Jump to content

TheArcane

  • פרסום הודעות

    62
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות TheArcane

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אתה בטוח? כי לפי הקטלוג והמפרט זה לא ברור. בד"כ לא מעדכנים דברים כאלה באמצע "דור", עד למתיחת פנים... אפשר לראות את הבדלי הניסוח בין פיג'ו: לסיטרואן למשל:
  2. חיכיתי מאוד לגרסאות ההיברידיות, אבל אני מאוכזב מרמת הגימור לפי מה שאני שומע עד כה. צריך קבל יותר פרטים מהסוכנות. תמורת מעל 30 אלף ש"ח יותר מגרסת הדיזל, הייתי מצפה לפחות לתוספת תאורת לד או משהו. אני גם תוהה אם מערכות הבטיחות עברו עדכון כדי להתיישר עם ה-C5, אבל איכשהו יש לי ספק. (בקרת שיוט אדפטיבית מ-0 קמ"ש ושמירת מרכז נתיב) https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/S1RgJKMMw
  3. מפתיע שאף אחד לא רשם עד עכשיו, אבל - רכב עם מולטימדיה בהתקנה מקומית במקום מערכת מקורית. לא נשארו הרבה כאלה, בעיקר מיצובישי ויונדאי עולות לי בראש, אבל מתרחק מזה כמו מאש.
  4. תודה לכולם. באמת 5 דקות אחרי שכתבתי את זה פתחתי את החוברת וראיתי את ההוראה להרים את המתג ולהחזיק. זה מעלה שאלה אחרת - כתוב שם שהרכב ישמור על היציבות בעזרת מערכות ה-ABS וה-DSC בזמן בלימת חירום כזאת, אז אני תוהה אם בעצם בלימה באופן הזה מפעילה את הבלם ה"רגיל" והאם יש פה ערך מוסף מבחינת הטסט? טוב, נראה כבר בזמן המבחן...
  5. מצטער אם זאת שאלה מפגרת, אבל מסיבות ברורות זה לא משהו שאני רוצה לבדוק בנסיעה מנהלתית. יש לי טסט בקרוב לרכב עם בלם יד חשמלי (פיג'ו 3008), עד עתה היו לי רכבים רק עם בלם יד ידני. מה קורה כשמבקשים ממני להרים בלם יד? זה יעבוד כמו ידני או שיש איזה מנגנון שמונע הפעלת בלם יד בתנועה? תודה רבה לכל העונים.
  6. שים לב שמבחני ה"נהיגה ראשונה" האלה נעשים בד"כ באירוע השקה באירופה, ועל כן לא מייצגים את המפרט אשר יגיע לארץ
  7. האם ישנה מצלמת דרך מובנית כמו ב-C3? זה פיצ'ר שפורסם בדף האינטרנט של הדגם אבל אני לא רואה אותו בקטלוג...
  8. יש לי 3008 פרמיום דיזל 1.6. פרופיל הנסיעה הממוצע שלי - 4 ימים בשבוע נסיעה של כמה ק"מ בתוך העיר לתחנת רכבת וחזרה, יום אחד בשבוע נסיעה בינעירונית של 50 ק"מ לעבודה וחזרה עם 10-15 דקות פקקים בכל כיוון, בסופ"שים בעיקר נסיעות בינעירוניות אבל לא תמיד. בתקופה ממוצעת כזו צריכת הדלק היא בין 16 ל-17 ק"מ לליטר אמיתיים. אבל, אני יכול בקלות לראות איך בנסיעה עירונית בלבד צריכת הדלק יכולה ליפול לאזור ה-13-14. חשוב להגיד, אגב, שזו עדיין צריכה מעולה בשביל נסיעה עירונית לרכב בגודל כזה. להבנתי, מנוע דיזל מודרני עם מערכת סינון חלקיקים רגיש במיוחד לתנאי הנסיעה מבחינת צריכת דלק, כאשר נסיעות קצרות, במהירות נמוכה,
  9. אני חושב שחלק מהעניין עם המוניות הוא מס הקניה. רכב שנקנה לשמש כמונית פטור ממס קניה, נכון? מלכתחילה, מס הקניה על רכב היברידי הוא נמוך משמעותית מאשר רכב דיזל. כלקוחות פרטיים המחיר נראה לנו דומה, אבל כבעל מונית ההבדל במחיר הרכב משמעותי מאוד לכיוון רכב הדיזל בזכות הפטור ממס. אולי זאת הסיבה שלא רואים כל כך הרבה מוניות היברידיות. מצאתי גם את הכתבה הזו מ-2017 על צעדים לעודד קניה של מוניות היברידיות: https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3714061,00.html
  10. זה לדעתי לא באג אלא פיצ'ר. עוזר להתיישר בסיום חניה. וכמובן בחו"ל ניתן לקבל את הרכב גם עם מצלמה קדמית, אז בכלל...
  11. מסכים עם הסקירה הנ"ל בגדול. צריכת הדלק אצלי בתקופות של בעיקר בין-עירוני היא יותר באזור ה-17-18 ק"מ לליטר. זה כמובן עניין של אופי נהיגה ואני כמעט באופן בלעדי נוסע עם בקרת השיוט ברוגע. אני חוויתי תקלה אחת אחרי 32K ק"מ, נדלקה נורת תקלה על מערכת הפליטה והוחלף מיכל האוריאה באחריות. אנשים נוספים בקבוצת הפייסבוק נתקלו בתקלה הזאת בקילומטראז' דומה. מקווה שמדובר במקרה חד-פעמי. לא חוויתי צריכת אוריאה חריגה כמו בציטוט, מעולם לא הייתי צריך למלא בין טיפולים. מספר אנשים חוו בעיות עם הצמיגים. הצמיגים שמגיעים עם גלגלי 19" (ללא grip control) הם במידה ייחודית ומיוצרים כרגע רק ע"י מישלן, מה שהופך אותם ל
  12. מזיכרון זה קבור משהו כמו 3 רמות תפריטים... עוד ועוד רכבים יעבור ללוח מחוונים דיגיטלי בעתיד ואני מקווה שעד אז או שישנו את החוק או שיממשו פיצ'רים מתאימים ברכב. למשל חיישן תאורה ללוח המחוונים, או דרך אחרת להדליק אורות. מה שמעניין אגב, זה שכשהאורות נדלקים אוטומטית ע"י חיישן הגשם, התאורה הפנימית לא מעומעמת. אז התשתית קיימת, רק צריך עוד קצת תחכום.
  13. אצלי ברכב יש לוח מחוונים דיגיטלי (3008 ). הדלקת אורות מעמעמת אותו. כשנוסעים ככה ביום, עם משקפי שמש, מאוד קשה לראות בו משהו. אפשר להיכנס להגדרות ולהגביר את הבהירות, אבל אז בלילה הוא מסנוור וצריך להנמיך חזרה. חצי המלכות ליצרן רכב שיממש חיישן אור שמווסת את הבהירות אוטומטית...
  14. אני אישית מפחד מענייני ביטוח, לא ברור לי כמה זה באמת מותר בארץ. אם חס וחלילה קורה משהו, כשכסף מעורב, אני לא משוכנע שלא ידפקו אותי.
  15. הכל זה קרינה אלקטרומגנטית - קרינה מקווי מתח, רדיו, מיקרוגל, סלולר, WiFi, בלוטות', מכ"מ, אור, רנטגן, קרינת גמא... זה הכל אותו יצור. השאלה היא מה התדר ומה ההספק / עוצמת השדה. אנחנו יודעים בדיוק מה קורה בגוף כשהתדר מספיק גבוה (קרינה מייננת) או כשההספק מספיק גבוה (חימום ע"י קרינה כמו במיקרוגל). כל מה שלא בתדר מספיק גבוה ולא בהספק מספיק גבוה אנחנו לא יודעים. יש סטטיסטיקות וקורלציות אבל זה לא נחשב כהוכחה וודאית שזה מסוכן, לכל היותר כחשד. על בסיס החשד הזה קובעים כל מיני תקנים ורמות חשיפה מומלצות, לא כי ידוע שחשיפה מעבר לזה עושה נזק וודאי, אלא כדי לנקוט במשנה זהירות. אף אחד לא יודע אם זה מבוסס או לא.
×
×
  • תוכן חדש...