Jump to content

ליסינג בצער

  • פרסום הודעות

    196
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

21 נייטרלי

אודות ליסינג בצער

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. כבר נאמר כאן כמעט הכל. מי שרוצה לא לשלם מיסים ולקבל שירותים מהמדינה הוא דמגוג ולא מבין כלום בכלום והיה נכשל בקורס כלכלת בית בתיכון.... רוצים חיסונים - מאיפה יבוא הכסף? רוצים ביטחון - מאיפה המימון? רוצים חינוך, כבישים ותשתיות - זה גם עולה כסף זה שהשקעת כספי המיסים לעיתים לא יעילה או מחולקת באופן לא צודק או לא שוויוני - זה כבר עניין של השלטון וסדר עדיפויותיו - ובשביל זה יש בחירות (טוב, זה לא טיעון חזק בשנתיים האחרונות).
  2. לא רוצה "לגנוב" את נושא השיחה, אבל... להבדיל - לא טענתי שכל מי שמחזיק את ההגה עם שתי ידיים הוא נהג מרוץ מיומן.... עובדתית, עם היד על המשענת אתה (וגם אני - אני לא מתחסד וטוען שאני נוהג כמו בטסט) בשליטה מיטבית ברכב, למקרה של הפתעה או צורך לקיים תמרון התחמקות. כל אחיזה שהיא פחות מ- 2 ידיים על ההגה בצורה נכונה - היא פחות טובה ולא סימן לשום איכות נהיגה.
  3. זה נכון לתיבת הילוכים ידנית, שלחץ על הידית יכול ליצור לחץ על שיני ה- dog שמשלבים את ההילוך ולא לתיבה אוטומטית שהיא למעשה מפסק ללא חיבור מכני לתיבה (היום). אין שום משמעות מכנית להשענת יד על ידית הילוכים אוטומטית (ובוודאי לא על חוגה...) איזו הכללה הזויה! באמת? כולם? לרוב אני מאוד מעריך את ההתייחסויות שלך, אבל הפעם זה גם לא מדויק וגם מסוכן - למעשה מה שאתה אומר שלהחזיק את ההגה ביד אחת בשעה 6 זה סימן למיומנות וטכניקת נהיגה בטוחה וטובה? נכון שיש אנשים שתיארת, אבל מכאן עד לומר שסטטיסטיקה של שנים מוכיחה את זה כנכון - הדרך ארוכה.
  4. יפה מאוד! תתיישן ותיהנה ממנה! נראית שלמה ובמצב חיצוני מעולה (עד כמה שאפשר לראות בתמונה אחת)!
  5. יש לי את הרנו גראנד קופה כשנה וחצי ועם 95 אלף ק"מ (עושה כ- 200 ביום....), של lease4U. התראות בלם - קרה מספר פעמים, מתרסט בכיבוי. מנוע מגמגם - פעם אחת בלבד - התרסט בכיבוי והדלקה. מפתח - מה בדיוק הבעיה? עובד מצוין, לא צריך בכלל להוציא מהכיס או מהתיק. התכונה של נעילה אוטומטית בהתרחקות מהרכב ופתיחה מכל הדלתות הם פיצ'רים מעולים (בקודיאק פתיחה רק מדלתות קדמיות וסגירה רק בנגיע בידית של אחת מהדלתות הקדמיות). חיסרון יחיד - ללא אוזן לשים על צרור מפתחות. פתיחת תא מטען עם הרגל - היה קשה להתרגל, אבל לאחר אימון קצר והבנה שצריך לעשות תנועה שדומה לבעיטה ולא הזזה מצד לצד, הגעתי לכמעט 100% ה
  6. אכן. מותקן אצלי ובעקבות המלצתי גם אצל חבר שלי. הדרישה שהרכב יהיה מבוטח בביטוח מקיף בפניקס (על שם ההורים). אחד היתרונות הוא שאם יש תביעה תחת ביטוח של הצעיר - אז זה נספר עליו ולא משפיע על הביטוח של ההורים. מתיישב על OBD, ללא שום מורכבות וכלום. יש אפליקציה לנהג וגם להורה שיכול לדעת איפה נסעו, כמה, וכמה עוד נשאר. אפשר לסדר שכל תחילת תנוע מתריע להורה ואם שכח להפעיל - להפעיל מרחוק. אם זה לא נהג יחיד - מאוד מציק. המחיר לא זול - זה שקל לקילומטר, אבל אם זה למקרים מיוחדים ונדירים - זה שווה. הרכב השלישי (לאספנות גם נהג צעיר הוא לא יקר) הוא ליסינג לכל נהג, אז כפתרון למקרים שהרנו לא זמינה - פתרון
  7. אצלי זה נפתר מעצמו לאחר כיבוי והדלקה. כמובן שאם החיישן מלוכלך (מאחורי הסמל הקדמי) - כמו שאמר קודמי - זה גם יכול להיות. אם לא זה ולא זה - אז תגש למוסך ושיבדקו.
  8. מנוע אברמס הוא מנוע טורבינה (הגדרה יותר מדויקת מסילון). המנוע בנוי על הזרקה של דלק לתא שריפה שאליו מגיע מבחוץ אויר דחוס ממדחס ייעודי (צירי במטוסים, לרוב צנטרופוגלי לשימושים קרקעיים) ושניהם מזינים בעירה קבועה (לאחר ההתנעה הראשונית). בשל המבנה הזה של המנוע, אפשר לכוונן אותו לסוגים שונים של דלק. מנועי בעירה פנימית של אוניות לא יכולות לעבוד על בנזין (כי הוא דורש מצת ומערכת הצתה שאין לסוגי דלק אחרים), אבל כן יכולים לעבוד על דלק כבד (דיזל או נפט). לחלק מספינות צבאיות בנוסף למנועי בעירה פנימית (שמשמשים לשיוט ולטווחים ארוכים) יש מנועי טורבינה שמאפשרים מהירויות גבוהות במחיר של צריכת דלק. בש
  9. כן - ראה בחתימה. היו לי 2 רכבים מהדגם הקודם (שניהם ליסינג), האצ'בק.
  10. אין מצלמה מקורית מהיצרן. חלק גדול מהרכבים, בוודאי אלו שעברו דרך ליסינג התקינו מערכת מולטימדיה מקבילה (באופן די מציק - כאמור במקביל, באופן שחלק מהפונקציות הן במערכת האודויו המקורית וחלק במולטימדיה). לרוב המערכת הנוספת באה עם מצלמה, אבל המיקום של המצלמה לא להיט וצריך לקזז מהתמונה מרחקים וכו'. הבעיה יותר מורגשת בהאצ'בק, אבל קיימת בכולן.
  11. שלום עד עכשיו השתמשתי ב- Android Auto עם טלפון ישן, עם מערכת הפעלה אנדרואיד 8 ואפליקצית Android Auto שהורדתי מאתר חיצוני. כמובן שלא הייתה לו מקלדת עברית, אבל הפיקוד הקולי של Waze עבד מצוין עם עברית וכך השתמשתי בו (ולא רק לשמור בהיסטוריה את היעד). עם החלפה של טלפון לטלפון חדש (Xiaomi POCO F2) עם אנדרואיד 10, Android Auto הוא כבר חלק ממערכת ההפעלה והתחבר מצוין לרכב, אבל עכשיו הוא מתעקש לעבוד עם הסיעת הקולית של Google והפיקוד הקולי, כולל של של Waze הוא רק באנגלית וכמובן לא עובד עם כתובות בארץ (חיוג קולי ממילא לא עבד כמובן גם קודם). ? האם אני מפספס משהו? האם יש דרך
  12. הממצאים של פות"ש לא ניתנים לערעור, אבל מבחינת המסקנה - לא הייתי כל כך נחרץ. יצא לי להשתמש בצמיג בייגלה בלית ברירה בעבר ואף לנסוע איתו גם מעט יותר מהר מהגדרות היצרן וגם קצת יותר רחוק (לא מצדיק לכאורה, אבל הייתי חייב להגיע לעבודה ב- 5 בבוקר...). הכל עבר בשלום והצמיג השתמר בסדר גמור ובקושי הרגיש שונה מצמיג רגיל. הרכב היה בן קרוב ל- 3. לקבוע שרוכש רכב חדש צריך לזרוק את הצמיג לאלתר זו מסקנה מרחיקת לכת מהאירוע הלא נעים והמסוכן שחווה פות"ש.
  13. סוגיה נוספת היא התמודדות של הסגסוגות עם פגיעות. גלגל ברזל לרוב יתעקם ואילו גלגל סגסוגת הרה פעמים יישבר בפגיעה קשה. מסיבה זו שנים (ואולי עד היום - ראה דוגמת ראלי שהובאה לעיל) רכבי שטח נשארו עם גלגלי ברזל. לנהיגת כביש זה פחות חשוב, אלא אם אתה פוגע במדרכה או נכנס לבור עמוק בכביש.
  14. על נושא התרומה הדינמית והכלכלית ענו לך. מצטרף לדעה שזה לא משהו שתרגיש ומוצדק כהשקעה (מכוניות ספורטיביות ומהנות ביותר לנהיגה הסתדרו שנים עם גלגלי ברזל). לשאלתך הראשונה, שעוד לא נענתה. מגנזיום ואלומיניום הן שתי מתכות מאוד דומות מבחינת התכונות שלהן (כמו משקל סגולי, חזק וכו') ובעבר מסיבות כאלו או אחרות החישוקים הקלים היו עשויים מגנזיום והשם נתקע בז'רגון הרכב המקובע בארץ כשם גנרי לגלגלי סגסוגת (אם תשים לב, בפרוספקטים של רכב חדש - זה המינוח שמשתמשים בו), גם כשהם לא עשויים מגנזיום.
  15. לא אוכל לעזור ייעודית לשאלת מיקום הבורג כי ברכב שלי (בן שנה וחצי) הגלגל החלופי הוא בתוך תא המטען, מתחת ללוח הרצפה. מוזר ששינו את התכן באמצע הדגם ואולי בגלל זה גם אין איזכור בלוח רכב, כי לא שינו את המקורי מלפני כמה שנים. ספציפית, מדגמים אחרים של רנו - המנגנון של ההנמכה בעייתי ולפעמים הכבל שמוריד את העריסה מסתבך על עצמו ונתקע. במילים אחרות - בהחלט סידור לא טוב ולא מתאים (היה לנו בסנטה פה, למזלנו לא נדרשנו להשתמש בו).
×
×
  • תוכן חדש...