Jump to content

chesh

  • פרסום הודעות

    738
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

chesh שיחק אותה בתאריך ספטמבר 14 2020

התכנים של chesh היו האהובים ביותר!

מוניטין

184 טוב

1 עוקב

אודות chesh

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. גירים נמכרו נוספו טמבונים של פונטו דור 1 -קדמי+אחורי טמבון קדמי פונטו ספייס בצבע תכלת יש גיר ידני 5 הילוכים של פיאט אונו דור 1 70 1.3
  2. -לא יאשש כלום כי הצינור יהיה מנותק והריח עדיין יצא ממנו. -לא, מדובר רק על אדים, לא תרגיש איבוד שמן ברמה כזאת. אני קניתי בדיוק את זה ב 70 ש"ח: https://www.aliexpress.com/item/32782318870.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.273e65983tlWMw&algo_pvid=5928cf77-0f16-4880-824a-3791e42fb570&algo_expid=5928cf77-0f16-4880-824a-3791e42fb570-3&btsid=0b0a187916051724782485517eedde&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ אני רואה שהוא כעת 10$ שזה 33 ש"ח כך שזה יום המזל שלך. הצינור באותו קוטר של הצינור המקורי 19/20MM כל מה שתצטרך
  3. כן את הרשתית בדר"כ מכונאים מעיפים או היא נעלמת אם מחליפים צינור. התפקיד שלה זה ללכוד בק פיירים או שעלולים להגיע מהאזור. כן הצינורית השניה היא וואקום בדיוק כמו אצלי. אתה צריך מחבר T כמו בתמונה כאן: אצלי הכניסה והיציאה של הלוכד שמן היא 19/20MM כמו צינור הנשם המקורי. יש לוכדי שמן בעלי קוטר שונה ותצטרך להתעסק עם מתאמים. שמתי מחבר T בכניסה למנוע של 19MM ו8MM לצינורית הוואקום למעלה. https://www.ebay.com/itm/T-Piece-3-Way-Hose-Pipe-Connector-Reducing-Increasing-Joiner-plastic-barbed-tee/292897160345?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksi
  4. לוכד השמן הוא רכיב אוניברסלי ואתה יכול לשים אותו על כל מנוע עם מערכת נשם (צינור כניסה וצינור יציאה) רפי צודק, בתוך צינור הנשם שבא אצלך מהבלוק (למטה) אמורה להיות רשת נחושת כזאת: בתוך צינור הגומי. אתה יכול לנקות אותה אבל מנסיון זה לא מה שיעזור.
  5. יש לי את זה ב 4 רכבי פיאט שברשותי ובעוד הרבה מכרים שהיתה להם בעיה דומה לשלך. -אדי השמן נשרפים בקרבורטור/בית פילטר אויר ומשם מגיע הריח. על אחת כמה וכמה שמדובר על מנוע ישן או שהמנוע מנפח (במקרה של טבעות שמן שחוקות, הקומפרסייה עוברת לשמן, ומייצר הרבה אדים (מתורגם לבסוף בכמות שמן CC לאחר כל ריקון של המיכל). הרכבה של אחד כזה פתרה לי ולאחרים את הבעיה ב 99%. חוץ מזה שזה שומר על חלקי היניקה נקיים יותר, כי אדים ושאריות שמן לא נשרפים בהם ישירות אלא עוברים מהמיכל, המנוע שואף אויר שמוחזר מהמיכל (נקי) + בית המצערת והפרפרים מתלכלכים פחות. יש כמה סוגים למיכל איסוף שמן, והסוג החוקי
  6. רדיאטור פונטו ספייס - נמכר גיר לפונטו ספייס אוטומטי רציף - נמכר סעפת פונטו GT - נמכר שאר הדברים עדיין רלוונטים גירים ידניים יש של פיאט אונו, פונטו ספייס, פונטו דור 1
  7. שים Oil Catch Can והבעיה תעלם מנסיון עם מספר רכבים כאלו.
  8. צריך המלצה איזו ידית מתאימה ביותר עבורי. השימוש הוא רק סגירה של ברגי ראש מנוע פעם בכמה שנים לרכבים שונים וסגירת פלאגים. המומנטים שאני צריך לסגור הם: 20 40 90 מעלות 90 מעלות למיטב ידיעתי, רק את ה 20 וה 40 אני סוגר עם ידית מומנט את שלב ה 90 מעלות אפשר לסגור עם ידית רגילה ומד מעלות נכון? תמיד הייתי משתמש בידית 1/2 שהיא גם יותר ארוכה מ 3/8 בדר"כ. יש לי מתאמים לכל הסוגים של הבוקסות, מניח שלסגירת פלאגים פחות יהיה נוח 1/2 אך אפשר להסתדר עם מתאם. מצאתי את הידית הבאה של NORBAR: https://www.ebay.com/itm/Norbar-NOR138
  9. מוכר מוצרים של Chemical Guys: -שמפו Hydrosuds (עלות מקורית 119 ש"ח) -וקס קרמי Hydroslick (עלות מקורית 269 ש"ח) (הולכים ביחד באופן מעולה לתחזוק השטיפות) -גלייז EZ Creme (עלות מקורית 129 ש"ח) יש הרבה יותר מחצי בכל אחד. הכל ביחד ב 250 ש"ח שמפו+וקס קרמי בלבד- 200 ש"ח איסוף מראשל"צ-יש אפשרות לשלוח בדואר בתוספת.
  10. נזילות שמן. דבר שלא היה חדש לי אבל לא ברמה כזאת. טיימינג פעם אחרונה בוצע ברכב לפני כ 5 שנים, כל המחזירי שמן הוחלפו אז. בחודש האחרון אחרי שיפוץ הראש ואחרי 500 ק"מ, גיליתי שלולית לאחר כל נסיעה ברכב: כבר חידשתי את הראש, הבוכנות במצב מצויין, אז החלטתי להחליף את כל האטמים הישנים ולגרום לנזילות להיפסק. גם פונטו 95 יכולה להישאר יבשה כמו רכב חדיש. שוב פעם, הבעיה שבארץ מחפפים ומקסימום מחליפים מחזיר שמן. מכיוון שאני אוהב פדנטיות, הזמנתי סט אטמים שלם לקראנק. עלותו בחו"ל 130 ש"ח בלבד: כמובן שהיה דרוש שוב פעם להוריד רצועת טיימינג:
  11. צריך לגעת ביד ולהרגיש. תשפשף את הגג עם היד, אם התחושה היא של פלסטיק ויש רעש חיכוך, הגג עשוי מויניל (עמיד יותר). אם ההרגשה היא חלקה, או כמו אריג, הגג הוא מבד. אפשר גם לראות לפי סוג התפירה כאשר ממש קרובים בעין. כמו שזה נראה, אצלך, כמו אצלי עשו תיקון והחליפו את החלון האחורי יחד עם תפירה נוספת. בגדול לנקיון, יש חומר יעודי אבל אני לא מוצא הבדל בינו לבין שמפו רגיל של רכבים (יש לי את שניהם). קנה מברשת לגג נפתח וקרצף עם שמפו לרכב, לאחר מכן שטוף הכל עם צינור מים. יש תכשירים לבד, יש תכשירים לויניל. החומר המשחיר שברשותי מותאם לויניל אך אני משתמש בו גם
×
×
  • תוכן חדש...