למדתי משהו בשנים האחרונות - אין דבר כזה אי אפשר, יש לא רוצים.
כל פעם שאני מקבל ברקס מכל נותן שירות בדבר שאני זכאי לו(לא מעבר לכך ולא המצאות), אני מבקש שיחה עם מנהל(מנהל אמיתי, לא "בכיר" שיושב ליד הנציג, יכול להיות מנהל מוקד או מנהל מחלקה ותמיד יש מישהו מעליו), אני תמיד מקבל את מה שאני זכאי לו, ואם צריך שולח מייל לפניות הציבור של החברה\מועצה לצרכנות\אמון הציבור.