ראשית, לא מאמין שזה רכב לחלפים. הרכב לפי מה שאת מתארת במצב נסיעה ותמיד יהיה לו שוק.
יש רכבים שנקראים "לימונים" שרשימת התקלות בהם אינסופית.
צריך להבדיל בין תחזוקה של חלקים מתבלים כגון ציריות וצמיגים ותקלות חריגות כגון גיר שלם (אם כי תקלות גיר במודל ידועות).
אני מבין שנמאס לכם להתעסק איתו אבל במקומכם הייתי עובר דבר דבר בסבלנות, חשמלאי טוב, מיישר קו וממשיך לנסוע. אולי צריך לחשוב על מוסך פחות יקר.
הקרנבל נותן הרבה מבחינת שימושיות ואם זה מה שאתם צריכים לא יהיה קל למצוא מחליפה. את יכולה לפתוח שרשור התייעצות מקביל רכישת רכב ובעיקר תופני ל 5008 לדעתי.
235000 לרכב דיזל זה לא הרבה.
שימו כל חודש קצת כסף בפיקדון יעודי לתיקונים שלא יבוא על חשבון עו"ש.
בכל מקרה בהצלחה!