Jump to content

EvGriga

  • פרסום הודעות

    263
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

24 נייטרלי

אודות EvGriga

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    רמת השרון
  • מקצוע
    מהנדס חומרה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. EvGriga

    רשמית: טסלה בישראל

    אשליית הגרנדיוזיות של בני האדם. לאנושות יש השפעה מועטה בלבד על כדור הארץ והאקלים שלו.
  2. EvGriga

    רשמית: טסלה בישראל

    טייס אוטומטי במטוס לא צריך להתמודד עם סביבה\מצבים משתנים קיצונית כל כך כמו המכונית. לכן במטוסים הוא עובד בצורה אמינה כבר עשרות שנים ובמכוניות עדיין לא עובד, גם לא בטסלה. מובילאיי מבטיח רובו-טקסי בסוף השנה הבאה, ולי אישית לפחות, יש יותר אמון לאמנון שעשוע מאשר לאילון מאסק שהבטיח אותם בשנה שעברה, כמו הרבה דברים אחרים. בינתיים אפילו smart-summon לא עובד אצלו כמו שצריך.
  3. EvGriga

    רשמית: טסלה בישראל

    רק שבטסלה אי אפשר לתפעל את רכב מבלי להתעסק עם המסך. ברכבים אחרים לפחות את התפעול הבסיסי אפשר לעשות מבלי להוריד את העיניים מהכביש. יש הערכות שבגלל המסכים כמות הנפגעים בכבישים הפסיקה לרדת למרות שיפורים בבטיחות הרכבים ומערכות עזר לנהגים.
  4. EvGriga

    רשמית: טסלה בישראל

    זה שהם "התרגלו" זאת בדיוק הבעיה והבחור גם דיבר על זה, אם הקשבתה טוב. התעסקות עם המסך בזמן הנהיגה זה כמו התעסקות עם טלפון סלולרי בזמן הנהיגה ובטסלה אי אפשר לכוונן מהירות המגבים אפילו מבלי לחפור בתפריטים במסך. זה לא עניין של הרגל, אלא בעיה בטיחותית.
  5. EvGriga

    רשמית: טסלה בישראל

    אייפונים קונים אנשים שמעריכים את האיכויות שלהם. יש כאלה ואפילו הרבה. כמה הרבה? איזה אחוז מהשוק יש לאפל בסין? כ-8%. שוק הרכב העולמי הוא כ-60 מיליון מכוניות חדשות בשנה(2020) עם ירידות של קורונה או בלי קורונה. אם מכוניות חשמליות יקבלו שליש ממנו בשנים הבאות, טסלה יכולה להגיע למכירות של 1.6 מיליון מכוניות בשנה עם המחירים הגבוהים שלה, לפי המפתח הזה. גם אם טסלה תמכור שליש מכל המכוניות החשמליות, זה עדיין רק כ-6 מיליון מכוניות בשנה. כמות מכובדת, אבל הבעיה היא שיעד מכירות כזה לא מצדיק את הערך שהשוק נותן לה.
  6. אתה מניח הנחות לא נכונות ומגיע למסקנות מוטעות. ראיתה את העלויות ההפעלה האמיתיות של תחב"צ, ראיתה את התחשיב עלות לנסיעה - זה כ-19 שקל עלות בתחב"צ ו כ-28 שקל ברכב פרטי כולל מסים, או הרבה פחות ללא המסים. האוטובוסים גם לא נוסעים כל הזמן(יש שעות שי ושפל והתדירות משתנה, ז"א חלק מהאוטובוסים עומדים בשפל בתחנות), ויש מצב שרוב הזמן הם נוסעים חצי ריקים במסלולים מפותלים - שורפים הרבה סולר, מזהמים פי 50 מרכב פרטי וגם משלמים משכורת לנהג. רכב פרטי נוסע רק מתי שצריך ורק לאן שצריך והנהג בחינם.
  7. EvGriga

    רשמית: טסלה בישראל

    תרגע, זאת הייתה בדיחה ... כאילו: לא ראיתה את הרכב, לא עשיתה נסיעת מבחן, הזמנתה באינטרנט בלי לראות וגם ... לא קיבלתה מרשים, לא?
  8. EvGriga

    רשמית: טסלה בישראל

    ואם בסוף הם גם לא יספקו את הרכבים - זה יהיה עוד יותר מרשים
  9. לא שמתי לב אנחנו כבר ב 10 לאפריל, עבר הזמן של הבדיחות. נתוני עלויות עדיין נכונים, אני מניח.
  10. משרד התחבורה בחר להעניק תחבורה ציבורית בחינם לתושבי פרפריה https://thecar.co.il/מהפכת-תחבורה-ציבורית-בישראל-תושבי-הפר/ מהכתבה גם אפשר להבין העלות הכוללת של הפעלת תחבורה ציבורית בישראל - 17.9 מיליארד שקל בשנה. סך פדיון מדמי נסיעה בתחבורה ציבורית בישראל - 3.7 מיליארד שקל סובסידיות מדינה למפעילים - 7 מיליארד שקל סבסוד רכש והקמת מסילות - 7.2 מיליארד שקל דרך הגב, המדינה גובה 40 מיליארד שקל מסים מנהגים של רכבים פרטיים, זה מספיק כדי לממן כל תחב"צ פעמיים ועוד נשאר עודף. ס"כ נסיעות בתחבורה ציבורית בשנה - 950 מיליון מזה יוצא שעלות ממוצעת למשק
  11. EvGriga

    רשמית: טסלה בישראל

    זהו, הרסתה לי את הפרנסה. היבואנים המתחרים של טסלה הפסיקו לשלם לי אחרי שקניתה אותה, כי נכשלתי.
  12. אם טסלה בנו מכוניות באוהל, למה לא למסור אותם גם באוהל.
  13. זה אתה עם רעיונות מה ראוי ומה לא, לא אני. שיטות המיסוי בכלל לא בעיניין של "ראוי" או "צודק" אלא "מה אפשר" ומה לא.
  14. לפי השיטה שלך - אם עשירים משלמים קרוב ל 50% מהכנסות שלהם לרשות המסים - גם אתה צריך לשלם אותו הדבר. או שזה ראוי רק אם עובד לכוון שלך?
×
×
  • תוכן חדש...