Jump to content

GKME

  • פרסום הודעות

    101
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

26 נייטרלי

אודות GKME

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מזל שיש גילוי נאות אחרת עוד הייתי צריך לנחש. תמיד עדיף בעל מקצוע מטעמך, כאשר אתה משלם לו - הוא מחויב לך.
  2. למוסך יש אחריות מקצועית אז הוא לא יכול לעשות מה שהלקוח רוצה ולידע אותו על ההשלכות, כי גם במקרה כזה הוא עלול להיות אחראי על כשל עתידי. פות"ש לא מאמין למוסך? שיקח את הרכב למוסך מורשה יבואן אחר ויראה מה הם אומרים וכמה הם לוקחים עבור זה.
  3. הבורג השמאלי חדר באיזור שאסור לתקן.
  4. האינטרס של להעביר בעלות גדול יותר אצל המוכר, כדי שכל קנס או עבירת תנועה של הקונה לא יחולו עליו. בכל מקרה, זה עניין של מיקוח ושיקלול כל התנאים יחד.
  5. אם אני מבין נכון, היו שלוש תאונות בשתיים מתוכם הנזק היה בגובה של 5 ספרות, גובה הנזק זה לא תמיד מדד כי כאשר התיקון מכוסה ע"י הביטוח נוהגים לנפח עלויות. אבל עדיין,דעתי, שלא מספרים לך את כל האמת והרכב בטוח לא שווה מחירון.
  6. האם יש לך עבר ביטוחי ממרכז הסליקה של חברות הביטוח? במבט נוסף גם על הדלת וגם על יד הטמבון יש פגיעות נוספות לכל אורך הרכב, לא יודע מה הוא בדיוק עבר אבל מחירון זה נראה לי מוגזם. האם ידוע לך איך התרחשה התאונה?
  7. זה רק אני או שיש הבדלי צבעים בין הטמבון לרכב? אם את מעוניינת ברכב תשחקי על כל עניין הטמבון.
  8. לי דווקא מאוד קל להאמין שהצביעה בוצעה ללא התראה, וגם אם היתה, עדיין היה על העירייה להמתין 15 יום לפני שתתחיל לאכוף זאת.
  9. אם זה בעיה מכנית שלא קשורה לפרונט אז לא נראה לי שזה תקף, אבל אם זה כיוון פרונט לקוי שהתבצע אצלם בסמוך להתקנה של הצמיגים זה משהו אחר. הדברים האלא רשומים בחשבונית, אם יש סיכוי ששמרת אותה שווה לנסות למצוא אותה. הציטוט זה מתוך השירשור שהוא בסה"כ מינואר השנה.
  10. אם קנית את הצמיגים בצ'ק אפ אולי כדאי לממש את האחריות אצלם. תנסה להתקשר אולי תוכל לקבל זיכוי מסוים או הנחה.
  11. גם אם מי שנכנס בך לא שמר מרחק ולא הספיק לבלום, האשמה העיקרית היא עליך. אתה בעצמך אמרת שטעית בשיקול הדעת והערכת המרחק. זה כביש שבו נוסעים במהירות של כביש, ולא נניח נסיעה מהירה בחניון צפוף שבו צריכים לצפות שרכבים עלולים לגלוש אל מעבר לקו.
  12. ניכנסתי לקישור לכתבה. אחד המקרים זה סוחר רכב, ולגבי המקרה השני אין פרטים נוספים עליו כמו עדויות והתרשמות השופט. כשאתה מגיע למשפט חלק עיקרי זה התרשמות השופט מהעדים. המוכר היה הגון איתך, וברגע שהשופט ישמע אותו דעתו עלייך תתהפך לרעה. כמו שגילית את הקילומטראז' האמיתי אחרי הקנייה היית יכול לעשות את זה לפני. סיפרת למוכר והוא הציע לך ביטול עיסקה - זה המקסימום המוסרי שהוא חייב לך (ובעיני גם זה יותר מדי). רוב האנשים לא היו נותנים גם את זה. בתי משפט לא אוהבים לפסוק עוגמת נפש וטירטורים אלא אם כן זה מקרה חד משמעי, וזה ממש לא המקרה. נכון, אפשר להגיד את זה על המוכר, אבל הוא לא תובע
  13. אין שום היתכנות לפיצויים גדולים יותר והוא בכלל לא חייב לך שום דבר וזה על פי מה שאתה מספר. מי שמכר לך, שעל פי כל מה סיפרת לא סוחר ולא היה מודע לזה, נהג בתום לב. לא רק זה, אלא גם אחרי שסיפרת לו הציע לך ביטול עיסקה. בנוסף, גם לך יש אשמה, כי כמו שגילית את הקילומטראז' האמיתי תוך כדי טיפול היית יכול לעשות את זה תוך כדי המשא ומתן עם המוכר, ואם לא לקחת לבדיקה מטעמך ולא ביקשת\ביררת היסטוריית טיפולים כל האשמה עלייך. אם תיקח את המוכר למשפט סיכוי סביר שהשופט יראה אותך כאחד שמנסה להרוויח מהסיטואציה ומתום לב של המוכר, ואז לא רק שלא תקבל את כל מה שאתה מקווה לו, אתה עלול להפסיד עוד.
  14. הורדה מהמחירון היא ע"פ לוי יצחק, בסביבות ה-20% לרכב שהיה בליסינג. זה המחיר ההתחלתי שממנו אתה צריך להתמקח, כי חברות ביטוח הולכות לפי לוי יצחק. הבדיקה היא מטעם המגרש המוכר או שאתה הזמנת אותה? אם מטעם המגרש אז היא לא שווה כלום. על הכל אפשר להתמקח, שריטות על הדשבורד, קרעים בריפוד. תסתכל על החלקים שהוחלפו, האם הותקנו ישר? השאלה אם בכלל שווה להמשיך לנסות.
×
×
  • תוכן חדש...