Jump to content

memilavi

  • פרסום הודעות

    167
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

memilavi שיחק אותה בתאריך אוקטובר 28 2020

התכנים של memilavi היו האהובים ביותר!

מוניטין

36 נייטרלי

אודות memilavi

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אז אומרים שריבוי של אנקדוטה זה לא Data, אבל בכל זאת שני מקרים שאני, קונקרטית, מכיר היטב: (ואני משנה את קשרי המשפחה / חברות באופן פראי כדי שלא יהיה שום סיכוי לזיהוי) 1. בת של בן-דוד שני שלי החליטה, בגיל 12, שהיא בעצם בן. זה הגיע קומפלט עם הכל: שינוי שם, שינוי לבוש, התעקשות על פנייה בלשון זכר בלבד וכו'. ההורים (בעיקר האמא) זרמו מהרגע הראשון, ושמו קו אדום רק במקום אחד: לקחת הורמונים לשינוי מין. הם אמרו: "תגיע לגיל 18, ואז תחליט". היום, 5 שנים אחרי (כשהוא בן 17), הוא הספיק לעזוב את בית הספר, לריב עם כל החברים, להביא את האמא לסף התמוטטות עצבים, וכמעט לגרום לכל המשפחה לעבור דירה. אז
  2. במגזין "אוטו" האחרון פורסם מבחן השוואתי בין שלוש משפחתיות: איוניק, אוקטביה וקורולה. מטבע הדברים, מכיוון ששתיים מהמתמודדות הן היברידיות, ההשוואה המעניינת ביותר היא לגבי צריכת הדלק, אבל במבחן מופיע רק המשפט הסתום הבא: "צריכת דלק. תוואי המבחן היה מאומץ למדי וצריכת הדלק של שלוש המכוניות היתה דומה על גבול הזהה עם הפרש של ליטר ל-250 קילומטרים." עכשיו, לא נהגתי על האוקטביה החדשה (וגם לא על הקורולה החדשה, לצורך העניין). מצד שני, אנחנו מחזיקים איוניק כבר קרוב לשנתיים וחצי, וההבדל בצריכת הדלק בינה לבין הקורולה שהייתה לנו לפניה פשוט תהומי: בקורולה הצריכה הייתה בממוצע 1:12, ובאיוניק, באותו
  3. הכתיבה, כרגיל, מצויינת, והתמונות, כרגיל, מעולות. נראה רכב מדהים, ומעניין אם הוא יהווה סמן ימני למכוניות המשפחתיות שיבואו. ובכל זאת - הערה קטנונית (אבל ממש...): אפולו 13 לא נחתה על הירח. הייתה בה תקלה רצינית כמה ימים אחרי ההמראה שחייבה את ביטול המשימה והחזרת האסטרונאוטים בדרך סופר-יצירתית (שגם מוצגת נהדר בסרט בשם, ובכן, אפולו 13). אני מניח שהכוונה הייתה לאפולו 11, שהייתה החללית הראשונה שנחתה על הירח.
  4. השאלה הראשונה שאתה צריך לשאול את עצמך, עוד לפני שהרמת טלפון לבית השקעות כלשהו, היא: "בשביל מה הכסף?" או - מה המטרה של ההשקעה? יש הבדל עצום בין השקעה לטווח ארוך שמטרתה, נניח, להגדיל את הפנסיה, לבין השקעה לעוד שנה שהמטרה שלה היא שיפור עמדות לקראת משכנתא. רק אחרי שתגדיר לעצמך את המטרה, אפשר יהיה להתחיל לדבר על מסלולים, עמלות, בתי השקעות וכל הטררם הזה.
  5. אמנם פחות מעורה בשוק הליסינג בשנים האחרונות, אבל אני זוכר שבזמנו גם סקודה נהנתה מביקוש ער בשוק הזה, והיו לא מעט אוקטביות עם מדבקות על הכביש. איפה הן היום? האם גם הן נעלמו מאותן סיבות? (לא היברידי, לא ג'יפון)
  6. אני מניח שאתה יודע מהם הדגמים האפשריים לרכישה, משהו כמו 3-4 אלטרנטיבות. תעשה סקר שוק על הדגמים האלה בחברות הביטוח השונות. אם ישאלו אותך אם יש לך מספר רכב תגיד שלא, אתה עושה סקר שוק. ברגע שתבחר את הרכב המיועד, תרים טלפון לסוכנות / חברה שנתנה לך את התנאים הכי טובים (אם מדובר גם על ביטוח מקיף אל תשכח להשוות כיסוי צד ג', השתתפות עו"ד, השתתפות עצמית), תסגור איתם במקום, תן להם מספר רישוי, ותוך כמה דקות תהיה לך פוליסת חובה במייל. אם מדובר על רכב חדש מהסוכנות, אתה תקבל את מספר הרישוי כמה ימים לפני המסירה, אז יש לך מספיק זמן להתארגן על כל האופרציה הזו בנחת. תתחדש!
  7. בזמנו בדקתי את ה-3008 והיא הייתה צפופה מדי מאחור (אם כי כל השאר היה מרשים מאוד...), אני מניח שזה לא השתנה גם אחרי המתיחת פנים.
  8. בפוסט קודם סיפרתי על מכירת הסטלביו שלי לסוחר, ועל התהיות שהתהליך העלה בי. רוב הקוראים שם נתפסו לעניין הורדת הק"מ מ-32K ל-29K, מה שאכן לא משנה הרבה, ואיכשהו פספסו לחלוטין את השוס האמיתי - פרסום רכב שנקנה במבצע 0 ק"מ כיד ראשונה פרטי, מה שמיידית מייקר אותו בכ- 30-40K, אבל נו שוין... חלק שאלו לגבי הסיבה למעבר מסטלביו ל-C5 AirCross, אז חשבתי לכתוב על זה בנפרד, במקום להתלבש על הפוסט המקורי. אז ככה: את הסטלביו קניתי, כאמור, לפני כשנתיים, והוא נקנה עם אחריות לשנתיים. אחת הסריטות שלי היא שאני לא אוהב ליסוע ברכב ללא אחריות, ולכן התוכנית מראש הייתה להחליף אותו אחרי
  9. הרכב מוצלח בטירוף, נהניתי ממנו ממש. מכרתי אותו כי יש לי סריטה - אני אוהב שלרכב שלי יש אחריות, ולאלפא יש אחריות לשנתיים. (היו עוד כמה שיקולים קטנים שפחות קשורים לרכב עצמו, אבל זה היה העיקרי)
  10. האמת שככל שאני חושב על זה יותר, ככה לא ברורה לי הורדת הק"מ. אם אני רואה רכב שעשה 29K, אני מניח שאחד הדברים הראשונים שאצטרך לעשות אחרי הקנייה זה טיפול 30, שהוא גדול למדי. אם רשום שהרכב הוא 32K, אני מניח שהוא בדיוק עבר טיפול גדול (מה שאכן קרה במקרה שלי), ויש לי שקט לשנה עכשיו. לא ברור...
  11. השבוע מכרתי את הסטלביו שלי לאחר קרוב לשנתיים של הנאה צרופה על הכביש (אני מתכוון להעלות פוסט נפרד שמספר על ההחלטה, ולמה בחרתי דווקא סיטרואן C5 AirCross כמחליפה). הרכב נמכר לסוחר שלא ידע שאני יודע שהוא סוחר. להפתעתי ההצעה שהוא נתן הייתה הוגנת למדי (5% פחות מהמחירון, לא רע בשביל אלפא :-)), הוא חסך לי בדיקה במכון ובא אלי הביתה לקחת את הרכב, מה שחסך לי עוד נסיעה. מכיוון שאני יודע ש-If it's too good to be true then it's probably not true, הנחתי שאם אני (המוכר) לא נדפק, כנראה שהקונה הולך להידפק. עקבתי אחרי האתר של הסוחר (חברה מוכרת למדי לרכבי יוקרה) כדי לראות איך האלפא הולכת להיות מוצג
  12. סטלביו שמורה היטב, עלייה לכביש אוקטובר 2018. גרסת ה-Speciale (חישוקים יחודיים, מסך גדול) 32165 ק"מ, טסט לשנה עדיין בתוך האחריות יד שנייה (נקנה מהיבואן במבצע 0 ק"מ, בפועל אני נהג יחיד) 215,000 ש"ח פרטים: 052-8962023
  13. האמת שבקורולה הקודמת שלנו היה לי אותו מקרה בדיוק העניין הוא שכאן, בניגוד לקורולה, הוא ממש מראה לי את הצמיג הבעייתי, ולכן זה לא החלופי. אנסה את זה. זה משהו שהיצרן כותב במפורש או שזה מניסיון?
  14. לפני כמה ימים נדלקה נורת לחץ האוויר באיוניק שלנו, והראתה שלחץ האוויר בצמיג הקדמי ימני נמוך. בלי להתעצל שלפתי את הקומפרסור והוספתי אוויר לצמיג. לפי החיווי בקומפרסור, לחץ האוויר היה 32 שזה דווקא בסדר, ואחרי הניפוח היה 35. הבעיה היא שהנורה לא כבית. נסעתי כבר עשרות ק"מ מאז הניפוח, והנורה עדיין דולקת. לפי המחשב ברכב, בכל הצמיגים חוץ מהקדמי ימני לחץ האוויר הוא 32, ובקדמי ימני - 34, ועדיין - הנורה דולקת. מה עושים? זה עניין למוסך?
×
×
  • תוכן חדש...