Jump to content

אייל

  • פרסום הודעות

    13,474
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

55 נייטרלי

אודות אייל

  • דירוג
    כותב הרבה. מאוד.

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    גודש בT חמש
  • איזה רכב יש לך?
    Volvo V40 T5 R-design , 2016
  • תחביבים
    מכוניות ,רכבים ואמצעי תחבורה
  • מקצוע
    מהנדס אלקטרוניקה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מסכים עם ידידי המלומד. מזמין קיט תיקון מקורי שמגיע עם מכחול דק (קיים אצל רוב היצרנים) לפי קוד צבע מדוייק , לוקח זיכוי מלא על הטיפול וממשיך הלאה בחיים. גם אני קיבלתי שריטה דומה בפגוש ("פגע וברח") , פשוט תיקנתי אותה עם קיט ייעודי. 2 שכבות צבע בתוך השריטה ולאחר כמה ימים שכבה לכה. אתה לא תמצא אותה אם לא אכוון אותך אליה.
  2. מסכים איתך שהיבואן בעייתי ואין אמונה במוסכי היבואן . עם זאת במידה ומדובר רק בטיפולים שוטפים הסיכון הוא נמוך ואפשר לגדר אותו באמצעות נוכחות פיזית במקום. אני גם מסכים איתך שהחוק היבש הוא טיפול במוסך מורשה משרד התחבורה אבל כשעובדים לפי חוק יבש גם מקבלים תמיכה בהתאם לחוק היבש. אני סומך אך ורק על רון ,אבל אם נניח תהיה לך בעיית מנוע או גיר אתה לא תלך לרון בתוך תקופת האחריות מן הסתם. יותר נכון אתה תלך לדיאגנוזה אבל כשיהיה מדובר בכסף גדול אתה קודם תנסה להוציא את זה מהחברה.
  3. לא משחקים עם דברים כאלה כשהרכב באחריות. בשביל לחסוך כמה מאות שקלים בשנה על רכב של 200K כשמדובר בטיפול שוטף זה לא שווה את זה. אחרי תקופה האחריות ישירות לרון. ברכב הנוכחי שלי התגלה איזה רעש שרק פסיכים שומעים 8 חודשים אחרי תום האחריות, מכיוון שבחרתי לעשות את הטיפול הראשון במורשה ובכך שמרתי על רצף טיפולים, היבואן לקח על עצמו 90 אחוז מעלות התיקון למרות שלא היה חייב . וזה לא היה זול.
  4. לא נורא בסה"כ. יורול זה שמן סביר, אני הייתי מעדיף קסטרול אדג'. השעתון לטיפול זול על גבול המגוחך עבור מוסך מורשה, בוולבו אני משלם על טיפול דומה 560 ש"ח (לפני מעמ) המחיר למסנן אבקנים אסטרונומי .... אפילו בוולבו יותר זול. מצד שני בוולבו פילטר אוויר עולה 300 ש"ח (ומוחלף כל טיפול שני)
  5. מאכזב שיש תקלה כזו ברכב שבקושי נסע, אבל מדי פעם יש נפלים, אין מה לעשות. לפחות איתרו ולא מרחו אותך לאורך שנים עד אחרי תום האחריות כפי שנוטים לפעמים. ממליץ להמשיך לעקוב. האם יש דרך למדוד כמה שמן איבדת והאם צריך להוסיף?
  6. אז כמה ק"מ נסעת תכלס ברכב? לא הבנתי עד עכשיו.
  7. הביטוחים מאוד זולים יחסית למקבילות ובדרך כלל ללא דרישות מיגון. הטיפולים יקרים בערך ב30 אחוז ביחס לרכב רגיל. לא משהו שאמור לשנות. (במוסכי היבואן) הT5 נהדר והאיסיין אחד הפלנריים הטובים ביותר שהתנסיתי בו. V40 T5 יהיה לך מאוד קשה למצוא, נמכר זעום של יחידות ( סביבות 20 בכל השנים וכל הרמות גימור) . אני בקרוב אפרסם שרשור אחזקה שמסכם את השנה הראשונה עם הרכב שלי. STAY TUNED
  8. מפתיע. אני התייחסתי למטעני רכב,לא קיר. קיר זה סיפור אחר ועוד יותר מסוכן להשתמש במוצר ללא תקן בשקעי 220 בבית.
  9. קודם כל, אפשר להזמין מטען מקורי מחו"ל וזה מה שאני עושה. פעם אחרונה שהיה לי סמסונג קניתי ב KSP מטען מקורי במשהו כמו 90-100 ש"ח אח"כ היה לי HTC 10 שקניתי לו מטען מקורי בארץ משהו כמו 75 ש"ח עכשיו יש לי ONE PLUS6 שגם לו קניתי מטען מקורי בחו"ל , בארץ עדיין סביבות 100 ככל הידוע לי. [דרך אגב, ב ONEPLUS חייבים מקורי כי מעגל הטעינה המהירה נמצא במטען ולא בטלפון. טכנולוגיית הטעינה המהירה מאפשרת זרמים של 4-6 אמפר באותו מתח גנרי של USB ] אין מצב שיבואן רשמי של סמסונג נתן לך ערכה של BASEUS. כמובן ש200 למטען רכב זה מוגזם , תמיד יש את חו"ל.
  10. בשנים האחרונות אני רוכש מטען מקורי של המכשיר שיש לי , בד"כ זו השקעה של 70-100 ש"ח ששווה כל אגורה. מטען מקורי איכותי עם תו תקן מתאים בצורה מיטבית ומטעין הכי מהר שאפשר. לא מחבר זבל לאוטו, גם הסיניים שנחשבים איכותיים הם ללא תקן כלשהו (TRONSMART, UGREEN , BLITZWOLF,AUKEY וכו') שקע מצית בתא הנוסעים הוא תמיד מאחורי סוויץ' כך שאין בעיה להשאיר מחובר.
  11. אייל

    330i

    אוקיי,תודה. זה מסביר את העובדה למה השוק מוצף ב 330e , עוד לא הגעתי אפילו לשאלות על ההבדל בין רמות הגימור . התייעצתי עם בעלים של רכב כזה (2018 יד 1) שעובד איתי שהוא גם בעלים של וולבו T5 245HP והוא טוען שה BMW ההיברידית חלשה משמעותית , מה שחיזק את הרצון לדגם בנזין חזק.
  12. לא מפספס את הפואנטה, נשמע שיש כמה נקודות לטפל שם , הרי הוא לא ימשיך לנסוע ככה.
  13. קודם כל, אחלה רכב שעבר הזנחה, הייתי מביא סלון שלם מפירוק ומחליף. אני לא חושב שהריח בא מהעור, בטח נספג כל מיני דרעק בספוגים החשופים. ישנה סצנה שלמה (גם אני הופתעתי) של וולבו ישנות (לא מהדור האחרון) , יש אנשים שמחזיקים כמויות של רכבים, חלקים לפירוק. כמובן שאם תטפל בחברה זה יעלה יקר, אבל יש סיכוי שתוכל להשלים חוסרים מכל מיני רכבים לפירוק וטיפולים שוטפים במוסך כללי.
  14. ממליץ בחום, אחד ה VALUE FOR MONEY אם לא ה... מומלץ לקנות V40 משנתונים 2015 ומעלה , עם מנועי וולבו מסדרת VEA וגירים אוטומטיים של איסיין 6 או 8 הילוכים. הטיפולים יקרים יחסית לרכב אחרי בכ30 אחוז אבל זה זניח. (עלות טיפול קטן כ1100 ש"ח במוסכי היבואן ) אני נוסע נסועה דומה למה שציינת, זה אומר טיפול אחד בשנה. כמובן כדאי לקנות רכב עם ק"מ נורמלי , עם עבר ידוע , לא מליסינג, השכרה וכו'. רכב שטופל כמו שצריך.
×
×
  • Create New...