Jump to content

seat2005

  • הודעות

    210
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של seat2005

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

4

מוניטין

  1. אני לא בקיא ברמות האבזור, אך חשוב לציין דעה אולי פחות פופולרית. מהניסיון שלי עם רכבי הקונצרן לאורך השנים הגעתי למסקנה שלא משנה איך אתה הופך את זה, רכבי VW הם יותר איכותיים בליבה. אני לא מתכוון לאבזור טכנולוגי וכו' אלא לבידוד רעשים, איכות הרכבה, הזדקנות ובטיחות פסיבית. על ההבדל הזה אתה משלם את הפרמייה הרבה פעמים (ומאוד מפתיע שהטיגוואן יוצא יותר זול, אז בכלל). הסיפור הזה דומה להתלבטות בין סיאט לאון לגולף, סיאט איביזה לפולו\פאביה וכמובן סופרב ופאסאט. תעשה נסיעת מבחן בשניהם ותנסה להתרשם מהתכונות הפסיביות של הרכבים. אני אישית אבחר בטיגוואן ANY DAY על פני הקודיאק.
  2. איך אפשר בסיאט איביזה לעשות איפוס לנוריות חיווי בלי מכשיר דיאגנוסטיקה ?
  3. כמובן שאני אנסה לתקן בעצמי קודם. תודה על העזרה
  4. אני אחפש, תודה. איך אפשר לדעת בוודאות אם עצם נורת התקלה אומרת שכרית האוויר\חגורה לא יכנסו לפעולה בזמן תאונה ? אם זה המצב נראה לי שעדיף לקנות בארץ ולתקן. אם זה לא אז אולי אני אחסוך קצת כסף.
  5. אני לא מוצא את המקט הזה בשום אתר (EBAY וכו'..), מאוד מוזר. כמה אמור לעלות תיקון כזה לדעתכם ?
  6. תודה על התשובה. אני אנסה לנתק ולחבר שוב. בכל מקרה, איך אני יכול לדעת מה המקט של החלק ע"מ להזמין מחו"ל ? זה אמור להיות יקר ??
  7. שלום רב חברים, בסיאט הופיעה אצלי הנורה המדוברת ללא שום תאונה או פגיעה. בדקתי בעזרת כלי דיאגנוסטי ומתקבלת השגיאה הבאה : B10061B belt tensioner front (n153) driver sideresistance is too high. DTC status active\static איפוס לא עוזר והשגיאה חוזרת. להבנתי זו תקלה שמערבת את המנגנון של חגורת הבטיחות. פתחתי את הפאנל ליד הנהג לוודא שאין חיבורים רופפים וגם מתחת לכיסא הנהג. לא היה שם בעיה נראת לעין. יש לי שתי שאלות חשובות: 1- האם זה אומר שכרית האוויר לא תיפתח במקרה של תאונה ? 2- מה לדעתכם הפיתרון לתקלה ?
  8. seat2005

    בחירת רכב חברה

    DSG עושה השהיות בעקיפה ?? לא בטוח מאיפה הבאת את זה, אך מניסיון עם יותר מ5 רכבים כאלה במשפחה אני מוכרח להגיד שאתה טועה. ביציאה מהמקום אני כן יכול להסכים איתך, אך בעקיפה ממש לא אפילו להפך.
  9. מה הסיבה שמישהו מוכר רכב לאחר 3 חודשים ? חשוב להבין. בכל מקרה, המחיר שהוא מבקש לא מוצדק ולא משקלל את העובדה שהרכב עובר עוד יד. אישית, לא הייתי לקוח מנוע דיזל במיוחד אם אני לא הולך לנסוע 30-40K בשנה.
  10. בסופו של דבר חזרתי לחנות שממנה רכשתי. המתקין החליף את המערכת לאחת חדשה אך ציין שזה עלול לחזור במידה והאוטו יעמוד בחום גבוה כל הזמן. מקווה שהבעיה לא תחזור :))
  11. מעולם זה לא קרה לי. הייתה מותקנת אצלי מערכת סינית לפני זה במשך 5 שנים שלא עשתה שום בעיה דומה. גם זה לא הגיוני שיצרני רכב עם המון לקוחות באיזורים חמים מוכרים מערכות שמפסיקות לעבוד בחום. בכל מקרה הרעיון של צלון יכול להיות פיתרון.
  12. היי חברים, התקנתי לא מזמן מערכת אנדרואיד לאוטו ויש לי בעיה מאוד מוזרה מהיום שהמערכת הזו הותקנה. כל פעם שאני מחנה בשמש ביום חם, אני חוזר לאוטו והמסך פשוט לא נדלק. המערכת כן עובדת ומתחברת לבלוטוס ואפילו אני יכול לעשות שיחת טלפון אך המסך עצמו לא נדלק ולא מגיב. בשאר הזמן המערכת עובדת בלי שום בעיה. ז"א אם לא חם אז אין את הבעיה הזו. האם זה הגיוני ? מה כדאי לעשות בעניין ?
  13. היי חברים, יש לי ברכב מגבר PULSE AUDIO 4400 וסאב קנווד KFC3009 לצד רמקולים מקוריים של הגולף. אני מעוניין לשפר את המערכת הזו במנימום השקעה האפשרי . אשמח להמלצות. * האם שווה לעבור מהמגבר שיש לי כרגע למגבר JBL 75.4 ?
  14. אני מחזיק ברכב הזה ובנסיעה בינעירונית שקטה ובלי פקקים מטורפים אתה יכול להגיע ל17-18 קמ\ליטר. משולב אני עושה בין 13-15 (בכל זאת חיפה, עליות וכו'.. ). הרכב ממש חסכוני ומומלץ מכל הבחינות.
  15. seat2005

    מנוע טורבו

    אקדים ואומר שאני מהאנשים שמעדיפים רכבי ספורט אטמוספיריים. אך בכל מה שנוגע למכוניות לשימוש יומי אז אין שום סיבה לא לקנות רכב עם טורבו במיוחד אלה עם המנועים הקטנים. הרכב עם טורבו סוחב יותר טוב בכמה רמות, חסכוני ברב הנסיעות (אני מדבר על איביזה 1.2 טורבו ידנית שעושה בקלות 14 משולב) ורכבים אמינים בסך הכל. ההערות שנאמרו מעליי לגבי צריכת דלק וכו' יש בהם חלק מן האמת אך בחיי היום יום זה לא ישפיע עליך בשום צורה ובכלל אם אתה נוסע משולב אתה תראה שהטורבו חסכוני הרבה הרבה יותר. לצורך הדוגמה, יש לי בבית סיאט איביזה שהזכרתי מקודם ופולקסווגן גולף 1.6 ידנית ללא טורבו. הסיאט מרגישה הרבה יותר זריזה, הרבה יותר חסכונית וגם יותר קל איתה בעליות (חיפה). אין ספק שהנסיעה בגולף היא הרבה יותר איכותית וגם אני אוהב שבאטמוספירי התגובה של הדוושה לינארית, אך זה לא משהו שאמור להשפיע על השימוש שלך.
×
×
  • תוכן חדש...