הבעיה עדיין לא נפתרה, עדכון מהשבועות האחרונים. הרכב במוסך שהיה בעבר מוסך מורשה מאזדה-פורד.
הוחלפה משאבת דלק לאחר שבבגיקה הקודמת דלפה מעט , פילטר דלק ובוצע ניקוי מצערת. נשלל קיום ניתוק פיסי (עלוקה) על צינור הדלק מהמשאבה. לאחר החלפת משאבת הדלק היו 2 נסיעות ארוכות תקינות לגמרי ללא התופעה של כיבוי באמצע נסיעה, אבל בימים הבאים נוצר קושי בהנעה והרכב הניע רק עם מתן גז ובניסיון חמישי/שישי וגם נכבה שוב בנסיעה. בבדיקה במוסך ככל הנראה בגלל "גניבת אויר" פירקו והחזירו סעפת ובעיית ההתנעה נפתרה אולם הרכב עדיין נכבה בנסיעה. הוחלף חיישן קאמשאפט וכן סליל הצתה שנראה היה שגורם לבעיה.
הבעיה עדיין לא נפתרה והרכב שוכב במוסך.
לציין כי לא רואים כל תקלות למעט תקלה שצצה בזמן שהרכב נבדק במוסך, מעגל חימום של אחד מחיישני החמצן. בשלב הזה כבר די אובד עצות. אשמח לשמוע מהמומחים פה איך כדאי להתקדם.