Jump to content

גור אדם

  • הודעות

    51
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

15 נייטרלי

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    citroen cactus

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. המאגר הרשמי נמצא כאן: https://www.gov.il/he/Departments/dynamiccollectors/private-and-commercial-vehicles?skip=0 מספר רכב שלא נמצא שם - מעלה תהיות
  2. אכן. ולפיכך למעשה, כותרת הדיון צריכה להיות "הגיון אקטוארי בעלות ביטוח מקיף לרכבים ישנים"... זהו באמת ניהול הסיכונים של חברת הביטוח - אפילו תאונה קלה ברכב ישן של פגיעה בכנף/דלת - יכולה להוביל לטוטאל לוס.
  3. האם הכבלים הללו באיכות מספיק טובה? לפחות ל-AA ההמלצה היא להשתמש בכבל ההטענה המקורי של הטלפון
  4. בקצרה - אני עם android, אשתי עם apple. האם יש אפשרות לחבר מפצל USB כך שהכבלים שלנו תמיד מחוברים וכל פעם שמישהו אחר נוהג הוא יוכל להתחבר לכבל הנכון והאפליקציה תעבוד? או שהמפצל יגרום לבעיה בהתחברות?
  5. מבחינת ביצועים האטמוספרית בסדר גמור. כמובן, שהיא לא תהיה הראשונה ברמזור - אבל מבחינת סחיבה אין בעיה. היתה לי כזו עד לא מזמן שנסעה כמעט באופן יומיומי מודיעין-ירושלים, לא הייתה בעיה לנסוע במהירות שנוסעים בה בכביש 443...
  6. אני עניתי מהניסיון שלי, התפעול בקקטוס בסופו של יום היה אוטומטי. גם במסך יש לך אינדיקטורים מספקים - מסגרת המסך, כאשר הכפתורים מאורגנים סביבה - אז אתה יודע שאתה מניח יד על המסך משמאל למעלה, אז בבוהן יש לך את השליטה במיזוג (בקקטוס). בסופו של יום, אין כאן עשרות אייקונים על המסך ואפילו במסך קטן כמו שהיה בקקטוס לא היה בעיה לתפעל באופן עיוור. צריך לזכור שהעיסוק בכפתורים/מסך הוא משני ונעשה לשניות בודדות. אם אני נמצא באוטו קופץ - לא אתעסק בכפתורים/מסך אלא אאחוז בהגה... ואחכה לקטע כביש שהוא חלק יותר...
  7. בדיוק באותו אופן אתה יכול לשאול אותי איך אני מקליד עיוור מבלי להסתכל על המקלדת. אני משער שגם אתה יודע להקליד בצורה עיוורת כלשהי (אולי לא מאמרים שלמים - אבל מספיק לדעת באופן עיוור היכן נמצאים כפתורים שונים).
  8. יכול רק לדבר על החוויה שלי - עד לא מזמן היה לי קקטוס, משנת 2015 - במשך 5 שנים. תפעול הפקדים דרך המסך נעשה באיזשהו שלב באופן אוטומטי - בדיוק כמו בכפתורים. לגבי בעייה של קפיאת המסך - אף פעם לא קרה לי עקב התחממות של המסך. פעם בכמה חודשים, היתה קפיאה של כ-20-30 שניות בעת התנעת הרכב - לא דבר בעייתי במיוחד. כרגע, עברתי לפורד פוקוס שבה המיזוג מופעל מכפתורים וחוגות - ומבחינת חוויית השימוש זה דורש הסטת מבט למטה כדי לתפעל. אולי עוד כמה חודשים זה ישתנה...
  9. אתה יכול אולי ללכת למורה הנהיגה שיש לו טסלה ולשלם לו על שיעורים... https://www.facebook.com/roieyamin/ https://www.geektime.co.il/driving-lessons-on-a-tesla-ev-in-israel/?fbclid=IwAR2TpbeIveBzfH2ypyCEgp-XLcpwd4vrl_33aHQ99FCMk322NrV3AIG9MJc
  10. כבעל קקטוס לשעבר, לא הרגשתי בעיה בניהול המיזוג דרך המסך. היה זמן התרגלות קצר ולאחר מכן אתה עושה את זה על עיוור בדיוק כמו עם חוגות וכפתורים פיזיים. זה דורש הסתכלות בדיוק כמו שאתה צריך להסתכל על הכפתורים והחוגות - ודווקא כיוון שהמסך נמצא בקו ראיה גבוה יותר, אתה לא צריך להסיט מבט יותר מדי.
  11. בנירו 2018 שברשותנו, ללא ניסיון לחסכון באופן מיוחד, חצי עירוני וחצי בין-עירוני - הצריכה עומדת על 22 ק"מ לליטר במשאבה. כפי שנאמר פה, ניתן לנסוע מספר קילומטרים טובים על חשמלי בלבד - תלוי במצב הסוללה. לדוגמא, ירידה מירושלים דרך 443 נעשית כולה על סוללה ואתה מסיים את הירידה עם סוללה כמעט מלאה שנותנת לך עוד כ-3-4 ק"מ על סוללה בלבד.
  12. מדובר על חוב שאתה חייב ונגבה דרך הרשות לאכיפה וגבייה שלה יש אמצעים לגבות אותו כמו עיקולים, צו איסור יציאה מהארץ וכו'.
  13. אם לא היית ממשיך, בטח גם היית מצלם אותו עושה רברס על הכביש המהיר
  14. במקרה שתהיה תאונה, אתה מסתכן בדחיית התביעה מצד חברת הביטוח עקב היותך למעשה הנהג העיקרי ולא נהג נוסף. https://www.lawtip.co.il/תחום/תביעות-ביטוח/שונות/חריג-נהג-עיקרי-בביטוחי-רכב/
×
×
  • תוכן חדש...