-
הודעות
377 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי 3n
-
https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/פיאט-גרנדה-פנדה-נחתה-בישראל-מחיר-119000-שקל התאומה של ה C3. איך ניתן להשוות את ה 3 הבסיסית מאוד מאוד מול האקספנג שכבר בגירסאת הבסיס מצוידת הרבה יותר. מישהו בטסלה צריך לעשות חישוב מסלול מחדש.
-
https://wheel.co.il/אקספנג-p7-פלוס-בישראל/ אקספנג ראש בראש עם המודל 3 , על פניו נראה הצעה טובה, טווח של 530 ק"מ, איבזור טוב והכל המחיר של מתחת לרף 200K , מענין לראות איך המתחרים יגיבו...
-
ועדין האדם חף מפשע ויוכל לקבל את כל האמור מעלה עם בקשה מנומקת לביטול הסטאטוס במחשבי המשטרה. לי לא עשו דבר, יש פה מגוון נאורים שעושים זאת על בסיס יומי.
-
נכנסתי להתמחרות באתר BidSpirit (בידספיריט) - ולא הבנתי כלום (יוצא מעל מחירי יד 2!)
3n פרסם הודעה בנושא של פיגו107שנת2010 בתוך רכב כללי
ממעקב שביצעתי באתר. רכבים מבוקשיםכמו טויוטה \ הונדה \ מאזדה עם נתונים טובים נמכרים במחירי מחירון ולעיתים אף יותר ממחירון, מציאות יש בתחום של הצרפתיות \ סיניות \ חשמליות וכדומה. -
ברור , אז בוא וספר לנו מה הסטאטוס של אדם אשרהיה חשוד במעשה ובסופו של דבר לא הוגש כנגדו כתב אישום כלל.
-
שמור את וואטאבאוטיזם שלך למי שרוצה לשחק איתך. הניתוחים המפולפלים שלך מתקשים להתכתב עם מציאות פשוטה של מעשי הפצרית . סיפור החיים שלה לא מענין אותי, המעשים שלה זה הנושא, תנסה להתמקד במקום לשחק את הפסיכולוג . לא מענין אותי, נתפסה בהדלפה , שיקרה בתצהירים לבג"צ בזה הנושא מסתיים. הצפיה שתעמוד לדין כמו כל עברין, לא קשה. אז דימונזציה מותרת רק לצד אחד ?
-
אתה כנראה מתקשה בעובדות , לא הוגשו כתבי אישום , אתה מבין את המשמעות ואת ההבדל ? ולמי אתה בא בטענות במקרה של הנ"ל ? לשופטים בדין ? לא יפה , אתה תוקף את מערכת המשפט ? מה אתה ביביסט מצוי ???
-
היא אמרה מה שעורכי הדין שלה אמרו לה להגיד כדי למזער נזקים , ממי ששיקרה בתצהיר לבגצ אני לא מצפה לשמוע אמת. בדיוק כמו הדיפולט אצלכם שכל מתנחל מחבל וכל איש ימין ביביסט.
-
האמור מעלה פילפול משפטי. העובדות - בוטלו כתבי אישום משמע זכאי, זה הקונספט .
-
כתבי האישום בוטלו משמע זכאים . לחשוב באופן עצמוני ולקבל החלטות על סמך סירטון ערוך וחוות דעת של רופא מאירגון שמאל קיצוני ללא סייג ופיקפוק.
-
העובדה היא שאין רישום פלילי כיוון שכתבי האישום בוטלו. אם העציר משתולל ומהווה סכנה אין לי שום בעיה שיפרקו לו את הצורה .
-
מה שראית זה סירטון ערוך , שגם בו לא ניתן לראות מה קורה . לדו"ח הרפואי של רופא מטעם אירגון ספציפי יש חוות דעת נוספות שונות אשר מספקות הסברים שונים. אצלך הם אשמים מראש , אצלי לא הוכחה אשמה ולכן זכאים.
-
זה הוכח ? כאשר תהיה לי גישה למוח של הגברת אוכל לתת מענה לשאלה הזו.
-
ברור המציאות מאל גזירה שאתה מדקלם.
-
נראה לי שאתה מסוג האנשים שדופקים רכב חונה ובורחים כי הנזק לא גדול. אין דבר כזה סירטון מבושל גם אם הוא מורכב משני סירטונים שונים אשר צולמו במועדים שונים. סע בשלום.
-
בשאר האנשים מטפלים והפרקליטות הודיעה על הגשת כתבי אישום. שקט מוחלט לגבי הפצרית , החקירות הופסקו ומנסים למסמס את הנושא ולהימנע מקבלת החלטה על הגשת כתב אישום.
-
צודק , הסבר הגיוני לסרט ערוך משני סרטים + תצהירים שיקרים לבגצ , הסבר קורהנטי והגיוני. סירטון מבושל שמשמש עד היום את גדולי האנטישמים בעולם , אבל היא מהחברה הנכונים... במכתב ההתפטרות שלה ובהודאותיה לאחר מכן, הסבירה הפרקליטה הצבאית הראשית לשעבר, יפעת תומר-ירושלמי, כי המניע שלה לאישור הדלפת הסרטון היה הרצון להילחם ב"תעמולה כוזבת" שהופנתה נגד רשויות אכיפת החוק בצבא. [1, 2] הנימוקים המרכזיים שהציגה כללו: הדיפת מתקפות פוליטיות: באותה תקופה, הפרקליטות הצבאית ספגה ביקורת חריפה ומתקפות קשות מצד גורמים פוליטיים מימין בעקבות מעצר הלוחמים החשודים. תומר-ירושלמי טענה כי הדלפת התיעוד נועדה להציג לציבור את חומרת הראיות ולהסביר מדוע נדרש מעצר. [1, 2, 3] הסברת הלגיטימיות של החקירה: מטרת ההדלפה, לפי גרסתה, הייתה להרגיע חלק מהזעם הציבורי על ידי חשיפת קטע קצר ומפליל מהסרטון, כדי להוכיח שהחקירה נגד החיילים מוצדקת ומבוססת על עובדות ולא על רדיפה. [1] הגנה על תדמית המערכת המשפטית: היא ביקשה להגן על היושרה של מערכת המשפט הצבאית אל מול הלחצים הציבוריים והפוליטיים הכבדים שהופעלו עליה ועל אנשיה באותם ימים. [1] בפועל, המהלך השיג תוצאה הפוכה; שידור הסרטון בכלי התקשורת באוגוסט 2024 הצית מחדש את הסערה הציבורית, הוביל לטענות שהסרטון ערוך ומגמתי, ובסופו של דבר הביא לפתיחת חקירה פלילית נגדה ולמעצרה בנובמבר 2025. [1, 2, 3] ולגבי המחנה שלי ומעשיו ... חבל להכביר במילים, מי שמספק חומרים לאיחוד האירופאי ונוסע להאג להגיש תלונות על ישראל ...
-
אהה אתה יודע, ואין לזה שום בעיה מבחינתך ? איך יוצאים מזה שצדק נעשה רק לאנשי שלומנו וכל השאר אויבים מוחלטים ? קח , שיהיה לך חומר לקריאה בזמנך הפנוי. https://www.idf.il/media/rnsickw4/asv__hni.pdf קשה יש רק בלחם וגם אותו אוכלים.
-
התיק נסגר כיוון שהוגשו דעות של מומחים אחרים ולא הסתמכו על דעתו של רופא ספציפי אחד. התיק נסגר כיוון שיש עורכי דין אשר עשו את תפקידם והביאו ראיות ועדות מומחים לבית המשפט , אני מבין שיש לך בעיה עם זה אבל את עדותו של אותו הרופא מאירגון מאוד מסוים אתה לוקח כאמת צרופה. הסיבה להניח שהמשעים לא בוצעו מפורטת מעלה , אבל ניכר שהחלטת מראש שהמעשים בוצעו . הפצ"ר הגיע לתפקיד כיוון שהקודמת שיקרה , הפיצה את הסירטון , שיקרה בתצהירים לבג"צ והודחה מתפקידה , ומשום מה המערכת מגינה עליה והיא אינה עומדת לדין. לגבי הקביעות שלך על הפצ"ר החדש , יש הוכחות ואו שזה מהגיגי ליבך ? משעשע אתה . דרך אגב בוא ספר לנו מדוע הוחלף פצ"ר ? הדליפה סירטון ערוך לתקשורת , הגישה תצהירים שיקרים לבית משפט, ניסתה לשבש חקירה , תחליט אתה מה הכיוון.
-
לקרוא אתה יודע ? ניכר שלא.
-
כתב האישום המקורי (פברואר 2025) הסעיפים: חמישה לוחמי מילואים (בהם שני קצינים) הואשמו בעבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות בצוותא והתעללות בנסיבות מחמירות בצוותא. השמטת עבירות המין: כתב האישום המקורי לא כלל עבירות מין (כמו אונס או מעשה סדום), אלא התמקד באלימות פיזית קשה. טענת התביעה המקורית: לפי כתב האישום שהוגש בזמנו, במהלך חיפוש שנערך ביולי 2024, החיילים הצמידו את העצור לקיר, ובהמשך דרכו עליו, בעטו בו והכו אותו בכל חלקי גופו (לרבות באמצעות אלה). התביעה טענה כי כתוצאה מהאלימות נגרמו לעצור שברים בצלעות וקרע פנימי ברקטום התפנית במשפט ועדויות ההגנה במהלך הדיונים בבית הדין הצבאי, הציגו עורכי הדין של הלוחמים (מטעם ארגון חוננו וסנגורים נוספים) שורה של ראיות ועדויות שערערו את גרסת התביעה: [1] חוות דעת רפואיות: הוגשו חוות דעת רפואיות שקבעו כי הפגיעות הגופניות של העציר לא נגרמו כתוצאה מהחדרת אובייקט זר או אלה על ידי החיילים, אלא יכלו להיגרם מנסיבות אחרות (כגון החבאת חפצים עצמית של העציר, או פגיעות קודמות/אחרות). סתירות בסרטון האבטחה: ההגנה הראתה כי התיעוד ממצלמות האבטחה (שחלקו המגמתי הופץ בתקשורת) אינו מציג פגיעה מכוונת או אקט של התעללות מינית, אלא נוהל מעצר וחיפוש שגרתי שהסתבך בעקבות התנגדות העצור בדיקות פוליגרף וחקירה: נחשפו ליקויים משמעותיים בשיטות החקירה של מצ"ח ובחומרי הראיות הגולמיים. [1, 2] ביטול כתב האישום (מרץ 2026) בעקבות ההתפתחויות הראייתיות המשמעותיות בבית הדין, ביצע הפרקליט הצבאי הראשי בחינה מחודשת של התיק והורה על ביטול מלא של כתב האישום נגד כל הלוחמים
-
על פי כתבי האישום וההליכים בפרשת ההתעללות במתקן "שדה תימן", לא נדחפה אלה לישבנו של העציר. [1, 2] בתחילת הפרשה אכן עלו חשדות ראשוניים לעבירות מין חמורות. עם זאת, בכתב האישום שהוגש נגד חמשת לוחמי המילואים מ"כוח 100" בפברואר 2025, לא נכללה עבירת אינוס. [1, 2, 3] כתב האישום תיאר מסכת התעללות קשה שכללה מכות, שימוש בטייזר, החדרה של חפץ חד לעכוזו של העצור שגרמה לקרע ולפגיעות פנימיות – וכן החדרה של אלה לפיו של העציר. [1, 2] במרץ 2026, הורה הפרקליט הצבאי הראשי על ביטול כתב האישום נגד כלל הנאשמים בפרשה עקב קשיים ראייתיים מהותיים. [1, 2] מה לך לאמת ואו לעובדות ...
-
אתרים ישראלים כמו הארץ ? מכונת תעמולה כמו גיא פלג ששידר סירטון ערוך המורכב משני סירטונים שונים אשר צולמו במועדים שונים וקיבל את ההדלפה מהפצרית עצמה ? כמה נזק זה גרם בעולם ואו שזה לא תואם את האגנדה שלך ? https://www.idi.org.il/media/29226/the-leak-of-the-video-of-the-abuse-of-a-detainee-at-the-sde-teiman-detention-camp-and-the-process-for-appointing-a-new-chief-military-attorney.pdf מי שהתהפכו עלינו ב 8.10 היו האירופאים הנאורים , הרבה לפני שישראל הגיבה לטבח. ולגבי 8.11 מי העלה כלל את הנושא ?
-
שקט יחסי כי הדם של היהודים זול, הנאורים התהפכו עלינו כבר ב 8.10 ללא שנקפת אצבע . ממליץ לך לא להסתמך על השקרים של אל גזירה , ולגבי ביבי... טוב מה לי ולטיפש הזה , רק מוכיח שכולך רק ביבי ותו לא.
-
מציע לך להגיש קו"ח לאל גזירה , אתה משפרר בדיוק את מה שהם משדרים בכל יום.
