Jump to content

פיני חד

  • פרסום הודעות

    420
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

אודות פיני חד

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    צפון

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מצטרף לדעתך. את הדברים הקריטיים לבטיחות כל מוסך יכול לבדוק, אין צורך בטירטור והפרוצדורה של הטסט ובוודאי לא כל שנה. יש סיבה לכך שהם נעמדו על הרגליים האחוריות כדי להילחם ביוזמה, אני לא בטוח שהיא קשורה דווקא לדאגה כנה לשלום הציבור...
  2. המשפט הראשון בקורס תימחור הוא שאין מחיר אמיתי והמחיר הוא פונקציה של היצע וביקוש. בא נמשיך: נניח לצורך הדיון שההפרש האמיתי המשקף את ההבדל (ככל שאפשר לדייק אותו) הוא 2000 ש"ח. רוב האנשים יעדיפו לשלם 2000 ולקבל את החדש יותר. לכן, כדי שבעל ה -107 יצליח בכל זאת למכור הוא ייאלץ להוריד את המחיר וליצור הפרש משמעותי יותר.
  3. לא קשור לנושא השרשור, אבל רעיון פשוט לגבי השעון: לקנות שעון יד גדול ועם ספרות ומחוגים זרחניים, חתיכת דבק דו"צ במקום נגיש ויש שעון. רק לחשוב טוב לפני שמחליטים איפה להדביק, אי אפשר להוריד/לשנות אלא אם רוצים כתם דבק מכוער.
  4. בקרת השיוט הזו קיימת בטויוטה (ולא רק) עשרות שנים. או, בזכותך אני מרגיש צעיר יותר ... תודה ידידי. צופר בקצה מנוף האיתות היה גם ברנו 5, נדמה לי שגם בפיג'ו רבות.
  5. ההצדקה למתגים במרכז כנראה כלכלית, פחות חיווט וחלקים. אמנם זניח, אבל לפעמים מנסים לחסוך כל שקל כדי להוזיל את הרכב עד כמה שאפשר. מצד שני אני זוכר ששכרתי רובר 600 וכל מתגי החלונות היו מרוכזים במרכז הרכב ממש, מאחורי בלם היד. לא זוכר אם היו גם בדלת.
  6. לאו דווקא. באמריקאיות היה מקובל לשים ספסל מקדימה, לא היה מקום לבלם היד. מכאן נולד גם מוט ההילוכים היוצא מההגה. מוט כזה היה גם בטנדר פיג'ו 504/404 (אולי גם בפרייווטים) שגם להן כמדומני היה ספסל לשלושה, ואיך שכחנו את הרנו 4 עם מוט הילוכים שיוצא כמעט ממרכז הקונסולה. אויש, אני באמת הכי זקן פה?! עריכה: מוט הילוכים מהקונסולה זו אופנה שחזרה במיניוואנים החדשים, אבל הם אוטומטיים והנ"ל היו ידניים...
  7. מיותר להזכיר את הסיאטים - מלאגה ואיביזה - של סוף שנות ה-80, נכון? קשה לתאר אפילו את המוזרויות שהיו שם... אחפש תמונה. https://www.pinterest.com/pin/548242954618153183/ עוד: סיטרואן ג'אמפי מהדגמים הראשונים בארץ - כפתורי החלונות סמוך למרכז השמשה הקדמית למעלה (מעל המראה המרכזית). סיטרואן GS (שנות ה-80) - קשה לתאר אבל מין שני מוטות יוצאים מצידי ההגה ובסופם כמה מתגים, בכלל נראה לי שסיטרואן של פעם תככב פה... סובארו 80-84 - שני ברזים בשני צידי ההגה, אחד לווישרים ואחד לאורות (בנוסף למנוף איתות משולב במעבר לאור גבוה). הייתה לי פעם פורד טאורוס 80-ומשהו (בארה"ב), היה מת
  8. היום החלפתי את הרכב, אמרתי לדייל כדי שידע להדריך את השוכר הבא. הוא פשוט לא האמין לי... אני חושב שהרעיון הוא להימנע מגניבות. אני נזכר שבאמריקאיות ישנות היה פטנט להחביא את חריץ המפתח מאחורי הסמל, מה שגרם לו מהר מאוד להישבר... מיותר לחלוטין. זהו, שגם אחרי שסוף סוף פתחתי אני עדיין מחפש את תא המטען...
  9. תודה רבה! ניסיתי לשחק איתו, על זה לא חשבתי...
  10. שבוע טוב סקרתי וסרקתי, מחוץ ובתוך הרכב. לא מצאתי לחצן או משהו דומה. מישהו יודע? הרכב שכור. תודה רבה
  11. בהנחה שהם צריכים למכור אותו אחר כך, הם צריכים לתת לך הרבה פחות ממחיר השוק כדי שזה ישתלם להם. פעם הציעו לי 10 אש"ח על רכב שעם קצת סבלנות מכרתי ב-24.
  12. בכל מקרה מצבר זה סיפור של כמה מאות ש"ח ומשהו פשוט ונפרד ממערכות המנוע, הלוואי שכל הדאגה בקניית רכב תסתכם במצב המצבר...
  13. זה שהרכב הונע עם בוסטר לא אומר הרבה, אנחנו אחרי סגר וייתכן שעמד הרבה זמן. בכל אופן כל מוסך או חשמלאי יוכל לבדוק לך את מצב המצבר וכאמור - בדוק את האחריות.
  14. אכן טעיתי, סליחה. חפש מנוע 2.3.
  15. בא נעשה סדר: (בזמנו שקלתי ובדקתי, בסוף קניתי וויאג'ר). יש s max, ויש גלאקסי גדולה ומרווחת יותר ולטעמי קצת מכוערת יותר מאחורה. שתיהן 7 מקומות, מכנית הן זהות וההבדל הקריטי הוא הבגאז' שב-s max אין ממש. ההבדלים בין טיטניום לטרנד הם ברמת הגימור והאיבזור, לטובת הטיטניום. עד 2012 היה מנוע 2.3 ללא טורבו ועם גיר אמין יותר. אח"כ עלה לארץ הקודש מנוע 2.0 טורבו עם גיר בעייתי. לא משנה התאריך בדיוק, תבדיל ביניהם פשוט לפי הנפח - 2.0 או 2.3. יש דיזל אבל נדיר מאוד בארץ ומן הסתם עם ק"מ גבוה. מכאן ההבדלים בדעות. לדעתי: חפש גלאקסי ובעדיפות שנייה s max, רק עם מנוע 2.0 (אפשר להגדיר בחיפוש בי
×
×
  • תוכן חדש...