Jump to content

mthree

  • הודעות

    17
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של mthree

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

2

מוניטין

  1. עידכון שייתכן ויהיה שימושי לחברים אחרים בפורום. הצלחתי למצוא את המספר הקטלוגי של החלק. חיפוש בגוגל של המספר הסידורי בצירוף המילים ford mondeo נתן אתרים שאינם דוברי אנגלית אך מוכרים את החלק. קניתי את החלק מ-ebay.fr - האתר הצרפתי של ebay מחנות המתמחה בחלקי חילוף לרכב. דרך אגב : עלות החלק + משלוח לישראל הייתה זולה (במעט) מהרכישה המקומית.
  2. תודה על מאמציך. לא במקרה כתבתי MK3 (שנים 2000-2007). ב-2007 הייתה החלפת דגם לפורד מונדיאו. הקישור שאתה מביא (ואותו ראיתי) נוגע ל-MK4 (דור חדש יותר) שלמיטב זיכרוני היה בשנים 2007-2010. המוצר אינו תואם. תודה על עזרתך בכל אופן.
  3. אני מחפש מחזיר אור - לפגוש אחורי לפורד מונדיאו ואינני מצליח למצוא. בדקתי בחנויות חלפים (המאגר , גלגלים) ואין להם. באוטו ציון ביהוד מצאו לי אחד אך אני זקוק לאחד נוסף. אני מוכן לשקול רכישה בחו"ל אך כל האתרים בהם החלק נמצא, לא שולחים לישראל. האם מישהו מכיר מקום/אתר (אפשרי גם בחו"ל) שייתכן ויש להם מחזיר אור מתאים. אני מיהוד. תודה מראש לכל העונים
  4. אני מקוה שהטקסט שאני כותב ייראה היטב כי אני לא בטוח בכיווניות של התגובה ועל כך אני מתנצל מראש. לפני הרבה שנים (2003) הייתי בקורס נהיגה מונעת ושם נשאלה בדיוק השאלה שאתה שואל. תשובת המדריך: במקרה כזה אני מאט ולא עוקף עד שמגיע רכב מאחורי. אז זהו מצב של גודש תנועה. ולפי החוק ,במצב זה עקיפה מימין מותרת. אני חייב להגיד שהתשובה נראתה לי אז וגם היום מאולצת. לדעתי לא זה מה שהתכוון מחוקק במילים "גודש תנועה (פקק)" אבל זו התשובה שקיבלנו בקורס. מכיון שסביר שפותח השירשור צולם מאחור, כלומר היה עוד רכב מאחוריו , הוא יכול לטעון לגודש תנועה ולעקיפה מותרת. שוב בלי סירטון קשה לדעת את הנסיבות המדויקות.
  5. מניסיוני כהורה לילד נכה - הדבר אפשרי. עליך להביא אישור ממקום העבודה שהרכב האמור הוצמד אליך וממשכורתך מנוכה שווי המס כחוק. משרד התחבורה ינפיק לך אישור. אין צורך בעורך דין. מספיק מכתב בצירוף המכתב מהמעביד. משרד הרישוי מנפיק תו נכה לעד שני רכבים. אין זה משנה אם הם רכבי ליסינג או לא. תוכל לזכות בפטור כמעט מלא מאגרת רישוי שנתית אם אחד הרכבים בבעלותך.
  6. טוב. נראה שנחפזתי בתגובתי. אכן הדף הראשון מבהיר שהנוהל שונה והחלפה של לוחית דהויה הינה ללא עלות.
  7. קראתי שוב ובמסמך נאמר שגם על לוחית דהויה צריך בעל הרכב לשלם 20 ש"ח.
  8. מצטרף להמלצה על אוטו דיפו ביהוד. הייתי אתמול במרכז המסחרי בתשע בערב והיה פתוח. ההמלצה על כך שזה פתוח. לא קניתי שם צמיגים/תיקנתי תקרים מעולם. כפיתרון SOS נראה סביר.
  9. לי קרה מקרה דומה לשלך. עמדתי ברמזור ורכב פגע בי מאחור. הנזק - פגוש שבור. הוזמן שמאי שקבע שיש להחליפו. לפי סוכן הביטוח שלי, חברת הביטוח של הפוגע אינה מפצה על רכב חליפי. הכנסתי את הרכב לטיפול במוסך בו מטופל הרכב דרך קבע - לא מוסך הסדר. המוסך נותן ללקוח רכב חליפי אם התיקון אורך יותר מ-24 שעות. הבנתי מהשמאי, שהשירות הזה (רכב חליפי) איננו דבר נדיר. יש לא מעט מוסכים שנותנים זאת כחלק מהשירות. מכיוון שזכותך לבחור את המוסך בו יתוקן הרכב, חפש מוסך שיהיה מוכן לתת לך רכב חליפי בזמן התיקון ואשר אמין עליך.
  10. פשוט תזדהה כבעל הרכב ויוציאו לך כפל רישיון במשרד הרישוי ללא שאלות. אינני יודע באיזו מהירות מתעדכנים המחשבים של משרד הרישוי בתוצאות של מכון הבדיקה. תצטרך לשלם כמה עשרות שקלים בבנק על מנת לקבל תוקף עבורו.
  11. בארץ, החוק עד יולי 2010 אפשר תרומת ביציות מנשיןם העוברות טיפולי הפריה בלבד. גם כיום (לאחר שינוי החוק) אסור לתת תמורה עבור התרומה או עבור תיווך לתרומה. האשה התורמת מקבלת פיצוי מהמדינה בלבד בסכום נקוב מראש. כך שנראה שהמחוקק משתדל למנוע מתן תמורה עבור התרומה. אישה גם אינה יכולה לתרום יותר מ-3 פעמים. כך שנראה שבארץ זה לא יקרה.
  12. אחד הדברים שאני זוכר משירותי הסדיר (לפני יותר מ-20 שנה) הוא נהגי מילואים המאותתים בהצטלבות של שני שבילי עפר משובשים בחור נידח באמצע המדבר. (מעלה עמיעז למי שמכיר). אין שם אף אחד (אולי עוברים 5 רכבים ב-24 שעות). זה לא מענין אותם. איתות הוא דבר אוטומטי שאמור להיות מוטבע בנהג ללא חשיבות אם מישהו רואה או לא. אני חושב שזה מראה על ניסיון רב.
  13. לי היה ניסיון מוצלח יותר עם אויס. בשנת 2007 רציתי לבחון האם פורד מונדיאו מתאים לי. התקשרתי לסניף שלהם בלוד וביקשתי את הרכב בדגם הספיציפי. מכיון שידעתי שקשה לחברות ההשכרה לספק דגם מסוים, סוכם כי הם יתקשרו אלי יום מראש כאשר יהיה להם רכב כזה זמין, ואני אגיע למחרת. הם אכן התקשרו, הגעתי לסניף, ואז הסתבר כי הרכב הספציפי נלקח ללקוח ליסינג (שהיה זקוק לרכב חליפי) באותו בוקר. הם הציעו לי לשדרג אך הבהרתי להם שאני מעונין בדגם ספציפי. הנציגה התאמצה, התקשרה לסניפים אחרים ומצאה רכב כזה בסניף של נמל התעופה. נהג מטעמם הסיע אותי אל הסניף, שם המתין לי הרכב. מסקנות: 1. אינני חושב שבקשה לדגם ספיציפי היא בלתי אפשרית, בתנאי שהשוכר מוכן להתפשר על המועד. 2. בסופו של דבר, העובד הזוטר הוא זה שקובע כיצד יקבל הלקוח שירות.
  14. הניסיון שלי שונה לחלוטין. בשלוש השנים האחרונות נהגתי על רנו מגאן 2 מליסינג תפעולי. הראשונה הייתה מודל 2006. קיבלתי אותה עם 40,000 ק"מ. נהגתי איתה במשך שנה וחצי כ-30,000 ק"מ עד לתום חוזה הליסינג. השניה הייתה מודל 2009. קיבלתי אותה חדשה מהניילונים. גם עליה נהגתי 30,000 ק"מ עד שעזבתי את מקום העבודה. הרכבים נסעו ללא תקלה במשך התקופה. למעט נורות חזית שנשרפו בתכיפות גבוהה (אחת לשלושה חדשים). אני נוסע עם אורות דלוקים כל הזמן ולכן התדירות הגבוהה של החלפת הנורות. הייתי טכנאי שירות ונסעתי ללקוחות בכל רחבי הארץ. מעולם לא נתקעתי עם אחד מרכבים. גם חברי לעבודה (שלושה בצוות שלי) לא חוו בעיה עם הרכבים שלהם.
  15. אני ראיתי רמזור כזה לפני מספר שנים בקליפורניה. בזמן שהיה לי אור ירוק לפניה שמאלה, התנועה ממול המשיכה ליסוע ישר והיה צורך לעבור רק בזמן שהנתיב ממול התרוקן. למזלי היה עמי אדם מקומי ברכב שהזהיר אותי, כי התחלתי לסוע בהתחלף האור. יותר מאוחר שמתי לב כי על עמוד הרמזור רשום שעליך לבדוק את התנועה החוצה את דרכך. אבל כנהג שלא ראה דבר כזה מעולם, תגובתך לאור הירוק היא אוטומטית. באותו ביקור ראיתי רמזורים נוספים עם אותה התנהגות. הם נמצאים בדרכים צדדיות בפרברים ומטרתם לתת לתנועה לזרום. גם ההפוך נכון. בקליפורניה (ונדמה לי שגם בנבאדה) מותר לפנות ימינה גם ברמזור אדום אם אינך מפריע לתנועה.
×
×
  • תוכן חדש...