Jump to content

tu3s

  • הודעות

    548
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

2,870 צפו בפרופיל

הנקודות של tu3s

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

30

מוניטין

  1. הכנף הקדמית תורכב ברגע שאסיים עם מערכת האיתות שאני בונה כרגע (צריך לפתוח את הגלגל מקדימה ואני מנסה לתעל את כל העבודה שם לפעם אחת (על מי אני עובד? זה יפורק עוד הרבה פעמים ... )
  2. תמונה שמסכמת אחה"צ של פירוק מלא , החלפת ברגים + לוקטייט וגירוז מיסבים. תענוג של דבר.
  3. 400 לחלק , 50 משלוח. אני 1.80 , שוקל 78 בערך. הקפיץ הצהוב סוגר מהלך מאוד מהר(ברמה של קפיצה הכי קטנה עם הקורקינט) , הכחול לא. מה הקטע של מנעול דיסק על מנגנון הנעילה ? שיהיה נגיש לקשירה זריזה בעת איסוף דואר / קניות .. בימים הקרובים אני מתכנן לפתוח את המנגנון שוב לטובת בדיקה של כמה דברים והוספת גריז , אם תרצו צילומים מיוחדים על חלקים מסויימים זה הזמן לבקש.
  4. מתעלק קצת ... הקורקינט התחיל לעצבן אותי עם החוסר שיכוך שלו , טלפון זריז ל-4Play ותוך 20 דקות נחת אצלי בעבודה הבולם מצרף קצת תמונות של התהליך רושם ראשוני: 1. הכידון הרבה יותר כבד 2.השתמשתי במיסבים המקוריים בסופו של דבר , מה שהגיע עם הקיט לא לטעמי. 3.הקפיץ הצהוב מרגיש לי חלש מדי , החלפתי לכחול שסופק עם הערכה. להמשך : 1.לשדרג בולם אחורי. 2.לטפל בנעילת כידון המקורית - יש קיט שמחזק את המוט. 3.לעשות טיפול ניקוי וגירוז המכלולים באופן כללי.
  5. tu3s

    בזק פייבר - עזרה

    שקול את האפשרות של פרטנר פייבר. חיברתי את הבית של ההורים שלי והם מבסוטים(חבילת 1GB/100MB) , 0 ניתוקים , תשתית יציבה ואיכותית, הייתי בזמן ההתקנה בבית ושמחתי לגלות שגם ההתקנה בוצעה במקצועיות. (אני באופן אישי גם השארתי את הראוטר של פרטנר,עובד נפלא. כל ההתאמות צד ג' פחות רלוונטיות עבורי).
  6. גש למוסך לדיאגנוסטיקה , יש מצב שהפקק לא אוטם כמו שצריך , או יש צינור קרוע חלילה.
  7. תגובה באיחור ... אין לי מושג מה התקינו בדלתות , אני סומך על המתקין שלי שאני עובד מולו מעל 10 שנים. החלפתי נוזל בלמים בויטרה שלי, בהונדה ביקשתי במסגרת הטיפול להחליף ומסתבר שהיה צריך. נכון לעכשיו הרכב בשימוש יומיומי שלי , סביבות ה1000 ק"מ בחודש. המשך - הוזמן OBD SCANNER מאמזון המשלב בתוכו גם תצוגות כמו ק"מ , טעינת מצבר , חום מים וכו'. תוצאה סופית - הותקנה מצלמת דרך חדשה , עד שאחליט מה אני עושה עם השניה היא נשארה במקומה. אחרי התקנות , הגיע הזמן לקפוץ ליער הקרוב ולהנות משקשוקה טעימה ותמונה עדכנית של האוטו לאחר שטיפה טובה
  8. אין דבר כזה כוהיל , כוהל זה מלשון אלכוהול. קויל / סליל הצתה - זו המילה המתאימה. האם בוצעה סריקת תקלות ?
  9. https://ksp.co.il/web/item/141669 עובד מעולה
  10. במקרה יש לי רכב כזה במשפחה , יש לו אופי אחר , נמרץ יותר עם צליל נחמד מאוד. עברה יותר מחצי שנה והנה סיכום תקופתי: נעילה מרכזית . פתיחת וסגירת הדלתות עבדו לסירוגין, הוחלט לשים את הרכב אצל סאונדר ברחובות על מנת שיטפל בבעיה ועל כך המנועים החשמליים של הדלתות (לנעילה ופתיחה של הדלתות כולל דלת הבגאז'.) הלכו לעולמם ובמקום הותקנו מנועים חשמליים פשוטים שעושים עבודה נפלאה. (ברכב מותקנת מערכת שלטי נוחות לא מקורית גם ככה , אז לא החלפתי את המנגנונים החשמליים למקוריים, הוצאה גוררת הוצאה וזה מיותר). טיפול גדול. ליאור ממוסך הסלע קיבל את הרכב בזרועות פתוחות עם השגעונות שלי. הבקשה היתה - תבדוק את האוטו טוב טוב טוב ותחליף מה שצריך , ממש רשימה מסודרת . טיפול רגיל - שמן מנוע , פ.שמן מקורי , פ.אויר ,פלאגים. מערכת בלימה- מקדימה הוחלפו צלחות+ רפידות , מאחורה רק רפידות. כל נוזל בצנרת הבלמים הוחלף. החלפת שמן גיר שצבעו היה בינוני וביקשתי מליאור שיחליף. החלפת שמן דיפרנציאל אחורי למקורי של הונדה. העלות היתה סבירה מבחינתי. ריקול. כל הכבוד להונדה על העקביות גם אחרי 19 שנים בהם הרכב עזב את שערי המפעל . פעם אחת זה היה בעניין כרית אויר צד נוסע שהוחלפה על חשבונם. פעם שנייה על מתגי חלונות בצד הנהג. על מנת לאפשר לחשמלאי של הונדה לעשות את הריקול יותר מהר ביטלתי מרים שמשות שהותקן בעבר(התקנת המרים שמשות דורשת הלחמת חוט ללוח הפיקוד). (מצ"ב תמונות) טסט. הרכב נכנס לטסט יום לאחר הריקול ועבר באופן חלק . סיכום , רכב מדהים , שנותן המון תמורה לכסף שהוא עלה לי (כולל היישור קו) , הייתי שמח לצריכת דלק יותר טובה אבל אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה במקרה הזה.
  11. גש למנהל שלך ותסביר לו בדיוק מה הבעיות, עדיף לך להתגמש ככל האפשר ולהשאר במקום העבודה, עם כל הקשיים המשתמעים מכך. גילוי נאות - בתחילת המגיפה קרעתי את עצמי בעבודה והכנו הכל למצב חירום, פתאום משום מקום קיבלתי טלפון שאני יוצא לשבועיים חל"ת ולאחר מכן פוטרתי מעבודתי. קיבלתי את זכויותי כמפוטר וכעבור 10 חודשים נקלטתי בחזרה לאותו המקום(הפתעתי גם את עצמי שחזרתי לשם , אבל זה עדיף מאשר לחתום אבטלה). אז כן , אני משלם על חניה שעולה לי ים כסף (סביבות ה-500 ש"ח) ואין לי זכות לחניה בעבודה למרות שיש מספיק מקום (ובוא לא נדבר על הזמן והדלק שאני שורף...) אל תמהר לכיוון הפיטורים , אף אחד לא מבטיח לך שמחכה לך עבודה ב100% ודמי האבטלה של כולם יגמרו בסוף חודש יוני, אתה לא רוצה לצאת קירח מכאן ומכאן. זה מה שאני עושה כעת עד שיתייצב המשק ואבחר לי את אופציה המתאימה לי בהמשך, ממליץ לך לנהוג כמוני במקרה הזה,תתגמש, לך תדע אולי דברים יסתדרו לך בסופו של דבר. שיהיה המון בהצלחה !
  12. שלום לכולם, אחרי שהתאיישתי מהאינטרנט של בזק ונכוותי מהאינטרנט בכבלים, צריך לחשב מסלול מחדש. לצערי במושב בו אני גר אין צפי לתשתית של סיבים אופטים, אני מחפש המלצה לאינטרנט על בסיס סים (חבילת דאטה) + ראוטר איכותי. אשמח להמלצות. תודה.
  13. שאחד מקבצי הווינדוס דפוק. במקרה שזה אכן זה , הייתי מפרמט ומתקין מחדש.
  14. המשאבה החשמלית המקורית עובדת בלחץ של 1.4BAR לעומת קרבורטורים שעובדים ב0.4-0.5BAR . אז צריך להוציא את המשאבה , לשים צנרת עד תחתית המיכל דלק ובתא המנוע לשים משאבת דלק שתעבוד בלחץ נמוך. הרבה עבודה , הרבה התאמות, במיוחד לרכב שלא מגיע ככה במקור. כיוון קרבורטורים הינו תהליך מסובך לחובבים וקל למקצוענים. בגדול - הדרך להתייאש מכל זה מהירה מאוד.
×
×
  • תוכן חדש...