Jump to content

shellcase

  • פרסום הודעות

    7,869
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

43 נייטרלי

אודות shellcase

  • דירוג
    כותב. הרבה.

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Formula Technion
  • מקצוע
    ליצן המפגש

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יש לזה תשובה ספריאל, התשובה היא שרוב הבנים השחורים בארה"ב גדלים בלי אבא בבית. והסיבה לזה היא שכלכלית - עדיף לאמא לזרוק את האבא קיבינימט כדי לקבל ביטוח לאומי (היי איזה קטע שגם בארץ יש כאלה שמעדיפים לא לעבוד בשביל שאתה ואני נאכיל אותם?). אין שום מדינה בעולם שבה אנשים כהי עור חיים בה יותר טוב מבאמריקה, אבל המדינה שם לא מצליחה לרדת לשורש הבעיה ועוסקת בפלסטרים כי היא עסוקה יותר במדיניות החוץ מבמדיניות הפנים. דווקא בעידן טראמפ מצבם של השחורים השתפר מאד, הבעיה שהתקשורת והשמאל האמריקאי שמממן אותה לא אוהבים את זה וזורעים שנאה בציבור השחור.
  2. ת"א שעה ממך, לך לגבע. אגב, אף אחד מהטיפולים שעשית לא מסובך מדי לעשות לבד בבית. צריך כלים וציוד להרים את הרכב בצורה בטיחותית, לגבי איפה - כל חניון (עדיף מוצל) שנמצא בצד ובו לא תפריע לאף אחד (גם לא בעין) עונה על הבעיה. לגבי רצועה, קנה רצועה לפי מק"ט ותחליף (תראה סרטון או שניים ביוטיוב לפני כדי שתדע אם צריך כלים ומה השיטה).
  3. לך לגבע, לא לאורן. שאפט גם בסדר, גבע עדיפים.
  4. לא יודע אם שמת לב, אבל יש פה איזה מסקנה שהגעת אליה מבלי שקיבלת את הנתון הזה.
  5. כושר הנעה (כתלות בעצמה הנדרשת מהסטארטר), וצריכת חשמל ממערכת הבידור ושאר המערכות ברכב בזמן חניה, יחד עם זליגה שקיימת תמיד. למשוואה נכנס עוד שיקול והוא מקום בתא המנוע ותקופת אחריות (כי הם לא מעוניינים להחליף לך מצבר בזמן האחריות). שיקול נוסף שאסור לשכוח הוא ההסכם שהם מצליחים להשיג מול הספקים שלהם.
  6. אם אני שומע דבר כזה מנציג מכירות אני שולח אותו לעמוד בתור בביטוח לאומי לקבל אחוזי נכות ופונה למנהל שלו.
  7. מה זה יכול בכיף? על בסיס מה אתה כותב את זה? אתה בכלל סגור מה אומרים המספרים? למה החלפה כל 7 ולא כל 6 או 8? פתרת בעיית אופטימיזציה רבת משתנים עם כל הנתונים של פותח השרשור וקיבלת 7000 ק"מ?
  8. אני לא יכול להגיד לך מה הייתי עושה במקומך, יש פה קצת יותר שיקולים מויברציות באוטו. בכל מקרה. AUDI-T נתן לך את שלב א' בבידוד הבעיה. שלב ב' יהיה להחליף בין הגלגלים הקדמיים לאחוריים (שים לב לסימון OUTSIDE וROTATION על הצמיג כדי שיותקן נכון), אם לאחר ההחלפה בין הקדמיים האחוריים הרעידות יעברו מהמרכב להגה, הבעיה היא בגלגלים\צמיגים. אם לא, הבעיה נמצאת באחד החלקים המסתובבים בסרן האחורי שנכנס לתהודה (ממש כמו בגלי קול, או גלי ים שמגבירים את עצמם בתנאים מסויימים, גוגל יעזור לך להבין יותר אם זה מעניין) בטווח המהירויות שציינת.
  9. על בסיס מה אתה כלכך 'כמעט בטוח' שיש קשר בין תושבות(איזה תושבות?) לבין ויברציה תלויית מהירות גלגלים. נמרוד: הרעידות האלה שאתה מדבר עליהן מורגשות בהגה או ב'ישבן'? אתה אומר שהוחלפות שתי ציריות וזה פתר חלקית את הבעיה? הגדול יש גם משהו שנקרא ציריה מרכזית כמו שרואים בתמונה התחתונה כאן: יש לה מיסב ולפעמים גם משקולת איזון (נראית כמו דיסקת הוקי שמולבשת על הציר) - אלו יכולים להשפיע. דבר אחרון - במידה והרעידות לא בהגה אלא בכלל הרכב - יתכן ומשהו עקום בציר האחורי (מה ישכול להעיל על רכב שהחליק לתוך מדרכה ביד הקודמת למשל). מכון פרונט טוב ידע למצוא את זה, אם אתה מאיזור חיפה אני ממליץ על 'פרונט האנטר' בלב המפרץ. באשר לשאלתך על גלגלי ברזל, כל גלגל חייב באיזון, אסור להרכיב צמיג על ג'אנט (בין אם הוא מפלדה, סגסוגת או גלגל עץ של פורד מודל T) בלי לבצע איזון אחר כך.
  10. טרם הצלחתי להעביר יותר מ3 דקות ברכב שהחרא הזה מותקן בו בלי להתעצבן ולכבות אותו. בטיחותית התרומה שולית, כלכלית - אין שום רווח, בטח לא אחד ששווה את ההתעסקות במערכת החשמל של הרכב ובזבוז חצי יום עבודה. לא נכון, חלק ניכר ממערכות הOEM מפותחות על ידי מובילאיי, רק שהן מוטמעות ברכב ועוברות בקרה של היצרנים ומתוכננות בהתאם לדרישות שלהם ולא בהתאם למה שבא לחברת מובילאיי. המוצר שנמכר בארץ הוא מיושן ופרימיטיבי ביחס למה שתקבל ברכב שמיוצר עם המערכת.
  11. חולק ולא חולק. יוון עברה משבר כלכלי מטורף ורואים את זה במצב הכבישים. אני אישית הייתי בעיקר בצפון יוון ועוד כמה ימים באיזור פטרס ודרומה - כביש האגרה החדש שלהם נבנה בסטנדרט מערב אירופאי לחלוטין (אבל הוא לא זול). הכבישים בחורים בהרים לא מתוחזקים היטב בכל מקום (בחלק מהמקומות דווקא כן), אבל הנגישות של רשת הכבישים שלהם די מרשימה. בכל אופן, הנהגים שם הם לא גרמנים או אוסטרים, אבל זו נגזרת של הגאוגרפיה, המצב שם סביר ובסה"כ, מהנסיון שלי, אנשים הרבה יותר מודעים לכביש ולנהיגה שם מאשר כאן אצלינו, להזכירכם רוב האוכלוסיה בישראל לא יודעים שהידית שמשמאל להגה זזה למעלה ולמטה במקרה הטוב, או שזה על הזין שלהם במקרה הרע.
  12. בספר הרכב אמור להיות מצויין המיקום של כל אחד מהם. מס' שלדה לרוב נמצא על השמשה הקדמי בפינה התחתונה של צד הנהג. הנה תרשים של עוד איזורים: *הנה אתר מועיל (אין שם 301, אבל נסה לקבל כיוון מדגמים אחרים של היצרן מאותן שנים) http://vin-location.com/ לגבי מס' מנוע, פחות אחיד בין היצרנים - "engine serial number" בגוגל תמונות יתן לך כיוונים.
  13. בדיוק כמו רכב. בדיקות עושים במוסכים לא במכונים וככה מקבלים משהו אמיתי עם הצעת מחיר לתיקון ובלי כסתח כי אין אחריות על הבדיקה.
  14. מסכים עם דני לגבי הזריזות, אבל זה רק כי אנחנו צעירים ופוחזים. אורחלרגע צודק שככלי תחבורה לאנשים שרק רוצים A2B וזה הדו"ג הראשון שלהם, התלת עדיף בטיחותית.
×
×
  • Create New...