Jump to content

memilavi

  • פרסום הודעות

    152
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות memilavi

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. 2014. עברתי בקפדנות על השרשור שהיה פה בנושא, והאמת שמה שבעיקר תפס לי את העין הוא הפער במחירים - יש כאלה ששילמו 2400, ויש כאלה ששילמו 6000, שניהם במוסך מורשה (אם כי לא אותו אחד). לא ברור לי איך זה קרה... פשוט צריך להתעקש?
  2. בדיוק מה שקרה לקליאו שלנו... איך עושים אבחון מקצועי? לאן צריך לקחת את הרכב?
  3. בקליאו שלנו הופיעה אתמול הודעה "Check Gearbox" והגיר התחיל להתנהג מוזר, כאילו קשה לו להעלות הילוך. החלטנו לא להזיז את הרכב, ולקרוא מחר לגרר שיקח למוסך. השאלה היא - לאן לקחת את הרכב? למוסך מורשה? מכון גירים? יש המלצות ספציפיות לאזור המרכז? תודה!
  4. המחליפה עוד לא נבחרה סופית, אבל יש כבר כמה מועמדות... לא זוכר את הסכום המדויק של אגרת הרישוי, למיטב זכרוני - משהו באזור ה-4.5K. זאת נקודה שאיכשהו חמקה מהתגובה שלי... איך אומרים? חבל על הזמן כמה שהרכב הזה יפה.
  5. אז אני הפות"ש קודם כל - גילוי נאות: הרכב עומד לצאת למכירה בערך עוד חודש וחצי. נתחיל מהפרטים הטכניים: צריכת דלק - סביב ה-8.5-9.0, תלוי בסגנון הנהיגה תקלות - תקלת חשמל אחת שנבעה מחיבור רופף של המצבר, תוקנה במהירות, באדיבות ובחינם. טיפולים - עד עכשיו הרכב עבר טיפול אחד (בשבוע הבא יעבור את השני). לא זוכר בדיוק את העלות, לדעתי משהו בסביבות ה-1K ביטוח - בערך 7.5K (חובה ומקיף, שני נהגים נקובים בשם) הרכב שלי הוא ה-"מילאנו Speciale" שזה אומר גרסת ה-200 כ"ס עם כל מיני תוספות כמו מסך גדול יותר, ג'אנטים מהממים ביופיים, ו...נראה לי שזהו אני לא מרגיש שחסר כח ברכב. היו כבר כמה פעמים שהחלטתי, מה שנקרא, לתת בגז, והתאוצה הייתה פנטסטית. מודה שמה שיותר מעניין אותי זו ההתנהגות ופחות התאוצה, ובתחום הזה - זו באמת פנינה אמיתית (ולמעשה הסיבה העיקרית שרכשתי את הרכב...). אין שום דבר שדומה לו במחיר הזה, וודאי שלא בגובה הזה, אלא אם כן יש לו לוגו של פורשה על הגריל (והאמת - גם אז לא בטוח). פשוט תענוג. מה שיפה בו שזה לא מגיע על חשבון השימושיות. המרחב מאחור מצוין (והקטן שלי בן 15, ויותר גבוה ממני...), תא המטען נהדר, והפתיחה החשמלית עוזרת מאוד, הגג הפנוראמי מוסיף הרבה בלילות, וגם בטיולים משפחתיים בשבילי עפר (לא ניסיתי משהו רציני יותר מזה) הוא מתברר כבן לוויה מושלם. חסרונות? ברור שיש, זו אלפא... - מחשב דרך שיכור. הוא יכול להראות שנותרו 600 ק"מ על המיכל, דקה אח"כ לרדת ל-500, לקפוץ ל-560 וחוזר חלילה. למדתי פשוט לא להסתכל עליו. - רדיוס סיבוב של סמיטריילר. אם יש עוד שאלות - אשמח לענות.
  6. הפגוש הקדמי בקליאו של הבת שלי התחיל לגלות סימני עייפות, ובצד אחד הוא יצא מהמקום. היא הייתה מחזירה אותו לקליפסים שלו ונוסעת שמחה וטובת לב, עד שגילתה שהחלק שמתחבר לקליפסים נתלש, ראו בתמונות. מה עושים במצב כזה? איך אמורים לתקן? האם צריך להחליף פגוש או שיש טיפול פחות חודרני? כמה אמור לעלות?
  7. כאשר הושק ה-C5 AirCross, ציינו מבחני הנהיגה, בין השאר, את כיסא הנהג המתכוונן חשמלית + עיסוי, למשל במבחן של Ynet: " רשימת האבזור במכוניות אירוע ההשקה הייתה ארוכה וכללה ריפודי עור דו-גוניים, מושב נהג מתכוון חשמלית, עיסוי ליושבים מלפנים..." https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5408312,00.html עם זאת, במפרט העדכני באתר אני לא רואה אזכור של כוונון חשמלי + עיסוי. אז מה המציאות? יש כוונון חשמלי או לא?
  8. גם בארצות הברית המצב דומה. רוב המוניות שנסעתי עליהן היו עם Check Engine דולק, ללא תלות בדגם. דווקא באובר אני כמעט ולא רואה את התופעה.
  9. לא מכיר את האתר הזה, אבל אם מה שכתוב פה נכון (מחיר של 200K), יש לטסלה להיט ביד שהולך לעשות חיים קשים מאוד לשאר הסגמנט. https://www.israel21c.org/tesla-sales-and-rd-coming-to-israel-this-month/
  10. אהלן, הייתה לי היום שיחה עם עובד מוסך מסויים לגבי מערכות Start + Stop. הוא אומר שברכב האישי שלו, כל פעם שהוא מניע - דבר ראשון מבטל את המערכת הזו. לטענתו, המערכת, בטווח הארוך, גורמת לנזק למנוע (משהו עם תזוזת הצילינדרים בלי שמן, אם כי אולי אני חוטא בציטוט לא נכון), ושהחיסכון בדלק שולי עד לא קיים. האמנם?
  11. איוניק בן שנה, 21KKM, בערך 70% מהנסיעות בין עירוני (עם עליות וירידות), ממוצע בסביבות 1:19 במשאבה (ראינו גם 1:20). לא מתאמצים לנהוג באופן חסכוני במיוחד. אגב, באופן חריג למדי, מחשב הדרך קרוב מאוד למציאות ברכב הזה.
  12. מצטרף לפרגון על ידידים, נעזרתי בשירותיהם פעמיים והמענה היה מהיר עם חבר'ה סופר נחמדים. האמת שזו פעם ראשונה שאני שומע על "אחוקים", ונראה על פניו שהם עושים אותו דבר בדיוק, רק עם פחות מתנדבים... מה הרעיון? למה צריך שתי עמותות? ושאלה נלווית - האם אתם חושבים שיש לידידים אפקט כלשהו על החברות שמעניקות שירותי דרך?
  13. כי טסלה, בניגוד לב.מ.וו, מפסידה על כל רכב מודל 3 שהיא מוכרת. https://www.investopedia.com/articles/markets/070116/tesla-losing-money-each-time-it-sells-car-tsla.asp
  14. מניסיון בנסיעות לאירופה בהרכב משפחתי זהה - אל תוותר על הטרנזיט. הרבה יותר מקום, פשוט זורקים את המזוודות לתא המטען ונוסעים, ויש הרבה מקום להסתובב בפנים, לישון קצת בנסיעות ארוכות, ואפילו לקפל את המושבים האחוריים לטובת מטבח וחדר אוכל מאולתר. נכון שהנהיגה קצת פחות נעימה ומעודנת, אבל לגמרי שווה את זה.
  15. קרה לי אותו דבר בדיוק עם האלפא. הגיע נציג לבחון את הבעיה, נתן לי בדיוק את אותו הסבר (לגבי החלודה שהצטברה מעמידה במגרש, ואפילו הראה לי החלודה), ואמר שבשנייה שארצה הם יחליפו את הבלמים. מכיוון שאחרי 1000 ק"מ הבעיה עדיין נותרה בעינה (אם כי הורגשה מעט פחות), החליפו לי את הבלמים ללא תשלום וללא שום ויכוח, ומאז הרכב בולם בלי שום רעידות. כנראה שזה לא ייחודי לפיז'ו...
×
×
  • Create New...