Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה על השיתוף, 

איך המזגן כאשר עוצרים ברמזורים?

נכבה בגלל המערכת ההיברידית או ממשיך לעבוד כרגיל? 

 

 

Kia Niro EV 2024

MG4 2023

פורסם

המזגן ממשיך לעבוד, כאשר מפעילים a/c  מנוע חשמלי לא עובד ולכן המזגן מקרר כול הזמן.

 

תתחדש על הרכב, טוב שלא הזמנת צבע שחור פשוט סיוט לתחזוקה.

לי חסר auto hold וחבל שאין תאורת אווירה, מעבר לזה אני גם מרוצה.

לגבי צמיג ספייר חידשת, לא בדקתי אפילו. החלטה מוזרה לשים סיני.

 

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני מאוד חובב סיטרואן, אבל מילה לגבי המנוע והסטיגמות. 

 

כל שנתיים יוצאים בהצהרה שהנה הבעיות נפתרו בסדרה החדשה לא דובים ולא טיימינג.

 

אל תבנה על זה...

  • לא הבנתי... 1
פורסם

תודה על הסקירה. מעניין איך הוא ישרוד.

טרייד אין מחירון אחרי שנתיים גם כן נקודה לטובת היבואן.

מה שהפריע לי זה היחס שאתה מתאר מצד הסוכנות (אם זה היחס עכשיו מה יהיה כשאני באמת אצטרך אתכם??).

 

פורסם
לפני 42 דקות, mottis כתב:

יש בלם יד חשמלי בלי AUTO HOLD???, חוץ מחסכון במקום מה זה נותן?

יש. מה זה נותן? לא יודע האמת, אולי משתלב עם בעיצוב של הקונסולה. הוא כן מפעיל את עצמו אם מכבים את הרכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 4 שעות, baer כתב:

תודה על הסקירה. מעניין איך הוא ישרוד.

טרייד אין מחירון אחרי שנתיים גם כן נקודה לטובת היבואן.

מה שהפריע לי זה היחס שאתה מתאר מצד הסוכנות (אם זה היחס עכשיו מה יהיה כשאני באמת אצטרך אתכם??).

 

לגבי הטרייד אין, משהו לא מובן כל כך שם.

מצד אחד רשום "טרייד אין" בכותרת, [ז"א החלפה לאחר\חדש], ואז רשום שהם מתחייבים לקנות אותו במחירון.

אז אפשר למכור להם או חייבים לקנות משהו מהם ?

 

הנקודה הזו בהחלט משחקת לטובת היבואן.

כי בכל מקרה אדון "לוי" [משרדי לוי]  ידאגו שתהיה לרכבים הללו ירידת ערך רצחנית.

 

 

פורסם

תודה על השיתוף, מפתיע (ונחמד מצדם) שבכלל יש גלגל רזרבי. 

 

מה בער לכם כ"כ לקנות את המכוניות הראשונות שירדו מהאוניה? מדבריך נשמע שאילו הייתם ממתינים כמה חודשים, הלחץ עשוי היה לרדת ואולי הייתם מקבלים תנאים יותר נוחים ומבחר יותר רחב. 

 

פורסם

הדבר היחיד שהיה חסר לי ברכב אם הייתי שוקל לרכוש אותו, כנראה ברמה של דיל ברייקר, זה כניסה והנעה ללא מפתח. בשנת 2026 עצם המחשבה שאצטרך להוציא כל פעם מפתח מהכיס/תיק מעיקה.

חוץ מזה חבל שאין בקרת שיוט אדפטיבית ושמירה על נתיב. אבל החשיבות של זה כבר תלויה בסוג השימוש ברכב.

פורסם
לפני 3 שעות, Derish כתב:

תודה על השיתוף, מפתיע (ונחמד מצדם) שבכלל יש גלגל רזרבי. 

 

מה בער לכם כ"כ לקנות את המכוניות הראשונות שירדו מהאוניה? מדבריך נשמע שאילו הייתם ממתינים כמה חודשים, הלחץ עשוי היה לרדת ואולי הייתם מקבלים תנאים יותר נוחים ומבחר יותר רחב. 

 

אלה לא המכוניות הראשונות שהגיעו לארץ .

המשלוח הראשון היה כבר בתחילת השנה. וחוסל די מהר.

אין להם כלום לתת על הרכב הזה. הכל הולך בלחצים.

 

אפילו במבצע שהיבואן עשה על כל התוצרת שלו [90 שנה.] כל הרכבים שהיו לו השתתפו בהנחות משמעותיות.

ה-C3 לא הוזכרה בכלל ולא השתתפה. כי כנראה שלא היה צורך. 

 

 

פורסם

אולי עכשיו שהפנדה החדשה מגיעה לארץ אולי תהיה איזה הנחה כי זה בגדול אותו רכב בעיצוב שונה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

תתחדש אח יקר. באופן מקרי לחלוטין גם אני מכרתי i10 ומחכה ל c3 שצפוי להגיע השבוע. ההחלטה התקבלה אחרי נסיעת מבחן של חצי שעה שמבחינתנו היתה נוקאאוט לשאר דגמי המיני/סופרמיני שיש בארץ ושנסענו גם בהם. הערה קלה לתנאים:

יש הנחה 5000₪- לפותחי חשבון בדיסקונט (פתחנו חשבון וקיבלנו את ההנחה). יש גם טרייד אין במחיר מחירון בין 2-5 שנים. זה היה לנו חשוב כי בתכנון לעבור לחשמלי בשלב יותר בוגר של הטכנולוגיה. תהנה !

בתאריך 18.6.2026 בשעה 17:40, yulianx כתב:

המזגן ממשיך לעבוד, כאשר מפעילים a/c  מנוע חשמלי לא עובד ולכן המזגן מקרר כול הזמן.

 

תתחדש על הרכב, טוב שלא הזמנת צבע שחור פשוט סיוט לתחזוקה.

לי חסר auto hold וחבל שאין תאורת אווירה, מעבר לזה אני גם מרוצה.

לגבי צמיג ספייר חידשת, לא בדקתי אפילו. החלטה מוזרה לשים סיני.

 

אין שחור. הגג של כולם שחור, צבע הרכב לבן, אדום מיטלי, כחול מיטלי או אפור מיטלי. לקחתי אפור כי הניגוד בין הלבן לגג השחור פחות דיבר אליי. בצבע האפור הגג השחור "נעלם" מהעין. 

עריכה אחרונה על ידי בנס

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...