Jump to content

daniel204

  • פרסום הודעות

    773
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

24 נייטרלי

אודות daniel204

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    קיה פורטה 2013

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני אתייחס לשאלה שלך בנוגע לגיר, לפני כ-5 שנים החזקתי סיוויק 2008 בטיפול 135 כשהרכב היה עם 140,000 קמ, סיפרתי למנהל העבודה במוסך (מורשה כמובן) שההחלפות מעט קשות בהילוכים הנמוכים ואני חושש שהתיבה הולכת להתפגר. הבחור הסתכל עליי ואמר לי "בלי לבדוק אני אומר לך שאין גיר בדגם הזה שהולך לפני 300 אלף קמ" (כמובן שברכבים מטופלים עסקינן). המשך הסיפור הוא שהוחלף שמן גיר והקושי בהחלפת ההילוכים נעלם. הרכב מאז נמכר לחבר טוב שחצה עם הרכב את ה-240,000 קמ- הוא לא חושב למכור, הכל מקורי ותקין אצלו. אני מניח שהבנת שמדובר בדגם מאוד אמין אבל בכ"ז כמו בכל רכב יש מחלות אופייניות ובסיוויק אלו הם
  2. לא בהכרח נכון, גם קורולה, i35 ומאזדה 3 בעבר נמכרו במס' גבוהים והמשיכו לשמור על ערכן גם כמשומשות. אני כן מסכים שנירו לצורך העניין תשמור טוב יותר על ערכה אבל זה לא אומר שהאיוניק תצנח במחיר.
  3. האיוניק מאוד אמינה, מניסיון אצלנו במשפחה איוניק 17 עד היום לא הייתה אף התראה רק טיפולים שוטפים בחברה במחירים סבירים מאוד, כ-700 שח לטיפול קטן ו1100 לטיפול גדול. הרכב מגיע עם אחריות מקיפה ל5 שנים ו7 שנים על הסוללה. לא מכיר את עלות הסוללה אבל נתון של 17,000 שח הוא בהחלט לא רלוונטי. נוסעות עשרות אלפי איוניקים על הכביש כך שבעוד כמה שנים עלות הסוללה בטוח תהיה זולה יותר אם דרך יבואני חלפים מקבילים או סוללה מרכב שירד מהכביש (וברכב נפוץ זו לא בעיה להשיג). בכל אופן לפותח השרשור, מדובר ברכב אמין, חסכוני, מאובזר מאוד עם תא מטען גדול. ממליץ מאוד.
  4. הדגם החדש יגיע כנראה רק בסוף 21 לפי התקשורת ולא רואה היגיון שהיבואן יביא מגאן ידנית מנוע 1.0
  5. מניח שהייתי בוחר באוקטביה מנוע 1.0 ממבחני דרך נראה שזה הרכב המתאים לדרישות. ותיקון לפותח השרשור אין דבר כזה מגאן מנוע 1.0, אני מניח שהחבר התבלבל עם 1.5 או 1.3 שגם לא משווק כרגע.
  6. לא רשמתי שיש משהו מיוחד באבזור אבל הרשימה כן מספקת, ממה שקראתי בתחום הבטיחות יש היגוי אקטיבי, בלימה אוטונומית אז לא הבנתי מה בולט לרעה? לקומפאס על הנייר יש עדיפות על המאזדה בביצועים, בדלק, במרווח. לכן אמרתי שיהיה מעניין לראות מבחן השוואתי שכולל את הקומפאס.
  7. כפי שכתבו הבעיה היא שיש צורך בהחלפת שמן בתדירות גבוהה יותר מהמקובל אצל המתחרות. כאחד שנוסע מעל 20,000 קמ בשנה, לי זו סיבה מספיק טובה לפסול את הדגם.
  8. דווקא מעניין לראות את הגרסה המוזלת מתחרה במאזדה cx5/ פיגו 3008/ קשקאי יש לקומפאס מס' יתרונות, בעיקר בביצועים אבל גם רשימת האבזור נראה שמספקת, צריכת דלק סבירה. מי שמחפש רכב ייחודי לדעתי יגלה עניין בקומפאס המוזל.
  9. לא בתחרות, אבל אם יש לך מידע שלא ידוע לאף אחד מהמגיבים, הייתי מצפה שתבסס אותו. נשמח להחכים, אך כרגע לא חושב שאני ודותן טועים.
  10. אתה טועה אין רובוטית 2010, באמצע 2009 עלו לכביש קורולות רובוטיות אחרונות. מכיר את הדגם מקרוב מאוד, מחכה שתוכיח לי אחרת.
  11. מיצובישי לנסר 1.5, קיה פורטה, יונדאי i30, ניסאן טידה יענו על הדרישה של אמינות. חפש רכב שטופל טוב לאורך השנים.
  12. במקרים מסויימים כשמאותתים אורות הרכב מתכבים לחצי שניה.
  13. מאכזב שברכב חדש מגלים כל כך הרבה תקלות, בכל אופן תודה על השיתוף, נדע להיזהר מהדגם. האמת שלי יש ניסיון טוב מול טלקאר, ברכב של אישתי הוחלף משכך הגה וזמן קצר לאחר ההחלפה התחילה בעיה בידית איתות. הייתי בטוח שהבעיה נבעה מכך שפירקו את ההגה ונגעו גם בחיווט של הידית, בשירות של טלקאר טענו שאין סיכוי והבעיה בידית עצמה, לאחר קצת ויכוחים אישרו לפרק את כל היחידה של ההגה ללא חיוב, לאחר שהחלק פורק והוחזר הסתבר שהחבר'ה מטלקאר צדקו. אז לפחות מהניסיון שלי השירות היה מצויין ובמקרה שלי מגיע מילה טובה לטלקאר.
  14. מוזר מאוד, בטופס בדיקה רשום 90 כ"ס שזה הכ"ס של מנוע הדיזל, למנוע 1200 טורבו בנזין יש 120 כ"ס. אם בכל אופן מדובר בבנזין ונפלה טעות בבדיקה, כמו שיעצו קודמיי הייתי שוקל לחפש רכב אחר יש לא מעט תלונות על מנוע זה.
×
×
  • תוכן חדש...