Jump to content

EvGriga

  • פרסום הודעות

    140
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

19 נייטרלי

אודות EvGriga

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    רמת השרון
  • מקצוע
    מהנדס חומרה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. קיבלתי, אם זה לא היה ברור, כל מה שאני כותב זאת דעתי האישית בלבד אלא אם צויין אחרת
  2. אפל לא תמכור רכבים חשמליים, לדעתי, מסיבות הבאות: קודם כל, אין להם רכב, אין אמצעי יצור(מפעלים מאוד יקרים) ואין טכנולוגיה. אפילו את מוצרי אלקטרוניקה שלהם הם מייצרים ע"י ספקי משנה. אפל גם מאוד אוהבים להרוויח והרבה, ובינתיים אין רווחים ברכבים חשמלים (דוגמה: טסלה שמפסידה על הרכבים וכל הרווח שלה בא ממכירת זכויות סביבתיות מבוססות ביורוקרטיה ממשלתית). אבל אפל אוהבים תדמית של חברה מתקדמת ולכן הפרסום הזה, כאילו "גם אנחנו שם".
  3. המספרים של שנים 2016- 2019 שציטטי הם המספרים הרישמיים של איגוד יבואני הרכב ולא כוללים יבוא אישי ומקביל. אם יש לך מספרים יותר מדוייקים לשנים האלה - אתה מוזמן לדווח. יש לי ספק שזה ישנה את המגמה של ירידה במסירות של מכוניות החדשות ב-4 שנים האחרונות, זאת אומרת "מיתון". זה ששוק המשומשות בעלייה דווקה מחזק את הטענה שלי למיתון מתמשך בשוק המכוניות החדשות. יש מחסור במכוניות בנות 3-4 שנים בשוק יד שניה ומחירים שלהם עולים בגלל שיותר ויותר אנשים לא יכולים להרשות לעצמם מכונית חדשה אבל הצורך ברכב פרטי עדיין קיים.
  4. כמות הרכבים העולה על הכבישים השנה, עם ירידה של כ-15% במסירות, מפתיע רק ממבט ראשון. יש בארץ כ-3 מיליון רכבים פרטיים וקצב גריטה מהכביש (כ-7% מדי שנה) קרוב ל-200 אלף. רמת המינוע בארץ, פחות מ-400 כלי רכב ל 1000 תושבים, היא מאוד נמוכה (אפילו יותר נמוכה ממזרח אירופה). כמעט ואין תוספת רכבים על הכביש השנה. יש ירודה במכירות מכוניות חדשות כבר 4 שנים, למרות גידול באוכלוסיה וכמות בעלי הרשאיון. 2016 - 286 אלף 2017 - 281 אלף 2018 - 267 אלף 2019 - 254 אלף 2020 - 222 אלף המחירים של רכבים חדשים מאוד גבוהים ביחס לכוח הקניה והם רק עולים בגלל עליה במסים ,דרישות הג
  5. יש לי הצעה לסלוגן שלה, המתאר במדוייק את מה שהיא מייצגת בארץ: טסלה - מכוניות צעצוע לעשירים
  6. 600 שקל בשנה זה 3% ממחיר הרכב, כאשר מרכיב הגניבה\נזקים בביטוח מקיף זה פחות מ 1% ממחיר הרכב. תעשה חשבון לבד, אם אתה מוכן לשלם פי 3 על הביטוח הזה.
  7. היבואנים "שיכנעו" משרד התחבורה לבטל רישום שנת הדגם ברישיון רכב, אבל רוב האנשים עדיין מתייחסים לתאריך עליה על הכביש כאל שנת הדגם. מכאן גם הרצון של הקונים לא לקבל את הרכב בחודשים האחרונים של כל שנה, כאשר מעשית אין לזה משמעות. זה מגיע אפילו למצב מצחיק כאשר אנשים מוכנים שהאוטו שלהם ישב עוד חודש-חודשיים במחסן של היבואן כדי לקבל אותו בינואר כרכב "חדש" יותר שברישיון שלו רשומה שנה חדשה. היום אוטו 2021 יכול להיות דגם 2018 ואף אחד בסוכנות לא יספר את זה ללקוח מיוזמתו. תהיו ערניים לעובדה שרכב מתיישן באחסנה ארוכה ומצבו הפיזי מתדרדר - תשאלו את איש המכירות על תאריך הייצור של הרכב שאתם מזמ
  8. אולי משרד התחבורה פשוט יבטל את המגבלה הזאת שמציקה ליבואנים - שיוכלו למכור כל מכונית כחדשה, לא משנה מתי היא נוצרה. גם משרד הבריאות צריך לבטל תוקף של המוצרים - גם מרכולים "נתקאו" עם הסחורה בגלל הקורונה. הכול לפי הכלל "יזהר הקונה". משרד התחבורה הפך לנספח של איגוד יבואני הרכב. רק על אנשים פרטיים הם מכבידים - ראו "משרד התחבורה יוכל להוריד לכם את הרכב מהכביש"
  9. המטרה של הצבת המשולש ב מרחק של 100 מטר מהרכב היא לא כדי לעמוד בדרישות התקנה המינימליות. אלא כדי למנוע תאונה במקרה שנהג הסיח את דעתו מהכביש - אז הנראות של המשולש לא משנה לו. אולי 50 מטר מהרכב זה גם מספיק - במהירות של 100 קמ"ש זה נותן זמן תגובה של 1.5 שניות בערך.
  10. יש להציב משולש הזהרה לפחות 100 מטר מהרכב החונה. גם אם הנהג הסיח את דעתו, הוא יתנגש במשולש קל ויספיק להגיב לסכנה האמיתית. משולש אזהרה - חייב להימצא בכל רכב מנועי, כולל גרורים ונתמכים, למעט אופנוע. כאשר יש הכרח להשאיר רכב עומד בדרך, חייבים להציב משולש אזהרה שייראה למרחק 100 מטר לפחות, על ידי נוהגי רכב הבאים מאחורי הרכב העומד.
  11. זאת חובתו של היבואן ע"פ תנאי האחריות לתקן או להחליף ללא קשר לגיבוי היצרן. האם יש באחריות סעיף שהיא בתוקף רק אם היצרן מממן את התיקון? הם פשוט מנסים להתחמק מאחריות בטענות שונות ומשונות. חוזר הסיפור של פורד עם גיר כפול-מצמד שלהם.
  12. כנראה מוט ההגה שבור, אין חיבור בין הגה לגלגלים ומנוע חשמלי של מגבר היגוי מסובב אותו.
  13. נכון, חדש או יד שניה לא חייב להיות קשור לקמצנות. לא לזה התכוונתי. קמצנות היא תכונה המתאפיינת בפחד להוציא כספים, לעיתים עד ויתור על נוחות ועל צרכים בסיסיים
  14. איזה חשבונאות קטנה! למה בחורים צעירים נהיו לכאלה קמצנים ועוד שמדובר במכוניות? למה הפחד הזה לא לצאת פרייר, כאילו הם בני 50 שחיו בצנע.
  15. מה שאני אומר זה מנסיון אישי עם רכב קטן ואמין שקניתי חדש ומחזיק אותו כבר 9 שנים. תמיד טיפלתי לפי הספר ועשיתי את כל התיקונים הנדרשים במוסך היבואן עם חלקים מקוריים, שזה יותר יקר כמובן, אבל יחסית עדיין הוצאות עולות עם השנים. הרכב לא התקלקל אף פעם, אבל ב 3 שנים הראשונות זה היה כ-500 שקל בשנה לטיפולים. אחרי זה כל שנה יוצא בין 1500 ל 2500 שקל לתחזוקה. כל פעם יש משהוא אחר לטפל או לתקן. פעם טיפול 90 אלף יקר, פעם אחרת צריך להחליף מצבר, אחר כך צמיגים, מנורות שרופות, בלמים קדימה כל 45 אלף ק"מ, צלחות בלם ב 90 אלף ק"מ, בלמים אחוריים ב 100 אלף ק"מ, נוזל קירור וכו' בסיבוב. עברתי
×
×
  • תוכן חדש...