Jump to content

erez-boi

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של erez-boi

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

3

מוניטין

  1. לא סוד... שילמתי מחירון משוקלל - 74000 ש"ח. 53000 ק"מ.
  2. "על עיוור" - הכוונה מבלי אפילו לראות את הרכב... אני אמנם לא לקחתי לבדיקה, אבל חקרתי את המוכר והתרשמתי שהוא אדם רציני ואמין, בדקתי מה שניתן ברכב (עבורי זו S60 שניה, ידעתי מה לחפש...) ואז החלטתי לקנות. המחיר עדיין אפשר לי מרווח טעות של כמה אלפי ש"ח (ועדיין העסקה תשתלם). אם הייתי לוקח לבדיקה - הייתי מאבד את ההזדמנות, כבר היו הרבה קונים שרק חיכו להעביר מקדמה.
  3. S60 T5 אכן סחיר מאוד... לפני שבוע פורסמה אחת RD 2015 לפני הצהרים, בצהרים נרשמו כבר כמה קופצים שהיו מוכנים להעביר כסף "על עיוור", ואחר הצהרים נסגרה עסקה והקונה המאושר נסע משם בוולוו S60 RD... (גילוי נאות - הקונה המאושר הוא אני (((-: )
  4. לאחרונה מאיר טרייד אין מבקשים מעל מחירון על רכבים כאלה. בעסקת טרייד אין משומש מול משומש סביר שיורידו לך 10-20% מהמחירון (לפעמים יותר, תלוי ברכב) על הרכב הנוכחי שלך.
  5. לגבי נוחות נהיגה - הרכב עצמו נוח ומפנק, רק לא על באמפרים וכבישים בינוניים ומטה - כיול מתלים ספורטיבי ב-RD וגלגלי 18 הופכים אותו לנוקשה בכבישים שלנו. אמינות - נחשב מאוד אמין יחסית למתחרים, בתנאי שטופל היטב ע"י מוסכים מורשי יבואן / מומחים בוולוו, לכן נראה לי עדיף יד ראשונה (בתנאי שיציג הסטוריית טיפולים מסודרת). הקילומטראג' שציינת גבוה (יחסית למה שאני מכיר), לא יודע אם עדיין תוכל להימנע ממוסכים בין הטיפולים...
  6. לגבי הוולוו - לי היתה 2014, עד 110000ק"מ לא היתה צריכת שמן כלשהי בין הטיפולים - עניין של מזל. לדעתי הבעיה היתה עד 2015, קיים (כולל כאן בפורום היכנשהו) מסמך של וולוו שמציין את המספרים הסידוריים של המנועים שבהם יש פוטנציאל (שוב - לא בכולם) לצריכה מוגברת. לגבי הג'ולייטה - למיטב זכרוני גם בדגמים עד המתיחת פנים (ומנועים בתלתן...) של 2014 היו הרבה בעיות איכות, אבל פחות משמעותיות מקלאצ'ים. לגבי רגישויות במנוע / מולטי אייר - אני לא מכיר את הנושא.
  7. לדעתי ה-S60 RD עונה על מה שאתה מחפש, ולא תאכזב אותך גם כשתלחץ אותה בכבישי נהיגה. אמנם כבדה משמעותית מהרכבים האחרים שציינת אבל עם אחיזת כביש ושמירת קו מעולה. כמובן רק אם תמצא אחת שטופלה במוסכי וולוו, יש שם מערכות רגישות שדורשות ציוד וידע של מומחים. הייתי נזהר מג'ולייטה, המון בעיות אמינות ואיכות (קלאצ'ים ב-TCT, דשבורד מתנפח, מיכל עיבוי, ידיות דלתות שבירות, ועוד...).
  8. מסכים לגמרי - כבוגר 3 אוקטביות, לדעתי אחת המשפחתיות הטובות והפרקטיות שיש. לגבי אמינות ועלויות אחזקה - נקודת טורפה ידועה, ה-1.2 סובלת מצריכת שמן גבוהה (ושמעתי גם על כשלים במנוע), משאבת מים קצרת חיים ויקרה, ועוד. מנוע ה-1.4 הרבה יותר מוצלח. אחריות לגיר 5 שנים, כך שאם תמצא רכב עם ק"מ נמוך אחרי החלפת קלאצ'ים, והנסועה השנתית שלך נמוכה - בחירה טובה לדעתי.
  9. אם עדיין רלוונטי (כי מוטב מאוחר מלעולם לא...): כבעלים לשעבר של ג'ולייטה (תלתן ירוק 2014 - גיר רובוטי) וגם של S60 T5 - ממליץ לא להתקרב לג'ולייטה מהדגם הזה, גרמה לי לא מעט עוגמת נפש למרות הטיפול המסור. על הוולוו לעומת זאת ממליץ בחום - אמנם לא מרגשת כמו הג'ולייטה, אבל מאוד מהירה ולאין שיעור אמינה ואיכותית יותר מהג'ולייטה. מאמין שניתן למצוא 2014 בתקציב הזה - אבל רק אם טופלה כראוי!
  10. אחרי שנתיים ו-50000ק"מ על S60 T5 R-Design 2014 (כיום 110000ק"מ) - כמובן שעדיף למצוא אחת טריה יותר (משימה לא פשוטה...), ולו רק בגלל טיפול טיימינג+שמן גיר+פלגים (ב-120000ק"מ). הרכב מזדקן יפה מאוד לטעמי ומאוד אמין לרכבים מקבילים - אצלי לא צרך שמן בכלל בין הטיפולים. כל הבעיות שהיו לי - היו במערכת הבלימה, כנראה בגלל טיפול אצל מכונאי וולוו מהדור הישן, שלא ידע לעבוד עם מחשב (בגלל בלם היד החשמלי, יש לחבר מחשב בזמן החלפת רפידות אחוריות - פתיחת קאליפר וכיול לאחר ההרכבה). פעמיים נתפס קאליפר אחורי ונאלצתי להחליפו בנוסף לצלחות+רפידות. כנראה ללא קשר לבעיה הנ"ל, עוצמת הבלימה ירדה לאחר החלפת סט מושלם של צלחות ורפידות של ברמבו, שבדיעבד יוצרו בסין.
  11. מחפש רכב שמור ומטופל עד 60000 ק"מ, שנתונים 2015-2019. גם S60 באה בחשבון אך רק עם מנוע T5. ארז 052 2470 103
  12. erez-boi

    וולוו s-60/ v-40

    מדוע היית נמנע מלרכוש - ברור שזה המנוע הישן, אך הביצועים טובים/סבירים, האם בעיית אמינות? ולהבנתי דגם זה מגיע עם גיר פלנטרי 6 הילוכים - מה הדעות עליו?
  13. הטויו T1R אכן רועשים, מאוד. זוהי תכונה משותפת לצמיגים בעלי דוגמת "ראש חץ".
×
×
  • תוכן חדש...