Jump to content

Lucifer66

  • פרסום הודעות

    236
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

4 נייטרלי

אודות Lucifer66

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מאדים

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. כפי שכבר אמרו, לנוזל הספציפי הזה אין צורך להוסיף מים. רק תוודא שהנוזל הנ"ל מתאים לרכב אליו אתה רוצה להוסיף אותו
  2. לא הייתי מסתכל אפילו לכיוון האפטר מארקט, יש לך מספר אפשרויות ל AA על המולטימדיה המקורית. מהזול ליקר: "פריצה" של המולטימדיה והתקנת AIO, דורש קצת/הרבה התעסקות, תלוי בגרסת התוכנה של המולטימדיה שלך כרגע, העלות היא אפסית כל עוד אתה עובד במדוייק לפי ההוראות ולא עושה נזק, אם תעשה נזק זה לא יהיה מכוסה באחריות במידה ועדיין יש לך. שדרוג המולטימדיה ע"י הערכה המקורית, ע"י קניית ה KIT ב eBay והתקנתו בצורה עצמאית, כ 600 ש"ח כולל משלוח ולפני מס, השדרוג התוכנה דיי פשוט, החלפת ה KIT עצמו דורשת התעסקות עם פירוק שלל רכיבים בקונסולה ברכב, יש הוראות מפורטות. שדרוג המולטימדיה ע"י הערכה המקורית באחד ממוסכי היבואן, יעלה לך כ 1,350 ש"ח. מצד אחד זאת האופציה הכי יקרה, מצד שני הרבה פחות דאגות. זה כמובן כל עוד המוסך המבצע לא גורם לנזק ברכבך ואז מנסה להתנער מאחריות. אני אישית בחרתי באופציה מס' 3, בצעתי את השדרוג בדיוק לפני יומיים. מהשדרוג אני מרוצה מאוד, מהמוסך שביצע אותו קצת פחות, אבל זה כבר סיפור אחר.
  3. ממה שאני מכיר לא אמור להיגרם נזק, המערכת אמורה לעבוד גם עם הגז הישן, אבל הייתי מוודא עם איש מקצוע. הסיבה שהתעשייה עוברת היום לגז ה"חדש" היא תקנות זיהום אוויר, החדש מזהם הרבה פחות. תוכל לשתף במה בדיוק הוחלף אצלך ברכב ומה הייתה הסיבה להחלפה? ברכבים הנ"ל שיוצרו עד ל 13.10.2016, (מספרי שלדה 100001-236887), יש מחלה ידועה של מעבה מזגן שמפתח קורוזיה ומתחיל לנזול. הנ"ל מגובה באחריות מורחבת של 7 שנים על ידי היצרן והיבואן בארץ.
  4. מוסך SHAFT, רח' חומה ומגדל 22, ת"א. יש להם גם שירשור המלצות כאן בפורום
  5. אכן לא פשוט להשיג אותם בארץ בחלק מהמקרים, אבל להזמין מחו"ל זאת גם לא פרוצדורה כזאת מסובכת. מהנסיון שלי אישית, ההפרשים הם משמעותיים. פילטר אוויר מקורי עולה כ 140 ש"ח, OEM של Bosch רק 60 ש"ח. נוסיף לזה פילטר מזגן, מקורי - 220 ש"ח, OEM יעלה לי 100 ש"ח. יותר מפי 2 פחות! אם אני אזמין את שניהם מחו"ל (Bosch), כולל משלוח אצתרך להפרד מכ 120 ש"ח, שזה שליש מהעלות של החלקים המקוריים בארץ! אולי זה רק אצלי, במקרה הזה מאזדה ממש הגזימו עם הרצון שלהם להפוך להיות מותג "יוקרה".
  6. הפשרה הכי טובה לדעתי זה לקנות פילטר מיצרן OEM מוכר ( Bosch/Mann/Mahle ואחרים), האיכות לא טיפול מהפילטר ה"מקורי" והעלות תהיה נמוכה באופן משמעותי.
  7. נשמע מעולה! אני מגבעתיים אפשר למצוא אותו בארץ?
  8. אני בטוח שזה יקרה שוב פעם, נראה כמה זמן יקח לו. חושב להדביק את זה בחזרה עם איזולירבנד חדש, יש המלצות כלשהן באיזה אחד כדאי להשתמש? להחליף בגלל זה את הצינור + נוזל קירור + עבודה נשמע לא סביר כרגע, יש גבול לרמת הפדנטיות 🤔
  9. חזרתי לעדכן. אכן נראה שהאיזולירבנד הזה החזיק את הרשת שגלשה לה מטה, גם השרטוט מגבה את זה. זה בדיוק החלק של הצינור שנמצא מול המאוורר של הרדיאטור, הרשת המתחתית נועדה להגן על הצינור במקרה והמאוורר יעיף אליו דברים. אני מהמהר שזה יצא כך מהמפעל, מסתמך על כך שככה"נ אף מוסכניק בארץ לא הייה שם לב לזה ומחליט לסדר את זה על דעת עצמו. כרגע, גזרתי את החלק של האיזולירבנד שנפתח כדי שלא יהיה רופף בתא המנוע והעלתי את הרשת בחזרה למקומה, היא יושבת מאוד צמוד לצינור, נעקוב לראות אם היא מחליקה בחזרה. מקסימום נסדר בטיפול הבא.
  10. יש בזה משהו, לא יודע אך לא שמתי לב לזה קודם. כשאני מסתכל עכשיו על התמונות באמת נראה שיש שם רשת שגלשה למטה , זה גם מתאים לדפוס של האבק שנותר על החלק הספציפי הזה של הצינור. אבדוק מחר באור יום. זה לא אזיקון, זה חלק משכבה נוספת של האיזולירבנד שהייתה מכוסה ע"י השכבה העליונה, לכן הוא נקי ובולט. אחרי חיפוש קטן מצאתי כנראה את השרטוט של מערכת הקירור, ואת המק"טים של החלק הספציפי P31H1518Y ו P53W1518Y שהחליף אותו משנת 2017. לפי השרטוט, נראה שאכן יש משהו שמולבש על הצינור (15-185) בחלק הנ"ל. לא הצלחתי בנתיים למצוא תמונה ברורה של החלק, נראה שיש סיכוי שזה הגיע כך מהמפעל ואני סתם רודף אחרי שטויות.
  11. לא חשבתי אפילו על הכיוון הזה. שכשהרכב נרכש לפני קצת יותר משנתיים הוא עוד הייה באחריות וטופל במוסכים מורשים, אז מצד אחד פחות סביר שדבר כזה יטופל בצורה חאפרית אצל הבעלים הקודם. מצד שני הכל יכול להיות בארצנו. אם אכן זה הודבק לתיקון דליפה, מדהים שזה החזיק כל כך הרבה זמן. אלה אם כן מישהו כאן עם רכב דומה יוכל להעיד כי זה קיים גם אצלו, אולי אפילו מאזדה 3 עם מנוע זהה (1.5 Skyactive), נראה שאין לי ברירה אלה לקפוץ למוסך לבדוק את זה.
  12. מדובר במאזדה 2 החדשה, שנת 2015. שמתי לב בזמן האחרון לחתיכת איזולירבנד המלופפת סביב הצינור שחלק ממנה התנתק מהמקום ועכשיו תלוי באוויר. למישהו יש שמץ למה הוא שם ומה תפקידו? מקווה שזאת לו השיטה של מאזדה לחבר שני חלקי צינור... 😅 לתלוש/לגזור את החלק הרופף ולהתעלם? מניח שזו שטות ורוצה להמנע משריפת זמן על נסיעה למוסך *סימנתי באדום את שאריות האיזולירבנד שעדיין מלופף סביב הצינור. תודה!
  13. האקשן מתחיל עוד לפני, ב 0:08, כשאתה נכנס לצומת בצהוב ועובר באדום.
  14. המפרט של המאזדה 2 שמגיע לארץ לא כולל את מערכת ה i-stop בכל רמות הגימור.
×
×
  • Create New...