Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
סרטון שלכאורה צולם במצלמה הנ"ל:

CQQrWpH7oko דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(הסאונד נוסף בעריכה)

על פניו, נראה שיפור מסוים יחסית ל-A8 הקודמת.

----------

סיימתי לצפות בסרטון, מתברר שיש גם ירידה באיכות בצילום מול שמש ישירה.

שימו לב לאורות של הרכב ממול ולפנסים:

sbuipv.jpg

 

 

איזה שיפור ראית ? בעיניי האיכות מחפירה, ברמה של המצלמות הכי זבל שיש. הכל מלא ארטיפקטים של כיווץ לא איכותי ומרוח.

 

תשווה לסרטון שלי של הA8 :

 

http://www.youtube.com/watch?v=

BUkG66oq1Mo דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בהתחשב בזה שהיא מגיעה ללא מעמד קצת יקר לטעמי

 

המעמד זה תוספת מגוחכת של 4.5$

האיכות של המצלמה הזאת היא בין הטובות שראיתי גם ביום וגם בלילה וכל זה בגודל הקטנטן הזה שלה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ומה אתם אומרים על ה-

BlackVue Wi-Fi DR500GW ?

 

אני רואה שהן מתומחרות גבוה יחסית לאחרות, אבל נראה מוצר טוב בהנחה שאצליח להשיג את המקורית.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
ומה אתם אומרים על ה-

BlackVue Wi-Fi DR500GW ?

 

אני רואה שהן מתומחרות גבוה יחסית לאחרות, אבל נראה מוצר טוב בהנחה שאצליח להשיג את המקורית.

 

נראת אחלה מצלמה אבל 300$!!! זה המון לדעתי, בייחוד שאתה יכול לרכוש את ה- Mobius 1080P כמעט מבלי להתפשר על האיכותב-70$

פורסם
הקטנה הזו שוברת מוסכמות. גם המרווח (אם אפשר לקרוא לזה ככה) בין הסרטונים הוא משו כמו חצי שניה אחורנית, כך שלא מתפספס שום רגע.

 

אהבתי את התמונה החדה והברורה. התפעול נראה קצת מסורבל.

פורסם

גם ככה מרבית ההגדרות זה משהו שאתה מגדיר פעם אחת "ושוכח" מזה, כך שזה לא כזה חסרון. את ההגדרות אתה מבצע באמצעות חיבור למחשב והרצת תוכנה (שגם מטפלת בעדכוני קושחה, אם יש).

פורסם

ראיתי שיש שרשור אך הוא מאוד עמוס וקשה מאוד להתמצא בו.

 

ראיתי אתר ישראלי שמוכר מצלמה במחיר סביר

מצלמת דרך HD קומפקטית 4IR LED לתעוד נסיעה ואבטחה - דגם A

 

http://www.g-club.co.il/144712/%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-4-IR-LED-%D7%9C%D7%AA%D7%A2%D7%95%D7%93-%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%95%D7%90%D7%91%D7%98%D7%97%D7%94

 

 

אני לא מכיר את האתר הזה..

 

 

1. האם המחיר סביר? יש מקום זול יותר להזמין ממנו?

2. האם האכות שלה טובה?

3. האם יש דרך שרק בהטענת הסוויץ יצלם?

4. כל כמה זמן זה דורס סרטונים קודמים?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה מאוד מעניין. היו לי כבר 2 מצלמות רכב בעבר. התעניינתי ב- Blackview. מה היא ה- Mobius? אני מוכן להשקיע יותר במוצר טוב.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

שבוע שעבר היה מבצע ב-99 ש"ח במחסני חשמל, קניתי, מבלי לראות או לקבל את המצלמה. אתמול קיבלתי אותה. הופתעתי לטובה, 2.5'' HD, עם חריץ זיכרון עד 32GB ומצלמת מצויין. תמיד תעקבו אחרי המבצעים שלהם

 

לדעתי מחיר יותר זול מקניה דרך אתר סיני

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עזרה מישהו? אני מתלבט בין ה F900LHD (ששמעתי שזה לא ״המקורי״ ויש זיופים)

לבין dvr-207. מה יותר מומלץ?

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

היי,

אני הבאתי מצלמה מאי.ביי ב 30$, מצלמת ב 720ו, איכות טובה לא מקצועית, עד 30 fps.

תאמת לא צריך יתר מזה בשביל תיעוד נסיעה,

רק נקודות חשובות: האם המצלמה טובה בתאורה חשוכה, ולגבי חיישן תנועה, אצלי זה הבעייה, ל אתמיד קולטת שיש תזוזה, יכל להיות שזה עיניין של מיקום, אבל לא תוכל לדע אם משהו לא בדק ויתן חו'ד אמיתית.

 

מה שכן צילום באיכות תוך יומיים שלושה נגמר מקום8גיגה. עוד משהו שצריך להתעסק איתו.

= !It's Not just a 0~1-Signal, It's the Sound-Quality =

--HU-Alpine.W650~DSP-BIT1*[AMP: JL_Audio-E.4/300 @SP_JL_C5-650 &Hertz-165XL]

[(2X AMPS: JL-MONO_XD-600.1@ 2X SUBS: JL_10W3v3-(4]

פורסם
היי,

אני הבאתי מצלמה מאי.ביי ב 30$, מצלמת ב 720ו, איכות טובה לא מקצועית, עד 30 fps.

תאמת לא צריך יתר מזה בשביל תיעוד נסיעה,

רק נקודות חשובות: האם המצלמה טובה בתאורה חשוכה, ולגבי חיישן תנועה, אצלי זה הבעייה, ל אתמיד קולטת שיש תזוזה, יכל להיות שזה עיניין של מיקום, אבל לא תוכל לדע אם משהו לא בדק ויתן חו'ד אמיתית.

 

מה שכן צילום באיכות תוך יומיים שלושה נגמר מקום8גיגה. עוד משהו שצריך להתעסק איתו.

 

אשמח לראות לינק. :-)

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

מתעלק, שאלה כללית

 

1.האם ניתן להגדיר מראש את גודל הקבצים שישמרו? (נגיד כל שעה קובץ או כל גיגה קובץ?)

 

2. האם המצלמות הללו דואגות למחוק קבצים ישנים כאשר אין מקום כדי שלא יתמלאו

 

3. האם ניתן להגדיר שהיא תצלם בכל רגע נתון מהרגע שמניעים (ללא הפסקה מהרגע שייש חשמל במצית) ואז תכבה כאשר מכבים את הרכב?

 

4. האם אפשר להגדיר שתהיה השהיה בכיבוי, שברגע שמכבים את הרכב היא תמשיך לצלם חצי שעה-שעה ואז תכבה אוטומטית?

 

תודה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...