Jump to content

chesh

  • פרסום הודעות

    729
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

chesh שיחק אותה בתאריך ספטמבר 14

התכנים של chesh היו האהובים ביותר!

מוניטין

183 טוב

1 עוקב

אודות chesh

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מוכר מוצרים של Chemical Guys: -שמפו Hydrosuds (עלות מקורית 119 ש"ח) -וקס קרמי Hydroslick (עלות מקורית 269 ש"ח) (הולכים ביחד באופן מעולה לתחזוק השטיפות) -גלייז EZ Creme (עלות מקורית 129 ש"ח) יש הרבה יותר מחצי בכל אחד. הכל ביחד ב 250 ש"ח שמפו+וקס קרמי בלבד- 200 ש"ח איסוף מראשל"צ-יש אפשרות לשלוח בדואר בתוספת.
  2. נזילות שמן. דבר שלא היה חדש לי אבל לא ברמה כזאת. טיימינג פעם אחרונה בוצע ברכב לפני כ 5 שנים, כל המחזירי שמן הוחלפו אז. בחודש האחרון אחרי שיפוץ הראש ואחרי 500 ק"מ, גיליתי שלולית לאחר כל נסיעה ברכב: כבר חידשתי את הראש, הבוכנות במצב מצויין, אז החלטתי להחליף את כל האטמים הישנים ולגרום לנזילות להיפסק. גם פונטו 95 יכולה להישאר יבשה כמו רכב חדיש. שוב פעם, הבעיה שבארץ מחפפים ומקסימום מחליפים מחזיר שמן. מכיוון שאני אוהב פדנטיות, הזמנתי סט אטמים שלם לקראנק. עלותו בחו"ל 130 ש"ח בלבד: כמובן שהיה דרוש שוב פעם להוריד רצועת טיימינג:
  3. צריך לגעת ביד ולהרגיש. תשפשף את הגג עם היד, אם התחושה היא של פלסטיק ויש רעש חיכוך, הגג עשוי מויניל (עמיד יותר). אם ההרגשה היא חלקה, או כמו אריג, הגג הוא מבד. אפשר גם לראות לפי סוג התפירה כאשר ממש קרובים בעין. כמו שזה נראה, אצלך, כמו אצלי עשו תיקון והחליפו את החלון האחורי יחד עם תפירה נוספת. בגדול לנקיון, יש חומר יעודי אבל אני לא מוצא הבדל בינו לבין שמפו רגיל של רכבים (יש לי את שניהם). קנה מברשת לגג נפתח וקרצף עם שמפו לרכב, לאחר מכן שטוף הכל עם צינור מים. יש תכשירים לבד, יש תכשירים לויניל. החומר המשחיר שברשותי מותאם לויניל אך אני משתמש בו גם
  4. יפה מאוד ! קשה עד בלתי אפשרי לראות עוד שמשקיעים ככה על רכב ישן. ליאור, תקפוץ אלי נשאר לי עוד חומר בדיוק למטרה שאתה צריך.
  5. 3000 ש"ח העברת בעלות במשרד הרישוי-טסט על חשבון הקונה
  6. טוב אז הרכב מניע ונוסע כבר למעלה משבוע. חושב שלא יזיק כיוון שסתומים חוזר. מה אתם אומרים? 20200815_183137_1.mp4
  7. רדיו דיסק מקורי + bluetooth של קיה סורנטו 2015 פורק מהרכב כשהיה חדש והוחלף לטובת מולטימדיה 200 ש״ח מראשל״צ 0546888128
  8. את השיפוץ עשיתי אצל חבר טוב בשם "אבי חיים" לאביו יש בית מלאכה ברחובות. מספרו הוא: 0523730840 אצלו גם שיפצתי את ה"ראש" של האונו שלי בשרשור: היום הרכבתי את רצועת הטיימינג האיכותית ביותר שמצאתי (בחו"ל כמובן) של Continental משנת יצור 2020!! כמובן שכל הרצועות שמצאתי בארץ היו משנת 2009- או שכבו במחסן. סט שלם עלה 150 ש"ח בלבד. פירוק פולי מזגן + קראנק - בוקסה 36 החלפת מחזיר שמן תחתון שנזל: הרצועה במקום:
  9. לאחר כ 5 שנים, הראש שוב שופץ היום (רצועת טיימינג קפצה). במנוע הזה לצערי יש מפגש שסתום-בוכנה ואכלתי אותה גם כאשר הרגשתי שזה קורה. התוצאה: 2 שסתומי אגזוז התעקמו. הראש נלקח לשיפוץ, הוחלפו כל שסתומים האגזוז על הדרך ולא רק אלו שנפגעו. הבלוק, זאת כמות הפיח שהצטברה ב 5 שנים האחרונות מאז שבוצע ראש חוות דעת? הניקוי נעשה בעזרת WD40 וספריי קרבורטורים. כל הפיח ירד. הראש חזר משיפוץ: הפעם, הזמנתי אטם ראש הכי איכותי שיכלתי למצוא (גרמני של ERLING) ברגים חדשים של
  10. טוב אז הרבה זמן לא עדכנתי... הרכב גמע 269000 ק"מ ועבר טסט גם השנה. כמו כל הדברים הרגילים, הוחלף שוב שמן, פלאגים, פילטר אויר. -החלפתי שמן גיר לשמן מקורי של TUTELA ZC 75-80 כמו שמופיע בספר הרכב לאחר נסיון מר עם כמה גירים ידניים של פונטו ששרקו אחרי 200 אלף ק"מ עם שמן 75-90 לאחר מחקר רב בכל הרשתות מסתבר שצריך שמן בתקן GL-5 כמו שמצויין בספר ולא GL-4 כמו שמצויין למדינות אירופאיות. ועדיף את זה של TUTELA שלא גומר את הסנכרונים גם אם השמן הוא GL-5. זה מה שהיה מאז ומתמיד וככה המסורת צריכה להימשך. קצת ג'יפה על בורג הריקון,
  11. מכיוון שאין אפשרות להעביר בעלות ללא טסט בתוקף, מציע את הרכב תמורת 4000 ש"ח בלבד וטסט עלי (550 ש"ח רק שווי הטסט כולל אישור רכב מיושן).
  12. למכירה פיאט פונטו 1996 יד 01, דגם 75 כח סוס, הזרקה רב נקודתית, מזגן מקורי 4 מהירויות (לא הותקן בארץ). 187,000 ק"מ אצלי 15 שנה משנת 2006 מוכר אך ורק כי אני מחזיק עוד 2 כאלה בדיוק בתצורת קבריולט ואין מקום/זמן לנסוע עליה. אקזמפלר שמור ששרד את השנים, חנה בצל רוב חייו בחניה מקורה. יש קבלות על יום הוצאת הרכב מהחברה מהיד הראשונה + ספר טיפולים וקבלות על כל טיפול מיום עליה לכביש + 3 מפתחות, 2 כחולים ואדום מאסטר (עדיין בתוך המעטפה המקורית מסמלת...) טסט אחרון היה ב 11/19 ומוקפא מאז במשרד הרישוי. הדברים הטובים: -מעולם לא נפתח מנוע -תמיד השתמש
  13. מחפש לאשתי רכב אוטומטי הכי קטן שיש, שיסע באופן יומי על קו ראשון-הרצליה. היא צריכה רכב בדגש על קטן-קטן מאוד. I10, פיקנטו, מאזדה 2 וחברותיהם גדולות מדי בשבילה. אופציות שחשבתי: סוזוקי אלטו - אפשר למצוא גם שנתונים 2014/5 סמארט - אפשר למצוא עד שנתונים 2012 היא די נעולה על הסמארט, אפילו האלטו נראית לה גדולה. הנושא הדי עיקרי שמפריע לה הוא חניות ותמרונים בת"א. היא לא נהגה כ 3 שנים והיא צריכה לחזור לזה ולקבל ביטחון. הסמארט מרגיש לי פחות "רכב", מה גם שלא נוכל להכניס בו עגלה או לנסוע עם תינוק. אני מתכנן לתחזק את הרכב בעצמי ונראה לי שהחלפי
  14. חיכיתי מספיק זמן עד שהצבע יתאחה בתא המטען, לאחר מכן עבר "שלייף סבון" בשפת הפחחים. התחלתי עם ניירות שיוף 3000,5000,7000 וכל שאריות הספריי והתפוזיות נעלמו. מה גם שהמכסה כעת חלק למגע ולא מחוספס. הצמיגים קיבלו נקיון, ומראה רטוב ע"י turtle wax wet n black. הג'אנטים קיבלו ציפוי קרמי של Chemical Guys Hydroslick. מכסה המנוע כוון כפי שניתן לראות כאן: לא היה בקו עם הכנף. לפני: אחרי: והקדשתי כ 3 שעות בהתייחסות לפרט הבא: הכתם הזה הוא בעצם לשלשת ציפור שישבה
×
×
  • Create New...