Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
ואם בו זמנית אני רוצה להשתמש ב-Waze, האפליקציה הזאת מקליטה ברקע? ועוד בעיה (אצלי) הפלאפון יושב על הדשבורד הרבה מתחת לקו החלון.

 

אתה יכול להגדיר צילום דרך המצלמה או צילום של המסך

 

 

זה ממש לא יעיל להשתמש באייפון לצילום רציף.

הבעיה העיקרית היא שזה דורש ממך להתעסק עם זה כל פעם, להתחיל הקלטה בכניסה לרכב ולהפסיק ביציאה.

כמובן שזה גם טוחן סוללה ותופס מקום בזיכרון.

מעבר לזה שהאייפון מתחמם למוות כשהוא בשמש.

והבעיה הכי גדולה היא שזוית הצילום באייפון מאד צרה,

במיוחד בצילום וידאו (גם בגלקסי).

בקיצור זה ממש לא תחליף למצלמה ייעודית.

השקעה חד פעמית של 40-50 דולר ואתה מסודר.

 

בשביל בעיית הסוללה המציאו מטענים. אייפון מתחמם בשמש, נכון, אבל אתה לא משאיר אותו ברכב כשאתה חונה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תמהר ותרכוש כרטיס מאיביי,כך שלא תתקע עם מצלמה בלי כרטיס.

לרוב בגלל שהכרטיס באריזה קטנה,הוא מגיע במעטפה שנשלחת בדואר אוויר.

אם תרצה,אשלח לך קישור ממוכר טיוואני שרכשתי ממנו כרטיס 32 גיגה,קלאס 10 ב25$.והמשלוח הגיע תוך 10 ימים.

בלי כרטיס לא תוכל לצלם.

 

אשמח לקבל קישור. (מיקרו 10 = קלאס 10?)

תודה :)

פורסם

בבקשה:

http://www.ebay.com/itm/SanDisk-Micro-SD-SDHC-32GB-32G-MicroSD-Memory-Card-Class-10-Mobile-Ultra-UHS-1-/111065176248?pt=Digital_Camera_Memory_Cards&hash=item19dc0018b8

סוג הכרטיס הוא מיקרו SD,המהירות הכתיבה זה הCLASS.

בכרטיס הזה הקלאס הוא 10,מה שמתאים לכתיבה במהירויות גבוהות.

פורסם

ברמת העיקרון, אין הבדלים גדולים במחיר (אם בכלל) בין ישראל לשאר העולם כאשר מדובר במוצרי מחשב.

מה שכן - בחו"ל ניתן עיתים למצוא מגוון יותר רחב של מוצרים, שלעיתים לא מיובאים לארץ משיקולים כאלו ואחרים.

פורסם
בבקשה:

http://www.ebay.com/itm/SanDisk-Micro-SD-SDHC-32GB-32G-MicroSD-Memory-Card-Class-10-Mobile-Ultra-UHS-1-/111065176248?pt=Digital_Camera_Memory_Cards&hash=item19dc0018b8

סוג הכרטיס הוא מיקרו SD,המהירות הכתיבה זה הCLASS.

בכרטיס הזה הקלאס הוא 10,מה שמתאים לכתיבה במהירויות גבוהות.

 

תודה רבה.

רגע לפני שאני מזמין עשיתי חיפוש בבית, ומצאתי שני כרטיסי זיכרון. האם הם יכולים להתאים למצלמה?

מצ"ב תמונות.

תמונה 001.jpg

תמונה 002.jpg

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אלו כרטיסי SD רגילים. לא מיקרו. מה גם שהנפח לא מתאים לצילום ווידאו רצוף ממצלמה כזו.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
אתה יכול להגדיר צילום דרך המצלמה או צילום של המסך

 

 

 

 

בשביל בעיית הסוללה המציאו מטענים. אייפון מתחמם בשמש, נכון, אבל אתה לא משאיר אותו ברכב כשאתה חונה.

 

 

לא יודע איך אצלך, אבל אצלי כשהאייפון היה על זרוע שמחוברת לשמשה (חשוף לשמש), במהלך נסיעה, עם מזגן כמובן,

ביום קיצי וחם, כשוייז פועל + מטען מחובר - תוך רבע שעה הוא היה מגיע לטמפ' גבוהה מדי ומכבה את עצמו.

פשוט אי אפשר היה להשתמש בו בקיץ, לכן עברתי לזרוע שיושבת מול המזגן (בנוסף לסיבות אחרות, טובות לא פחות).

ולגבי הטיעון שיש מטען - נכון, אבל שימוש בטלפון תוך כדי טעינה מקטין משמעותית את קצב הטעינה שלך.

יכול להיות מצב סביר שאתה עם אחוזים נמוכים בסוללה, ויש לך זמן מוגבל ברכב ואחריו אתה יוצא מהרכב להרבה שעות, ואתה

רוצה מקסימום טעינה בזמן נתון.

בקיצור - אני לא אשתכנע ששימוש באייפון הוא תחליף אפקטיבי למצלמה ייעודית, אבל אם לך זה עושה את העבודה - אז תהנה..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
תודה רבה.

רגע לפני שאני מזמין עשיתי חיפוש בבית, ומצאתי שני כרטיסי זיכרון. האם הם יכולים להתאים למצלמה?

מצ"ב תמונות.

השמאלי יספיק לך לשעה של צילום.

הימני לא יספיק אפילו ל5 דקות בצילום של 720P.:lol:

פורסם
שאלה לבעלי המצלמות:

אתם משאירים את המצלמה כל הזמן ברכב על השמשה? או שאתם מוציאים ומחזירים כל פעם?

אם הייתה לי מצלמה רגילה עם זרועה הוואקום אז הייתי מוריד.זה בולט מידי.

אני חיפשתי מצלמה שלא תבלוט ותצלם 24/7.

מצרף תמונה של ההתקנה אצלי ברכב.

20130307_133536.jpg

פורסם

אני אישית לא ניסיתי, אבל יש סיבה כנראה למה כל המוכרים מציינים במפורש את זה שזה תומך עד 32 GB.

אם היה לי כרטיס של 64 GB הייתי בודק.

 

עריכה:

מחיפוש קטן שעשיתי באינטרנט לחלק מהאנשים עובד כרטיס 64GB.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...