Jump to content

ליסינג בצער

  • פרסום הודעות

    168
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

5 נייטרלי

אודות ליסינג בצער

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בהצלחה! בנסיעת עבודה לברזיל ראיתי לא מעט כאלו ואפילו שקלתי להיכנס להרפתקה. שים לב שיש הבדלים מסויימים בין הגרסה הברזילאית לגרסה הגרמנית - צורת גג ועוד - המשמעות היא שתהיה מוכן לצקצוקי לשון של הטהרנים על זה שזה לא דגם גרמני.... אני מאמין שמבחינת חוויה בפועל לא יהיה הבדל משמעותי. דבר נוסף - בברזיל חובה להוסיף מתנול לבנזין (לא משווק דלק אחר, ואפילו אסור לשווק). המשמעות היא שהמנועים מעט שונים ומכוונים בהתאם. אני יודע שמנוע שמתוכנן לעבוד ללא מתנול ייפגע (חום וכו') בעבודה עם, לא בטוח שהפוך, אבל כנראה שתהיה פגיעה באיכות העבודה של המנוע. רק מציין, כדי שתבדוק ותתאים את המנוע בהתאם כשתקבל אותו.
  2. האותנטיות של התוכניות הללו נעלמה איפשהו אחרי 5 עונות של ווילר דילרס. מאז הכל מבויים, לא אמין ולגבי הסדרה עם אנט - יש כל הרבה פערי רצף..... עבודות שמדברים שיעשו לא נעשות, חלקים שונים מוצגים כמוחלפים ופתאום בסוף זה נראה אחרת. אולי יפה, אבל מאוד לא רציני. בתכניות של אד היה עוד אפשר ללמוד משהו על טכניקות שיפוץ וטיפים שימושיים. אנט עושה דברים שלא ממש שימושיים. ההצגה כאילו מייק מפתיע את אד/אנט עבדה לפני 12 שנים. הרי ברור שההחלטה משותפת, כל משא המתן של מכירה והקניה מסוכם מראש והצילומים מבויימים וברור שיש עשרות מכוניות שבדקו, אולי אפילו קנו, אבל לא הצליחו להגיע לתוצאה סופית. זה שואו (כמו כל ריאיטי או כאילו ריאליטי). יחד עם כל זה, אני אוהב לראות את התוכניות, אבל לא צריך לייחס יותר מדי רצינות לסיפורי המסגרת (כמובן אי אפשר להיות ציניים לגבי המקרים האנושיים של פאז וטים)
  3. היי אני מבין לחלוטין את תפיסתך את הערך של הרכב, ואני מסכים שכל עוד ידך משגת וזה לא בא על חשבון דברים אחרים, ההנאה הרגשית מהרכב היא חשובה יותר מסחירות וכו' - מה שווה סחירות אם כולם ממילא מפסידים על הרכב בכסף? הנאה/שימוש עולים כסף... אולי הייתי בוחר מכוניות אחרות (בעיקר דודג'...), אבל זה לא רלוונטי, כי לכל אחד טעם ונקודות לחץ אחרות שגורמות לו ליהנות. לגופה של התגובה שלך - אני לא חושב שהיית צריך ללכת כל כך לעומק להסביר את שיקולך. אתה יכול, רוצה ולא מבקש שום דבר מאף אחד ולא מעמסה על אף אחד - תיהנה ואתה לא חייב תשובה לאף אחד. תמשיך ליהנות ולעדכן - סוף סוף מישהו חיי בפורום ולא רק תלונות על כמה רע כאן (גם אם נכון שלא הכל טוב כאן).
  4. מבחינתי אין שום כוונה למדר את הקוראים הנותרים ☹️ של הפורום מאיזשהו מידע. להיפך, כשהתחלתי להיערך לייבוא שוועתי לכל פיסת מידע. בסוף הסתדרתי, בלי ליפול, כי גם נפלתי על מתווך שהיה הוגן וגם כי עשיתי וקידמתי חלק מהדברים לבד, ולא המתנתי שמישהו יקדם לי אותם (בעיקר בקישור בין המתווך, חברת הובלה והמוכר).
  5. אלעד (אם אני מנחש נכון עם מי שאני מדבר) כמו שכתבתי, 3000-4000 יורו זה רק מה שאני מעריך שתשלם על השינוע מסיציליה, כלומר לפי 102% מס (אספנות מארץ יצור) ומע"מ ועמילות מכס ועלות תקינה ועוד גרעינים, בהנחה שזה המחיר האמיתי של הרכב (שכמו שציינתי - זה חינם, רק לקחת) ואתה עושה את הכל לבד ללא מתווך, יוצא לך במקרה הטוב 7-8 אלף יורו, או 28-32 אלף ש"ח על הכביש בארץ, וזה עוד לפני יישור קו (שבטוח צריך) ופחחות/צבע וטיפול קוסמטי בפנים. רכב מאוד חמוד ובוודאי יחודי מאוד בארץ (כנראה יחיד), עדיין לא מעט כסף - אבל אני האחרון שאדבר על הגיון כלכלי, אחרי המחיר ששילמתי על 75... כמו שציינתי - משא ומתן וסידורים עם המוכרים באיטליה - זה לא פשוט, אלא אם הם במקרה דוברי אנגלית ומשופשפים במגעים עם זרים. אני קניתי את הרכב עם Google Translate דרך Watsapp.... המוכר צריך לסמוך עליך ולשלוח לך את הרישיונות המקוריים ולסמוך שתשלח לו אותם חזרה לאחר סיום הטיפול בארץ, כי הרישיון הוא רכוש המדינה והוא חייב (ברמה פלילית) להחזיר אותו.... אם תרצה - אשמח לחלוק את מה שלמדתי בפרטי, למרות שאני קניתי עם מתווך ומדילר, מה שהקל מאוד על התהליך, אבל גם ייקר.
  6. שילוח ימי סטנדרטי מאיטליה יעלה קרוב יותר ל- 2000 יורו ולא אלף. בנוסף שים לב, שהרכב נמצא בסיציליה. זה אומר עלויות נוספות, בסדר גודל דומה להביא את הרכב לנמל שממנו יש מובילות רכבים (אם יש בימים אלו בכלל) מאיטליה שעוברות דרך נמלים בארץ. כמובן שלא תוכל לנהוג ברכב כי לא תוכל להעביר בעלות עליו באיטליה ולא לבטח, כי בשביל זה צריך להיות תושב. המחיר שלו נראה זול מאוד, עד מדי - לפעמים זה רק טיזר לקבל פניות, כי באתר לא ניתן לא לרשום מחיר. לרוב המחירים באיטליה די גבוהים והמחיר מאוד מפתיע, כי לא מדובר ברכב גרוע, רקוב וכו', שהייתי מצפה לראות בטווח מחירים זה. מצד שני, ראיתי מכוניות יחסית זולות בסיציליה בגלל הנידחות וחוסר הנגישות גם במונחים איטלקיים, אבל לא בסדר גודל כזה. חשוב מאוד לברר אם יש לו ניירת ורישיונות - באיטליה נתקלתי במכוניות למכירה בלי - וזה לא עוזר לך. תהיה מוכן לתהליך מורכב של משלוח והחזרה של רשיונות מקוריים - לא כל המוכרים הפרטיים מוכנים לזה. תקשורת - רק באיטלקית. יש יוצאים מהכלל, אבל הרוב פשוט לא מגיבים לשום דבר שלא באיטלקית עמיל מכס יעלה לך עוד כאלפיים ש"ח ואגרות נוספות גם מאות עד אלפים בודדים של שקלים (לא זוכר בעל פה, אבל זה מצטבר). כמובן שעכשיו אין עם מי לדבר ואין על מה לדבר. ממליץ לראות בעיניים, כשהדברים ירגעו - זה לרוב שווה את זה, למרות שמבחינתך זה נתח גדול מההוצאה.
  7. לגבי התמונות שצירף פותח השירשור - לא יודע איך זה אמור להיות במנוע זה, אבל בעין לא מיומנת יש תחושה שרצועת הטיימינג לא יושבת טוב על הגלגלת של גל הזיזים. הייתי מצפה שהרוחב יהיה קרוב מאוד ולא יהיה כזה רווח בין הרצוע לקצה גלגל השיניים. לעניות דעתי שווה בדיקה והשוואה מול מנוע דומה.
  8. ליסינג בצער

    השכרת רכב לאס וגאס

    הנוהג בזמן האחרון (מזה שנתיים לפחות) בהשכרת רכב בארה"ב (ואגב, אנחנו "שוכרים" רכב והחברות "משכירות") הוא להפנות לחניון שבו אתה בוחר את הרכב לבד מתוך המבחר בשורה של הקטגוריה שהוזמנה. לפעמים יש מבחר (לפחות 2 דגמים) ולפעמים אין (לפני שנתיים שכרנו ואן והיו רק דודג' קרוואן - אחלה רכב לטיול משפחתי, שגם ביקשנו מראש. לקחנו את המעט יותר מאובזר - היו הבדלים קטנים - וזה עם פחות חוסרים שחלקם השלמתי מרכבים אחרים...). כמו שנאמר, בארה"ב סנטה פה הוא לא נחות מג'יפ (ולדעתי גם בארץ לא). בכל מקרה - הקשר בין מה שמופיע כדגם מייצג לבין מה שיש לרוב מקרי בהחלט.
  9. לפותח השרשור. מצטער להעיר לך, אבל ניסוח השאלה היה שיפוטי ולא הוגן. אם היית שואל "מה הסיבות שאנשים קונים רכב חדש מחברה?" - זו שאלה לגיטימית מכבדת וחשובה. אבל השאלה הייתה בסגנון (ואני מגזים בכוונה) "איך אתם לא מבינים את ההיגיון הבריא והכלכלי היחיד שמוביל למסקנה היחידה - קנית רכב משומש". זה גם מוציא את לא מעט האנשים שעושים את זה לא חכמים, לפי הגיון שלך, מתעלם מהיגיון של אחרים (שהוא לא פחות לגיטימי ופורט כאן בהרחבה). כמו כן עשית ערבוב של שני נושאים: לקנות רכב מחברה ולקנות רכב במימון. סוגית המימון היא לא הגיונית גם בעיני. נראה לא סביר לחיות מהלוואות בשוטף, ואני מתייחס לרכב כשוטף, להבדיל ממשכנתאות דיור, שהן גם בריביות נמוכות יותר וגם משמשות צורך ארוך טווח של מקום מגורים ונכס. גילוי נאות - מאז 1998 לא קניתי רכב משומש (למעט אספנות או מיוחדים). שילמתי על רובן מכספי, בלי טובות ובלי בקשתו מאף אחד ובפעם היחידה שלקחתי מימון לרכישת רכב זה היה בריבית 0 של היבואן שניסה להחדיר דגם לשוק (סיאט אלתיאה - דגם מצוין שתומחר לא טוב ולכן לא תפס) וגם זאת רק לאחר וידאתי שיש לי את הסכום של ההחזר מעבר לצרכי המחיה השוטפים +. לא צריך להסביר לאף אחד למה אני עושה את זה, בדיוק כמו שאף אחד לא מסביר למה הוא טס לחו"ל ולא נופש בקמפינג בחורשת טל (וכבודם של הנופשים בחורשת טל במקומו מונח).
  10. ליסינג בצער

    התחדשתי בCX30 2.5 Premium

    לא קשור ספציפית לרכב הזה, אבל מול תאימות של הגלגלת והמערכת של מאזדה עם אנדרואיד אוטו. לפני חודשיים שכרתי בצרפת CX-5 והשתמשתי באנדרואיד אוטו. בהחלט יש בעיה במעברים בין המערכת לאנדרואיד. זה לא שזה בלתי אפשרי, אלא דורש קצת יותר לחיצות ולוקח זמן להתרגל. עובד, אבל לא הכי נוח. מצד שני גם ברנו גרנד קופה (עד כמה שזה אמת מידה) זה לא מושלם. ממה שאני חוויתי - ההתאמה הכי טובה ופשוטה שנתקלתי בה היא בקודיאק של זוגתי. יחד עם זאת - אני מסכים עם מה שנאמר שלאחר התרגלות קצרצרה - השליטה על מערכת המולטימדיה במאזדה עם הגלגלת היא נוחה ופשוטה, ודורשת פחות הסחות ממסך מגע שמחייב אותך "לפגוע" בנקודה על מסך, שלפעמים לא ממש מדויקת.
  11. אני אנסה לתמצת את מה שאמרו לך, כולל דעתי. אם היה אמצעי פשוט או זמין שהיה עומד בקריטריונים שציינת, אז כולם היו מיישמים אותו. אין ברירה אלא להשלים עם העובדה שאתה משאיר X עשרות/מאות אלפי ש"ח ברחוב ומנהל/מצמצם סיכונים. אף אחד מהאמצעים שפירטת לא נותן מענה הרמטי (או חוקי במקרה של אזעקות). אם אתה רוצה להרחיק גנב מהרכב שלך כדי שלא יתעסק איתו - לא ניתן באמצעים שפירטת. גנב מקצועי שגונב רכב לטובת חלקים מוזמנים יעקוף את כל ההגנות ממילא ואילו ערס משועמם שרוצה סיבוב כנראה גם יותר נדיר וגם ייחפש מראש רכב יותר מעניין (איביזה יש לו ממילא...). תשתדל להפריד בין כמה ערך רגשי יש לך כבעלים של רכב ראשון (כך אני מבין מדבריך) לבין הערך האמיתי הקר של הרכב. ממליץ להסתפק בביטוח טוב. בסוף גניבת רכב היא לרוב אירוע של פעם בחיים (או פחות, או יותר לבעלי מזל רע) וזה, לצערנו, גם חלק מהחיים כאן ובכל מקום. לפחות פריצות של חמושים לצרכי שוד נדירות כאן...
  12. ליסינג בצער

    המלצה לצמיגים

    מניסיון על צמיגים סיניים שנאלצתי לשים בגלל שזה מה שחברת ליסינג מממנת - לא לגעת לא מחזיקים מעמד, כל צמיג אחר - אבטחת איכות שלילית, רועדים ולא אוחזים. כל צמיג של חברה מוכרת וטובה (יוקוהמה, גודייר, מישלין וכו') יהיה עדיף.
  13. ליסינג בצער

    מבחן - רנו גרנד קופה

    כאחד שמתנייד הרבה מאוד קילומטרים בגרנד קופה מזה 8 חודשים (ו- 40 אלף ק"מ), הרכב מצוין במרבית ההיבטים וקפיצת מדרגה מעל האסטרה שהייתה לי. מהיר, זריז, נוח וחסכוני. אני מאוד אוהב את מנוע הבנזין החדש (שמשותף עם מרצדס). הוא מהיר חזק וזמין. גרם לי להפסיק לקטר שלא הציעו דיזל בליסינג בעבודה. הרכב מרווח מאחור ומלפנים. איכות הרכבה טובה בסך הכל, אל יש איזה זימזום מחוט קשיח בגג ועד כמה דברים, למרות ששאר הפלסטיקה מאוד חסונה. פתיחת תא מטען על ידי "בעיטה" מתחת לפגוש קפריזית לחלוטין. או שזה עובד מצוין או שהרכב מחליט לצחוק עליך ומעמיד אותך 5 דקות בתנוחות בעיטה מגוחכות ברחוב. אני לא מנסה אפילו. מערכת השמע טובה, אבל התפעול מסורבל יחסית ובוודאי יחסית למערכת של הקודיאק של זוגתי. בקרת שיוט אדפטיבית עובדת בסדר, אבל היא מכויילת לא טוב ומגיבה בהיסטריה על ידי בלימות חזקות מדי ואיחור בהאצה לאחר שהרכב מלפנים זז או האיץ וההאצה היא יחסית אגרסיבית. הבקרה האדפטיבית בקודיאק ובאופן כללי ב- VAG (שאיתה יש לי ניסיון) הרבה יותר משוככת ומתורבתת. לנושא נוחות ישיבה. אני די גדול ובגובה 177, אבל הקונסולה אף פעם לא לא הפריעה לי. כן, בשלב מסויים אני מוצא את עצמי נשען עליה עם הברך, אבל זה הרבה יותר נוח ומרווח ממה שהיה לי ב- 3008 שכורה. בעיה אחרת היא שאני אוהב לנהוג עם מושב גבוה ככל הניתן וצורת הדלת היא כזו שאני לא יכול להיכנס במצב זה לרכב מבלי לקבל מכה בראש ממשקוף הדלת, ונאלצתי להתפשר על תנוחת נהיגה שאני פחות אוהב (למרות שהיא עדיין בסדר גמור. אני לא סובל). לסיכום - במחיר שלו - עיסקה טובה. יש לו המון פיצ'רים שחסרים למכוניות יותר יקרות, אבל במספר מקומות יש השתלטות של העיצוב על הפרקטיות ואיכות הביצוע של הפיצ'רים הללו לא מיטבית. עדיין - אני מבסוט מאוד מהרכב ומעריך שלהבדיל מאופציות האחרות שהיו לי בליסינג לא הייתי בפועל להתפשר על כלום.
  14. והאמנות הייתה לא למשוך את הצ'וק יותר מדי בימים פחות קרים ולהכניס בהדרגה לפי התחממות של הרכב, תוך כדי מציאת הנקודה היציבה החדשה...
×
×
  • Create New...