Jump to content

ד ו ד

  • הודעות

    921
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של ד ו ד

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

12

מוניטין

  1. לא ברור, האם המנוע ברכב הוא יחודי ובמכון לא ראו כזה מנוע בעבר, מניח שיש עוד כאלה מנועים בארץ , או שלא, תוכל לפרט
  2. מה קורה במבחן שנתי, האם למכוני הרישוי יש ציוד מתאים למנוע כמו ברכב שלך, הרי הם אמורים לוודא התאמה בין הרישום למה שמותקן ברכב. אולי באחד ממכוני הרישוי הקרובים תמצא את התשובה לבעיה . עדכן
  3. אולי המפרסם ביד2 טעה בהקלדה, לפעמים שגיאה של אחד מפעילה את הדמיון לאחרים, אולי זה המקרה - אולי לא.
  4. הניחוש שלי הוא מצבר חלש מסיבה כל שהיא, אולי בעית טעינה או פשוט מצבר עייף. מציע לבדוק מצבר וטעינה זה קל ולא יקר, אם שניהם תקינים מומחי הפורום יכוונו אותך, עדכן.
  5. את עלות הדלתות, המדידה, היצור וההתקנה סגרת בהזמנה, כך שעליית המחירים לא אמורה להתבע ממך. מה משנה לחב' מתי ימדדו , ייצרו ויתקינו הרי הכל שולם מראש, פשוט לא ברורה לי הדרישה לתוספת עלות. אולי סעיף מצליח. מה בדיוק כתוב בטופס ההזמנה, אולי יש בו משהו שעלול לשמש את החב בביסוס התביעה להפרש עליות.
  6. עשית חצי דרך, עכשיו נותר לך לוודא שאין זליגה. גם אם אחרי יום-יומיים המצבר החדש יחזיק ויאפשר התנעה, עדיין יכולה להיות זליגה, אני הייתי בכל מקרה מוודא שהכל תקין, כצפוי.
  7. גש לחשמלאי רכב, אצלו תקבל תשובה מה הבעיה, אם זליגה יאתר ויתקן ואם מצבר מה שנראה כסיבה לבעיה , יחליף בחדש. חשוב לוודא בהחלפת המצבר, שהמצבר החדש מתאים לרכב לפי הגדרת היצרן.
  8. בקשת חוות דעת על רכישת רכב יד שנייה +, מחברות ליסינג ודומיהם ובטח ממגרשים , זו בקשה לגיטימית, בדיוק כמו שאלה זהה על השירותיות והיחס האישי בבנק כל שהוא, התשובה תהיה תמיד חסרה, חלקית ובעיני כמעט חסרת משמעות. ברור שהרושם האישי של העונים לטוב ולרע יהיה זה שחוו מפקיד או עובד מסויים במקרה אחד או בודדים, תמיד חוות תהיה סלקטיבית , ממוקדת עובד מסויים וברוב המקרים לא תייצג קוד האטי של הארגון, כי פשוט אין כמעט דבר כזה, למרות שכולם מאוד משתדלים לתת מצג כזה. כולם מודעים לתרגילים ולשיטות של מחפשי לקוחות וכל שנשאר לטבול את הרגלים במים הקרים ולהתרשם אישית ולקבל החלטה, אין קיצורי דרך, צריך ללמוד את הנושא ולחפש את המוצר בשטח.
  9. אחרי ההתיחסות בשרשור לבעיה של פה"ש מכאלה שנתקלו בה כך או אחרת, קשה מאוד להאמין שסיפור התקלה לא הגיעה לידיעת מומחי המוסך המרכזי, כנראה גם גבוה יותר. אולי הפעלת לחץ "מתון" על הגוף הטכני של היבואן יספק את הפתרון לתקלה
  10. אולי לא שמתי לב, לא קראתי פה שמישהו שנתקל בבעיה של מסך שחור בהתנעה, דומם את המנוע והתניע פעם נוספת אחרי לדוגמא דקה- פעולה שמדמה סוג של ריסט. מציע לנסות.
  11. עובי הכבל לחיבור למצבר, בנוסף כנראה חסרה נקודה בין ה-9 ל 0 בהגדרת הזרם בפעולה, כך גם המפסק on-off על גוף המדחס תואם ל 9 אמפר ובוודאי לא יעמוד ב 90, יגידו מביני דבר שיש קונטקטור במעגל ההפעלה מה שלא מסתדר עם שאר הממצאים. כנראה שזה ההסבר והפתרון לבעיה שאיננה בעיה, זו דעתי .
  12. סביר שמדובר בחיבור חשמלי רופף, אולי כתוצאה של התקנה או טיפול . כמו שכתב פ"ש אין מה להכנס למוסך כל עוד הכל תקין.
  13. כל שכתבת מחזק את שכתבתי, בושה לתכנון וליצרן, המסך מתנתק -"הולך" בגלל החום ונשאר מנותק לצמיתות, להבדיל ממתוכנן להתנתק ולהתחבר מחדש בטמפ. נמוכה מוגדרת. לציין שלא הייתי מודע לבעית הצגים המתנתקים במזדות, תוכל לפרט.
  14. אם אומנם מדובר במסך כבוי by design בתנאי סביבה נתונים, בושה ליצרן הרכב. בכבישים יש מזה שנים עשרות סוגי רכבים המצוידים במסכים ולא זוכר תלונה דומה, לדעתי מדובר בתקלה מקומית .
  15. השאלה מה הובטח ולא הותקן, אם מדובר ברכיב משמעותי בטיחותית נראה שיש טעם לחשוב על תביעה. תוכל לפרט יותר בעניין - מעניין במה מדובר
×
×
  • תוכן חדש...