שלום חברים,
אני רוצה לקנות מצלמה לאוטו , כאשר התקציב הוא עד 400-500 ש'ח, ושתהיה איכות הקלטה טובה גם בלילה,
אני מניח שלחלקכם יש מצלמה באוטו לכן אשמח לקבל המלצות למס' מצלמות שנראות לכם מתאימות בטווח המחירים,
אם אפשר שם, ואם אתם ממליצים לקנות אותה בארץ או אולי בEBAY
תודה רבה מראש!