טוב. אקח את עצתך. אנסה להוריד 2-3 פסי (נראה לי עדיף מלהעלות כי אני רוצה צחושה פחות רכה). ואם עוד כמה מאות קמ לא ישתנה. אחליף אחוריים בקדמיים. השחיקה של הפלקן סבירה מאד כי היו מאחור. אם התחושה הלא נוחה לי(סובייקטיבית) צףתימשך אחליף.
תודה על התשובה הפרטנית והמקצועית
האחוריים אכן 310. עשו 64k מינואר 25 .יצור פלקן 37-24. סמפריט 38-25.לא רואה סדקים בקדמיים. ניפוח מעל ה פסי הרצוי לא יגביר את תחושת הרכות שאני לא אוהב? מצרף תמונה ושוב תודה!
ברכב הורכבו 2 צמיגי semperit חדשים מקדימה. ההיגוי השתנה למאד רך אפילו רך מידי. מפריע לי. שמתי לב שהצמיגים כמעט נעדרי כתף. כלומר בין שטח הצמיג עם הכביש והדופן יש מעוגלות כזו בלי כתף ברורה כמו צמיגים אחרים. מישהו מכיר? כדאי להצליב עם האחוריים?