Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטומט מגבים טויוטה קורולה רנקס 2005


מעבר לפיתרון נפתר ע"י לירון .ה.,

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

משהו נתקל בבעיה של אי חזרת המגבים לתחתית, האוטומט לא עובד לא כאשר מכבים את המגבים וגם לא באופן של פעימות. ניסיתי למצוא את הממסר, החלפתי מנוע, ידית הפעלה וזה לא עוזר. אשמח לסיוע, תודה.

עריכה אחרונה על ידי ilanbar
פורסם

פעם הייתה לי בעיה כזאת.

לפני שהחלפתי דברים.

הידית פורקה, יש שם הלחמות על המעגל. 

חלקן כבר נהרסו, ההלחמות חודשו,והכול עבד רגיל.

אולי כיוון?

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, לירון .ה. כתב:

פעם הייתה לי בעיה כזאת.

לפני שהחלפתי דברים.

הידית פורקה, יש שם הלחמות על המעגל. 

חלקן כבר נהרסו, ההלחמות חודשו,והכול עבד רגיל.

אולי כיוון?

קודם כל תודה על התשובה, עשיתי ניסיון עם חבר ממגרש חלפים והחלפנו ידית שלמה, זה לא עזר. אמשיך לנסות שוב תודה.

 

עריכה אחרונה על ידי ilanbar
  • פיתרון
פורסם
לפני שעתיים, ilanbar כתב:

קודם כל תודה על התשובה, עשיתי ניסיון עם חבר ממגרש חלפים והחלפנו ידית שלמה, זה לא עזר. אמשיך לנסות שוב תודה.

 

מי אמר שהידית השלמה שהחלפתם ההלחמות שלה היו טובות?

הרי היא גם משומשת.

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 13 שעות, צ'ופצ'יק כתב:

אותו רכב אותה בעיה

חי עם זה כבר 7 שנים

סיגלתי לעצמי  את הכישרון להוריד את ידית השליטה בדיוק בזמן שהמגבים בתחתית השמשה

עוקב, אשמח לפיתרון

זה הפתרון הקל, תודה אבל אני מחפש פתרון משמעותי יותר.

פורסם
בתאריך 24.12.2023 בשעה 21:47, לירון .ה. כתב:

מי אמר שהידית השלמה שהחלפתם ההלחמות שלה היו טובות?

הרי היא גם משומשת.

שכנעת אותי ואכן זה דירבן אותי לגשת לפתור את הבעיה בידית. מצאתי את אחת ההלחמות סדוקה, חידשתי את ההלחמה, ניקיתי את המגעים וראה זה פלא: הכל עובד! תודה רבה רבה!

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 1.1.2024 בשעה 13:24, ilanbar כתב:

שכנעת אותי ואכן זה דירבן אותי לגשת לפתור את הבעיה בידית. מצאתי את אחת ההלחמות סדוקה, חידשתי את ההלחמה, ניקיתי את המגעים וראה זה פלא: הכל עובד! תודה רבה רבה!

היי אני שההודעה כבר כמעט לפני שנה. אבל יש לי אותה בעיה בדיוק באותו רכב בקורולה סדאן מאותו שנתון. אפשר לדעת מה בדיוק הלחמת ואיפה בדיוק זה ממקום, אשמח. תודה רבה!

פורסם

מפרקים את הידית, היא מחוברת למכלול עם לוח מודפס. ושם מחדשים את כל ההלחמות, ומנקים.

אבל הדגש זה על ההלחמות שעם השנים קטנות ונשחקות.

עשיתי את זה כבר ב 2 הרכבים הישנים שלי.

 

  • רעיון טוב! 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם (נערך)
לפני 15 שעות, לירון .ה. כתב:

מפרקים את הידית, היא מחוברת למכלול עם לוח מודפס. ושם מחדשים את כל ההלחמות, ומנקים.

אבל הדגש זה על ההלחמות שעם השנים קטנות ונשחקות.

עשיתי את זה כבר ב 2 הרכבים הישנים שלי.

 

תודה לירון. האמת שהיום פירקתי את הידית ואכן ראיתי הלחמה אחת סדוקה, בדקתי עם היד אפילו כדי להשלים את המגע בהלחמה הנ"ל, ואכן המגבים עבדו לרגע כמו שצריך. הלחמתי שניה והכל עובד פיקס. השאר לא היו צריכים הלחמות, תודה רבה! סתם מסקרן למה זה קורה רק באחת ולא בכולם

עריכה אחרונה על ידי lifeisgood
פורסם
לפני 10 שעות, לירון .ה. כתב:

שמע אני לא חשמלאי, 

אבל אם כבר פירקת את המכלול הייתי עובר על כל ההלחמות, זה לא מזיק.

 

חשבתי גם. אבל באמת שלא היה צורך 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...