Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

'כל ההכנות' האלה - זה עניין של חצי שעה גג, חד פעמי.

כל ההתעסקות עם הסמרטפון זה בכל נסיעה, בכניסה וביציאה מהרכב. נראה לי שה'השקעה' תחזיר את עצמה מהר מאד..

 

אם כבר מתעסקים עם חשמלאי וכו', אני ממליץ במקום לעשות הלחמה של חוט למטען - להתקין מפצל עם כמה שקעי מצת,

כזה למשל :

 

http://www.ebay.com/itm/1-to-3-Car-Cigarette-Lighter-Socket-DC-12V-Power-Adapter-Splitter-1-USB-Port-/400441644442?pt=US_Power_Inverters_&hash=item5d3c2e959a

 

ככה במקרה שיש בעיה במטען אפשר להחליף בקלות, וגם אפשר להוסיף מכשירים נוספים אם צריך בלי קושי.

ככה זה אצלי וזה מאד נוח ונקי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
היי עדי , אם אין לך ידע בחשמל תוכל ללכת לחשמלאי שיעשה לך , מנסיון זה יהיה הרבה יותר נוח.

אצלי ברכב המטען שנכנס למצת הרכב הולחים לשני חוטי חשמל , שהם עצמם מחוברים לסוויץ' ברכב , כל פעם שאני מסובב סוויץ נדלקת המערכת + המצלמה , באותה שיטה עשו לי מטען לרכב שיוצא מהדשבורד ומונע עם כל פתיחת סוויץ.

ממליץ ,זה חוסך חוטים.

 

תודה, אכן יש לי ידע באלקטרוניקה וזה לא שונה מידי מחשמל, אני פשוט מעביר את החוטים מהתקרה דרך הקורה הימנית מאחורי תא הכפפות ועד לחלק האחורי של מצת הרכב שם אני אחבר בעזרת ראשים לחיצים - המצת אצלי פועל רק כאשר הרכב מונע ולהפך,

זאת לא עבודה מסובכת וקשה, לדעתי חצי שעה - שעה גג אם עובדים בעדינות וסבלנות

 

אני חושב שהמוצר הבא יעזור לי להתעלק על המתח מצת בצור הבטוחה מה אתם אומרים?

http://www.ebay.com/itm/2X-Electrical-Wire-Cable-Snap-Lock-Splice-Connectors-1-5-2-5-mm-Blue-hgo-/380654766863?pt=Other_Vehicle_Parts&hash=item58a0cacb0f&vxp=mtr

פורסם

אם כבר מתעסקים עם חשמלאי וכו', אני ממליץ במקום לעשות הלחמה של חוט למטען - להתקין מפצל עם כמה שקעי מצת,

כזה למשל :

 

http://www.ebay.com/itm/1-to-3-Car-Cigarette-Lighter-Socket-DC-12V-Power-Adapter-Splitter-1-USB-Port-/400441644442?pt=US_Power_Inverters_&hash=item5d3c2e959a

 

ככה במקרה שיש בעיה במטען אפשר להחליף בקלות, וגם אפשר להוסיף מכשירים נוספים אם צריך בלי קושי.

ככה זה אצלי וזה מאד נוח ונקי.

יש לי כזה מפצל שקניתי באיביי - מאוד נוח, אני מחבר אותו בכל פעם שאני צריך להטעין מספר מכשירים בו זמנית.

פורסם

קניתי GS9000L מאיביי ב65 דולר. (לא נותן לי לפרסם קישור כי אין לי 20 הודעות)

 

מחכה למתאם לכרטיס זיכרון.. (קניתי 16GB MICRO SD, וצריך מתאם ל-MINI SD).

 

רשמים בקרוב..

פורסם

תלוי ברכב, יש רכבים עם הכנה, אתה יכול גם לבוא מהחלק האחורי של המצת ולהתעלק על הקו שלה, זה מה שאני עושה ברכב שלי, אצלי זה פשוט להגיע למיקום שלה, השאלה איך הרכב בנוי אצלך ואיזה רכב בכלל יש לך?

פורסם

מדובר בהונדה ג'אז 2010.

 

אני דיי חובבן ומנסה לעשות את זה לבד. ממה שקראתי בד"כ פשוט מעבירים כבל לתוך קופסת הפיוזים לאחד מאלה שתמיד יש בהם מתח קבוע.

 

יש הצעה יעילה יותר מאיפה לקחת מתח קבוע?

פורסם
בשביל מה אתה זקוק למתח קבוע? אתה רוצה שהמצלמה תקליט גם בלילה? היא לא לוקחת הרבה מתח אבל עדיין לא בריא למצבר

 

כל המטרה היא שזה יקליט כל זמן שהרכב בתנועה - לא?

או שזה לא טוב למצבר?

 

הרי מה זה משנה למצבר אם בזמן נסיעה אני מקבל את המתח מהאלטרנטור?

פורסם
עדיף להתעלק על מתח שזורם כשיש סוויץ'.

 

לזה הכוונה.

מתח שזורם כשיש סוויץ'.

מצטער אם לא הייתי ברור לפני זה.

 

איך ניתן לחבר זאת ? מלבד חיבור לקופסת הפיוזים כי שמתי לב שאצלי היא לא במקום הכי נגיש ונוח

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...