Jump to content

daniel204

  • פרסום הודעות

    829
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

37 נייטרלי

אודות daniel204

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    קיה פורטה 2013

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בסובארו xv עם מערכת eye sight בצד הבטיחות יש שמירה על נתיב+ התראה על הרכב בשטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית עד בלימה מלאה לדעתי רק ברמת גימור קרוסטרק. הרכב נוח לנהיגה, יציב ותנוחת הנהיגה גם הייתה לי באופן אישי טובה, ביצועים סבירים+ במנוע 2.0. לא בדקתי את המרווח במושב האחורי אבל כן יכול לומר שתא המטען די קטן.
  2. כתבתי צמיגי דנלופ שזה אחלה צמיג מה קשור לחסוך?! בכל אופן, ברכב של אישתי שמתי רביעיית קונטיננטל קונטי 6 ב1000 שח. באותו מבצע היו גם רביעיית קלבר ב800 שח. הדגשנו שאין צורך לטפל במורשה יבואן במחירים מנופחים יש מספיק מוסכים טובים שמטפלים במחירים שפויים או שיש לך צורך להראות מחירים גבוהים? אני לא נביא ולא מתיימר להיות כזה, הפסד של 12%-15% בשנה זה בסדר גמור. לא כתבתי על ביטוח אבל אם אתה מתעקש אני משלם 3,300 שח חובה ומקיף כל נהג מגיל 24 ברכב של אישתי. אין קשר בין קמ להחלפת מצבר, לא ראיתי שבאחריות מצבר מגבילים קמ.
  3. הגיר שבק יום לאחר הקניה,בפסיקה הוחלט שהתקלה בתיבת הילוכים התחילה אצל המוכר למרות שלא ידע ולכן עליו לשאת בתשלום, לדעתי חצי חצי נפסק- כבר לא זוכר.
  4. רק בשביל השורה "הקונה מצהיר שבדק את הרכב לשביעות רצונו" אני מתעקש על זיכרון דברים במכירה. יש לי מכר שהפסיד בתביעה לאחר שמכר רכב (באמת בתום לב) בגלל שלא היה זיכרון דברים ולמרות שבוצעה בדיקה במכון.
  5. תתחדש, זו בדיוק הסיבה שאני ממליץ לבצע נסיעת מבחן, נוחות זה עניין אינדיבידואלי.
  6. הלנסר גם מאוד אמינה יש מנוע 1.5 חלש, תיבת הילוכים פלנטרית עם צריכת דלק יחסית טובה ומנוע 1.8 עם תיבה רציפה, בזבזן בעל ביצועים סבירים+. לגבי השאלה כמה קמ המאזדה תהיה בסדר, מאוד תלוי באיך הרכב תוחזק עד היום ואיך אתה תמשיך לטפל בו, בגדול רכב מאוד אמין.
  7. אם אתה מוכן להתפשר קצת בדלק, מאזדה 3 רכב צעיר, משפחתי, אמין ובמנוע 2.0 גם די חזק.
  8. מאיזה סיבה אתה לא מתחבר לקורולה? אם מצד תיבת ההילוכים אז בשנתונים הגבוהים יותר התיבה הרובוטית הוחלפה בפלנטרית פשוטה ומהירה בתגובות. ציין עוד פרטים מה הצרכים שלך מהרכב? איזה גודל רכב אתה מחפש, כמה קמ יסע הרכב בשנה וכו'
  9. אבל אם פותח השרשור ביקש עלויות אחזקה נמוכות כפרמטר הכי חשוב אז למה אתה חושב שמעניין אותו מה עלויות האחזקה של רכב מודרני עם מיטב השכלולים, אפשר גם לתת דוגמא של במוו עם מראה שעולה 9,000 שח, זה לא מה שהוא ביקש. ב50,000 שח יש לא מעט רכבים אטמוספריים פשוטים מכנית עם עלויות אחזקה כפי שצוינו מעלה מטויוטה קורולה, קיה פורטה, יונדאי למיניהם, מאזדה 3, הונדה סיוויק ועוד.
  10. וואו איזה הגזמה, רביעיית צמיגי דנלופ לרכב סטנדרטי עולה 1200 שח ויש יותר זול- בליסינג פרטי ניתן להחליף פעם אחת רביעייה למותג כנראה הכי זול שבפעם הבאה תוך שנה וחצי בנסועה כזו תהיה על חשבונך ההחלפה. מצבר עולה 450 שח לרכב ללא S/S בליסינג פרטי החלפה שניה על חשבון הלקוח. טיפול קטן במוסך שהוא לא מדרכה אבל גם לא מורשה יבואן עולה 500 שח ולגדול 1000 שח. לא צריך להגזים בעלויות, ליסינג פרטי זה נוח ונחמד, זול זה ממש לא. שוב אני אכתוב חברות הליסינג לא עובדות בהתנדבות לציבור, הם בהחלט לוקחות בחשבון שהם יקרות יותר ויהיו מספיק אנשים שיהיו מוכנים לשלם על שירות ונוחות.
  11. 2021 זהה ל2020, יש לרכב כמובן גם יתרונות: זריזות במהירות עירונית- תגובה מהירה ללחיצה, מרווח עדיף על האקסטרייל- המתחרה הישיר של אאוטלנדר, שוק חזק מאוד- רכבים נמכרים סביב המחירון, אמינות גבוהה, עלויות אחזקה נמוכות, באבזור קיים הולד לבלימה- נוח בפקקים ורמזורים, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. ממליץ לבצע נסיעת מבחן טרם הרכישה, אני באופן אישי לא מתחבר לרכב בגלל החסרונות שמניתי מעלה אך יש לא מעט שהרכב מספק אותם ואפילו יותר ממספק. לא מכיר את הדגם החדש מלבד כתבות שפורסמו.
  12. יש קבוצה בפייסבוק שמתלוננים על טווח הנסיעה שהתקצר בגלל איזשהו עדכון, לא חקרתי לעומק אולי לא משהו מייצג אבל יתכן וכן, שווה בדיקה.
  13. טוב, אז שאלתי חבר ועלות הקלאצים חליפי עולה כ- 4,000 שח לפני עבודה. עבודה בהערכה שלי סביב ה- 1,500 שח.
  14. אני לא שמעתי על מסלול עסקי עבור רכב אחד, יש ליסינג תפעולי לפרטיים בלא מעט חברות, ממליץ לקרוא את השורות הקטנות כמו הגבלת קמ עד 20,000 בשנה, החלפת צמיגים פעם אחת, בהחזרת הרכב יש קנסות במידה ויש שריטות על הרכב ועוד. לא צריך להתרגש מדיי מנסועה של 35,000 קמ בשנה. הצעתי בתחילת הדיון מגאן אסטייט דיזל לטעמי פתרון מצויין, לא מכיר עלות אסטרונומית להחלפת קלאצים- מוכן לברר עם קצין הרכב אם מעניין. עוד הצעה טויוטה קורולה, אמנם צריכת הדלק גבוהה משל הדיזליות אבל האמינות גבוהה מאוד ועלויות האחזקה נמוכות מאוד, יש ביד 2 עשרות קורולות עם קמ שגבוה מ300,000 וחלק גדול מהן נוסעות על מנוע וגיר
  15. לא הבנתי, קנס של 1-1.5 שח על כל קמ חורג? זה לא מעט כסף. צריך לראות הצעה כתובה כמה עולה התענוג לחודש- שוב אני אומר החברות הללו לא עובדות בהתנדבות ועסקה כזאת תעלה הרבה יותר מרכישה+אחזקה. מה זה מאיפה הרכבים הגיעו? לרוב מהליסינג התפעולי מול ציי רכב גדולים, שם העלויות שונות מהעלות שחברת ליסינג גובה מלקוח פרטי. באופן אישי החזרתי לפני קצת יותר משנה אוקטביה 17 עם 115,000 קמ לליסינג.
×
×
  • תוכן חדש...