Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספורטאז' 1.6 בעליות


מעבר לפיתרון נפתר ע"י לירון .ה.,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

ספורטאז' 1.6 2018 אורבן מתקשה בעליות.

בעליות הכב מגיע לאיזור ה85 קמ"ש על כ3000 טור, מרגיש שרק בסוף העליה, כאשר השיפוע מתמתן, הוא מעביר הילוך "ומשתחרר".

האמת שכואב הלב להרגיש אותו מתאמץ ככה ☹️

האם זה מצב תקין? פשוט מנוע קטן ורכב כבד או שיש פה תקלה?

 

תודה

  • פיתרון
פורסם

אל תתרגש, המנוע מתוכנן לזה, תלחץ יותר על הגז.

וכן המנוע, בשילוב גיר אוטו, ומשקל הרכב, במיוחד שהוא עמוס/מיזוג, יוצר הרגשה של עומס.

מה שחשוב זה גם נתון המומנט, שבגרסת מנוע זו די נמוך ומגיע בסלד גבוה.

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם (נערך)

באיזה כביש מדובר וכמה הרכב עמוס בנוסעים/ציוד?

אם אתה נותן קיק/מוריד הילוך ומעלה ל 5000 סל"ד האם המנוע כן סוחב? או אפילו יותר פשוט, לוחץ יותר על הגז.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
  • רעיון טוב! 1
פורסם

מה כואב ב3000 סל"ד?

לא קנית אוטו חשמלי, קנית ג׳יפ גדול עם מנוע קטן, אז הוא מתאמץ, לא נורא.

תטפל לפי הספר בחלפים איכותיים ולא יקרה כלום.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לדוגמא עליה בכביש 77, לא שיפוע חריג.., כן רכב מלא בציוד.

אני עדין על הגז, מאמין שאם נגיע ל5000 סלד הוא כן יצליח לעלות מעל ה90 קמ"ש, פשוט מרגיש שהוא מאוד מתאמץ.

הבנתי, יכול להיות שאני עדין מדי.

פורסם

לי היה ספורטאג' 1.6 בחיפה, ודי סבל בעליות, בטיולים בצפון בכלל, עד שבמנוע ב75k ק"מ התחיל לאכול שמן,

 

החלפתי אותו ב2.0, ומתחרט שלא עשיתי את זה לפני, ה2.0 הרבה יותר מתאים חד וחלק, מציע לך להחליף.

  • אהבתי 1
פורסם

המנוע הזה עגלה, והאוטו כבד.

 

רק שאלה, שיהיה ברור האם המצב ככה מאז שהרכב אצלך ואין שוני, או שאתה מדבר על תופעה שהתחילה לא מזמן?

 

לצורך ההשוואה - הייתי עושה את אותה עליה בדיוק עם יונדאי איוניק, גם 1.6, וכאשר הסוללה הייתה מתרוקנת ההרגשה הייתה שהרכב בבת אחת נחלש, לכן הייתי תמיד מתכנן את צריכת הסוללה כדי לא להגיע ריק לסוף העליה הזו.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...