Jump to content

memilavi

  • פרסום הודעות

    163
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

memilavi שיחק אותה בתאריך אוקטובר 28

התכנים של memilavi היו האהובים ביותר!

מוניטין

25 נייטרלי

אודות memilavi

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בזמנו בדקתי את ה-3008 והיא הייתה צפופה מדי מאחור (אם כי כל השאר היה מרשים מאוד...), אני מניח שזה לא השתנה גם אחרי המתיחת פנים.
  2. בפוסט קודם סיפרתי על מכירת הסטלביו שלי לסוחר, ועל התהיות שהתהליך העלה בי. רוב הקוראים שם נתפסו לעניין הורדת הק"מ מ-32K ל-29K, מה שאכן לא משנה הרבה, ואיכשהו פספסו לחלוטין את השוס האמיתי - פרסום רכב שנקנה במבצע 0 ק"מ כיד ראשונה פרטי, מה שמיידית מייקר אותו בכ- 30-40K, אבל נו שוין... חלק שאלו לגבי הסיבה למעבר מסטלביו ל-C5 AirCross, אז חשבתי לכתוב על זה בנפרד, במקום להתלבש על הפוסט המקורי. אז ככה: את הסטלביו קניתי, כאמור, לפני כשנתיים, והוא נקנה עם אחריות לשנתיים. אחת הסריטות שלי היא שאני לא אוהב ליסוע ברכב ללא אחריות, ולכן התוכנית מראש הייתה להחליף אותו אחרי
  3. הרכב מוצלח בטירוף, נהניתי ממנו ממש. מכרתי אותו כי יש לי סריטה - אני אוהב שלרכב שלי יש אחריות, ולאלפא יש אחריות לשנתיים. (היו עוד כמה שיקולים קטנים שפחות קשורים לרכב עצמו, אבל זה היה העיקרי)
  4. האמת שככל שאני חושב על זה יותר, ככה לא ברורה לי הורדת הק"מ. אם אני רואה רכב שעשה 29K, אני מניח שאחד הדברים הראשונים שאצטרך לעשות אחרי הקנייה זה טיפול 30, שהוא גדול למדי. אם רשום שהרכב הוא 32K, אני מניח שהוא בדיוק עבר טיפול גדול (מה שאכן קרה במקרה שלי), ויש לי שקט לשנה עכשיו. לא ברור...
  5. השבוע מכרתי את הסטלביו שלי לאחר קרוב לשנתיים של הנאה צרופה על הכביש (אני מתכוון להעלות פוסט נפרד שמספר על ההחלטה, ולמה בחרתי דווקא סיטרואן C5 AirCross כמחליפה). הרכב נמכר לסוחר שלא ידע שאני יודע שהוא סוחר. להפתעתי ההצעה שהוא נתן הייתה הוגנת למדי (5% פחות מהמחירון, לא רע בשביל אלפא :-)), הוא חסך לי בדיקה במכון ובא אלי הביתה לקחת את הרכב, מה שחסך לי עוד נסיעה. מכיוון שאני יודע ש-If it's too good to be true then it's probably not true, הנחתי שאם אני (המוכר) לא נדפק, כנראה שהקונה הולך להידפק. עקבתי אחרי האתר של הסוחר (חברה מוכרת למדי לרכבי יוקרה) כדי לראות איך האלפא הולכת להיות מוצג
  6. סטלביו שמורה היטב, עלייה לכביש אוקטובר 2018. גרסת ה-Speciale (חישוקים יחודיים, מסך גדול) 32165 ק"מ, טסט לשנה עדיין בתוך האחריות יד שנייה (נקנה מהיבואן במבצע 0 ק"מ, בפועל אני נהג יחיד) 215,000 ש"ח פרטים: 052-8962023
  7. האמת שבקורולה הקודמת שלנו היה לי אותו מקרה בדיוק העניין הוא שכאן, בניגוד לקורולה, הוא ממש מראה לי את הצמיג הבעייתי, ולכן זה לא החלופי. אנסה את זה. זה משהו שהיצרן כותב במפורש או שזה מניסיון?
  8. לפני כמה ימים נדלקה נורת לחץ האוויר באיוניק שלנו, והראתה שלחץ האוויר בצמיג הקדמי ימני נמוך. בלי להתעצל שלפתי את הקומפרסור והוספתי אוויר לצמיג. לפי החיווי בקומפרסור, לחץ האוויר היה 32 שזה דווקא בסדר, ואחרי הניפוח היה 35. הבעיה היא שהנורה לא כבית. נסעתי כבר עשרות ק"מ מאז הניפוח, והנורה עדיין דולקת. לפי המחשב ברכב, בכל הצמיגים חוץ מהקדמי ימני לחץ האוויר הוא 32, ובקדמי ימני - 34, ועדיין - הנורה דולקת. מה עושים? זה עניין למוסך?
  9. קרה לפני כמה חודשים ב-3008 של אבא שלי. מסתבר שיש בתא המטען איזה פתח קטן שממנו יש גישה לכבל המכני שנועל את הגלגלים, ומיועד בדיוק למצב הזה. המוסכניק שחרר את הכבל, והגלגלים השתחררו. ואו, שימושי בטירוף! הרכב הגיע עם קומפרסור (לניפוח הרזרבי), ויש לי שני ילדים חולי כדורסל. אין כמו לנפח כדורסל תוך כדי שנהנים ממוזיקה טובה ומזגן במקום לפמפם כמו דביל ולהתפלל שהסיכה לא תברח החוצה.
  10. memilavi

    שאלה טובה!

    משהו שתמיד סיקרן אותי: מה הטמפרטורה של האבזם של חגורת הבטיחות אחרי שהרכב עומד יום שלם בשמש ישירה?
  11. אני חייב להודות שאני אישית לא מבין את כל ההתעסקות בבקרת שיוט אדפטיבית. באיוניק שלנו יש את זה, ומעבר לכמה משחקים בהתחלה, כדי להבין איך זה עובד, לא משתמש בזה בכלל. הספיקה לי פעם אחת שהייתי צריך למעוך את הברקס כי האוטו לא זיהה פקק מתקרב, כדי להבין שזה לא אפוי עד הסוף, ורק נותן אשליה של נוחות. מצד שני, זה שאין ניטור שטח מת זה לגמרי דיל ברייקר בשבילי.
  12. 2014. עברתי בקפדנות על השרשור שהיה פה בנושא, והאמת שמה שבעיקר תפס לי את העין הוא הפער במחירים - יש כאלה ששילמו 2400, ויש כאלה ששילמו 6000, שניהם במוסך מורשה (אם כי לא אותו אחד). לא ברור לי איך זה קרה... פשוט צריך להתעקש?
  13. בדיוק מה שקרה לקליאו שלנו... איך עושים אבחון מקצועי? לאן צריך לקחת את הרכב?
  14. בקליאו שלנו הופיעה אתמול הודעה "Check Gearbox" והגיר התחיל להתנהג מוזר, כאילו קשה לו להעלות הילוך. החלטנו לא להזיז את הרכב, ולקרוא מחר לגרר שיקח למוסך. השאלה היא - לאן לקחת את הרכב? למוסך מורשה? מכון גירים? יש המלצות ספציפיות לאזור המרכז? תודה!
×
×
  • Create New...