Jump to content

TheArcane

  • הודעות

    74
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של TheArcane

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

6

מוניטין

  1. מישהו ציין שזה דגם Performance, אם כן אז היא חוטפת מס בתור "רכב יוקרה" או משהו כזה...
  2. נצפה היום בכרמיאל - סובארו BRZ כחולה עם "ל". לצערי לא יכולתי לצלם. כבר דובר פה בדיון אחר על טסלה 3 כפולת דוושות. האם מישהו ראה "ל" מופרך יותר?
  3. 1. בקרת שיוט רגילה שומרת על מהירות שהוגדרה לה. בקרת שיוט אדפטיבית שומרת על מהירות אם אין רכב מלפנים, ואם יש רכב מלפנים היא שומרת על מרחק קבוע ממנו (ניתן לבחור בין 3 מצבי מרחק), היא תאט אם הרכב לפנים מאט, תאיץ אם הוא מאיץ, וכו'. בדגמי 2018 בקרת השיוט האדפטיבית יכולה להביא את הרכב לעצירה, אך כדי להפעיל אותה מחדש יש לעלות מעל 30 קמ"ש. 2. לפי זכרוני ב-2018 מערכות הבטיחות באקטיב כוללות התראה לפני התנגשות, בלימה אוטונומית עד 80 קמ"ש, התראת סטיה מנטיב (נראה לי ללא תיקון) וזהו. בקרת השיוט היא רגילה. פרמיום מוסיף בלימה אוטונומית מורחבת עד 140 קמ"ש, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב אקטיבי וניטור שטחים מתים במראות. מבחינת פינוקים בפרמיום נוסף מושב נהג חשמלי עם זכרונות, מושבים קדמיים מחוממים, גג שמש פנוראמי וכתלות בשנה אולי גם תא מטען חשמלי. לא זוכר דברים מהותיים נוספים.
  4. אין שום סיכוי שברכב מ-2016 היה Android Auto אלחוטי, זאת טכנולוגיה שבקושי נכנסת לשימוש רק עכשיו. יכול להיות שאתה מדבר על מערכת אנדרואיד בהתקנה מקומית?
  5. לא בהכרח, בפרמיום 2017 שהייתה לי היה ספייר בגודל מלא והוא לא מאפשר להוריד את הרצפה. או לאחסן את המדף מתחת לרצפה. די מרגיז אם צריך עוד מקום... לא יודע אם באקטיב, אשר הגיע עם גלגלי 18", היה ספייר מלא או קטן.
  6. 1. מבחינת הנוסעים 3008 כנראה תספיק בינתיים, אבל 2 עגלות בבגאז' זה מאוד תלוי בגודל של העגלות... לי יש עגלה אחת די גדולה והיא ממש סוגרת את הגובה עד למדף. דגמי 2018 הגיעו עם ספייר בגודל מלא בחלק מרמות הגימור, אז לא בטוח אם אפשר להוריד בהם את הרצפה. ה-5008 יהיה יותר טוב מהבחינה הזאת כי אם השורה השלישית מקופלת אפשר כנראה לשים שתי עגלות צד בצד. אבל, לגבי הוספת נוסע נוסף, כשהשורה השלישית בשימוש תא המטען שנותר הוא סמלי בלבד. 2. מקיף + חובה ל-3008 אפשר למצוא באזור 3500 פלוס מינוס. טיפולים סדר גודל של 900 לטיפול קטן, 1500 לטיפול גדול. טסט כ-2500. 3. היה לי דיזל, לא מכיר תקלות נפוצות בבנזין. אם במקרה תחליט לחפש דיזל, תבדוק אם הוחלף מיכל אוריאה, מכיר הרבה אנשים שהיה צריך להחליף להם בשלב מסויים ועדיף לוודא שזה כבר נעשה. לי גם החליפו בתקופת האחריות. 4. כאמור היה לי דיזל. עם הנסועה שלך הייתי ממליץ לשקול. זה ריאלי לקבל צריכת דלק של 17 ק"מ לליטר פחות או יותר. עם בנזין 1.6 מאמין שתעשה סביבות 11-12 ק"מ לליטר. 5. אני לא נתקלתי, שמעתי פה ושם על אנשים שהיו להם תקיעות או בעיות. ממליץ לחפש רכב שלא הותקן בו לובינסקי טאץ' כדי לצמצם סיכונים. אין הבדל במולטימדיה עצמה, בעיקר במערכות בטיחות ופינוקים אחרים. 6. לא נהגתי ברכבים האחרים שציינת אז לא יודע להשוות. למיטב ידיעתי 3008 יחסית מרווח לקטגוריה, במיוחד בתא המטען, אבל באופן כללי הבדלים גדולים לא תמצא עד שתעלה רמה למעלה (יונדאי סנטה-פה וכדומה), אך זו כבר קטגורית מחירים אחרת לגמרי.
  7. TheArcane

    רכב היברידי

    אין פה סתירה, גם אם תיסע אך ורק במישור רכב היברידי יזהם פחות. הסיבה היא שהקונפיגורציה שבה עובד מנוע הבנזין ביחד עם המנוע החשמלי היא יותר נצילה אנרגטית. המנוע החשמלי מחפה על מנוע הבנזין בתחומי עבודה שבהם הבנזין פחות יעיל ולהיפך.
  8. לא יודע לגבי דרישת החוק, אבל במקומך הייתי חושב טוב טוב אם אני רוצה לנהוג לבד בארץ זרה, עם חוקים שונים ותמרורים שונים, כשיש לי כל כך מעט ניסיון... וזה מניסיון בתור מישהו שנהג בארה"ב עם ותק.
  9. עברנו את הדילמה הזאת לפני מספר חודשים. זיהינו בגדול שתי חלוקות: תקן אמריקאי מול תקן אירופאי - אולי עניין של פילוסופיה אבל איכשהו אני סומך יותר פה על האירופאים והנטיה שלהם להגזמות וחקיקות. מושב "לכל החיים" לעומת מושב עם תקרת גיל אבל מותאם יותר - כאן מדובר בפשרה ממשית מבחינת איכות חיים. למשל, כסאות מסתובבים, פיצ'ר נוח לכל הדעות, אינם קיימים בקטגוריית "לכל החיים". כמו כן, לאיזופיקס יש הגבלת משקל, מגיל מסויים החיבור חייב להיות עם חגורת בטיחות בלבד. אי לכך, לכסאות "לכל החיים" יש לפעמים תמיכה חלקית בלבד באיזופיקס. הלכנו על דגם Joie i-spin 360 אשר קיבל דירוג מאוד גבוה של ארגון ADAC הגרמני. כמעט הכי גבוה אי-פעם למעשה. הדירוג הכי גבוה שייך לדגם נוסף של Joie שנקרא i-spin safe. לא הלכנו עליו כי הוא לא היה זמין עדיין בארץ וכי הוא לא מסוגל כלל להסתובב עם כיוון הנסיעה. הדגם שקנינו מסוגל להיות נגד כיוון הנסיעה לכל אורך השימוש בו (עד 15ק"ג) אבל אני חושב שנחמד שתהיה לנו אופציה. הוא מתחבר עם איזופיקס בלבד וההתקנה הייתה סופר פשוטה. מן הסתם הילדה לא יכולה לספר אם נוח לה או לא, אבל הוא נראה די מרווח ומרופד. התלבטנו בין זה לכסאות של ברייטקס, שיש להם טווח גילאים יותר גדול אבל הם מותקנים ללא איזופיקס ולא מסתובבים. השיקול שלנו, מלבד הבטיחות, היה שיהיה קשה לנו ולילדה להכניס אותה לכסאות המאסיביים האלה כשהם נגד כיוון הנסיעה. אמנם צריך יהיה לקנות כסא חדש כשתגדל, אבל אז היא כבר תהיה יותר ניידת ויהיה קל יותר להסתדר איתה. אני חושב שהשיקול לקנות כסא עם טווח גילאים רחב יותר הוא בעיקר כספי, אז שכל אחד יעשה את החשבון שלו... לסיכום, אנחנו עם ילד ראשון אז אין לנו רפרנסים לכסאות נוספים, אבל אחנו מאוד מרוצים מהבחירה בינתיים. נעזרנו במאמר הבא: (אין לי שום קשר לכותב שלו ולא מנסה לפרסם, פשוט חושב שיש שם מידע טוב. הוא גם מוכר את הכסאות האלה של Joie אז מי שרוצה שייקח את הכתוב בערבון מוגבל) https://www.babystav.co.il/כסאות-בטיחות-מומלצים-לרכב-2020
  10. לא ממש שקלתי את זה, זה אולי עוזר קצת מול שריטות, אבל יש פתיחות דלת או הקפצות אבנים ששום ציפוי לא יעזור. בסוף זה טוב יותר לבריאות הנפשית להבין שדברים כאלה יקרו ולא להילחץ מזה.
  11. עומד להחליף לרכב לבן מרכב לא שחור אבל כהה. השיקול שלי הוא שהשכנים שלי לא יודעים לחנות וכל הדלתות שלי כבר "מקושטות" היטב בשריטות קטנות. ולפני שמישהו יגיד, משני הצדדים שלי גרים בשכירות, התחלפו כבר פעמיים מאז שאני גר פה, ואני לא רואה טעם ללכת לריב עם אף אחד על שריטות מאז שחודשיים אחרי שקיבלתי את הרכב, באמצע נסיעה, מישהו עקף אותי והעיף אבן קטנה ישר לתוך הדלת. בקיצור, מחליף ללבן ומקווה לטוב...
  12. ב-MG HS PHEV ספציפית, לא יודע אם זה ככה בכל רכב פלאג אין, המנוע נדלק כאשר נדרש חימום של הרכב. הקירור יכול לעבוד על חשמל בלבד. אז דוקא במזג האוויר החם של ישראל זאת פחות בעיה מאשר במזג האוויר הקר של אירופה...
  13. אתה בטוח? כי לפי הקטלוג והמפרט זה לא ברור. בד"כ לא מעדכנים דברים כאלה באמצע "דור", עד למתיחת פנים... אפשר לראות את הבדלי הניסוח בין פיג'ו: לסיטרואן למשל:
  14. חיכיתי מאוד לגרסאות ההיברידיות, אבל אני מאוכזב מרמת הגימור לפי מה שאני שומע עד כה. צריך קבל יותר פרטים מהסוכנות. תמורת מעל 30 אלף ש"ח יותר מגרסת הדיזל, הייתי מצפה לפחות לתוספת תאורת לד או משהו. אני גם תוהה אם מערכות הבטיחות עברו עדכון כדי להתיישר עם ה-C5, אבל איכשהו יש לי ספק. (בקרת שיוט אדפטיבית מ-0 קמ"ש ושמירת מרכז נתיב) https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/S1RgJKMMw
  15. מפתיע שאף אחד לא רשם עד עכשיו, אבל - רכב עם מולטימדיה בהתקנה מקומית במקום מערכת מקורית. לא נשארו הרבה כאלה, בעיקר מיצובישי ויונדאי עולות לי בראש, אבל מתרחק מזה כמו מאש.
×
×
  • תוכן חדש...