לאחרונה, רכבי הושחת מספר פעמים ע"י דרעקים. ואתמול, פגע בי רכב וברח. השאיר נזק בכמה אלפי שקלים, ועצבים מרוטים.
לכן החלטתי לקנות מצלמת אבטחה, ויש לי גם דרישות.
1)המצלה צריכה לעבוד גם כשהרכב כבוי (אשפר מצב סטילס).
2)חיי סוללה של 8-12 שעות.
3)סוללה חלופית שאפשר להטעין בבית.
4)צילום באיכות סבירה+
אני מוכנה לשלם את האקסטרה על הדרישות.