Jump to content

shellcase

אחראי פורום
  • הודעות

    9,974
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    9

shellcase שיחק אותה בתאריך ספטמבר 4

התכנים של shellcase היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Formula Technion
  • מקצוע
    ליצן המפגש

צפיות אחרונות בפרופיל

5,823 צפו בפרופיל

הנקודות של shellcase

כותב. הרבה.

כותב. הרבה. (11/14)

1.2 אלף

מוניטין

6

תכנים שנפתרו

  1. אגזוז לחץ יגרום לאוטו שלך להחנק ולא להניע, מה שאתה רוצה זה בדיוק הפוך - אגזוז זרימה חופשית. לא הייתי קונה אגזוז בעלי אקספרס ברכב יומיומי, אם זה ישבר ויתפרק על הכביש אתה תצטרך לתבוע את המקיף שלך כדי לשלם לנהג שמאחוריך פיצויים, ואז חברת הביטוח תתבע אותך בחזרה כי האגזוז היה בלי שום תקן. יש מספיק מערכות פליטה להשיג, בטח לאוקטביה. שים לב שאגזוזים רועשים זה לא באמת מגניב ברכב שאתה נוסע בו ביומיום, זה ממצה את עצמו מהר מאד ואתה תמצא את עצמך מתפלל לאלוהי הסטארט&סטופ. לי היה אגזוז של יושימורה על אופנוע, היה נכנס לשכונה במהירות זחילה כדי לא להעיר את השכנים בלילה ובנסיעות ארוכות הייתי מתבאס לא מעט על כאב הראש. אגב - תשכח מלעבור טסט עם זה כן?
  2. התגובה של VLAD היא הנכונה ביותר לדעתי. אם אין לך עניין להשקיע ברכב תשקיע בקצת כלים וציוד להרים את הרכב, להחליף שמן לוקח פחות משעה. וגלון שמן טוב עולה 100 שקל. אם תוסיף חדש לישן פעם אחת לא יקרה כלום, אם תעשה את זה שוב תתחיל להיווצר בוצה מלאה בפיח וס'חלה במנוע, מעברי השמן יסתמו והמנוע יעבוד בחוסר שימון וימות.
  3. shellcase

    אכזבה מצמיגים

    ה914 דווקא היה בסדר בכל הנוגע לאחיזה, בכל שאר הדברים הוא קצת פחות טוב. ה310 משפר את ה'שאר' ושומר על רמת אחיזה לא רעה. כמובן שבהשוואה לPS4 הוא לא באותו איזור חיוג (אבל הוא גם עולה חצי ומחזיק הרבה יותר). אגב, מפתיע שאתם כותבים שהPS4 לא צפוי, לא מרגיש את זה, ויש לי הגה עילם לחלוטין.
  4. ממליץ מאד שתראה לפחות סרטון הדרכה, לא חסר ביוטיוב, באנגלית זה נקרא piggyback fuse. אתה שם מפצל, קו אחד הופך ל2 קווים. פיוז אחד לכל קו, בגלל זה במפצל יש מקום לשניים. אתה חייב רב מודד בשביל העבודה הזאת.
  5. למה שתנסה להסביר דבר כזה לאשתך? איזה potatohead...
  6. ואם להוסיף הנדסה על כללי האצבע שנכתבו ע"י אריק: יש קוטר אופטימלי לצנרת שברגע שתעבור אותו אתה תתחיל לאבד הספק בגלל ענייני זרימה ולחץ חוזר.
  7. חייב לציין שכל הנקיונות שהוא עשה לרכב לא משהו, שטפתי אותו מאז פעמיים והוא שוב מלוכלך. תתחדש יא ערס, שמחתי לעזור לך בחיפושים, איך לא הזכרת את נסיכת הכפר עם פחיות הקולה הקטנות? *חייב לציין2: כשקונים אוטו מפבל מקבלים אותו במצב יותר ממה שמקבלים מהסוכנות. אפילו בקרת שיוט התווספה שם לפני המכירה.
  8. בר ביצוע? כן, שגעת? תלוי ביכולת הטכנית שלך. תמצא את הצופר, תחליף אותו ברמקול עם בקר שעליו הקלטה של מה שאתה רוצה (אפשר לקנות כאלה בעלי, אפשר לבנות מארדואינו) וסגור העניין. קצת אלקטרוניקה בסיסית. *הנושא הועבר מפורום שיפורים, כי לא ברור איך שינוי צליל הצופר של האזעקה ישפר את ההספק, האחיזה או...מה שביניהם...
  9. מה זה אגזוז נוסף? אגזוז, או יותר נכון מערכת פליטה - לוקחת את הגזים מהמנוע ומעבירה אותם בצינור לחלק האחורי של האוטו, בדרך יש ממיר קטליטי שתפקידו להמיר גזים מזהמים ומסרטנים במיוחד לכאלה שקצת פחות, ואז יש משתיק או שניים שתפקידם להפחית מהרעש כדי ש1. הרכב יהיה חוקי 2. שהשכנים שלך לא ישרפו לך את האוטו 3. שאתה לא תאבד את השפיות בנסיעות ארוכות. למנועים יש בד"כ 4 בוכנות (בגדול כל מספר מ2 עד 16 קיים, כש4 ו3 הם הנפוצים ביותר), מערכת הפליטה מתחילה בזה שהיא מאחדת את כולן לצינור אחד ומשם כמו שכתבתי קודם. תסביר באיזה שלב אתה רוצה להוסיף עוד צינור פליטה, תראה קצת תמונות, משהו. לחלק השני של השאלה שלך - במצבים מסויימים זה יכול להוסיף הספק ע"י הפחתה של לחץ חוזר למנוע (בשביל זה צריך שהמנוע יהיה חנוק, במצב מקורי המנוע לא חנוק), במצבים אחרים זה יכול לפגוע טיפה בהספק המנוע כי אתה כן רוצה קצת לחץ חוזר (מוזמן לקרוא בעצמך על back pressure ברשת, יש מלא חומר), בעניין הרעש - אם תוסיף עוד צינור אחרי המשתיקים, זה לא ישנה, אם תעקוף אותם אז הרעש יתחזק, כמה? תלוי מה ואיך תעשה.
  10. מה שאתה צריך זה ללמוד תוכנת מידול כמו סולידוורקס או לכל הפחות אינבנטור, ולחפש ברשת מודל שמישהו טרח והכין (יתכן ותוכל לרכוש מודל ממישהו).
  11. תחליף שמן ומסנן שמן. את מסנן האוויר תוציא ותנער ותתפח עליו קלות ואז תחזיר (אלא אם תוציא אותו והוא יהיה מטונף לגמרי - ואז תחליף). לא לנקות את המסנן עם לחץ אוויר, זה הורס אותו. עד כאן טיפול קטן. אם במסגרת הטיפולים - עברו שנתיים מאז החלפת נוזל הבלם האחרונה, תחליף גם אותו. באופן כללי - נוזלים אלו דברים שמאבדים מתכונותיהם עם הזמן, כך שכדאי להחליף אותם, מסננן אוויר, שמן או דלק שתלויים בק"מ ואינה נהרסים בזמן קצר - אפשר 'לחסוך' כאן. באם כסף זה לא העניין - בצע טיפול כרגיל. על הדרך המוסך יבדוק את תקינות שאר מכלולי הרכב.
  12. לי יש ידית מאמאזון של EPAUTO (עם אותה בעיה של ft-lb), השוויתי לסיגנט בסגירה והייתה התאמה, האם היא תחזיק מעמד? מי יודע, היא עלתה לפני שנה 25 דולר ועוד 12 דולר משלוח.
  13. אם אין לך רב מודד לך תקנה, אחרת אל תתעסק בזה. אתה צריך למצוא פיוז שיש בו מתח כאשר הסוויץ כבוי (חפש פיוזים של 15 אמפר לפחות ואל תגע בפיוזים של מחשבים או בקרים למיניהם), פיוז נוסף שעובר בו מתח רק עם סוויץ', ובורג שמוארק לגוף הרכב (שזה המינוס). נשמע שאתה צריך חבר שמבין טיפה בחשמל כדי ללמוד בפעם הראשונה.
  14. מצטרף להמלצה על הפרימסי 4 או הגודייר אפישטנגריפ. בהחלט מובילי הקטגוריה. בכללי - אלא אם אתה נוהג על 'ברלינגו של העבודה' הייתי ממליץ להתרחק מצמיגים 'ירוקים' (אקו-קונטקט של קונטיננטל, אנרג'י סייבר של מישלן וכו'), הם רועשים, לא ממש אוחזים ביחס לזוג הנ"ל, הנוחות פחות טובה עקב דופן קשיחה יותר... וכל זה בשביל קצת חסכון בדלק (אחוזים בודדים בתנאי נסיעה ספציפיים, בעיקר מחוץ לעיר) וקצת אורך חיים. לא שווה את זה.
×
×
  • תוכן חדש...