Jump to content

AmitGo

  • הודעות

    1,744
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

AmitGo שיחק אותה בתאריך מאי 2

התכנים של AmitGo היו האהובים ביותר!

1 עוקב

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של AmitGo

נהג שודים מדופלם

נהג שודים מדופלם (7/14)

170

מוניטין

  1. תתחדש, סע בדרכים טובות. בע"ה / אללה / בודהה שתפתח ת'רד על קניית פורד smax מטורבטת 7 מקומות... בצבע לבן. יאללה שרשור שינויים... הרבה זמן לא היה פה כזה.
  2. nitch, אני משום מה זוכר גם לוטוס לבנה, שישבה אצלי בחנייה כמה ימים טובים....
  3. לא נגעתי בסרט הבידוד, לא רואה סיבה. (כן עבדתי בסביבבת הסעפת עם הרכבת הצנרת וכו, לא הרגשתי גירוד כל שהוא) כמו כן לקחת בחשבון שלאחר כמה סבבי חום, העיטוף מתקשה ולפיכך כל התעסקות ישירה (כמו ניסיון הסרה וכו) לאחר מכן יכולה לשבור/ לסדוק את העיטוף.
  4. היי. שים לב שלא השתמשתי בעיטוף מסוג פיברגלאס, מדובר על חומר שלא מתמודד כראוי עם כמה סבבי חום, ונוטה להתפורר. (משם הדרך לנשום את החלקיקים בתא הנהג עולים). הבד עיטוף אצלי הוא בד קארבון עם תערובת אבן לבה טחונה. יותר פרטים הפוסט שרשמתי בזמנו: ממליץ להשתמש במוצר עיטוף ממותג גדול ומכובד. לא להתפתות למחיר זול או למוצא סיני עלום שם. לגבי ההשפעה בתא המנוע, העיטוף מסייע המון. ************************************************************************************* ונמשיך עם מיני פרוייקט, קירור מנוע, הוספת מתג חיצוני להפעלת מאווררי המנוע. הצורך הוא לסייע למנוע להתקרר בזמן עמידה ממושכת / פקקים לאחר סשן נהיגה אגרסיבי , ולמנוע מהמנוע לעבור סבבי חום מיותרים או לאפשר למנוע להתקרר מהר יותר ןפי הצורך. במצב רגיל בעמידה, המנוע מגיע לטמפ הנדרשת מאווררים נכנסים לעבודה (בסביבות 98 מעלות), טמפ צונחת ל92, ואז כלל התהליך חוזר על עצמו שוב ושוב. במידה והפעלנו מזגן, 2 המאווררים נכנסים לעבודה רצופה וקבועה, וטמפ המנוע נשמרת תחת 90 מעלות באופן קבוע. המטרה בהוספת מתג עצמאי, היא לאפשר קירור מנוע נוסף ומהיר , ללא הפעלת רכיב נוסף שמעמיס על המנוע (כגון מזגן). שיפור די נפוץ במאזדה מיאטה (משופרות כמובן), בנוסף לחיבור המאוורר השני (תהליך שכבר בוצע ופירטתי מעלה). הוספת המתג הידני לא מפריעה כלל למחשב המנוע להפעיל את המאוורררים לפי הטמפ המוגדרת אצלו, גם אם הכפתור לחוץ, ניתן לראות כי הממחשב יעביר פקודת הפעלה / כיבוי כרגיל. חיישן טמפ מנוע מחובר למינוס ברכב, במידה וכבל החיישן נקרע או כושל מבחינת מתח, המאוררים נכנסים לעבודה רציפה וזאת על מנת למנוע מהמנוע להתחמם. ממעבר על חיווט המנוע אל הממסר, עולה כי מחשב המנוע מעביר פקודה להפעלה, ורגל המינוס בממסר נסגרת והמאווררים נכנסים לעבודה. ז"א על ידי הפעלת המינוס (סגירת מעגל) בממסר ניתן להפעיל את המאווררים בצורה ידנית. (כפי שעושה זאת מחשב המנוע). הממסר תמיד מחווט במתח חי (פלוס), סגירת המינוס מפעילה אותו. כך שגם במידה והמתג נשאר לחוץ ז"א מצב פעיל, ומכבים את הרכב, המאווררים כבים איתו. (התנהגות זהה למקור) חיווטנו במקביל את חיווט הפקודה המגיע אל רגל המתאימה בממסר, משם העברנו כבל אל תא הנוסעים אל המתג, ומהמתג אל נק מינוס מסודרת. לטובת המתג רציתי לשמור על תא נוסעים מקורי, ללא הוספת כפתורים מודרנים וכו. לצורך כך הזמנתי מתג מקורי של הרכב, המשמש לטובת הפשרת אדים בחלון האחורי, מדובר על מתג לחיצה ON OFF. כמובן שהמתג הגיע עם פלאג מקורי וחיווט קצר, נמצאו הנק הרלוונטיות בפלאג. הנ"ל חווט והוכנס לדשבורד למיקום פנוי שהיה לי.(מראה מקורי) לאחר מכן הדפסתי מדבקה בצורת מאוורר (שלא נתבלל עם מתג הפשרת האדים המקורי והפעיל) וזהו. יצאתי לכמה סבבי נהיגה, תענוג. המאווררים ממשיכים לעבוד כרגיל תחת ניהול מחשב המנוע. במידה ואני רוצה להמשיך / להפעיל את קירור המנוע באופן ידני, פשוט לוחץ על המתג, טמפ יורדות תקין .(כמו שהייתי מפעיל מזגן נניח). מסייע רבות לפנות את חום המנוע , טרם כיבוי הרכב לאחר נהיגה קשה. מומלץ בחום (או בקור).
  5. יום שבת שהוא, בשיא גל החום שתקף את אזורנו. הוזמנתי למפגש מועדון מאזדה (כן כן, ישנם עוד "משוגעים" למותג ובדגש לדגמים ה"זקנים"). בארסנל המועדון, mazda 323 bg (פנסים קופצים), כמה אקזמפלרים במצב מוזיאון, לאנטיס f, סדאן, mx3 , ידניות, הזרקה, קרבורטורים (כן כן, שנוסעים מעולה). מיקום המפגש בהרי ירושלים, דהיינו נס הרים. לא רק שחם בצורה מטורפת, האזור עצמו רק בער באש לפני כמה ימים. למרבית הפלא, למרות החום הכבד, ושעות הבוקר המאוחרות, האזור שקק רכבים ואופנועים. המאזדה חוותה טבילת אש ראשונה בסטאפ הנוכחי בטמפ כך כך גבוהות ולמשך זמני נהיגה ארוכים, (6 שעות) ואכן היה חם, טמפ מנוע נשארו גבוהות , אך מערכת הקירור התמודדה בצורה טובה ויעילה. (עיטוף ובידוד סעפת הפליטה אכן עושה את העבודה). שינוי אחד שביצעתי לפני כחודש (שינוי די נפוץ במיאטות), הוא חיבור מאוורר המזגן למאוורר המנוע הראשי. במאזדה קיימים 2 מאווררים על הראדיאטור, אחד עבור קירור המנוע, ושני עבור המזגן. כאשר הרכב מגיע ל 98 מעלות, מאוורר המנוע נכנס לפעולה. החיווט מחדש שבוצע במקביל כך כשמחשב מעביר פקודה להפעלת מאוורר המנוע, גם מאוורר המזגן מופעל יחד. (אל דאגה, בהפעלת המזגן גם ככה 2 המאווררים נכנסים יחד כרגיל). הנל מסייע בפינוי חום מתא המנוע בצורה יעילה יותר. כמובן בהגעה ל92 מעלות, המחשב מפסיק את פעולת המאווררים. באחד הפורומים הומלץ גם לחבר מתג עוקף, כך שיהיה ניתן להפעיל את המאווררים בלחיצת כפתור ידנית, ללא תלות במחשב המנוע או טמפ המנוע, וללא הפרעה לפעילות פקודת הפעלה בצורה אוטומטית בעת הצורך. (אני בשלבי חיווט סופיים, ואעדכן בהמשך) היה אחלה יום נהיגה בהרי ירושלים, עם אחלה אנשים ורכבים. מצורפות כמה תמונות.
  6. טוב, אז עדכון סטאטוס ועוד בפלטפורמה החדשה באתר.... כבכול שנה, הרכב ניגש לטסט החצי שנתי. הפעם זיהינו מראש כמה נק כשל לפני הטסט. הפנסים הקדמיים היו עכורים, עברו ליטוש מלא וציפוי הגנה הידוע בפורום. מערכת הבלימה רועננה, הוחלף נוזל בלמים בכל הרכב, כמו כן הוחלפו רפידות חדשות מקדימה ומאחור, הצלחות עדיין במידת העובי התקינה. ניגשים לטסט, הרכב שטוף ונקי, כראוי לפני טסט. רכב נכשל על למדה גבוהה.... עוברים על הצנרת, ומגלים שהדוד האחורי רקוב, בהתחשב בכך שהדוד עצמו מקורי, וכל חצי שנה הרכב עומד לו, הגיוני שיגיע לסופו. אז מה הבעיה, סה"כ מחליפים דוד אחורי...למאזדה בת 25 שנה, עם דוד אחורי לרוחב הרכב... מסתבר שלא כזה פשוט, דודים בתצורה הזו כבר לא מייצרים (תצורה רוחבית). טוב, אז ניגשים למכון אגזוזים ומתחילים לנבור בערמות הדודים. מה עוד שהתגלה בנוסף כבעייתי הן מיקומי הכניסה והיציאה של הדוד שהם כמובן בצדדים ולא במרכז הדוד. אה כן, והדוד הוא דוד שטוח, לא עגול.... ויש לו מקום ספציפי בחלק האחורי של הרכב... הקיצר חוויה. אז לאחר שעה של מדידות שונות, מצאנו דוד חדש של שברולט קאווליר, מתאים בול בכל מידה, רוחב ונק כניסה ויציאה. מכאן מדובר על חיתוך, כיפוף צינורות, והרכבת הדוד והתאמתו לרכב. זה המקום והזמן לפרגן לארז אגזוזים באזור התעשייה הישן של ראשון לציון, הבחור מקצועי, עם סבלנות אין קץ. (ותאמינו לי, אני די נודניק) יש לו את כלל הציוד הדרוש להתאמת הצנרת, כיפוף וכו, בעל מלאכה של פעם. על הדרך טיפלנו בעוד כמה מחברים שדלפו והתאמת הצנרת הסתיימה. נק לחיוב, הרכב עבר טסט בקלות, שקט לגמרי. נשמע "היברידי" בסרק. נק לשלילה, הרכב הפך שקט מידי לטעמי, אבל זה עיניין של הרגל של שנים. לא הורגשו נק לשלילה מבחינת נהיגה, רעש לוואי וכו. בסיום הדוד נצבע בצבע שחור, עמיד לחום 1200 מעלות.
  7. אכן , האיזור עמוס בשישי, ובדגש על החופש הגדול. מה שכן באותו האזור, בצידו השני של האגם יש את החניון של מגרש הכדורגל העירוני. מקום עם חנייה, צל, דשא. המתחם משמש כמתחם בדיקות קורונה של מכבי. אך החל מהשעה 14:00, הוא נטוש עד למחרת בבוקר.
  8. ייתכן והבעיה אינה בחיישן, אלא בתקע עצמו.
  9. אכן חווית המשתמש הורעה קשות. הגלישה איטית, מעבר בין הפוסטים השונים פשוט מעיקה. מעבר לא נוח בין העמודים עצמם בתרד (האם ניתן להגדיר כמות תגובות מקסימלית בכל עמוד \ לגלול מטה ללא מעבר מיותר בין עמודים). באמת שמנסה, אבל הגלישה במובייל איננה מתאימה כלל למבנה הפורום. אם לפני השינוי, הייתי נכנס כמה פעמים ביום לפורום (כמה דקות "מתות" שיש לכולנו), לקרוא להתעדכן להגיב. לאחר השינוי, אני מנסה להשתמש כרגיל, (היי אפילו הגדרתי קיצורי דרך מובנים ישירות ב"שולחן העבודה" של המכשיר). אבל זה פשוט לא נוח , לא נגיש \מזמין לשימוש בפורום, שוב אני מתייחס להביט הפורום בלבד. (כגלישה באתר ייתכן וזה נותן מענה מספק.), וכך אני פשוט מוצא את עצמי נכנס פחות. פאבל מציע שתתקין טאפטוק ותגלוש בכל פורום אחר שנותן גישה לאפליקציה, ותראה במו עייניך על מה כל הרעש. נוחות משתמשים קודמת לכל, ובדגש על פורום שחי ונושם בזכות המשתתפים בו. נ.ב נק זכות ראשונה , כתבתי את כל זה דרך המובייל. נק זכות שנייה, לא קיללתי הפעם🙃
  10. אכן התראות משום מה ממשיכות להתקבל כרגיל, ונפתחות באפליקציה אך הפורום עצמו כבר אינו פעיל אגב, עדיין בכל פנייה באתר, אני מקבל הצעת גישה לטפאטוק.... הקיצר...בלאגן
  11. יאללה פבל, תוריד את השאלטר...במכה אחת כמו פלסטר. כמו הסרת שיער עם שעווה חמה. כמו לעזוב בחורה בדרך לטיול הגדול אחרי צבא. בנצי... אני אתגעגע (אלוהיי הגיבוב), תודה על הרמקולים, עד עכשיו הם מנגנים במאזדה. נשלח בפעם האחרונה באמצעות אפליקצייה יעודית, וממש נוחה לקריאה וכתיבה בפורומים. זהו שחררתי..., סעמק.
  12. פבל , ביצוע גזר הדין הוא הלילה ב 00:01, או מחר בסוף היום?
  13. בנצי תיאר את החוויה בצורה מושלמת....
×
×
  • תוכן חדש...