-
הודעות
13,649 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
4
התכנים של אייל היו האהובים ביותר!
ספרו לנו עליכם
-
מיקום
גודש בT חמש
-
איזה רכב יש לך?
Volvo V40 T5 R-design , 2016
-
תחביבים
מכוניות ,רכבים ואמצעי תחבורה
-
מקצוע
מהנדס אלקטרוניקה
צפיות אחרונות בפרופיל
7,809 צפו בפרופיל
הנקודות של אייל
כותב הרבה. מאוד. (12/14)
182
מוניטין
-
אולי כי רשמת דברים כמו : "רכב ספורטיבי פרווה עם עיצוב של רכב סבתות" "רכב שאין לו זכות קיום" ועוד... לגבי המחיר זה עניין של יכולת אבל לא קשור לטיב הרכב , אני אף פעם לא הייתי קהל של חדשה. מעולם לא רכשתי רכב חדש. אפשר לומר שעליית המחיר מרחיק אותי מלקנות חדשה ושולח אותי למשומשת מי שנוהג לרכוש כזו חדשה ולהחליף משומשת בחדשה השינוי הזה במחיר כנראה לא ישפיע עליו ולראיה, **כל** הרכבים שראיתי לפני הקניה , הם של לקוחות ממשיכים, חלקם קיבלו את החדשה חלקם הזמינו ואמורים לקבל אותה. אגב, אפשר להתווכח האם ב BRZ עבור 240K מקבלים תמורה ראויה לכסף .... האם ראוי לקבל תא נוסעים מיושן ואיבזור חסר בסכומים כאלו? האם מנוע לא מוגדש עם נתון מומנט יחסית נחות הוא תמורה טובה? אם מחירה יבצע את אותה עליה כמו ב GTI ל300K , האם עדיין תהיה לה זכות קיום? התשובה היא בעיני המתבונן .
-
מישהו כאן הגזים בשנאה לGTI .... והעיר אותי משנתי הרכב הזה מספק חבילה טובה שימושית ומאוזנת לחובבי הז'אנר ,עטופה באיכות וטכנולוגיה. לקחת את הילדים לגן ולהתפרע בדרך לעבודה או בסופש. להנות במסלול או בכביש המפותל אבל גם לנסוע ברגוע אחכ הביתה עם מספיק מקום לקניות מהסופר. לחובבי ההתעסקויות, אין ספור פיצ'רים, חידושים, קידודים , תוספות ושיפורים. כשהגבתי בפעם הקודמת לשרשור הזה חשבתי שכל הקטע הזה של GTI כבר מאחוריי , זו אפילו לא היתה אופציה בבנק המטרות לרכב הבא, אבל ברגע שהתיישבתי (דיי במקרה) באחת ונהגתי באחת , נפלתי כמעט מיידית ומאותו הרגע כל מה שרציתי זה אחת בחניה. בזכות (או בגלל) המחיר של חדשה, הלכתי על משומשת ... נהנה מכל רגע. BRZ בהחלט רכב מעולה אבל שימושיות ממנו והלאה . בהחלט אחד הרכבים שהייתי רוצה אבל המציאות לא מאפשרת כי אין לי הרבה מה לעשות איתו ביום יום.
-
באמת לא בכיוון אבל עדיין פישית העובדה שהרכב הרבה זמן יושב בלוחות . לגבי דוגמאות הרנו, כנראה צריך הרבה מזל כדי למכור רנו. אם זה היה לפני כמה חודשים, הייתי מחנה אותה בגבול הצפון עם X מצוייר על הגג בתקווה שהחיזבאללה יגאלו אותה.
-
הייתי כן בודק איזה תקלות מחשב יש. כדי לוודא שאין הפתעות יקרות. באופן כללי נראה שצריך קצת יישור קו. מוודא שהפגיעות עם משמעות נמוכה. לא יודע אם בחברה יזרמו אבל מקס' יש מוסכים מתמחים כגון ג.א.ש או תמיר מבילו. עריכה: אם זה ה2018 יד 3 שהלמכירה מודבק לו כמדבקה על החלון האחורי, הוא נמצא תקופה ארוכה מאוד למכירה. צריך להדליק נורה.
-
מחירון לוי יצחק לשנת 2021 (3 שנים וחצי) נכון לדצמבר 2024 הוא בסביבות 155-160 תלוי בתוספות. (אצלי יש חבילת הרמן קרדון כולל סאב וופר מקורי בגלגל ספייר) הרכבים הללו למרבה הצער הולכים מעל המחירון. הזינוק של ה MK8.5 ל305-309 אלף ש"ח (החל מ....) גרם לחלק מהקהל הפוטנציאלי ללכת על יד שניה. נזכור שה MK8 נמכרה כחדשה ב234900 . (לפני תוספות מיוחדות)
-
לא בבית ספרנו. עד טיפת הדלק האחרונה
-
אפשר לסכם את ההבדל בינתיים באמצעות התמונה הבאה עוד לא יצא לי להתרשם לעומק מספיק מהרכש החדש אז בהמשך.
-
נכון. קצת מאכזב אורך החיים שלהן אבל זה כנראה מושפע מאופן השימוש שלי.
-
אחד מהם קיבל שיחת טלפון מפתיעה והגיע למחרת על הבוקר ...
-
מה לעשות, כמה אפשר לחכות שתמכור ? תהיה בטוח שאם הייתי מקבל זימון לדואר ועוד הייתי פתוח להצעות, הייתי קופץ על זה צילמתי עם כמה סלולרים (גם אייפון) בכל מיני תנאי תאורה, כל פעם יוצא משהו אחר. בוא ניתן קרדיט ל VW על צבע מיוחד. תודה רבה ! כשנפגשנו בזמנו אכן זה היה ברור, מאז עברו כמעט 6 שנים - עם הזמן התברגנתי וה GTI קצת יצאה מהראש שלי. הסוכן ביד 2 חיפש את הרכבים שכתבתי מעלה ועם פילטר מאוד קשוח על GTI. דור 8 נותן קפיצת מדרגה משמעותית ביחס לMK6 שהיתה לי וזה מה שקנה אותי. תודה רבה, אני מקווה שמועדון וולוו יתאושש מעזיבתו הרוחנית של אחד משני הראשים סחתיין על הזיכרון, את השושלת התחילה פיג'ו 306 1.4 (יימח שמה) . אני פחות מתחבר לרכב, גם הסיכוי למצוא אחד כזה שאיננו בכפרים הוא דיי נמוך . מסכים איתך שזה הדבר המתבקש אבל משהו לא התיישב לי טוב. האמת שלא התקדמתי, גם הרכב הקודם היה 245 כ"ס . פשוט ה GTI זה 245 כ"ס אבל ברוטליים , לא רגועים... (ועוד איזה 2 קג"מ)
-
בוא נגיד שנכשלתי במשימה לקנות רכב מרווח משמעותית אבל לא לחלוטין . הבגאז' בגולף גדול משמעותית וגם המרחב הפנימי משופר אם כי כסאות הספורט המאסיביים זוללים לא מעט מהמרחב ליושבים מאחור.
-
אייל עידכן את תמונת הפרופיל
-
הסיפור כאן הוא קצר יחסית לפעמים הקודמות. לאחר כ6 שנים מעולות עם הוולוו V40 T5 RD והולדת הילדה השלישית התחילה לעבור בראשי מחשבה על החלפה לרכב מרווח יותר שיענה לסטנדרטים שלי . האופציות בין היתר : וולוו S60 T5/B5 מהצורה החדשה, אאודי S3 סדאן , אאודי A4 בגרסא הבכירה (265 כ"ס) הלכתי לראות כמה רכבים פה ושם ודיי ישבתי על הגדר בחוסר החלטיות . פתאום עלתה GTI MK8 בסביבתי ובהחלטה של רגע הלכתי לראות ולהתנסות . התוצאה של הביקור הוא שממש אהבתי ונדלקתי . עד שהחלטתי לגבי הרכב הספציפי ההוא - הוא כבר נמכר. (זה היה עניין של שעות) אבל הכיוון היה ברור, בפעם הבאה שעלה רכב שענה לסטנדרטים שלי, עזבתי הכל והתייצבתי לידו תוך פחות משעה,למחרת הוא כבר חנה אצלי בחניה. אז נעים להכיר, גולף GTI דור 8 מודל 2021 , יד 1 , 40 אלף ק"מ ,צבע אפור דולפין - במצב חדש. [ הבעלים הקודם הוא מכוחותינו- רכש וקיבל GTI MK8.5 ] מקווה לשנים ארוכות של הנאה .
- 28 תגובות
-
- 31
-
שלום לכל החברים היקרים, זמן רב לא עדכנתי בפורום אבל בשבוע שעבר נפל דבר וזה הזמן לחזור ולעדכן . לאחר כמעט 6 שנים מאושרות עם Volvo V40 T5 RD בשבוע שעבר במהלך דיי אימפולסיבי קניתי רכב חדש (נדון בשרשור נפרד) ולאחר מכן מכרתי את הV40 שלי. מדובר ברכב הטוב ביותר שהיה לי , חזק, מפנק,כיפי ,בנוי לתלפיות ואמין - שירת אותי בצורה מעולה ללא תקלות ועם עלויות אחזקה שפויות, הסיבה שהחלפתי אותו עדיין לא ידועה לי, אעדכן כשאדע כבונוס עלויות ביטוח מגוחכות באקלים הנוכחי [עלויות המקיף נעו בין 1500-ל2300 במשך התקופה] הרכב טופל במוסכי "מאיר" לכל אורך הדרך . חשוב לציין שהחל משלב מסויים יצאו מוסכי היבואן במבצע קבוע של 25% הנחה לשילדות ישנות (בנות יותר מ5 או 6 שנים) על החלקים טופל לכל אורך חייו אצלי עם שמן קסטרול אדג' 0W20 בתקן וולוו . (הזמנתי אותו במיוחד לפני כל טיפול, אצל היבואן משתמשים בשמנים גנריים יותר) הרכב נמכר עם כ56,000 ק"מ על השעון . (נרכש עם 6,000 ק"מ) . נכון לא נסועה גבוהה במיוחד כי יש לנו גם רכב ליסינג גדול יותר בבית בו מתבצעות הנסיעות המשפחתיות. הרכב לא עבר תאונה או תקלה במשך תקופת הבעלות אצלי. (למעט חתיכת צינור של השפריצרים שכלול באחד הטיפולים המפורטים מטה) השנתיים הראשונות נמצאות בלינק הבא: שנה שלישית טסט - 2563 ביטוח חובה - 1539 ביטוח מקיף - 1641 (תוספת 100 לביטול השתתפות עצמית + פנסים ומראות) טיפול כולל שמן מנוע+פילטר,שמן גיר,פילטר מזגן ורפידות אחוריות -2958 ש"ח שנה רביעית טסט - 1952 ביטוח חובה - 1300 ביטוח מקיף - 1650 (תוספת 100 לביטול השתתפות עצמית + פנסים ומראות) טיפול 90 אלף (שבוצע בק"מ של 36 אלף) - כולל פילטר שמן,פילטר מזגן, פילטר דלק, פילטר אוויר,נוזל בלמים - 1600 ש"ח. חלק מהחלקים לטיפול הנ"ל נרכשו בחוץ (מקוריים) . לקראת סוף השנה הרכב נכנס לשנות ה202x באמצעות הסבת מערכת השמע באמצעות קופסא שהוזמנה מחו"ל + הסבת המסך המקורי לטאץ'. המוצר הנבחר היתה קופסא חיצונית שמתלבשת על ה BUS של המערכת המקורית (להזכירכם הרמן קרדון שלא נרצה לוותר על הסאונד שלה) ומוסיפה יכולת אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי עלות כ1500 ש"ח אחרי מיסים , שווה כל אגורה . שנה חמישית טסט - 1977 ביטוח חובה - 1498 ביטוח מקיף - 2029 מצבר Varta AGM 70AH - סיים את דרכו אחרי 4 שנים מיום החלפת הקודם , עלות 1090 ש"ח באוטודיפו טיפול 105K ק"מ (שבוצע ב46K ק"מ) - 1988 ש"ח כולל החלפת רפידות קדמיות. שנה שישית טסט - 2085 ביטוח חובה - 1680 ביטוח מקיף - 2529 בשנה הזו התקיים הטיפול שכולם "חוששים" ממנו בשל עלותו הכבדה. טיפול 120K (או 8 שנים) כולל בין היתר החלפת טיימינג , פלאגים ,רצועת אביזרים ובמקרה שלי גם רפידות קדמיות . הצלחתי להוריד קצת עלויות באמצעות הזמנת חלק מהחלקים (לא טיימינג כמובן) מחו"ל (OEM או מקורי) - סה"כ עלות 4095 ש"ח. לפני שבועיים החלפתי זוג צמיגים קדמיים בעלות של 1040 ש"ח (קונטיננטל פרימיום קונטקט 7) - [לא תכננתי להחליף את הרכב כ"כ מהר... ] המכירה קרתה בצורה מהירה וחלקה תוך שעות מרגע קניית הרכב החדש, סוכמה מכירתה של הוולוו מול בעליה החדשים ובמחיר הוגן לשני הצדדים. נסכם בצורה קרה ובנקודות : לחיוב מנוע וגיר אמינות איכות ייצור והרכבה שירות היבואן עיצוב חיצוני ופנימי מערכת סאונד הרמן קרדון עלויות ביטוח נמוכות לשלילה צפוף למשפחה תא מטען קטן תאורת הלוגן (טיפלתי בזה באמצעות הסבה לLED) כמה תמונות רגע לפני המכירה
- 7 תגובות
-
- 8
-
זה התחיל כמו הסבר מלומד ומנומק אבל איבדת אותי ברגע שזרקת את הטסלה כנקודת השוואה, אמנם לא התחברתי הרבה זמן אבל זה אמור להיות פורום חובבי רכב, לא פורום מחסני חשמל. לדעתי המחיר שערוריה, תמיד היה לי סוג של חלום פעם אחת להוציא GTI מהסוכנות, חשבתי שאולי אם ה MK8.5 שמתקנת כל מיני פאולים של ה MK8 - תתומחר בעולמות הסביר אולי אצליח לקנות כזו ולהיות בה יד ראשונה ואחרונה . לא רואה איך זה קורה.
-
מצער מאוד לשמוע, היו לי איתו הרבה פינג פונגים בשרשורים כאלה ואחרים והרבה התכתבויות מעניינות בנושאים טכניים. בהחלט היה אדם בעל ידע טכני רב מאוד והתחבב עליי בין היתר (כפי שאיציק ציין) בשל ההומור הציני שלו. בשנים האחרונות אני פחות פעיל בפורום אבל ברגע שנודע לי מיד קפצתי חזרה בתקווה שמדובר בשמועה לא נכונה,לצערי התבדיתי. יהיה זכרו ברוך.