Jump to content

Yoyo770

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של Yoyo770

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. @PASHUTתודה על הטיפ לקחתי הצעות מחיר לאחר העלאת ההודעה וקיבלתי הצעה נמוכה בכמעט 2000 שח שזה מטורף, אחרי ההמלצה שלך ביררתי וגיר עם אותם נתונים עולה 1500 שזה בכלל מטורף להבין איזה רווח בעל המכון הראשון ניסה לעשות, בכל מקרה מה עלות העבודה והאם היא מורכבת וכדאי להביא דווקא למכון להתעסק איתה?
  2. קניתי לא מזמן הונדה סיוויק 2014 האצ'בק מנוע 1800 גיר אוטומטי 5 הילוכים, ושמתי לב לרעידות במעבר הילוך 4 ל5 הרעידות קרו בהעברה איטית בעיקר, למשל בזחילה במהירות של 55 עד 65 +-, עברו שבועיים עמדתי ברמזור בעליה קלה וכשבאתי לצאת מהמקום האוטו לא שילב הילוך התחיל להתדרדר, רק כיבוי והדלקה הועילה, היום הלכתי למכון גירים עשה כמה בדיקות וטוען שצריך להחליף גיר, העלות כולל עבודה יוצא 5800 לפני מעמ, 1. לדעתכם האם כדאי לבצע עוד בדיקות לפני שהולכים על החלפת גיר? 2. האם המחיר המוצע הגיוני? (מדובר בגיר מפירוק עם 50000 קמ)
×
×
  • תוכן חדש...