Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

misterb - המצלמה שלך נראית על הכיפאק וגם המחיר שלה לא רע, כמה שאלות -

1. הבנתי שאין לה סוללה נכון?

2. ראיתי שיש לה 3 חיבורים - פלוס, מינוס ווידאו - האם חייבים מסך ברכב בכדי לחבר את הווידאו או שאפשר לנטוש את החיבור הזה אם לא קיימת מערכת?

3. האם התקנת את המצלמה בעצמך? לאן חיברת אותה? איפה אפשר למצוא ברכב חיבור 12V אשר פועל רק כאשר מפעילים את הרכב ונכבה שמכבים אותו?

4. איזה סוג של כרטיס זכרון יש למצלמה ועד איזה גודל היא תומכת? כמה שעות הקלטה?

5. האם היא מצלמת ושומרת הכל באופן אוטומטי בתחילת נסיעה ועד סופה? מה קורה כשכרטיס הזכרון מתמלא?

6. אין בעיה למצלמה להכבות בפתאומיות כאשר מכבים את הרכב ולאבד את המתח? זה לא מפריע לה לשמור את הווידאו או את נתוני התאריך והשעה?

סליחה על כל השאלות ותודה !

פורסם
Troncho, אני מנסה להבין משהו, המצלמה הזו היא למעשה מראה בפני עצמה שמתלבשת על המראה המרכזית שגם כך קיימת ברכב? ואם התשובה היא כן, איך בדיוק היא מתלבשת עליה? האם על ידי שני הוואקומים כפי שמופיע בתמונה? כי אם כן, זה לא הכי פרקטי בעולם מכיוון שהוואקומים האלה עלולים ליפול באיזשהו שלב. אבל אם אני לא טועה, ראיתי גם שיש מן ארבעה תופסנים שכאלה (קליפסים) שגם הם יכולים להיתפס על המראה הקיימת, השאלה היא האם כל מראה מרכזית תיתפס עליהם? (הרי בכל רכב המראה המרכזית היא שונה בצורה שלה ובגודל שלה)

 

אשמח לתשובות.

 

התופסנים הם קפיציים, פותחים אותם ואז הם נסגרים בכוח הקפיץ על מראת הרכב שקיימת, הם מסוגלים להפתח ולהסגר בטווח גודל מסוים שהוא סטנדרט במראות רכב, תפקיד הוואקומים לתת תוספת אחיזה נוספת.

 

ונכון שבכל רכב גודל המראה הוא שונה אך עדיין יש טולרנס מסויים של גודל, התופסנים מתוכננים בהתאם לכך.

פורסם
misterb - המצלמה שלך נראית על הכיפאק וגם המחיר שלה לא רע, כמה שאלות -

1. הבנתי שאין לה סוללה נכון?

2. ראיתי שיש לה 3 חיבורים - פלוס, מינוס ווידאו - האם חייבים מסך ברכב בכדי לחבר את הווידאו או שאפשר לנטוש את החיבור הזה אם לא קיימת מערכת?

3. האם התקנת את המצלמה בעצמך? לאן חיברת אותה? איפה אפשר למצוא ברכב חיבור 12V אשר פועל רק כאשר מפעילים את הרכב ונכבה שמכבים אותו?

4. איזה סוג של כרטיס זכרון יש למצלמה ועד איזה גודל היא תומכת? כמה שעות הקלטה?

5. האם היא מצלמת ושומרת הכל באופן אוטומטי בתחילת נסיעה ועד סופה? מה קורה כשכרטיס הזכרון מתמלא?

6. אין בעיה למצלמה להכבות בפתאומיות כאשר מכבים את הרכב ולאבד את המתח? זה לא מפריע לה לשמור את הווידאו או את נתוני התאריך והשעה?

סליחה על כל השאלות ותודה !

 

 

 

1. נראה לי שיש לה סוללה קטנה רק לכיבוי מסודר.

2. לא חייבים מסך כמובן.

3. התקנתי לבד. העברתי את החוט דרך התקרה והקורה השמאלית, למתח סוויץ׳ שכבר היה לי למכשירים אחרים.

4. כרטיס מיקרו sd עד 32G. לי יש 16 ונותן 4.5 שעות הקלטה.

5. כמו כל מצלמת רכב, מצלמת בלופ, כל קובץ באורך של דקה או 5 דקות לבחירה. כשנגמר המקום הקבצים הישנים נדרסים.

6. אין בעיה, היא בנויה למטרה הזאת הרי..

 

יש לה גם חיישן G, במקרה של תאונה הקובץ נשמר בספריה נפרדת ולא נדרס (פיצ׳ר די סטנדרטי).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
התופסנים הם קפיציים, פותחים אותם ואז הם נסגרים בכוח הקפיץ על מראת הרכב שקיימת, הם מסוגלים להפתח ולהסגר בטווח גודל מסוים שהוא סטנדרט במראות רכב, תפקיד הוואקומים לתת תוספת אחיזה נוספת.

 

ונכון שבכל רכב גודל המראה הוא שונה אך עדיין יש טולרנס מסויים של גודל, התופסנים מתוכננים בהתאם לכך.

 

הבנתי אותך, תודה רבה על התשובה.

 

חזור לדווח לאחר קבלה ושימוש, המוצר נראה לי נחמד מאוד.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם
יופי,תודה,אולי מכיר לאנדרואיד? ניסיתי כבר אחת שלא תומכת גם בניווט.

תבדוק את AutoGuard Blackbox.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

מצאתי את המצלמה הזאת:

http://www.foxoffer.com/g2w-full-1080p-hd-car-dash-camcorder-p-515.html?zenid=1a6m86716mgvuqeimd2ggp1a53#.Ucvm8jv0HIc

 

לפי הנתונים שלה, היא מושלמת, אבל משהו לא ברור לי.

יש לה מסך 3 אינץ', 1080P, עדשה רחבה 170 מעלות (בדרך כלל זה 120 מעלות), חיישן ג'י, הקלטה רציפה, יציאת HDMI, תומכת כרטיס זיכרון 32 ג'יגה, ולפחות לפי רשימת הנתונים, יש לה גם אינפרא אדום לצילום לילה.

 

אבל כשמסתכלים על הטבלה, רואים שכתוב IR LED, ובתמונות זה באמת נראה כמו נורות לד פשוטות על גב המצלמה, מה שאומר שבלילה זה לא באמת יעבוד כמו שצריך...

 

אני לא מצליח להגיע להחלטה חד משמעית לגבי המצלמה הזאת, ורק בגלל האינפרא אדום. אני חייב שלמצלמה שלי תהיה איכות צילום גם בלילה.

 

מה אתם אומרים?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

צא מהסרט של האינפרא אדום. הלדים המצחיקים האלה לא עוזרים בכלום בצילום לילה.

במקרה הטוב הם מצליחים להאיר למרחק של מטרים בודדים, לא רלוונטי לצילום כביש.

 

וכשאומרים IR LED - זה בדיוק מה שאתה רואה - נורות לד פשוטות שפולטות אור בתחום האינפרא אדום.

ככה זה בכל המצלמות ובכולם זה לא שווה כלום.

מה שחשוב זה החיישן של המצלמה והמעבד שיהיו מסוגלים להתמודד בתנאי תאורה נמוכה, וזאלה החלקים הכי יקרים ומסובכים במצלמות.

לא תמצא מצלמות בטווח מחיר של 100$ שממש טובות בלילה, לא בטוח שתמצא גם ביותר מזה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

איזה סרט של אינפרא אדום? מצלמה עם פילטר אינפרא אדום תצלם בלילה מעולה. זה כל הקטע שלה. כמו למשל מערכות ראיית לילה שמותקנות ברכבי מרצדס...זה עובד.

אני יודע שהלדים האלה לא עובדים, כתבתי את זה בעצמי...

 

השאלה אם יש בכלל מצלמה עם פילטר אינפרא אדום? ואם לא, אז מה צריך לחפש במצלמה כדי לדעת שהיא תצלם טוב גם בלילה?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

כן, רק שמצלמות אינפרא אדום אמיתיות עולות 'קצת' יותר ממה שאתה מכוון אליו.

כמו שאמרתי - אין מצלמות כאלה בטווח מחיר הגיוני, לא בטוח שיש בכלל כאלה שהן DVR.

וכדי לקבל צילום סביר בלילה צריך מצלמה עם חיישן רגיש ומעבד טוב.

גם מצלמות יקרות בהרבה כמו GOPRO HERO3 BLACK מנסות לתת תוצאה טובה בלילה ולא ממש מצליחות.

הדרך היחידה זה לראות דוגמאות של סרטונים ביוטיוב ולהחליט מה מספיק טוב בשבילך במחיר שאתה מוכן לשלם.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...