Jump to content

matansab

  • הודעות

    1,993
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

matansab שיחק אותה בתאריך דצמבר 25 2020

התכנים של matansab היו האהובים ביותר!

2 עוקבים

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    באר שבע

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של matansab

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

32

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. תושבות מנוע תחליפיות לפיקאסו יש בארץ של היצרן MALO. אמור להיות באיכות ראויה. אבל לא התנסתי מקרוב. בנוגע למצערת, מדגדג לי לדעת האם ניתן לבצע תיקון כמו זה שביצעתי בבראבו:
  2. זה שהחלקים חדשים לא אומר שהם לא תקולים. בהנעת בוקר תחפש איפה במעגל קירור יש איזור שלא מתחמם. כך תוכל לבודד יחסית בקלות את הבעיה. לדעתי תמצא שיש סתימה אפשהו בצנרת/רדיאטור/טרמוסטט. אל תשכח גם את הרדיאטור חימום. אתה גם יכול להפעיל חימום ולבדוק אם מצליח באמת לחמם או שבהתחלה מחמם ומיד מפסיק לחמם.
  3. בשריונית חוסם מבקשים 600 ש"ח תוספת לזכרוני. אני כמובן גם בעד התקנה לבד למי שמתאפשר. אבל לשלב את זה באינסרט בצורה מלאה זה כבר לא משימה לכל אחד
  4. ציינת שחשוב לך בידוד אקוסטי. מציע לך לרכוש דלת עם סף תחתון אקטיבי/אטם דינמי. כל אחד איך שאוהב לקרוא לזה. אני יודע שאפשר לקנות את זה אצל שריונית חוסם והרמטריקס. אופן פעולה בסרטון: בסרטון יש תמונה של מנגנון חיצוני ומגושם. אך יש את אותו המנגנון גם כחלק מהאינסרט התחתון בדלת, כך שהוא שקוף לך לחלוטין.
  5. כמו שציינתי, התקלה במחשב היא חוסר בלחץ באוריאה.. מיכל FAP הוחלף לא מזמן. לדעתי המיכל היוצא היה תקין לחלוטין וסתם היה איזה שיגוע בתקשורת.
  6. כשהתקלה היא חוסר בלחץ, האפשרויות מצטמצמות משמעותית. אחרי כמעט 10 אלף ק"מ של התעלמות מוחלטת מהתקלה (הייתה הולכת ובאה, ככה שהקאונטר היה כל הזמן מתאפס, לבד! בלי שום התערבות מצידי. המינימום שהגיע אי פעם הוא 450 ק"מ.) החלטתי להוריד את המיכל ולנסות להבין מה כואב לו. חשבתי שאולי יעזור אם ננקה לו את המעברים שבטח יהיו סתומים מהתמצקות של אוריאה. לצערי ולהפתעתי, הצד של הלוח היה נקי לחלוטין. הסרתי כמה רכיבים כדי לראות את הצנרת מבפנים והכל היה פשוט מבריק. בכל זאת דחפתי קצת מים חמימים עם מזרק לכל פתח שמצאתי. הנעתי את האוטו ללא תקלה דולקת. משמע לא ייצרתי שום תקלה בעצמי, שזה לבדו שימח אותי. אבל אחרי נסיעה קצרה שוב נדלקה תקלה, אבל ללא קאונטר. ונעלמה, ושוב חזרה. עושה רושם שיש לי זמן, בינתיים מכרתי את מיכל האוריאה שקניתי לעצמי. אני אזמין את המנוע המדובר ונראה אם הוא עוזר. תודה על ההפניות, עזרת מאוד!
  7. היכן נמצא החלק המדובר? האם אפשר הפניה למקור?
  8. ניסיתי לבצע החלפה למיכל דרך מחשב ניהול מנוע. אני מגיע למסך ששולח אותי לאיזו פרוצדורה ולא מצליח להתקדם משם. לחיצה על ה-V לא עוזרת, והמתנה לא מניבה תוצאות. יש גם סרטון: אודה לעזרתך. כמו כן אודה להסבר מה הכוונה בביצוע קונפיגורציה.
  9. תודה רבה על הסיוע! מה זאת אומרת "גם קונפיגורציה"?
  10. שכחתי לציין, האופציה של החלפת מיכל כל הזמן נכשלת לי. אצלם סרטון בעניין זה מה שנשאר לי ב BSI אחרי איפוס: סרטון של ניסיון הפעלת אשף ההחלפה של המיכל נמצא בהעלאה, אדביק פה את הלינק כשתסתיים. ולמרות שהפעולה נכשלה, הסטטוס של הפריימינג השתנה: הסרטון:
  11. רכשתי מיכל FAP חדש, מילאתי נוזל, החלפתי, נלחמתי קצת עם הDIAGBOX והגעתי למצב הבא: 1.אין תקלות במחשב DPF מלבד זאת: 2. יש תקלה אחת ב ECU, חוזרת מיד עם איפוס. 3.זה מה שרואים בפרמטרים של מחשב DPF 4. בניסיון לבצע פריימינג למשאבה, התוכנה מבקשת שאמתין עד שיסתיים רעש פעולת המשאבה, אבל אני לא מזהה רעש כזה. 5.בניסיון לבצע את שני הטסטים למערת FAP אני נתקל בשגיאות הבאות: אודה לעזרת המומחים
  12. את החיבור בדקתי, מחובר כל כך טוב שאני לא מצליח לנתק בעצמי, ואני מנסה ממש חזק. מתח לא בדקתי כי אני לא יודע מי משלושת החוטים מתח ומי תקשורת, וזה צרפתי, אז לך תדע מה יקרה כשתחבר מד מתח הפוך. זה מה שמוצאים שם:
  13. אם אני רוצה לחזות את העתיד, עלי רק לעקוב אחר השרשור ומה שעובר עליך. תוכל לפרט מה הבדיקות ומה הממצאים שעלו לך בנוגע להחלפת המיכל? אצלי הופיעה תקלה P1434. וגם תקלות תקשורת. כל פעולה שאני מנסה לבצע למערכת DPF דרך דיאגבוקס נכשלת מיד בלי לתת אפילו מספיק זמן לניסיון. מנסה להבין האם התקלה מהמשאבה או מהתקשורת איתה.
  14. בהצלחה למי שנפגש איתך ודיווח בידוד במשרד הבריאות 😁😁😁 הייתי במצב דומה בדיקה ראשונה "חיובי גבולי" בדיקה שניה שלילית. ועדיין עם חום 38.6 שלחו אותי לבדיקה שלישית שגם היא יצאה שלילית. אגב כשהגעתי להתחסן אחות אחת לא הסכימה לחסן אותי בגלל שהיה לי ברקורד "חיובי גבולי" אחות אחרת נחלצה לעזרתי והסכימה לחסן אותי באחריותה. האחות שסירבה לחסן אותי התנתקה מהיוזר שלה במחשב כדי שהאחות השניה תתחבר ותחסן תחת אחריותה.
  15. הרמקולים מאוד דומים למקוריים של סי4 פיקאסו. שיותר מזכירים פודים של קפה מאשר רמקולים. יש אפשרות להחליף לרמקולים נורמלים עם קצת התעסקות. מוזמן לעיין בשיתוף הבא: https://www.drive2.ru/l/548902044182773977/ בעצם רוכשים הגבהה, מתאם לקונקטור וכמה קליפסים שאתה עתיד לשבור, ותוכל לבחור רמקולים נורמלים. בהצלחה.
×
×
  • תוכן חדש...