Jump to content

rev-Match

  • הודעות

    581
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מרכז

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של rev-Match

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

117

מוניטין

  1. rev-Match

    עייפות בנהיגה

    מישהו מהעבודה מחזיק באוטו קבוע 2 ק"ג גרעינים, הקטנים האלה של הרוסים דורש אקסטרה ריכוז. אצלו להיכנס לאוטו ולהתחיל לפצח זה חלק אינטגרלי מהנהיגה, אשאל אותו אם גם אצלו זו שיטה נגד הירדמות.
  2. פאביה 2011 רמת גימור ספורט מנוע 1.4 (CGG) גיר ידני . ק"מ 152+ טסט סוף פברואר. היסטוריית טיפולים מלאה. יד שלישית (02) , ראשונה עד 54 אלף שניה עד 88. מיקום – אזור השרון. לשלילה: מרססים של השמשה הקדמית סתומים חלקית – הוזמנו 2 חדשים, מחכה שיגיעו. ריפוד גג התחיל ליפול בחיבור עם השמשה הקדמית ( אזור קטן שתפוס עם כמה סיכות נכון להיום). מכסה מנוע + טמבון זקוקים לצבע עקב קילוף הלכה (חלקים שנצבעו בארץ עקב תאונה). תאונות: על פי ההיסטוריה שברשותי לבחור שהחזיק את הרכב ביד הראשונה היו 2 תאונות , יש תיעוד בקבלות ודו"ח שמאי. - הראשונה ב 695 ק"מ (כן פחות מאלף) החלפת פנס ראשי, קליפסים ושאר הירקות של הפחחים. - השניה ב 34 אלף ק"מ יש דוח שמאי, כנף קדמית, פגוש קדמי וכו' - במשמרת שלי הוחלפה שמשה קדמית בעקבות אבן שנפלה ממשאית וגרמה לסדק. לחיוב: הרכב תמיד טופל בזמן ובחלפים איכותיים, - טיימינג אחרון ב127 אלף ק"מ (סט של FEBI ) כולל משאבת מים. - ב 138 אלף ק"מ משולשים,balljoint, תפוחי היגוי צמיגים וכיוון פרונט (הכל הוחלף בחדש על מנת לקבל שקט בגזרה של הפרונט במהלך חיי הצמיגים החדשים) ,רביעיית צמיגי falken ze310 - ב 141 אלף ק"מ צלחות ורפידות של textar ונוזל בלמים. - ב149 אלף ק"מ טיפול גדול,שמן,פלגים, פילטר שמן, אוויר, דלק. בכללי כל המחלות של הדגם הזה היו ידועות לי וטופלו , נכון להיום הכל תקין למעט הדברים שהוזכרו קודם. נדרשת השקעה קוסמטית, לי אישית עם 2 ילדים אין זמן להשבית את הרכב לכמה ימים במוסך. מחיר – 19,000 עם גמישות קלה. מחירון יצחק לוי 18+ , יד 2 – 20+ , איפשהו באמצע נראה לי הוגן משום שהדגם הזה בדרך כלל נמכר מעל המחירון. פניות בהודעה פרטית. סיכום קצר שלי בנוגע לרכב לפני קצת יותר משנה.
  3. לא חושב שזה עניין של אדיבות, נשים לרוב לא קוראות את הסיטואציה בכביש עד הסוף (יש גם גברים כאלה) , לעשות דווקא כולם עושים. מה שיותר מעצבן אותי זה אנשים שכשאתה אדיב אליהם מרגיש כאילו הם עושים דווקא, לדוגמא, נתתם למישהו להשתלב בפקק , הפקק התקדם והנהג רדום ואדיש מה שגורם לך באותו הרגע לשאול את השאלה "למה עשיתי את זה?!"
  4. ASX זה רכב ישן באריזה חדשה. ברמת המכלולים זה לנסר מהדור האחרון.
  5. לא זה לא, אין לי ניסיון אבל ה2 פצצות שנופלות לאותה הנקודה מלוות אותך לאורך כל הדרך בעלויות/רעש/יחס שצריך להקדיש וכו'. איך אומרים, 1+1 זה לא בדיוק 2 בילדים ו2+1 זה ממש לא 3. מה שכן מסכים איתך שעדיף תאומים מאשר 2 צמודים בהפרש של שנה.
  6. פקטור 2 בקוד הגנטי שלך או של הגברת, מתרבים בזוגות או שלא מתרבים.
  7. חכה כשהיא תיהיה בת שנתיים+ אז התיאבון מתעורר שוב או אצלך או אצל האישה, במקרה האידיאלי אצל שניכם. אנחנו (33 ו 32) גדול בן כמעט 3 וילדה בת 6 שבועות, בשלב הזה גם אני וגם אישתי לא מסוגלים לחשוב על עוד וזה שיש לנו את שני המינים רק מחזק שאולי מספיק. אני יודע שהחשק יגיע בהמשך ככל שהלילות יהיו שקטים יותר ורמת העיפות הכללית תרד ולכן, אני דואג להזכיר לאשתי שמה שנספיק עד 35 מבחינתי סוגרים ואני עושה קשירת צינור הזרע. בגיל 40 אין טיטולים, אין עגלות, טיולונים, רעשנים, מוצצים וכו'. חוזרים למרכב האצ'בק עם בוסטרים ונהנים ממה שיש , עוד כמה שנים אעדכן אם הצלחתי. ודרך אגב הטיעון של אשתי שצריך שובר שיוויון בין הילדים, כאחד שבא ממשפחה של 2 אני יכול להעיד שהקשר עם אחי כנראה היה יכול להיות יותר טוב אם היה עוד מישהו/מישהי שהיה מצודד לפה או לשם ומכריע ריבים ועלבונות שכל אחד סוחב וגורם לקשר להיות בסיסי ולא מעבר לזה. מהסביבה שלי אני שם לב שכאשר מגיעים ל3 פתאום כולם הגיעו לנחלה ומסכימים שזהו מספיק, ב2 הלחץ יורד עם 1 כמו שרשמו קודם, כולם מרגישים שיש להם מקום להגיד משהו. אולי פה תמצא כמה טיעונים שיעזרו לבסס את עמדתך. https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000812118
  8. על כאלה יכתבו "היה ילד מדהים, חייך לכולם (כפי שניתן לראות בסרטון)" גם לנהג המסכן שיפגע בו.
  9. rev-Match

    נהיגה איטית

    רק מלקרוא את השורות האלה אני מתעצבן ואני בכלל לא נוסע מאחוריך. הייתי מציע לך ללמוד קצת על צורת העבודה של המנוע ולראות כמה סרטונים של פתיחת מנוע שנוהגים בו תמיד בסל"ד המינימלי האפשרי בדומה למה שאתה עושה אתה תופתע לגלות שאתה עושה יותר נזק מתועלת. כל הכבוד לך שאתה לפחות יורד לשוליים (זה לא בטיחותי אבל יותר טוב ממישהו שעוקף בקו רצוף).
  10. שני השקל שלי, לנסר קלאסיק 2008 במשפחה (יד 00 ) עם 264 אלף ק"מ , פעמיים הוחלף רדיאטור, טיפולים ובלאי טבעי (משולשים, תפוחי היגוי, כריות בולם וכו'), בעיות יחודיות לדגם כמו כבל שינוי טמפ' במערכת מיזוג שמתקפל ובורר הטפמ' לא מצליח לשנות כיוון, כמה עשרות שקלים באיביי ו10 דק' עבודה. אוטו אפור ומשעמם עם מנוע שמספק את הכוח הדרוש לא פחות ולא יותר. בחיים לא ראיתי את אבא שלי יוצא ממנו מחוייך גם לא בירידה לים המלח מערד אבל הוא מספק את העבודה כבר 14+ שנים בנסיעה לעבודה סופר והביתה. לאחי sx4 קרוסאובר 2015 - הוחלף גיר רציף באזור ה60 אלף קמ על חשבון היבואן - ריקול שקט. לחמי היה C5 ליסינג (THP156) 2014 , נכנס לניקוי פיח באיזה 20 אלף ק"מ - רכב מפנק מאוד, לא חושב שנסעתי עד היום ברכב יותר נוח ממנו. לאשתי מאזדה 2 2008 - אפס תקלות ממש אפס , כל שנה לפני טסט טיפול שמן פילטרים ופעם אחת הוחלפה גם משאבת מים ( רוצה לראות את המכונאי שמחליף במאזדה 2 משאבת מים ולא מקלל בדיוק כמו שהוא מקלל בכל רכב צרפתי - פשוט סיוט - 3.5 שעות אני החלפתי). אני עם פאביה 2011 מנוע 1.4 ידני (דגם שנחשב אמין) - למרות שהיא יותר צעירה מהאזדה 2 בשלוש שנים אני משקיע בה 200% יותר בטיפולים, חלילים, טיימינג, כריות בולם, אטמים שנוזלים, קויל פעם בתקופה זה חובה, מגב אחורי שהפסיק לעבוד, ריפודים שנופלים מהתקרה, מדיפוני הדלתות וכו'. להכל יש פתרון זול כי לא חסר מידע ברשתות לכל תקלה ואיך פותרים אותה בזול כמובן שגם חלקים צריך להזמין מחו"ל אם רוצים לשמור על רמת מחירים נמוכה עבור חלקים באיכות גבוהה, אם הייתי נאלת לטפל בה במוסך כנראהש הייתי מוכר אותה מזמן. דרך אגב החלפת קלאצ' אצל רון עולה 3K - לא רחוק משיפוץ גיר אז איפה ה"זול" של ידני? לגיסתי C3 1.2 פיורטק - כשחיפשתי עבורה שמן בתקן הנכון בשלוש חנויות חלפים שמעתי " זה צרפתי גם ככה יתקלקל" , "עזוב, קח קאסטרול זה הכי טוב" , " לא מכיר את התקן הזה, כולם לוקחים קאסטרול" שורה תחתונה, בעקבות התרחבות במשפחה עם כל הרצון שלי לרכב מפנק/חזק (508,אוקטביה,ראפיד,C4 פיקאסו) ויתרתי ונרכשה קוראנית 1.6 עם גיר פלנטרי מהסיבה הפשוטה שילדים זאת הוצעה לא קטנה והם גם דואגים לשאוב את משאב הזמן עד 0 ולכן בראש סדר העדיפויות היו אמינות ושקט , לא רוצה לבזבז זמן מעבר לטיפול שמנים ופילטרים בעלויות נמוכות. עבור בחור צעיר עם ידיים שגדלות מהמקום הנכון ומחשיב את עצמו לחובב רכב/נהיגה לא הייתי מסתכל לכיוון היפניות/קוראיניות - צרפתי או VAG זה הכיוון ואם בא לך להתפרע אז גם תוצרת איטלקית.
  11. כשאתה מוכן לשלם בשביל לא לתת למישהו אחר לשבור את האוטו ואתה גם רווק שהמאזן הכלכלי לא בדיוק יפגע החודש עקב טיפול שכזה אז תמיד יהיה מישהו שיהיה מוכן לקחת את הכסף הקל הזה.
  12. תשחרר אותה לפח. ידית מהסוג הנחות ביותר.
  13. מאיזור גיל 15 כשהתחלתי אשכרה לעשות דברים בבית ואבא שלי ראה שיש על מי לסמוך אני נוהג לקנות רק כלים איכותיים כי בגילאים מוקדמים אתה קונה פעם אחת והכלי יהיה איתך עד שתמות. כלי טוב זאת ההשקעה הכי טובה שאיש DIY או בעל מקצוע יכול לעשות. אין טעם לקנות סטים של 50 ש"ח בשוק. עם כמות המברגים הסיניים שגיסי זרק (רק 5 שקלים בשוק) יכלתי לקנות עוד 4 חתיכות מה stahlwille (אותם הכרתי בשירות הצבאי) שיש לי כבר עשור.
  14. חתיכת דרך עשה התותב הזה והגיע לנקודת האל חזור תרתי משמע - עכשיו הוא ממשיך את המסע בעולם הזבל עד שישרף. חשבונית?! אולי שישיית בבירה מזומן 👀?
  15. נמצאה הבעיה, איציק צדקת, זרם חלש בכניסה לדוד עקב גוף זר שנתקע בשסתום האל חזור. אולי תזהה מה זה החתיכות פלסטיק הזאת ומאיפה היא יכלה להגיע לשם. יש זרם חזק בכל הבית למעט ברז אחד, אפרק את הניל שלו ואבדוק בהמשך.
×
×
  • תוכן חדש...