Jump to content

helpa246

  • הודעות

    68
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של helpa246

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. הלכתי לפנצ'ריה אחרת ובאמת הם תיקנו את הג'אנט בלי בעיות. תודה.
  2. הי, הצמיג התפוצץ מעליה על המדרכה - האם ניתן לתקן את הג'אנט הזה? בפנצ'ריה שהייתי אמרו שלא . איפה ניתן למצוא בחיפה ג'אנט לפיקנטו 2013? תודה לעונים
  3. תודה
  4. הי, ראיתי ששאלו פעם אבל לא הייתה תשובה - מה בדיוק עושים בטסט כשיש מתג חשמלי לבלם יד מרימים את הכפתור החשמלי? זה לא מזיק לרכב? תודה
  5. הי, שאלה קצת טפשית - בזמן בדיקת זיהום בטסט אני אמור לנטרל את ה start/stop או להשאיר רגיל ?
  6. הצמיג לפיג'ו 3008, מסוף 2019 (5119). זה מישלן 225/55 R18 ו 102V 02LX. נראה באמת רגיש 😒 דרך אגב יכול להיות שזה ממכות ממדרכות ?
  7. הי, האם הפגם הזה בצמיג יכשיל טסט? האם הוא מסוכן? תודה לעונים
  8. הצליל של הציפצוף הזה, זה צפוי כשהלך הסטרטר ? לא ברור לי מה זה ....
  9. תודה. ניסיתי להניע עם כבלים (מצוינים) ללא הצלחה. בנוסף (לא יודע אם קשור) לפני כמה ימים נכבה הרכב באמצע נסיעה ! ולא הניעה. לאחר כמה זמן הוא פתאום הניעה שוב.
  10. הי, רנו מגאן 2007, לא מניע - אין שום תגובה כשלוחצים על הכפתור הנעה (שומעים רק תיק). יש קול ציפצוף מהמנוע (מצרף הקלטה). אורות לא מתעמעמים בזמן נסיון ההנעה. כל רעיון יתקבל בשמחה. megan.mp3
  11. מצטער, רק עכשיו ראיתי את התגובות האחרונות הרעש הוא רק בהתנעה ולאחר שנותנים קצת גאז בהתנעה שמצליחה הרעש נעלם (לא מופיע בנסיעה)י איך אני יכול לדעת אם בכלל יש לי דיפייזר ברכב? נראה לי לא קשור אבל ברכב רועד במקצת (בלי רעשים מיוחדים) כאשר הוא עומד ומדליקים מזגן (אם נותנים גאז הרעידות מפסיקות)י עשו טיפול לפני כחצי שנה ללא החלפת פלגים
  12. אפשר לשמוע גם פה:
  13. תודה על התגובה ? קראתי איפשהו שבדגם הזה - 2007, 110 כו"ס, אין דיפיוזר, זה נכון (K4M דגם) אם לא מה יכולה להיות הסיבה? פלאגים" חיישן איזשהו? האם זה יכול להזיק לרכב אם ממשיכים ככה? (סה"כ הוא מניע בסוף )י תודה
  14. שלום לכולם, מזה כחודשיים יש קשיי התנעה ברכב, בעיקר בבוקר אבל לא רק. נראה שהסטרטר מסתובב אבל הרכב מניע רק לאחר הרבה נסיונות. יש לציין שהרכב אינו נכבה לאחר מכן בעמידה או רמזור. מצורפת הקלטה לרעש בהתנעה. תודה לעוזרים megan-short.zip
  15. תודה לכולם דרך אגב, האם מספיק לנתק רק את המינוס?י
×
×
  • תוכן חדש...