Jump to content

shellcase

  • פרסום הודעות

    7,781
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

16 נייטרלי

אודות shellcase

  • דירוג
    כותב. הרבה.
  • תאריך לידה 09/11/1988

Personal Information

  • מיקום
    Formula Technion
  • מקצוע
    ליצן המפגש

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. המודול של אנג'י זה פח אשפה במלא כסף. בגדול - לסריקה ואיפוס בסיסיים לחלק גדול מהרכבים מספיק סורק ג'נרי ב20 ש"ח חיפוש באיביי ELM327 OBD2, יניב תוצאות. רק מה הבעיה, אין טיסות כמעט בתקופה הקרובה ודואר אוויר רגיל מסין פשוט לא יגיע. סורקים רציניים יותר - ממליץ על חברת FOXWELL, אין לי דגם ספציפי להמליץ - מניח שיש ביקורות ביוטיוב. סדר גודל של מחירים כ40-70 דולר באמאזון. אולי עם משלוח DHL וכו' שיש לה מטוסי מטען משלה - יש סיכוי שיגיע.
  2. איך הפאלקן עולה לדיון פה? הוא לא באותה ליגה בכלל? אם יש לך מידה בעייתית ואתה מחפש אחיזה - לך על הצמיג הכי טוב שתשיג במידה. יש לך sport maxxx של דאנלופ כאפשרות - תעשה עליו מחקר קצת.
  3. אם כבר, נתק את המינוס, זה יותר פשוט ויותר נכון. ומה ההבדל בין מה שקורה עכשיו לבין טיול ארוך בחו"ל? תן סיבוב בלילה לת. דלק נפח את הצמיגים קצת מעבר לנדרש ונתק מינוס. או לחילופין, אלא אם יתחיל פה סגר משמעותי, פעם בשבוע תן סיבוב של חצי שעה מסביב לעיר בכבישים פתוחים בלילה.
  4. כל יצרן מוביל שעומד בתקנים יתאים, קסטרול, מוטול, מוביל1, ליקווי מולי, גם רוייל פרפל. לא חושב שיש מה להשתגע יותר מדי בדילמות זרום עם מה שיש עליו מחירים טובים (לדעתי מוטול נסחר בארץ במחירים טובים לאחרונה) וכמובן שעומד בדרישות.
  5. shellcase

    שאלה לשליחים

    3 שנים כשליח - לא נעצרתי לבדיקת רשיון, אבל ב3 שנים האלה גם עם האופנוע והרכב לא נעצרתי לבדיקת רשיון. מצד שני - נעצרתי לבדיקת אלכוהול על קטנוע של דומינוס עם פיצות חמות בבגאז'. אז מה זה אומר? כלום ושום דבר, מי שסיפר לך את השטות הזאת מבלבל את המוח - ואם אתה מתכוון לעבוד ללא רשיון או שאתה בשלילה אז אני מקווה שלא תתרסק, תתשאפז ליום וחצי עם שבר ברגל בקטנה ואז תגלה שאין ביטוח ובעוד 3 שנים קרנית יבואו לך עם חשבונית על מליון וחצי ש"ח הוצאות אישפוז, כי אז תצטרך לבדוק כמה מדינות נשארו בעולם שלא יסגירו אותך לישראל.
  6. דווקא מספלאש יש לי חוויה נוראית כששכרתי אחת (אמנם אוטומטית) - אבל היא זכורה לי בתור פחית בדיוק כמו האלטו רק עם הגדלה בשקל תשעים. התקציב שלך יכולה להיכנס גבולית איביזה 1.4 שלדעתי תתן לך תמורה עדיפה משמעותית מהפחנועים של סוזוקי ויונדאי.
  7. shellcase

    משפחתית עד 30-35K

    איזה גיבוב... קניתי בעברי רכב ספורט בן 13 עם 185 אלף ק"מ. היום אני נוסע ברכב אחר בן 14 עם 165000 ק"מ, הכל עניין של תמורה לכסף. בחיאת תשאירו את הססמאות האלה לטמבלים בטלוויזיה, בואו נדבר תכלס.
  8. רגע רגע! טמפ' ההדלקה של המאורר תמיד גבוהה מהטמפ' בה הוא כבה (אחרת הממסר שלו היה מתחרפן), הבעיה שאני מבין ממך היא שהמאורר לא מצליח להוריד בסרק בעמידה את הטמפ' אל מתחת ל90 מע'. **קודם כל אני יוצא מנק' הנחה של שהמאורר מקורי או זהה למקורי מבחינת פרמטרים. לפני שאנחנו קופצים למסקנות - צריך להבין האם מדובר בתקלה בכלל, ואת זה אפשר לבדוק או אצל היבואן (מחלקה טכנית) או לנסות לחפש בפורומים בחו"ל. (הכוונה שלי היא שיתכן שהרכב תוכנן כך שהקירור בעמידה יבוצע בעזרת מאורר ובנסיעה המאורר כבה. אתה יכול לבדוק אם בנסיעה הטמפ' יורדת מתחת לסף הכיבוי של המאורר ולאחר מכן לא עולה על סף ההפעלה. במידה וזה אכן כך - אתה יכול להחליף למאורר חזק יותר/גדול יותר אם זה מפריע לך, מצד שני אם זה ככה by design והרכב כבר בן 14, אז אל תתקן את מה שלא התקלקל. ניקוז אוויר: אני לא מכיר את הדגם הספציפי - אבל: בחלק מהרכב יש ברז ניקוז אוויר בחלקה העליון של הצנרת, אם אין כזה ברכבך - אפשר להניע עם פקק רדיאטור פתוח ולראות אם המפלס יורד ויוצאות בועות אוויר אחרי שהתרמוסטט נפתח (ברגע שהמאורר נכנס לפעולה לכבות את המנוע כי הנוזל מתרחב כשהוא מתחמם).
  9. בוצע ניקוז אוויר למערכת כמו שצריך? נוזל קירור איכותי?
  10. קולאוטי, אתה סתם מתעלם ממני, מבטיח לך שמסנן של MAHLE, גם אם לא כתוב עליו הונדה לא יעשה שום צרות ברכב הזה, או באף רכב. מדובר על אחד היצרנים המובילים בעולם בתחום (כנ"ל בוש, MANN, VALEO וכו').
  11. קולאוטי, אתה מודע לזה שהונדה מעולם לא יצרה מצתים נכון? המצתים בהונדה הם ככל הנראה מתוצרת NGK, DENSO, BOSCH או אחת החברות האחרות, הימור שלי? DENSO או NGK. להגיד 'מקורי' ולקבור את הראש בחול זו פשוט טעות. אורך חייו של פלאג נקבע ע"י הציפוי שעל האלקטרודה, מצתי ניקל חיים כשנתיים ו40000 ק"מ, מצתי אירידיום או פלטינה מגיעים ל60-70 אלף ק"מ, 90,000 ק"מ לפלאגים בנסועה ישראלית מרגיש לי כמו טעות, בטח כשמדובר ברכיב זול יחסית שקל מאד להחליף.
  12. חבר, תקרא את מה שאתה כותב ואת מה שאני כתבתי, למיטב ידיעתי 'תנאי מעבדה' של נסועה בין עירונית אינם שיוט קבוע ב90 קמ"ש - זה דבר ראשון. דבר שני - זה שכל היצרנים מפרסמים משהו במהירות כלשהי (והם לא לדעתי), לא אומר שזו המהירות בה מתקבל האופטימום של אותו חישוב שכתבתי עליו מקודם. דבר אחרון - יש קשר ענק לחישובים שכתבתי כי המספרים האלה מתקבלים בדיוק מהם, אם לא הבנת את החישוב ולמה הוא זה שקובע - אשמח להסביר, דבר אחד נכון לתעשיית הרכב - כל 'כללי האצבע' שהיו נכונים בשנות ה90, אינם רלוונטיים יותר.
  13. אין לי נסיון עם משכך - כן יש לי נסיון עם תושבות מחוזקות. אני לא נגד ניסוי - אבל תקפיד לקנות אחד איכותי ולא 'עליאקספרס' - לשדרג תושבות תמיד אפשר אח"כ (וזה ממש לא קשה, 2 מה3 נגישות מאד וההחלפה שלהן לרוב פשוטה מאד ולא דורשת כלים מיוחדים מעבר לסט בוקסות טוב).
  14. פלגים בני 30,000 ק"מ? הייתי מחליף, בנוסף - החלפה של מסננים ולהשתמש בחלפים איכותיים (לא סיני, לא טורקי - אלא של חברות כמו MANN VALEO MAHLE BOSCH וכו'). לגבי לעשות דברים לבד, אדם שאין לו מושג איפה סעפת היניקה ברכב, לא חושב שהייתי מתחיל מלעשות אינפוזיה לבד או ניקוי מצערת או כל פעולה שהיא מעבר לבסיסית. אם כבר, תתחיל ממסננים והחלפת שמן (ותוודא שיש לך את הציוד הנדרש, כולל ציוד הרמה לרכב שיבטיח שהגוף שלך ישאר באותו הנפח גם בסוף ההחלפה ולא תמחץ לפנקייק).
×
×
  • Create New...