזגן ואף אחד לא חשב שזו בעיה.... השאלה "מה הבעיה" ב- X, ב- Y, ב- Z מטבעה מצביעה שאתה מעדיף להתעסק עם תפעול כל כפתור כמו פעם ולא לתת למערכות, שלרוב לא רעות, לנהל את זה לאחר שקבעת את הסף שנוח לך. חיישן גשם הוא אביזר מאוד נוח וחשוב - עברתי 3 רכבים אית
  13. ערבבת כאן הרבה מושגים. בגדול נכונים, אבל המסכנה שלך לא נכונה. ברכב הנעה כפולה תמיד העומס על הגלגלים יהיה נמוך מהעומס על הגלגלים המניעים של רכב 2X4, מצב שאתה מתאר של אי הפעלת כח מנוע או בלימה - הוא כל כך נקודתי שאינו מעשי ולא קיים בפועל. לשאלתו של פות"ש (ואני מתעלם מאירוע שני המנועים שכבר נסגר): אין כל יתרון אמיתי להנעה כפולה, פרט למקרים הבאים: רכב שטח או בעל יומרות שטח (דוגמת הפנדה, ג'ימני או ג'יפים אמיתיים) רכב ספורט מסלול קיצוני לצרכים של נהיגת יומיומית בכביש, ואפילו "לחיצות" או סתם נהיגה מעניינית בכבישים מעניינים (נס הרים, בית אורן וכו') הנעה כפו
  14. בכל תקופה האלופים הגדולים נהגו במכוניות בעלות עליונות טכנולוגית (מקלארן הונדה של סנה ופרוסט, כדוגמה אחת) סנה היה נהג מחונן ומבריק, אבל מלוכלך ומסוכן למתחריו לא פחות משומאכר (זכורה אמירה של פרוסט - בן קבוצתו - שאמר אחרי המירוץ שאם סנה מוכן להיהרג בשביל האליפות המז**נת - שיהיה לו בהצלחה...). אחרי מעל 30 שנה שעוקב אחרי הספורט הזה - אני חושב שהמילטון הוא אחד מהאלופים העקביים והסדרתיים הבודדים שלא דבק בו רבב של מסוכנות/זלזול במתחרים וכו'.
  15. היי אנו שוקלים לרכוש רכב לבן הסטודנט, בראיה של שימוש להרבה זמן ומחפשים בטיחות בסיסית טובה (במילים אחרות - לא רכב מיני). התבייתנו על סיטרואן קקטוס ידני ויש לנו 2 שאלות: 1) האם יש בעיות אמינות ייחודיות לדגם ומה רמת האמינות בסיסית שלו? 2) הם יש הבדלים משמעותיים בין דגם הדיזל לדגם הבנזין החזק (1.2, 110 כ"ס)? אנו מכירים ואוהבים דיזלים, אבל הם נדירים יותר. מניח שהדיזל יותר חסכוני. תודה מראש.
×
×
  • Create New...