הפנים מהמם לדעתי, הצליחו לדחוף טכנולוגיה בלי לוותר על התחושה של כפתורים ותפעול פיזי, שבימינו עם הסיניות "פלסטיק זול - מסך גדול" (כן, ציטטתי עכשיו את תומר הדר) זה הישג רציני.
השאלה היא למה הם ביזבזו את פרץ הגאונות הזה על המכונית המכוערת והסינית להחריד הזו? אם המכונית הייתה קטנה, קופה, חשמלית ומכוונת למשקל קטן סטייל MG רודסטר השבחים היו עפים. מה עובר על פרארי?