Jump to content

NEW10

  • פרסום הודעות

    124
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות NEW10

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. אני יכול לצרף סרטון ישן שמדגים את צפירה מסוג מספר שלוש. אזהרה:להנמיך את הווליום,זה ממש גבוה
  2. אז כידוע,הנהג הישראלי צופר לא מעט,בלשון המעטה,ובהרבה מקרים לא כדי למנוע סכנה מיידית,אז חשבתי למיין את סוגי הצפירות ששמעתי לפי קטגוריות,שמות ונושאים,ולשאול האם גם נהגי הפורום חוטאים מדי פעם בצפירות מעין אלו,או באיזה סוג של צפירות יצא לכם להיתקל הכי הרבה. צפירה מסוג 1-לצפירות מהסוג הראשון הן צפירות מהסוג של:"גבר\אחי,אני מחכה לך למטה למטה ,תירד,סחבק מחכה כבר שעה(למרות שהרבה פעמים בפועל הוא רק הגיע)"-אלה סוג הצפירות הקלאסיות שלפעמים מעירות את השכונה,כשאדון נהגוס רוצה להודיע לחבר שלו שהוא כבר למטה ומחכה לו עם הרכב ושיזדרז כבר,בדרך כלל מלווה בכמה ביפים קצובים,שתיים או שלוש בהתחלה,ואחר כך
  3. הוא דיווח על האירוע למפקדים,אבל כמו שאמרת,סביר שלא יעשו עם זה כלום
  4. את הסיפור הזה שמעתי לפני כמה ימים מהשכן שלי שמשרת בתור נהג בצבא וחשבתי לשתף כאן. אמנם לא קרה פה משהו רציני,אבל כן אירוע לא נעים. אז שכן שלי שהיה בנסיעה בחזרה מהמוסך הצבאי באחד הבסיסים בדרום,ומרחוק באמצע הכביש הוא מבחין בקבוצה של אנשים עם שלטים שחוסמים את הדרך וצועקים,אז הבחור צופר להם שיפנו לו את הדרך,והם בתגובה מקיפיםאת האכב ומתחילים להתקרב ולצעוק,הוא נועל את הדלתות אבל פותח את החלון ושואל צה העניין ולמה הם חוסמים אותו,הם ממשיכים לצעוק ואומרים לו שמבחינתם הוא לא עובר ושכל הצבא זבל ומקללים אותו,תוך כדי שיותר ויותר אנשים מתקרבים לרכב ונותנים מכות,כעבור מספר רגעים הוא מרגיש אבני
  5. ובמידה והנהג נשפט ביחידה בדין משמעתי,אם הוא מורשע,איזה עונש הוא צפוי לקבל פחות או יותר על עבירה כזאת? כי למרות שקצין השיפוט יכול להרשיע אותך,רוב הסיכויים שהעונש שתקבל יהיה מינורי ביותר מאשר אם המקרה יגיע לבית דין צבאי.
  6. אמנם עבר כבר הרבה זמן מאז שפתחתי את השרשור,אבל יצא לי לחשוב שוב על התגובה שלך לשרשור הזה אחרי שנחשפתי לכל מיניי סרטונים בפייסבוק של אור ירוק,שבהם נהגים צופרים להולכי רגל שמתפרצים לכביש שלא במעבר חצייה,והתשובה לשאלה האם הצפירה הייתה לצורך אזהרה נוספת,או שהצפירה הייתה לצורך הפחדה ו\או "דאווין" של אדון נהגוס כלפי הולך הרגל("תעופו לי מהעניים,לפני שאני נכנס ב **** כמו שאתה ניסחת את זה),והתשובה לשאלה הזאת יכולה להיות במקרים רבים מורכבת ונתונה לפרשנות. רוצה לומר,קיים סיכוי כי מרבית הנהגים במצבים הנ"ל לא צופרים צפירה ממושכת לשם ההפחדה וה"דאווין" ולא על מנת "להראות להולך הרגל מי פה בעל הבית",אלא מתו
  7. הדוגמה שהבאתי היא של מקרה בו הולכי הרגל לא חצו במעבר חצייה או במקום שקרוב למעבר חצייה,אין בדוגמה שהבאתי שום מעבר חצייה,אלא דוגמה של חציית כביש בינעירוני היכן שאין שום מעבר חצייה.
  8. זה גם מה שאני חשבתי עליו,שזה משפט על עבירה שנוגעת להערכת סיטואציה ולא עבירה אמפירית(לא במילים האלה כמובן,אבל אתה עזרת לי בניסוח).
  9. יכול להיות מצב שהנהג לא בהכרח האט אבל כן היה מוכן להאטה ועצירה במקרה הצורך,או שאולי,גם אם הוא בחר שלא להאט, היה לו מספיק זמן ומרחק מהולכי הרגל המתפרצים,והנהג העריך שמספיק לו לצפור כי המרחק בטוח,מה שלפחות במקרה הזה התברר כהערכה נכונה של הנהג כי לא התרחשה שום התאונה. בקשר למשפט האחרון,של צפירה לצורך:"עופו לי מהכביש וכ"ו...",זה יכול להיות נתון לפרשנות,הרי הנהג לא התכוון בשום אופן לדרוס אותם,אלא רק העריך שיש לו מספיק זמן לצפור כמו רוצה להגיד,"מה נראה לכם שאתם עושים,עופו מהכביש",אף אדם שפוי לא היה חושב להיכנס בהם גם אם הוא כועס,אלא פשוט הוא העריך בתור נהג,שיש לו מספיק זמן לצפור ושהצפירה לא מסכ
  10. אני באמת שואל מסקרנות.ואני מדבר על מקרה של הולך רגל שחצה את הכביש שלא במעבר חצייה בכביש בינעירוני. נניח שהיה מקרה כזה:נהג צבאי שנמצא ממש לקראת סוף השירות שלו,נניח נהג יחידה או כל סוג אחר של נהג צבאי, ושיש לו פז"מ ארוך בנהיגה צבאית,יוצא לנסיעה כשהוא לוקח כנוסעים נניח עוד שני חיילים נוספים שנמצאים ברכב,ובנוסף ברכב מותקנת מצלמת דשבורד.הנהג נוסע בכביש בינעירוני כשלפתע חוצים בריצה את הכביש שניים או שלושה צעירים,הם מתפרצים לכביש וחוצים אותו בריצה ובלי להסתכל.הנהג הצבאי צופר להם כדי להזהיר אותם,אבל הוא צופר צפירה ארוכה וממושכת,הנהג נותן להם ביייפ ארוך גם כדי להעיר אותם שישימו לב לאיך שהם חוצים,ו
  11. זה בכלל לא מה שאמרתי,אמרתי רק את מה שנאמר גם כאן בפורום כל כך הרבה פעמים,שבכביש צריך להיות חכם ולא רק צודק כמאמר הקלישאה( לפחות מבחינת החוק היבש ג׳רארד סוג של ״יצא צודק״ בהנחה שמקבלים את המהירות בה נסגר התיק,כי הילד קפץ לו לכביש)אבל זה כן מדובר באזור שאותו הוא היה אמור להכיר ולהיות מוכן לתרחישים בלתי צפויים.
  12. אפילו כאן בפורום נאמר שזה שהנהג לא אשם מבחינה חוקית,עדיין לא אומר שהוא עשה הכול כדי למנוע את התאונה. אם אתה אומר שהילד החליט להתפרץ לכביש,אז יכול להיות שגם ג׳רארד החליט לנסוע ליד בית ספר בלי לחשוב מספיק על המהירות בסביבה שאותה הוא אמור להכיר. אין סימטריה בין ילד קטן לנהג רכב שפגיעה שלו יכולה להיות קטלנית.אני מסכים שההתנהגות שלו לאחר התאונה הייתה ללא רבב וכל הכבוד לו על הדאגה לילד גם אחרי התאונה,אבל האם המשטרה הייתה כל כך ממהרת לסגור ת התיק אם היה מדובר בכל אדם אחר?
  13. הוא אכן התנהל באופן מושלם,אחרי שהתאונה כבר קרתה,אבל מה עם ההתנהלות שלו בזמן שהוא נהג באותו אזור לפני שהתאונה קרתה?האם זה נבדק? מה שגורם לי לחשוב שאולי היה כאן משהו לא תקין זאת הפציעה של הילד,ילד ששובר רגל ונזקק לניתוחים אחר כך זה לא דבר של מה בכך. במקרה של כזאת פציעה זה מצריך בדיקה של כל הפרמטרים הנ״ל על ידי בוחני תנועה,כי יש מצב גם שחלק מהעדים היו מסונוור ים ומבולבלים מזהותו של הנהג הפוגע. המלל התיאורטי דווקא רלוונטי לדעתי כי הוא מתייחס לנסיבות התאונה הזאת שקרתה קרוב לבית ספר בשעות השיא,בזמן שילדים יוצאים לכביש והסכנה שילד יתפרץ פתאום לכביש היא הרבה יותר ממשית.מה גם שזה קרה באזור מגוריו
  14. קודם כל זה כתוב בכתבות על המקרה שהוא התייצב כמקובל במשטרה באותו יום עם כל המסמכים הרלוונטיים,אבל אחר כך הוא נמצא זכאי מהר מאוד. נכון,הילד קפץ לכביש אבל במקרה של תאונה עם נפגעים תמיד בודקים גם עם הנהג עשה כל שביכולתו כדי למנוע את התאונה בזמן. בוחני התנועה יכולים להעריך הכי טוב בנסיבות הנ״ל באיזה מהירות הנהג נסע,עם הוא באמת נסע לאט כמו שהוא טוען,לבדוק מרחק בלימה ועוד פרמטרים רלוונטיים. בקשר למהירות המותרת ליד בתי ספר,אני אמונם לא יודע מהו החוק באנגליה,אבל גם בפורום הזה ובעוד מלא מקומות שקשורים לנושא התחבורה כבר נאמר כי יש מקומות בהם על הנהג הנוהג ברכב להיות זהיר פי כמה וכמה ולזהות סימני
×
×
  • Create New...