Jump to content

AmitGo

  • פרסום הודעות

    1,725
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

AmitGo שיחק אותה בתאריך מאי 2

התכנים של AmitGo היו האהובים ביותר!

מוניטין

140 טוב

1 עוקב

אודות AmitGo

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אכן אדום שקוף. לא מצאתי בארץ. תוכל להתרשם מהתוצאות שימוש: https://carsforum.co.il/index.php?/topic/148580-פרוייקט-שימור-ושיפור-Mazda-Familia-Neo--כבר-14-שנים.#entry4924436 הודעה מספר 259, כל התהליך.
  2. https://www.ebay.com/itm/362369600844 מומלץ בחום, חידשתי איתו כמה פנסים.
  3. חשוב לציין כי ההסבר המדוייק של איציק מתייחס רק למיכלי עיבוי שהינם חלק ממערכת קירור סגורה, ז"א מערכת בה נמצא הפקק של מיכל העיבוי תחת לחץ קבוע כחלק אינטגרלי במערכת (ברכבים צרפתים לדוגמא), למיכל לרוב ישנו 2 פתחי צינורות בנוסף למכסה לטובת סחרור הנוזל במערכת, שחרור מכסה מיכל העיבוי משחרר את הלחץ במערכת. במערכת קירור פתוחה, (ברכבים יפנים לדוגמא), המיכל משמש כשמו כן הוא, מיכל עודפים. קולט את עודף הנוזל אם קיים (עקב חימום הנוזל והתרחבותו) וכמובן להשלים נוזל אל הראדיאטור, במידה וחסר נוזל קירור (מה שבפועל לא אמור לקרות). מכסה מיכל העיבוי במערכת פתוחה, אינו משתתף בלחץ הקיים במערכת, לפיכך למיכלים מהסו
  4. הכל בסדר, אין צורך בשום קרדיט.[emoji4] החתימה הזו איתי כבר 14 שנים
  5. זכרון יפה, מדובר בחתימה שלי. תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך
  6. אנחנו בבית משתמשים בתכשיר הנל, כבר למעלה מעשור, 0 עקיצות. משתמשים כמובן רק בעונת היתושים. גם המשפחה המורחבת משתמשת. בעצם כל מי שטייל תקופה במזרח, נחשף לתכשיר. https://www.amazon.in/Odomos-Mosquito-Repellent-Cream-100/dp/B01GTEAD6G
  7. כמו עגלת סופרמרקט עמוסה, שיורדת בגרם מדרגות סיבובי .... וברצינות, זה מאוד סובייקטיבי. (ברמת הנהג והרכב). יש מהירות ממנה, מתנהגות ממנה, חזקות ממנה. כך שאני לא משווה לרכבים אחרים, (נהג טוב יוציא מהונדה סיויק יותר ממה שנהג פחות טוב יוציא מפגו 106). מה גם שאחרי כל השינויים שנעשו , היא די רחוקה ממה שהתכוון היצרן. כמו איזה משפט מפורסם (ההקשר אינו נאמר בצורה פלצנית חלילה) : "יש יפות ממך, אבל אין יפה כמוך" עם כל הנאמר, בסופו של דבר היא יפנית.
  8. די פשוט. ראשית יש לוודא מהם המידות המאושרות לרכב שלך. הן במידה קוטר 15, 16 ומידת הצמיגים בהתאמה. לאחר מכן מה מרווח הברגים, ואופסט של הגאנט. מכאן פשוט לחפש רכבים בעלי מידה זהה וגלגלים לטעמך, ולאתר גאנטים משומשים בכל מיני לוחות. לקחת בחשבון שבהנתן והם משומשים, ייתכן ותצטרך לחדש אותם בדמות ניקיון או צביעה. לאחר מציאה והרכבת הגלגלים והצמיגים הנכונים, אם המידה שונתה, פשוט לגשת למכון רישוי ולאשרם ברישיון. במידה והמידה לא השתנתה, פשוט להרכיב וזהו. אין צורך ברישוי. "פרוייקט" קל ונחמד.
  9. היי, תודה על הפרגון. הרכב נוסע כמחצית השנה, במחצית השנייה הוא "נח", זה גם הזמן בו אני מבצע בו שינויים / תחזוקה. (פירטתי ארוכות באיזה פוסט בתרד הזה ). בחצי השנה שהוא כן נוסע, זה לא כמות הקמ בנהיגה שהוא עושה, אלא אופי הנהיגה, והעומס בו הוא נמצא באופן רצוף. נניח וכמות היא 2500 קמ בחצי שנה, אך אותם 2500 קמ משולים מבחינת בלאי ועומס כ-פי 2, דהיינו שווים ערך ל5000 קמ בנהיגה רגועה. מעצם היותו רכב סופש, הוא יותר מכוון נהג והנאה, מאשר נוחות ויום יומיות שכזו. או בצורה יותר פשוטה, חצי שנה נח, חצי שנה עושה ספרינטים.. בכל פעם.
  10. כמובטח, רשמים מהשינוי / שיפור. אז נתחיל מהשורה התחתונה. זה אחד השינויים הכי מורגשים מאז בניית המנוע דאז (קאמשפטים, קראנק בוכנות וכו) , ושינויי מערכת היניקה (מצערת, חיישן maf שונה ועוד). אני בכוונה מציין את השינויים הללו בהתייחסות לשיפור סעפת פליטה. רשמתי באיזו תגובה, ש"השיפור מעולה!! ומורגש אבל...". אז.. הסעפת מעולה, יושבת ומותאמת כמו כפפה, עיטוף הסעפת הייתה החלטה מעולה ובהתאמה פינוי החום בתא המנוע ( טמפ חיישן ה iat לדוגמא נשארה זהה טרם השינוי) זה מנק' מבט מכאנית והנדסית. תוספת הכוח מורגשת , זה לא שהרכב קיבל אי אילו עוד סוסים (ייתכן וישנה תוספת, אין לי מושג מלבד ה"דיינו" שנמצא תחת הישבן
  11. בשנים הללו, מזגן היה אופציה להוספה בתשלום. מהכרותי עם היצרן, קיימים הכנות בצמה. במידה וקיימים כל הצמות והחיבורים, ניתן להוסיף מזגן.
  12. התמונות משום מה מופיעות כלינק שבור. מפרסם שוב. עריכה : פרסום שני, תמונות תקינות
  13. היי. כלל ההכנות שפורטו בשלבים הקודמים בוצעו. נשארנו עם השלב האחרון, ההרכבה הסופית. לטובת ההרכבה נדרשו כמה חלקים חדשים להחלפה: 1. אומים חדשים לפלאנג סעפת פליטה. 2. אטם סעפת פליטה חדש (האטם מורכב מ2 חלקים חופפים, צד מנוע וצד סעפת). 3. אטם צנרת EGR (סוג של חרוז מתכת חלול המוכנס אל פתח הEGR בסעפת, לאטימה מלאה והזרמת הגזים בחזרה אל צינור הEGR למנוע). סדר פעולות ההרכבה, הפוך מסדר הפירוק. הלבשת אטם סעפת פליטה חדש, הסעפת מורכבת ראשית באזור הפלאג בעזרת 8 אומים חדשים, אל הסעפת מתחבר צינור הEGR (מחזור גזי פליטה). טרם הברגת הצינור יש לוודא
  14. שלום. אז סעפת נעטפה ובודדה, כעת עברנו לשלב ההרכבה. טרם ההרכבה הסופית, יש את הSTUD השבור שנשאר מוברג בראש מנוע. (האום והבורג נגזרו בעת הפירוק). ישנם כמה דרכים לשחרר STUD תקוע, אחת הדרכים היא להבריג 2 אומים על גבי הבורג, (במידה ויש מספיק כריכות בבורג), ולאחר מכן להבריגו נגד סיבוב השעון , וכך הבורג מוברג אל מחוץ לראש מנוע. במקרה שלי, הבורג שנגזר היה קצר מידי ולפיכך אין מספיק כריכות להלבשת 2 ברגים, לשם כך רכשתי מראש חולץ ייעודי לשליפת ברגים גזורים. חשוב מאוד מתן גישה לאזור בצורה הנוחה ביותר, כך שהחולץ יהיה מאוזן עם הבורג, זאת אחת הסיבות שבגינה פ
×
×
  • תוכן חדש...