תודה. ניסיתי להניע עם כבלים (מצוינים) ללא הצלחה.
בנוסף (לא יודע אם קשור) לפני כמה ימים נכבה הרכב באמצע נסיעה ! ולא הניעה. לאחר כמה זמן הוא פתאום הניעה שוב.
הי,
רנו מגאן 2007, לא מניע - אין שום תגובה כשלוחצים על הכפתור הנעה (שומעים רק תיק). יש קול ציפצוף מהמנוע (מצרף הקלטה).
אורות לא מתעמעמים בזמן נסיון ההנעה.
כל רעיון יתקבל בשמחה.
megan.mp3
מצטער, רק עכשיו ראיתי את התגובות האחרונות
הרעש הוא רק בהתנעה ולאחר שנותנים קצת גאז בהתנעה שמצליחה הרעש נעלם (לא מופיע בנסיעה)י
איך אני יכול לדעת אם בכלל יש לי דיפייזר ברכב?
נראה לי לא קשור אבל ברכב רועד במקצת (בלי רעשים מיוחדים) כאשר הוא עומד ומדליקים מזגן (אם נותנים גאז הרעידות מפסיקות)י
עשו טיפול לפני כחצי שנה ללא החלפת פלגים
תודה על התגובה
? קראתי איפשהו שבדגם הזה - 2007, 110 כו"ס, אין דיפיוזר, זה נכון
(K4M דגם)
אם לא מה יכולה להיות הסיבה? פלאגים" חיישן איזשהו? האם זה יכול להזיק לרכב אם ממשיכים ככה? (סה"כ הוא מניע בסוף )י
תודה
שלום לכולם,
מזה כחודשיים יש קשיי התנעה ברכב, בעיקר בבוקר אבל לא רק.
נראה שהסטרטר מסתובב אבל הרכב מניע רק לאחר הרבה נסיונות. יש לציין שהרכב אינו נכבה לאחר מכן בעמידה או רמזור. מצורפת הקלטה לרעש בהתנעה.
תודה לעוזרים
megan-short.zip