Jump to content

אייל

  • פרסום הודעות

    13,389
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

19 נייטרלי

אודות אייל

  • דירוג
    כותב הרבה. מאוד.
  • תאריך לידה 30/10/1979

Personal Information

  • מיקום
    גודש בT חמש
  • תחביבים
    מכוניות ,רכבים ואמצעי תחבורה
  • מקצוע
    מהנדס אלקטרוניקה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יש לי כיוון מושבים חשמלי ואני לא רואה בזה שום יתרון ... רק עוד משהו שיכול להתקלקל.
  2. אף אחד בטסט לא בודק צמיגים ברמה כזו. אולי רק ניידות שמגיעות להטריד במפגשים
  3. תתחדש , נראה רכב מדליק. באופן כללי ה DS נראות מעולה . אני מניח שאם חטפת אותו כ"כ מהר, גם שילמת סכום נאה מתחת למחירון (נשמח לשמוע סדר גודל) מאחל לך חוויית אמינות מופתית , אני לא מכיר את נושא המנוע הבעייתי אבל אם יש פעולה מונעת שאפשר לעשות, לא הייתי ממתין עם זה.
  4. אייל

    פרוייקט שיפוץ פיאט אונו 1986

    מדהים, ממש נהניתי לקרוא ולראות ! נראה שכמעט הכל הוחלף ברכב מזל שסיימת לפני שהקורונה התחילה לאכול את איטליה .
  5. אייל

    אז התחדשתי בשוודית T5

    לא. יש T6 שהוא לא פולסטר , עם 306 כ"ס .
  6. אייל

    אז התחדשתי בשוודית T5

    ברשותך קצת למתן את המחירים של ידידי היקר מעלה (אנחנו מלווים אחד את השני יחד מאז שאנחנו בעלים של וולבו) קודם כל : מחיר הביטוחים מגוחך ואין דרישות מיגון בכלל. שנית : טיפול קטן עולה בסביבות 1200 ש"ח במורשה , ניתן למתן אותו באמצעות הבאת שמן מהבית . עלויות הרפידות והצלחות גבוהה מאוד ויש לכך פתרונות מחוץ למורשה במיוחד כשאתה מחוץ לאחריות. טיפולים הם כל 15K. לגבי מצבר S&S, ניתן לקנות אותם כעלויות שפויות יותר. שוב- לא חייבים לקנות במוסך מורשה שגובה 1250-1500 תלוי במוסך. אני רכשתי באוטודיפו קצת פחות מאלפייה, ניתן לפרק על זה תווי שי, כרטיסי "חבר" (30% הנחה) ועוד. כמובן מדברים על מצברי BOSCH/VARATA BLUE , יש גם יותר זולים בשוק. צריכת דלק : רגל כבדה מאוד על הגז, בסביבות 1:9 משולב. לא חסכוני במיוחד אבל לא גרוע ל245 כ"ס על בודי כבד וגיר אוטומט פלנרי . אמינות: הדיווחים מבטיחים ,הרכב שלי עם 17 אלף ק"מ שנת 2016 ככה שזה לא מהווה אינדיקציה לאמינות. לעומת זאת הרכב של ידידי מעלה גמע לא מעט קילומטרים.
  7. אייל

    אז התחדשתי בשוודית T5

    מדוייק. רכבים נהדרים שסובלים מצניחת ערך פסיכית , מאפשר עסקאות מדהימות במחירים של רכבים עממים ותמורה גבוהה לכסף. כל זאת לא היה מתאפשר אם וולבו לא היו עושים את קפיצת המדרגה של הדורות האחרונים (החל ב2014 ועד היום) במסגרתה הרכבים עברו מהפיכה גם עיצובית, גם איכותית גם מבחינת ביצועים (לא שהיה חסר קודם). [ הכלים המרובעים והמשעממים שייצרו עד תחילת העשור הקודם לא היו אטרקטיביים למרות מחירם הנמוך. ] מי שקונה עכשיו יש לו יתרון שמתחיל להצטבר ידע אצל חובבי הרכב ואפשר להתייעץ לפני רכישה, כשחיפשתי באיזור חודש מאי 2019 לא היה לי כמעט עם מי להתייעץ ונאלצתי לקרוא רבות בפורומים בחו"ל .
  8. אייל

    אז התחדשתי בשוודית T5

    תודה, קצת חומר קריאה לימים משעממים. אני לא מספיק מבין באודיו כדי להתרשם מהפיצ'ר הזה ,אבל אני כן יכול לומר שמדובר במערכת מעולה. (עם דיבורית ה BT הטובה ביותר שאני מכיר, אנשים לא מאמינים שאני בנסיעה .
  9. אייל

    אז התחדשתי בשוודית T5

    הזוי. כנראה הוא נהג בשביל הכיף לא בשביל הפרנסה . אצלי יש מערכת משודרגת מיוחדת של הרמן קרדון עם סאב מקורי בדש בורד ועוד כמות דו ספרתית של רמקולים, בתוך הצג יש לוגואים של הרמן קרדון אז כנראה תלוי בשנתון מה מקבלים. להלן הפירוט (זה מה שיש אצלי ככל הידוע לי) Premium Sound system The Sensus family also includes a top-of-the-line Premium Sound system with a 5x130W amplifier with the next-generation sound enhancement software Dirac Live and 10 loudspeakers, including a long-throw woofer for enhanced bass, soft dome tweeters for soft highs and large mid-range centre and door speakers. With the Premium Sound system by Harman Kardon the driver can enjoy an immersive sound stage with improved bass performance, while being able to turn up the volume with full audio clarity.
  10. אייל

    אז התחדשתי בשוודית T5

    נוחות הנסיעה זה עניין יחסי . ביחס ל GTI שהיתה לי, מבחינת נוחות נסיעה ה RDESIGN מרגישה כמו רכב סלון מפנק .
  11. אייל

    אז התחדשתי בשוודית T5

    תתחדש ותהנה ! נראית מעולה . נשמח לשמוע פירוט על התקלה בתדלוק .
  12. מבחינת בטיחות אקטיבית,ככל הידוע לי יש בלימה אוטונומית ומערכת לזיהוי תמרורים,בקרת יציבות ועוד.... (והכי חשוב : אין MOBILEYE בהתקנה מקומית) מסכים איתך שזה או R DESIGN או כלום.... אלו שאינן R DESIGN מרגישות פשוטות מדי.
  13. אולי אני קצת משוחד (או מנוסה) אבל הוולבו תמורה מעולה למחיר. מחיר רכישה נוח ,עלויות אחזקה סבירות (קצת יותר יקרות מרכב סטנדרט) , ביטוחים זולים (וללא דרישות מיגון מיוחדות), החסרון שהוא גם יתרון לקונה זה ירידת הערך. סתם דוגמא למתחרה : כדי לקנות לקסוס IS300H מאותה שנה תצטרך להוסיף בין 40 ל50 אלף ש"ח ותקבל רכב נחות דינמית (לפחות לטעמי). בתקציב של 95-100 תיאלץ להסתפק באחת שנת 2013-14. כנ"ל לגבי פאסאט או A4 ... שם רוב האזמפלרים בשוק חלשים משמעותית מה245 כ"ס של הוולבו. את הניסאן אני לא מכיר מקרוב אבל אם אתה מחפש יוקרה ואיכות מבית ניסאן אז עדיף להסתכל על אינפיניטי שגם היא סובלת משחיקת ערך ויכולה להיות קניה מעניינת. (דגם Q50 למשל)
  14. משתלם זה מכלול של שיקולים, תלוי בקונה. אתמול נוכחנו לדעת שעשוי להיות הבדל של 20 אלף ש"ח בין +RD לקינטיק מאותה שנה. יש כאלה שמעדיפים את הקינטיק בגלל המחיר ופחות מתלהבים מתוספות ואיבזור , מבחינתי זה היה או לקנות RD או לא לקנות בכלל.
×
×
  • Create New...