Jump to content

AK21

  • פרסום הודעות

    257
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

24 נייטרלי

אודות AK21

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. איגרוף קלאסי או תאילנדי. זה לוקח זמן ולי לקח משהו כמו שנה להתחיל להבין מה איך וכמה. זה היה לפרקים מאוד מתסכל בשנה הזאת אבל אחרי משהו כמו שנה הרגשתי פתאום קליק ודברים ממש התחברו . בתאילנדי יש לך את בועז פולני (אצלו התאמנתי) באיזור שלך בקלאסי יש לך את רן נקש שגם אצלו התאמנתי וגם הוא בדיוק באזור שלך. 2 החברה האלה יודעים מה הם עושים ואם אתה רוצה מקום שילמד אותך איך להגן על עצמך ועל היקרים לך, יפתח לך את היכולת לחשוב תוך כדי מאמץ ולחץ ויביא את הכושר הגופני שלך צעד קדימה לך על זה , רק קח בחשבון שזה לא קל ומהיר, יש עקומת למידה מאוד שטוחה בהתחלה(עוד פעם מדבר על עצמי) וזה לפרקים כואב אבל א
  2. מהתמונות והסרטונים של הרכב הזה הוא מרהיב. אין לאקורה ולאינפיניטי שום דבר שעומד מולו,לפחות כרגע מבחינת עיצוב, איכות(שוב על פי תמונות וסרטונים). הרכב הזה מכוון מאוד גבוה ואני בתחושה שהוא גם יפגע ויהיה רב מכר פה בצפון אמריקה.יונדאי קיה באמץ עושות קפיצת מדרגה בכל פעם שיוצא רכב חדש תחתיהן אבל הליינאפ הנוכחי פשוט מדהים ואני בחיים לא חשבתי שאתלהב מיונדאי. Sent from my SM-G965U1 using Tapatalk
  3. תודה! לגבי הAVENIR אני פחות מתחבר לריפוד חום(היחיד שהיה זמין בדגם של 2018 שנכנס לתקציב) ולנגיעות העץ בקבינה. בכלל, אני לא מת על עץ בתוך רכב, זהתמיד נותן תחושה של ..זיקנה . הפרימיום הייתה הSweet spot שלי אבל לא הצלחתי לאתר אחת שעומדת בקריטריונים.
  4. לגמרי! האמת שההבדלים במחירי יד שניה של טראוורס לבין הביואיק באבזור דומה לא קיימים כמעט והביואיק פשוט רכב נעים יותר לשהייה, לא שהטראוורס לא. MSRP של חדש ברמת האבזור הזו 45K, האקזמפלר שקניתי 29K לגמרי, אבל זו לא השוואה נכונה, טקסס היא גדולה ,רכב כזה לא הגיוני גם בחלקים אחרים בארה"ב.
  5. הכל התחיל לקראת סוף יולי, אשתי שתהיה בריאה הביאה לעולם את הילד השני שלנו שיהיה בריא.הימים הם ימי קורונה כמו שכולם יודעים וחווים אז יש מעין לחץ קבוע ברקע שלמרות שמתרגלים לחיות איתו עדיין קיים ובמיוחד כשאמא של אשתי הגיעה לבקר ולעזור עם הנכדים. בנוסף לזה החלטנו "למה לא נוסיף לזה מעבר בית?", שלא יהיה משעמם.. אז תוך כדי אריזות של הבית וגיחות לבית החולים לאזעקות שווא התחלתי לחשוב לעצמי שהולך להיות קצת צפוף בCX-5. החלטה סופית נפלה בראשי לאחר שעשינו נסיעה עם 2 מושבי בטיחות(אחד פונה קדימה, אחד אחורה)כשאני נוהג ויושב על הדשבורד ונוסעת שמאוד הצטופפה במושב האמצעי. בנקודה הזאת יש אנשים שתופסים את הרא
  6. תודה! הבניין דירות מהתמונות הישנות היה המלון שנשארנו בו בשבועיים הראשונים כאן, אבל בלי קשר גם התחדשנו בבית אז שוב ,תודה! יפה לגבי הניחוש, חשבתי שזה יקח יותר זמן אבל אני מניח שגם אתה פה ומכיר את הדגם שפחות פופולרי בישראל. לגבי המאזדה, מסרתי את המפתחות ברגשות מעורבים כי מאוד אהבתי את הרכב. בין דיוני ה"פרימיום" פה בשירשור אני עדיין בדעה שמאזדה היא צעד וחצי קדימה מכל שאר היצרנים העממיים , ובערך באותו הקו עם יצרנים כמו אינפיניטי ולקסוס בכל הנוגע בעיצוב פנים וחוץ, איכות חומרים ופיצ'רים בהרבה מהדגמים. מאזדה לדעתי נופלת בעיקר במערכות ההנעה שאומנם מתפתחות מאוד אבל בכיוון שלא כל כך מעניין את צרכן ה"פרי
  7. Time to say goodbye [emoji112] אחרי כמעט שנתיים, ו17,000 מייל המאזדה נכנסה לטרייד ויצאתי עם... הרבה רגשות מעורבים אבל גם 310 כס, 0-100 באזור ה7 שניות מי אני?[emoji12] סיכום מפורט ושרשור לכלה החדשה בהמשך Sent from my SM-G965U1 using Tapatalk
  8. מזל טוב! לגבי הפוקוס סטיישן, דווקא בחירה לא רעה אם נשים בצד את עניין אמינות הגיר.הרכב מהנה יחסית לנהיגה, מספק מקום למשפחה צעירה עם כל הציוד הנלווה, בטיחותי ולא יקר לקניה אז אין לך מה להתבאס. לגבי הטרנטה(תסלח לי) , אני לא הייתי שם את הילד שלי ברכב כזה אם יש אפשרות אחרת ולך כנראה שיש. פאן בצד, אתה צריך רכב בטוח ונוח להובלת משפחה ומזגן במיוחד בגילאים האלה יכול להיות מציל חיים. כמו שהמליצו לך, תשאיר את הפיאסטה לפאן כי לא תקבל עליה הרבה ותנייד את המשפחה ברכב מודרני ובטיחותי.
  9. הייתה לי איביזה2015 TSI 1.2 בארץ ועכשיו אני עם מאזדה 3 2015 מנוע 2.0 בניכר. למרות שהאיביזה היא הרכב הראשון והאהבה הראשונה שתמיד תהיה לי פינהחמה בלב בשבילה , המאזדה הרבה יותר מהנה לנהיגה, יותר מרווחת(אם כי מאוד צפופה בקטגוריה שלה) וכנראה שתפגין אמינות גבוהה יותר(ולא היו שום בעיות עם האיביזה, אבל הפרופיל אמינות של הDSG עדיין לא בשמיים) . המאזדה שלי כבר עם 105,000 מייל (נקנתה עם חצי מזה+/-) ללא שום תלונות. אני עדיין נהנה מאוד לדחוף אותה קצת יותר בסיבובים מסוימים ואם שומרים על ההילוך הנכון ברצועת הכוח היא עדיין גורמת לי לחייך לפעמים למרות המחסור בכוח/טורבו. זה לא רכב ספורט בשום צורה אבל ז
  10. יפה מאוד! ארהב אכן ממלכת DIY ובנוגע לפיקוח ולרגולציה,אני מאמין שתלוי מאוד במדינה. אני מצד אחד מאוד אוהב את זה כי זה נותן חופש וגורם לאנשים להשתמש בראש שלהם ולהיות אחראים. מצד שני אני מודע לעובדה שיש לא מעט כאלה שהראש אצלהם זה קליפה שמונעת כניסת גשם לגוף.
  11. תנחומים שלא תדעו עוד צער
  12. כי זה נוח משמעותית, במיוחד עם ילדים. כי ל99% מהאנשים מעניין את התחת ביצועים כי רובם מציעים נפח אחסון גדול יותר מסדאן , אבל הרבה אנשים לא אוהבים סטיישן אז הפרופורציות נראות נכון יותר .
  13. אז כמו שחלק כאן יודעים לפני שנה ו9 חודשים+/- עברנו לטקסס במסגרת רילוקיישן מטעם העבודה שלי. מדינה חדשה, אנשים שונים , חלומות ישנים שאפשר להתחיל להגשים. אני לא מדבר על אקדחים אהמ אור- למרות שאני לגמרי מבין אותך ומדי פעם עוברות מחשבות בראש של טקסס , טקסני.. בכל אופן, לפני כשנה +/- קניתי לי אופנוע דו"ש לטיולים ורכיבות שבילים. אחרי חפירות בלתי נגמרות, הוצאת רישיון מקומי וישיבה על הלוחות לדוג את האופנוע שאני רוצה(WR250R) החלטתי- אין מצב שאני נוסע 500 מייל כדי לראות אופנוע שלבסוף אולי לא אקנה כי א,ב,ג.. וקניתי חדש. התחלתי לרכב קצת פה ושם וגיליתי 2 דברים: 1.בטקסס אין אפשרות לרדת מהכביש לשבי
  14. נשמע כמו אחלה חוויה. את ארז פגשתי בקורס שעשיתי במסגרת הלימודים שלי ואני יכול להעיד שהבן אדם הוא מוקד ידע מדהים שגם יודע להעביר את הידע הזה בצורה שאתה מחכה ומצפה לשיעור הבא. שאפו
  15. האמת ,נראית ממש טוב לטעמי. משהו בפרופורציות עובד טוב.
×
×
  • Create New...