Jump to content

לירון .ה.

  • הודעות

    1,936
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

תכנים שנפתרו

  1. לירון .ה.'s הודעה בנושא עזרה בחיפוש מנגנון חלון חשמל כריזמה סומנה כפתרון   
    עדכון
    בסוף המורשה הפנה אותי למקום שנקרא דור אביזרים בחדרה. שהוא מתעסק בשיפוץ חלונות חשמל.
    היה לו מנוע משומש ועם קצת התאמות זה עובד מצויין.
    עלות 600 שקל כולל החחק עבטדה ומעמ
     
  2. לירון .ה.'s הודעה בנושא יאריס 2005 בורר מצב כיווני אוויר לא עובד סומנה כפתרון   
    עדכון
    אז היה לי קצת זמן, שמתי את הרכב אצל יוסי בבנימינה, שאני תמיד ממליץ עליו בענייני מיזוג/חשמל.
    הוא פירק את הקונסולה, הכבל לא השתחרר, הוא עבר על כל החיבורים והמנגנונים עם גריז לבן, ספרי סיליקון. החליף את הכפתור שיש בו קצת סדק, אם אחד אחר בפנל.
    וזה עובד.
    בכל מקרה הוא גם אראה לי איך לגשת למנוף עצמו, לא צריך שום פירוק. ואפשר ידנית אם אצטרך להעביר 
     

    VID-20250618-WA0039.mp4
  3. לירון .ה.'s הודעה בנושא תוסף דלק לפני טסט סומנה כפתרון   
    גם לי יש רכב קשיש, אף פעם לא שם תוסף.
    ואם זה לא משהוא קבוע בטיפולים..אין הרבה משמעות.
    לפני טסט פשוט עדיף להגיע אחראי נסיעה של לפחות חצי שעה, שהמנוע והממיר חמים ומתפקדים בשיא יעילות.
    זה הכי טוב.
  4. לירון .ה.'s הודעה בנושא שיפור ביצועי מזגן ביונדאי i-20 סומנה כפתרון   
    איך אתה מקרר??
    אם הרכב עומד בשמש כמה שעות ואתה נכנס וישר נוסע ופותח מזגן שהרכב סגור?
    תתחיל בלהוריד טמפ, יש לך מגן חלון איכותי?
    אם אתה חונה במקום בטוח תשאיר רווח קטן בחלונות.
    בימים חמים אני תמיד חונה בצל אם זה אפשרי, צל של בניין, לא של עץ.
    לפני שמתחיל לנסוע פותח את כל הדלתות ל 2 דקות, גם את תא מטען, אם זה רכב 5 דלתות.
    כמו כן, מחליף פילטר מזגן פעם בשנה. ושןטף את מעבה המזגן עם צינור מים פעם בשבועיים.
    ובימים של 40 מעלות, לקחת בחשבון שהיה לרכב קשה מאוד.
  5. לירון .ה.'s הודעה בנושא אוטומט מגבים טויוטה קורולה רנקס 2005 סומנה כפתרון   
    מי אמר שהידית השלמה שהחלפתם ההלחמות שלה היו טובות?
    הרי היא גם משומשת.
  6. לירון .ה.'s הודעה בנושא נזילת מים לתא נהג קורולה 2010... סומנה כפתרון   
    תלך לזגג
  7. לירון .ה.'s הודעה בנושא המלצה למוסך - טויוטה יאריס סומנה כפתרון   
    אני טיפלתי ביאריס שלי, 2005 במתמ חיפה, זה מוסך מורשה.
    היו בסדר גמור, והייתי מרוצה.
     
  8. לירון .ה.'s הודעה בנושא ספורטאז' 1.6 בעליות סומנה כפתרון   
    אל תתרגש, המנוע מתוכנן לזה, תלחץ יותר על הגז.
    וכן המנוע, בשילוב גיר אוטו, ומשקל הרכב, במיוחד שהוא עמוס/מיזוג, יוצר הרגשה של עומס.
    מה שחשוב זה גם נתון המומנט, שבגרסת מנוע זו די נמוך ומגיע בסלד גבוה.
     
  9. לירון .ה.'s הודעה בנושא החלפת ג'נטים למגנזיום - שברולט ספארק 2018 סומנה כפתרון   
    במחיר הזה, תקבל ג'אנט סיני, שהאיכות שלו לא טובה, שיהיה רגיש יותר למכות.
    ג'אנט איכותי יעלה פי כמה וכמה.
    הכוונה למשקל הבלתי תלוי, פחות משקל על הקפיץ והבולם.
    אני הייתי משקיע ב 4 צמיגים מיצרן איכותי, יתן לך הרבה יותר מלהחליף את הג'אנט.
  10. לירון .ה.'s הודעה בנושא בולם אחורי חלופי מול מקורי סומנה כפתרון   
    א. תשאל את המוסך, מוסך כללי? איזה יצרן בולמים.
    ב. מזדה לא מייצרים את הבולמים, הם קונים מספקי משנה.
     
    יש יצרני בולמים זבל, סיני לסוגיו.
    ויש יצרני בולמים מעולים. KYB, מונרו.
    אני החלפתי לאחרונה לרבעיית בולמים של מונרו, הרכב מרגיש יותר מהודק, ומרוסן.
    שים לב שהם אתה מחליף את הקדמיים, עדיף להחליף גם את כריות הבלמים, ולעשות כיוון פרונט.
  11. לירון .ה.'s הודעה בנושא איזה צמיגים לבחור? סומנה כפתרון   
    כן, זה המחיר.
    עכשיו תזמין בפנצריה הקרובה למגורך את הצמיג מהם. ותחסוך התקנה.
    אבל הצמיג יהיה מעולה לצרכים שלך.
    הצמיג הזה גם מורכב כל הכריזמה שלי, גם 2002.
  12. לירון .ה.'s הודעה בנושא טסות לגלגל למזדה 3 שנת 2008 סומנה כפתרון   
    הטסות בטוח לא החלידו, כי הן עשויות מפלסטיק.
    תסתכל ברישיון רכב שלך, או על הצמיג ותראה מה הקוטר.
    בהצלחה
  13. לירון .ה.'s הודעה בנושא גודל טסות של פורד פוקוס סומנה כפתרון   
    תסתכל על הצמיג שלך רשום את המידה.
    או פשוט תסתכל ברישיון הרכב, גם שם רשום.
    רוב הסיכויים 15.

  14. לירון .ה.'s הודעה בנושא כשצמיג סיני פוגש גשם. או: איך לשפר את אחיזת הכביש? סומנה כפתרון   
    חבל על הזמן וההתלבטות. תחליף ל 4 צמיגים טובים מפירמה טובה.
    גודייר אפישנג גריפס פרפורמס.
    פלקון z310 גם טובים, ויותר זולים
    מישלן פרמסי 4.
    זה בטיחות, בכביש אין צאנס שני בדרך כלל.
    לא מכיר צמיגים סינים שמשתווים לחברות הטובות.
    ואם יש לך 2 פרופילים שונים על כל צד, אז כדאי בכל מקרה להחליף לזהים
  15. לירון .ה.'s הודעה בנושא "מזגניסט" ל406 באזור פתח תקווה סומנה כפתרון   
    שלחתי לך בפרטי 
    תראה עם יעזור
  16. לירון .ה.'s הודעה בנושא מומחה למזגנים בצפון סומנה כפתרון   
    יש את יוסי 0523097522
    מוסך אליקו בבנימינה, מאחורי הרכבת.
    חשמלאי, מיזוג אוויר, ידי זהב, והכי אמין שיש.
    תנסה
    תמסור היי
    יש עליו גם המלצות בפורום
×
×
  • תוכן חדש...