-
פרסום הודעות
742 -
תאריך הצטרפות
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
4
chesh שיחק אותה בתאריך ספטמבר 14 2020
התכנים של chesh היו האהובים ביותר!
מוניטין
219 טובאודות chesh
-
דירוג
נהג נמרץ (> 500 הודעות)
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
-
אז קיבלתי מ AMAZON את ה Turtle Wax מהדורת 75 שנה, קרמי ומכיל גרפיט. ההתרשמות שלי היא עצומה, הווקס הזה אחד הטובים שהשתמשתי בו, לפני כן התנסתי עם Collinite 915, 815, 476 ו Hydroslick של Chemical Guys. הברק הוא מושלם, יותר מכל מוצר שהשתמשתי בעבר יש לווקס ריח טוב, המיכל עשוי זכוכית ונראה איכותי ביותר. לפניו, ניסיתי את ליישם אוטם מנזרנה + Collinite 815 שבארה"ב הם הזוג המושלם להגנה וברק. היו לי כל מיני כתמים ו Left Overs מהווקס, וקראתי שבעיה זו ידועה. הרכב נשטף, עבר פלסטלינה, לאחר מכן פוליש של Meguiar's עם מכונה, פד כתום ופד לבן עדין.
- 2 תגובות
-
- 2
-
-
עדכונים! אחרי מחקר רב, הגעתי למסקנה שקיימים 2 סוגים של אטמי מכסה שסתומים לדגם 1.6, הנפוץ ביותר הוא אטם שעם שמתחיל לנזול אחרי כשנה+ ושיש אטם מגומי, קשה למצוא אבל אפשרי. האטם אצלי היה גמור ומרוח בסיליקון באחד התיקונים הזמניים על כביש מהיר (נזל שמן) לאחר הרכבה של אטם גומי חדש: (גם חיישן ה EGR חדש מהקופסא) הוחלפה תושבת גיר שהיתה קרועה: תושבת חדשה: הוחלף מחזיר שמן של הגיר שנזל על הצירייה: הוזמנו זרועות
- 58 תגובות
-
- 13
-
-
-
-
עוד עדכונים -הצלחתי סוף סוף להשיג לאחר קורא תקלות OBD1 למנוע 1.6 הזה, לאחר שהייתי מבלה במוסכים מורשים כדי לקרוא תקלה (מחשב מנוע מיוחד של GM, משותף ללאנצ'יה דדרה/אלפא 145 ועוד) וסוף סוף אפשר לקרוא תקלות לבד. היתה תקלה בחיישן מצב מצערת (טוב נו 26 שנה עשו את שלהם) החיישן הוחלף ב*חדש* בעלות אפסית מה שקורה זה שהפלסטיק שמזיז את פרפר המצערת, נאכל עם הזמן: לאחר מכן אין תקלות ואין נורת הזרקה שדולקת בלוח השעונים! נדיר מאוד למצוא וגם בחו"ל פונטו/טמפרה עם מנוע 1.6 שלא דולקת נורת ההזרקה ג
- 58 תגובות
-
- 12
-
-
-
-
חלקים לפיאט + גירים ידניים אונו/פונטו ועוד
chesh פרסם הודעה בנושא של chesh בתוך מכירה - חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד
גירים נמכרו נוספו טמבונים של פונטו דור 1 -קדמי+אחורי טמבון קדמי פונטו ספייס בצבע תכלת יש גיר ידני 5 הילוכים של פיאט אונו דור 1 70 1.3 -
100 שח בלבד
-
-לא יאשש כלום כי הצינור יהיה מנותק והריח עדיין יצא ממנו. -לא, מדובר רק על אדים, לא תרגיש איבוד שמן ברמה כזאת. אני קניתי בדיוק את זה ב 70 ש"ח: https://www.aliexpress.com/item/32782318870.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.273e65983tlWMw&algo_pvid=5928cf77-0f16-4880-824a-3791e42fb570&algo_expid=5928cf77-0f16-4880-824a-3791e42fb570-3&btsid=0b0a187916051724782485517eedde&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ אני רואה שהוא כעת 10$ שזה 33 ש"ח כך שזה יום המזל שלך. הצינור באותו קוטר של הצינור המקורי 19/20MM כל מה שתצטרך
-
כן את הרשתית בדר"כ מכונאים מעיפים או היא נעלמת אם מחליפים צינור. התפקיד שלה זה ללכוד בק פיירים או שעלולים להגיע מהאזור. כן הצינורית השניה היא וואקום בדיוק כמו אצלי. אתה צריך מחבר T כמו בתמונה כאן: אצלי הכניסה והיציאה של הלוכד שמן היא 19/20MM כמו צינור הנשם המקורי. יש לוכדי שמן בעלי קוטר שונה ותצטרך להתעסק עם מתאמים. שמתי מחבר T בכניסה למנוע של 19MM ו8MM לצינורית הוואקום למעלה. https://www.ebay.com/itm/T-Piece-3-Way-Hose-Pipe-Connector-Reducing-Increasing-Joiner-plastic-barbed-tee/292897160345?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksi
-
לוכד השמן הוא רכיב אוניברסלי ואתה יכול לשים אותו על כל מנוע עם מערכת נשם (צינור כניסה וצינור יציאה) רפי צודק, בתוך צינור הנשם שבא אצלך מהבלוק (למטה) אמורה להיות רשת נחושת כזאת: בתוך צינור הגומי. אתה יכול לנקות אותה אבל מנסיון זה לא מה שיעזור.
-
יש לי את זה ב 4 רכבי פיאט שברשותי ובעוד הרבה מכרים שהיתה להם בעיה דומה לשלך. -אדי השמן נשרפים בקרבורטור/בית פילטר אויר ומשם מגיע הריח. על אחת כמה וכמה שמדובר על מנוע ישן או שהמנוע מנפח (במקרה של טבעות שמן שחוקות, הקומפרסייה עוברת לשמן, ומייצר הרבה אדים (מתורגם לבסוף בכמות שמן CC לאחר כל ריקון של המיכל). הרכבה של אחד כזה פתרה לי ולאחרים את הבעיה ב 99%. חוץ מזה שזה שומר על חלקי היניקה נקיים יותר, כי אדים ושאריות שמן לא נשרפים בהם ישירות אלא עוברים מהמיכל, המנוע שואף אויר שמוחזר מהמיכל (נקי) + בית המצערת והפרפרים מתלכלכים פחות. יש כמה סוגים למיכל איסוף שמן, והסוג החוקי
-
חלקים לפיאט + גירים ידניים אונו/פונטו ועוד
chesh פרסם הודעה בנושא של chesh בתוך מכירה - חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד
רדיאטור פונטו ספייס - נמכר גיר לפונטו ספייס אוטומטי רציף - נמכר סעפת פונטו GT - נמכר שאר הדברים עדיין רלוונטים גירים ידניים יש של פיאט אונו, פונטו ספייס, פונטו דור 1 -
שים Oil Catch Can והבעיה תעלם מנסיון עם מספר רכבים כאלו.
-
המלצה לידית מומנט נכונה 1/2 3/8 למומנטים של 20-40 (ברגי ראש מנוע ופלאגים)
chesh פרסם הודעה בנושא של chesh בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
up מישהו? -
צריך המלצה איזו ידית מתאימה ביותר עבורי. השימוש הוא רק סגירה של ברגי ראש מנוע פעם בכמה שנים לרכבים שונים וסגירת פלאגים. המומנטים שאני צריך לסגור הם: 20 40 90 מעלות 90 מעלות למיטב ידיעתי, רק את ה 20 וה 40 אני סוגר עם ידית מומנט את שלב ה 90 מעלות אפשר לסגור עם ידית רגילה ומד מעלות נכון? תמיד הייתי משתמש בידית 1/2 שהיא גם יותר ארוכה מ 3/8 בדר"כ. יש לי מתאמים לכל הסוגים של הבוקסות, מניח שלסגירת פלאגים פחות יהיה נוח 1/2 אך אפשר להסתדר עם מתאם. מצאתי את הידית הבאה של NORBAR: https://www.ebay.com/itm/Norbar-NOR138