Jump to content

נירית001

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של נירית001

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה. על העצה. אבל למה שהמישטרה לא תפעל אם יש לי ראיות (תמונות) היתה מעורב בפגע וברח?
  2. לאחרונה, רכבי הושחת מספר פעמים ע"י דרעקים. ואתמול, פגע בי רכב וברח. השאיר נזק בכמה אלפי שקלים, ועצבים מרוטים. לכן החלטתי לקנות מצלמת אבטחה, ויש לי גם דרישות. 1)המצלה צריכה לעבוד גם כשהרכב כבוי (אשפר מצב סטילס). 2)חיי סוללה של 8-12 שעות. 3)סוללה חלופית שאפשר להטעין בבית. 4)צילום באיכות סבירה+ אני מוכנה לשלם את האקסטרה על הדרישות.
×
×
  • תוכן חדש...