Jump to content

Olegis

  • פרסום הודעות

    35
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

8 נייטרלי

אודות Olegis

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. האם נושא השעון הסתדר בגרסה החדשה ?
  2. תודה על המידע. אשמור את השרשור הזה לטיפול, יש עוד זמן 🙂
  3. ספר הרכב שלי (פוקוס אקטיב איקס) מגדיר שמן SAE 5W-20 בתקן WSS-M2C948-B של פורד. ההגדרה הזאת מגיעה מהיצרן או מהיבואן?
  4. בדיוק זה. שני הדברים האלה הופכים את הטרייד אין ברוב המקרים ללא כדאי. לפני כחודשיים הייתי במצב דומה - הזמנתי רכב חדש והתלבטתי האם לבצע טרייד-אין או למכור את הרכב בצורה פרטית. ההפרש בין שתי האפשרויות הגיע לכ-6500 שקל (בהנחה שהייתי מוכר את הרכב במחיר המחירון המשוכלל). נראה לי הרבה, אז הלכתי על עסקת מזומן (ללא טרייד-אין) ומכרתי את רכב הישן בעצמי. הייתי עם 2 מכוניות בדיוק יום אחד והרכב הישן נמכר באלפייה מתחת למחירון המשוכלל, כלומר בסופו של דבר חסכתי כ-5500 שקלים לעומת הטרייד-אין. ולגבי הקונה הישראלי - היו פה ושם נודניקים (גם כאלה שהציעו החלפה, כשהיה רשום בבירור שאיני מעוניין בזה), אבל ב
  5. כשחיפשתי רכב לפני מספר חודשים, רציתי הצ'בק. מאזדה 3 בתצורה כזאת עלתה 148, כלומר כמעט 20 אלף שקל מעל הפוקוס אקטיב איקס שרכשתי בסוף (היה בדיוק מבצע עם הנחה של 4 קיי, שהוריד את המחיר מ-132 ל-128 אלף ש"ח). ההפרש הזה היה מוגזם לגמרי. אין ספק שהסלון של המאזדה מפנק יותר - אבל לא ב-20 קיי. התמחור הנוכחי של הפוקוס לשוק הפרטי הוא לא רע, אין הרבה רכבים שמציעים תמורה טובה יותר במחירים האלה בסגמנט.
  6. כן, יש לא מעט באגים עם אנדרואיד אוטו, חלקם הגדול קשור דווקא לגוגל ולא למולטימדיה ברכב. הרשת מלאה בתלונות על הדברים האלה. מקווה שהבעיות ילכו ויפחתו עם הזמן, ככל שייצאו עידכונים לאנדרואיד אוטו...
  7. עבודה קבועה ויציבה בתקופה כזאת היא לא טריוויאלית... אני יותר אוהב את הגישה של הון עצמי גבוה שנצבר מבעוד מועד (ואם אפשר, אז כל הסכום). כמה שפחות חובות...
  8. @wildlands2019 , אתה לא חייב לכבות את הרכב. תלחץ על כפתור הכיבוי של המולטימדיה (הכפתור העגול עם הווליום) ועל כפתור העברת השיר קדימה (skip forward), ביחד. תחזיק עד שהמערכת תאתחל את עצמה, 5-10 שניות. אצלי לרוב זה מסדר את הבעיה של השעון. אצלי אין תקיעות באנדרואיד אוטו, חוץ מהבעיה המעצבנת של השעה שאז הטלפון בכלל לא מצליח להתחבר למולטימדיה. יש עניין קטן של אפליקציית דיזר שלא תמיד עוברת לנגן את השיר הבא בפלייליסט וצריך ללחוץ פליי ידנית. וגם עניין החיפוש בווייז משגע אותי, האפליקציה במסך המולטימדיה לא מציגה מקלדת ורוצה שאשתמש במקלדת של הטלפון, שלא תמיד מוצגת בטלפון. ברדק... My
  9. הרכב נרכש ממישהו שהיה רשום כיד 1 ברישיון, לא בטוח איפה אפשר לרמות כאן.לגבי קילומטרז' מזוייף - לא יודע להגיד. אני חושב שראיתי 2 טסטים אחורה והקילומטרז' היה הגיוני. לגבי התקלות - חוץ מהבלאי הסביר (ברקסים, צמיגים ומצבר), תקלות כמו מדחס ואלטרנטור הן לא חלק מההגדרה הזאת. וגם אם נניח שכן, היו בעיות נוספות לרכב - רעידות בסרק שבאות והולכות (בוצע ניקוי מצערת והחלפת צינור האוויר שמוביל אליה שהיה יבש וסדוק - לא עזר) ולאחרונה נוסף גם תקתוק לא ברור מהמנוע. המוסך המטפל לא כ"כ רצה למצוא את שורש הבעיה ונזרק שם משהו על החלפת מנוע - אז נבהלתי מהעלויות הצפויות והרכב נמכר. יכול להיות שאם הייתי מכיר מ
  10. מוזר לי מאוד שהרכב לא מגיע כבר עם הגרסאות הכי מעודכנות של הכל. למה זה לא חלק משגרת המסירה? אגב עדכונים - עדיין אין כזה למערכת המולטימדיה (בדקתי באתרי פורד בספרד ואנגליה) 😕
  11. דווקא מחשב הדרך לא סובל מאופטימיות יתר ברכב הזה. למשל, לפני התדלוק האחרון הוא הראה לי שהצריכה עומדת על 7.7 ליטר ל-100 ק"מ, שזה כמעט 13 ק"מ לליטר - די מדויק למה שהיה באמת.
  12. אני ממש לא מבין גדול במכוניות, לא יודע להתעסק בטיפולים\תיקונים ולא יודע לזהות דברים קריטיים בבדיקה של רכב משומש - תמיד הסתמכתי על מכוני הבדיקה. לפני כ-3.5 שנים רכשתי סוזוקי SX4 בת 6 עם 75 אלף ק"מ, שהייתה יד ראשונה ומטופלת במוסך מורשה סוזוקי כל חייה (עם הסטוריית טיפולים מסודרת). הבדיקה הייתה בסדר גמור והרכב היה מאוד שמור. במשך הזמן שהרכב היה אצלי (קצת פחות מ-3.5 שנים) המשכתי לטפל באותו מוסך מורשה לפי מה שכתוב בספר, אבל התגלו באוטו כל מיני בעיות מעצבנות - צינורות יבשים, רעידות וקרקושים ועוד. במהלך התקופה החלפתי מצבר, 4 צמיגים, רפידות וצלחות ברקסים (קדימה ואחורה), אלטרנטור (משופץ) ומדחס של
  13. גם אצלי אין חבטה. עידכון בנושא צריכת הדלק - לאחר שני תדלוקים נוספים הצריכה עומדת על 12.9-13.2 ק"מ לליטר. הרכב עבר סה"כ כמעט 3500 ק"מ.
  14. אני שם לב לזה בעיקר בנסיעות עירוניות במהירויות של 40-50 קמ"ש. לדעתי זה לא כ"כ קשור למנוע אלא לעובדה שהתיבה ממהרת להעלות הילוך (אולי כדי לחסוך בדלק) ואז המנוע עובד בסל"ד נמוך מדי עבור תנאי הנסיעה. זה כנראה משהו מתוכנת בניהול תיבת ההילוכים - מתרגלים לזה, שכן הכוח לא חסר בשום שלב. תתחדש ותהנה, יופי של רכב.
  15. ג'יפי יוקרה גדולים - בחיים לא מאותתים ועוברים נתיבים בלי להסתכל, כאילו הם לבד על הכביש. לא בטוח אם זה סטיגמה...
×
×
  • Create New...