Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור הדרכה מצולם ומתעדכן - כיצד תשדרגו את הגרניק שלכם?


פוסטים מומלצים

ראיתי האמת שיש בקופסא של המקציף דיזה שנראה כמו מעין בורג שהבנתי מהמוכר שהוא 1.1 מ"מ, האם כדאי להחליף? זה אמור לשפר את ההקצפה אצלי?

המקציף באמת לא היה בשימוש אינטנסיבי אצלי, פעמים ספורות למען האמת, סתם סיקרן אותי כמה ה PRO שווה את ההשקעה, אבל בינתיים אשאר איתו :)

 

לגבי אקדח בסיסי של MTM, האמת שלא מצאתי משהו באמאזון (רשמתי פשוט MTM), אם יש לך לינק יותר מאשמח.

 

מצרף תמונה של חיבור הצינור לאקדח המקורי.

IMG-6077.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אפשר קישור ל swivel  של קרשר? 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, saharmen כתב:

אגב בנושא הבוש, צינור עבה יותר כמו שרשמת בפוסט המקורי לא יעזור קצת במקרה של גרניק חלש?

 

שלפחות הלחץ שמגיע לאקדח יהיה מעט חזק יותר

 

לא יודע אם הייתי מחליף צינור גינה, בישראל זה לא פשוט, ורחוק מלהיות שווה את ההשקעה, בעיקר מול התוצאה,

בסופו של יום רק אם עולים בקוטר, הגרניק יקבל יותר זרימה, אבל עדיין אנחנו תלויים בכוח המשאבה ויכולותיה,

אם גרים בבית פרטי, יש שליטה בסוג הברז ששמים בחצר, מה מחברים אליו וכו', מעבר לזה? פחות שווה, ההבדל יהיה זניח בעיני.

בארה"ב ובחלק מהמקומות באירופה יש חשיבות.

צינור עמיד שעולה יותר מהשטות הירוקה שמוצאים ברוב הטמבוריות יעשה את העבודה,

אם תחזרו לצינור הצהוב שיש לי בתמונה הראשונה בתחילת השרשור - זה צינור שעולה כמעט פי שתיים מהצינור הירוק הפשוט והוא עמיד הרבה יותר ונוח לעבודה,

אפשר למצוא אותו בלא מעט מקומות (במקרה שלי: בורג המפרץ בקריות).

 

לפני שעתיים, zaf כתב:

אפשר קישור ל swivel  של קרשר? 

 

בבקשה - תלחץ פה  😏

אגב, אני מתכנן מעבר לאקדח של mtm עם swivel מובנה ככל הנראה בחודש וחצי הקרובים, אז אם אתה לא ממהר, תרצה את המתאם שלי ואתה מאיזור חיפה והקריות,

רק תגיד מתי ובוא קח אותו בשליש ממה שיעלה לך חדש.

 

לפני 3 שעות, carsgo כתב:

ראיתי האמת שיש בקופסא של המקציף דיזה שנראה כמו מעין בורג שהבנתי מהמוכר שהוא 1.1 מ"מ, האם כדאי להחליף? זה אמור לשפר את ההקצפה אצלי?

המקציף באמת לא היה בשימוש אינטנסיבי אצלי, פעמים ספורות למען האמת, סתם סיקרן אותי כמה ה PRO שווה את ההשקעה, אבל בינתיים אשאר איתו :)

 

לגבי אקדח בסיסי של MTM, האמת שלא מצאתי משהו באמאזון (רשמתי פשוט MTM), אם יש לך לינק יותר מאשמח.

 

1.1 אמור להיות טוב עבורך (תחזור למה שרשמתי על זה בהודעת הפתיחה ויהיה לך קל יותר לדעת)

 

ולבקשתך, לינק לאקדח של MTM.

שים לב שהוא מגיע עם מתאמים מוברגים ומוכנים - גם קידמי לסופיות (1/4") וגם 3/8" לצינור,

אלו מחברים בסיסיים מאוד, ועדיין תצטרך מעביר מבוש ל-3/8" 
מפאת חוסר זמן כרגע אני לא מוצא לך אחד - למרות שבאתר של בוש / אמאזון בטוח יש משהו, אני אשתדל להגיע לזה במהלך הסופ"ש.

 

אם בא לך להשקיע באקדח זהה עם סופיות ברמה יותר גבוהה, זה יעלה לך 50$ לפני משלוח, פשוט צריך להבין קודם מהם החיבורים המתאימים לך.

 

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Super_T כתב:

 

לא יודע אם הייתי מחליף צינור גינה, בישראל זה לא פשוט, ורחוק מלהיות שווה את ההשקעה, בעיקר מול התוצאה,

בסופו של יום רק אם עולים בקוטר, הגרניק יקבל יותר זרימה, אבל עדיין אנחנו תלויים בכוח המשאבה ויכולותיה,

אם גרים בבית פרטי, יש שליטה בסוג הברז ששמים בחצר, מה מחברים אליו וכו', מעבר לזה? פחות שווה, ההבדל יהיה זניח בעיני.

בארה"ב ובחלק מהמקומות באירופה יש חשיבות.

צינור עמיד שעולה יותר מהשטות הירוקה שמוצאים ברוב הטמבוריות יעשה את העבודה,

אם תחזרו לצינור הצהוב שיש לי בתמונה הראשונה בתחילת השרשור - זה צינור שעולה כמעט פי שתיים מהצינור הירוק הפשוט והוא עמיד הרבה יותר ונוח לעבודה,

אפשר למצוא אותו בלא מעט מקומות (במקרה שלי: בורג המפרץ בקריות).

 

 

בבקשה - תלחץ פה  😏

אגב, אני מתכנן מעבר לאקדח של mtm עם swivel מובנה ככל הנראה בחודש וחצי הקרובים, אז אם אתה לא ממהר, תרצה את המתאם שלי ואתה מאיזור חיפה והקריות,

רק תגיד מתי ובוא קח אותו בשליש ממה שיעלה לך חדש.

 

 

1.1 אמור להיות טוב עבורך (תחזור למה שרשמתי על זה בהודעת הפתיחה ויהיה לך קל יותר לדעת)

 

ולבקשתך, לינק לאקדח של MTM.

שים לב שהוא מגיע עם מתאמים מוברגים ומוכנים - גם קידמי לסופיות (1/4") וגם 3/8" לצינור,

אלו מחברים בסיסיים מאוד, ועדיין תצטרך מעביר מבוש ל-3/8" 
מפאת חוסר זמן כרגע אני לא מוצא לך אחד - למרות שבאתר של בוש / אמאזון בטוח יש משהו, אני אשתדל להגיע לזה במהלך הסופ"ש.

 

אם בא לך להשקיע באקדח זהה עם סופיות ברמה יותר גבוהה, זה יעלה לך 50$ לפני משלוח, פשוט צריך להבין קודם מהם החיבורים המתאימים לך.

 

התכוונתי לצינור עם קוטר גדול יותר מהגרניק לאקדח, ההגיון אומר שככה הגרניק יכול להעביר כמות מים גדולה יותר ובאקדח יהיה לחץ גדול יותר בגלל שהקוטר באקדח עצמו קטן יותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו אופצייה, 

בסופו של דבר, אם הגרניק דוחף 110 באר, זה מה שתקבל,

תזכור שהחלפת צינור לגרניק תהיה עסק יקר,

לא מכיר בארץ מי שמכין צינורות טובים במחיר שפוי, 

הזמנה מחו״ל תעלה הון קטן בגלל המשקל והנפח בשילוח,

הייתי קונה גרניק חזק יותר או מתאפס עם אקדח טוב לפני שאני מתחיל לשחק עם הצינורות.

ככלל, הצינורות, בישראל, זו ההחלפה האחרונה שהייתי ממליץ עליה, אבל, זו החלטה שלך.

 

צריך להבין איזה מתאם יוצא מהגרניק שלך לכיוון צינור האקדח (מתאם m22 בקוטר 14 או 15 מ״מ) ומשם זה קל.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Super_T כתב:

 

אגב, אני מתכנן מעבר לאקדח של mtm עם swivel מובנה ככל הנראה בחודש וחצי הקרובים, אז אם אתה לא ממהר, תרצה את המתאם שלי ואתה מאיזור חיפה והקריות,

רק תגיד מתי ובוא קח אותו בשליש ממה שיעלה לך חדש.

 

תודה , אני לא לחוץ, את המתאם אני צריך עבור אביזרי הניקוי לרצפה (ההליקופטר)שבשימוש לניקוי הדק מלשלשת ציפורים ובוץ שנוצר משילוב אבק והתזה ממערכת ההשקיה , עבור המשימה הזו האקדח הארוך שהיגיע עם הקיט נוח מאוד למעט ההתפתלויות.  אשמר "לשחרר" ממך אותו בעבור כמה זוזים 😊

 

זה יחייב אותי לבקר את המשפחה בחיפה 😁

 

אגב, ממליץ להשתמש בצינור הצהוב (אבל לא הסיני) נוא יקר יותר אבל שווה את ההשקעה בו, לא נצבט ולא נקשר ומתקפל.

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.10.2021 בשעה 14:30, Super_T כתב:

עדיין תצטרך מעביר מבוש ל-3/8" 
מפאת חוסר זמן כרגע אני לא מוצא לך אחד - למרות שבאתר של בוש / אמאזון בטוח יש משהו, אני אשתדל להגיע לזה במהלך הסופ"ש.


@carsgo עשיתי חיפוש ברשת,

חייב לומר שגרניק של בוש זה ברדק אם בא לך להשתדרג 😅

בכל אופן, מצאתי את המתאם הזה עבורך,

אני לא יודע אם מתאים לך או לא, יש שם איזו הערה על הסדרות המתאימות, את זה אני משאיר לך, אבל לפחות יש לך כיוון…

את המתאם הזה תחבר ל-QD שמעביר m22 (לא לשכוח להבין קודם באיזה קוטר, 14 או 15מ״מ) ל-3/8״ ובהצלחה עם האקדח

 

😎

 

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה רבה על העזרה! :)

 

שנית, מצאתי את האקדח הזה בעלי, דיברתי עם כמה אנשים שרכשו אותו והם ממש ממליצים עליו..

https://he.aliexpress.com/item/1005001394713403.html?srcSns=sns_Copy&spreadType=socialShare&bizType=ProductDetail&social_params=60102511763&aff_fcid=d593166dd24040609364295539ba470f-1633795855124-06376-_v3Hufw&tt=MG&aff_fsk=_v3Hufw&aff_platform=default&sk=_v3Hufw&aff_trace_key=d593166dd24040609364295539ba470f-1633795855124-06376-_v3Hufw&shareId=60102511763&businessType=ProductDetail&platform=AE&terminal_id=b4ae4e99865843c7a6dedf21dd4273e3

 

ITEM K ו-N מתאימים לבוש, אך משיחה עם המוכר נאמר לי לבדוק תחילה האם הקוטר של הצינוק הוא 11 או 13.5 מ"מ. 

 

לגבי המקציף, הבנתי שאני צריך להוסיף מתאם 1/4 שניתן גם כן לרכוש בכמה שקלים בעלי ומקווה שבזה הסתיים הסיפור :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

החלטתי לעשות ניסוי.. 

היה לי קשה לחבר חלק מהסופיות של mtm למתאם הפליז שלי, 

המתאם סיני מאמאזון, החלקים של mtm מגיעים ברמת גימור קצת אחרת וזה עשה קצת בלאגן בחיבורים.

היות וגם ככה רציתי להזמין סט סופיות נוסף עם חריר בגודל 3.0 מ״מ של Veloci \ mtm ומתאם m22 ל-3/8״ למחבר של קארשר, 

זרקתי למשלוח עוד מחבר 1/4״ של mtm שיחליף את הקיים, זה שהגיע מהמפעל על המתאם שקניתי (בינתיים הוזמן מתאם פליז נוסף ליתר ביטחון)

 

אז ככה זה נראה במקור:

IMG_5761.thumb.JPG.1bb0882c15c2e011e562520f6fcc2b0f.JPG

 

ואחרי הרבה מאבקים, ככה זה נראה עכשיו:

 

AB54D935-EE12-41CC-92CF-8F5033822A6A.thumb.jpeg.6f6286762f907c12609996cf1c775fc0.jpeg5FAC3607-2456-4040-BAAB-B8D4F7ED39CC.thumb.jpeg.147bfc86db5627a4782e3b7ebbb51642.jpeg85443199-6272-4AFE-9F24-C5B39B291B07.thumb.jpeg.681e77855c3322514f3b584fa283d5ad.jpeg

 

בתקווה שהכל מחובר מספיק חזק ולא יהיו נזילות.

 

עדכונים בקרוב.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעצת סופרT מעביר את הפוסט שלי לכאן,  מתוך השרשור על מופעלי הסוללה. 
המכשיר שלי Karcher 4.802921934.pdf  ותיק אמנם, אבל, סוס מנצח לא מחליפים :) מרעננים ומשדרגים.  בהתחלה עם זה Auto Care Snow Foam Lance for Karcher K2 - K7 High Pressure Foam Gun Cannon All Plastic Portable Foamer Nozzle Car Washer Soa אחר כך עם זה:41kgKoKSHmL._SY90_.jpg

אבל השדרוג המשמעותי הוא לחיבור אביזרים אוניברסליים - 

אמנם רכשתי את המתאמים ממחבר הקצה של האקדח     XIE 2 Pack of Pressure Washer Gun Adapter|Coupler to 1/4'' Quick Connect Fitting, Only Compatible Karcher K1, K2, K3, K4, K5,         לאביזרים אוניברסליים 1/4" ו 3/8" . אבל השוס המשמעותי נעשה אתמול עם הגעת המתאמים לצינור הלחץ.

 

הפרוט בפוסט הזה :

 

 

 

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון קצר, באמת.
אזהרה - לפחות עם הקרשר K4 יש המנע מלחבר מחבר עם שסתום אל חוזר להזנה מהברז. זה בונה לחץ עצום בתוך המכונה והיא מיד מקפיצה את הפיוז בהעברת המתג למצב ON. מכיוון שסדר הפעולות הוא פתיחת הזנת המיים לפני הפעלת המכונה, נבנה לחץ במכונה והיא מנסה לדחוס מעבר ליכולת- צריכת הזרם עולה והפיוז קופץ 😐

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, zaf כתב:

אזהרה - לפחות עם הקרשר K4 יש המנע מלחבר מחבר עם שסתום אל חוזר להזנה מהברז. זה בונה לחץ עצום בתוך המכונה והיא מיד מקפיצה את הפיוז בהעברת המתג למצב ON. מכיוון שסדר הפעולות הוא פתיחת הזנת המיים לפני הפעלת המכונה, נבנה לחץ במכונה והיא מנסה לדחוס מעבר ליכולת- צריכת הזרם עולה והפיוז קופץ 😐

 

איפה חיברת כזה ?

 

עדכון שלי:

הכנתי היום חיבור של מתאם צינור של קארשר לאקדח קצר (שבדרך).

בתמונות:

מתאם QD מקורי של קארשר, ואותו המתאם עם חיבור QD של MTM מ-M22 (של 14 מ"מ) ל-3/8" (כולל טיפלון של ההברגה):
 

IMG_5770.thumb.JPG.2a56f9e559a4fbd8102afbefff1a8567.JPG 0U9A9219_1600x.thumb.jpg.0279531338b5952c3c00e0a0749a0c7d.jpg 

 

 

IMG_5854.JPG

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...