קניתי לא מזמן הונדה סיוויק 2014 האצ'בק מנוע 1800 גיר אוטומטי 5 הילוכים,
ושמתי לב לרעידות במעבר הילוך 4 ל5 הרעידות קרו בהעברה איטית בעיקר, למשל בזחילה במהירות של 55 עד 65 +-, עברו שבועיים עמדתי ברמזור בעליה קלה וכשבאתי לצאת מהמקום האוטו לא שילב הילוך התחיל להתדרדר, רק כיבוי והדלקה הועילה, היום הלכתי למכון גירים עשה כמה בדיקות וטוען שצריך להחליף גיר,
העלות כולל עבודה יוצא 5800 לפני מעמ,
1. לדעתכם האם כדאי לבצע עוד בדיקות לפני שהולכים על החלפת גיר?
2. האם המחיר המוצע הגיוני? (מדובר בגיר מפירוק עם 50000 קמ)